Je moet niet van ze houdenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:37 schreef SocialDisorder het volgende:
na het doorspitten van dit topic klinkt er maar één nummer in m'n oren; DJ Chuckie vs QuickFingers - Sletten Houwen
je kent het nummer niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:47 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Je moet niet van ze houden![]()
Br3¤zAh-sletten zijn leuk om naar te kijken... maar that's it :p
zeeman?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:28 schreef SocialDisorder het volgende:
echt belachelijk trouwens hoeveel kleding van m'n oude werkgever ik trouwens tegenkom
Men at work zeker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:28 schreef SocialDisorder het volgende:
echt belachelijk trouwens hoeveel kleding van m'n oude werkgever ik trouwens tegenkom
daar zou ik m'n hond nog van afschoppenquote:
Haha en het grappige is, ik zie ze wel eens hier in de stad en vooral die bovenste twee denken echt dat ze het helemaal zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
daar zou ik m'n hond nog van afschoppen
Idd! dat wijffie is goed te pruimenquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
als je die twee leden van de Adams-family eraf denkt, is zij nog best cute...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:08 schreef funkmaster het volgende:
je zou van al die sexy-poserende breezah sletjes de ouders moeten zien te traceren.
en die dan eventjes de foto's laten zien, dan kan papa ze even billenkoek geven![]()
(i mean that in a good way)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |