Dit o-zo-geweldige topic verwoest! iedereen moet zich schamen!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:56 schreef Gebleekte het volgende:
Jullie hebben de laatste 2 pagina's van het laatste topic zowat helemaal verwoest met slowchat![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef mForce het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een ban verdient voor het posten van het grootste crap wat ik ooit ben tegengekomen op het net...![]()
![]()
![]()
Haha eikelquote:Op donderdag 27 april 2006 15:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Echte dames drinken bier.![]()
[afbeelding]
Leuk bontkraagje.![]()
Zeg.... échte boswandeling he!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]
stiekem in een glas doen telt niet!
Schattig koppiequote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]
stiekem in een glas doen telt niet!
Idd! jezus wat een botje, daar wil je toch niet bovenop liggen??quote:
Ze heeft de kop van een heroine hoerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef B_BOY het volgende:
best mooi lijf vind ik anders. alleen dat hoofd![]()
Haha betrapt, B_BOY!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef B_BOY het volgende:
best mooi lijf vind ik anders. alleen dat hoofd![]()
Idd. En nu kappen met die tyfus slowchat.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft de kop van een heroine hoer
Ik heb die dingen ook gedronken hoor, lekker in de zomer als het echt warm is en er geen pils meer is....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |