*mompelt iets over eensch zijn met B_Boyquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef B_BOY het volgende:
die gast op die derde foto egt te heerlijk voor woorden.
istie nou echt stoned, of doettie alsof? Volgens mij is het een poser.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef B_BOY het volgende:
aan dat soort vrouwen heb ik echt een uber hekel, semi-grappig doenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:51 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
niet breezer wel leuk en van de soos site.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:54 schreef Mojave het volgende:
[..]
aan dat soort vrouwen heb ik echt een uber hekel, semi-grappig doen![]()
soort van disco maar dan net niet zeg maar dus?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:53 schreef B_BOY het volgende:
soos = peuterspeelzaal-discotheek ofzo. weetikut hoe je dat meot noemen.
zo stoned als een kanariequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef B_BOY het volgende:
ik vier vakantie dus ik wip zuip vreet en verder doe ik geen reetquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
zo stoned als een kanarie![]()
Maar wat staat er op z'n shirt? -ik vier vakantie dus ik wip, zuip, vreet, ....
de rest kan ik niet lezen![]()
wat een junkquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vier vakantie dus ik wip zuip vreet en verder doe ik geen reet
vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:12 schreef B_BOY het volgende:
wrom hebben van die breezers op hun profiel vaak als leeftijd staan 55 of 46 ofzo, wat is daar de lol van? zit daar een betekenis achter?
Die wenkbrauwen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |