Ach, het kan altijd erger iddquote:Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heitinga lelijk?
Kan altijd erger hoor.. Lucius, Hofs, Charisteas.
Ik vind het nog wel meevallen..
Lege blik?quote:
Beetje jammer dat het erg veel op Duitsland uit lijkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef Nega het volgende:
Wie heeft het nieuwe Uitshirt al gekocht?
Ik heb hem gister gehaald, te mooi shirt
Heitinga is écht niet lelijk heur. En ik geloof btw best dat ze hem niet kende van te voren hoor. Er zou haar heus wel verteld zijn toen dat hij bij Ajax voetbalde.. Maar dat zegt 99 van de 100 vrouwen bijster weinig.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger idd.
Mar komop, je kent die lege blik van hem etc.
Ze zouden elkaar hebben leren kennen via oogcontact, niet met elkaar praten en later smsen ofzo..
En ze ZOU dus NIET geweten hebben wie het is. Wel eens in een cafe gezeten als er een BNér binnenkomt? Binnen 2 sec weet iedereen wie het is hoor..
Dat beweerde Silvie ook destijds, lekker domhouden...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zouden elkaar hebben leren kennen via oogcontact, niet met elkaar praten en later smsen ofzo..
En ze ZOU dus NIET geweten hebben wie het is. Wel eens in een cafe gezeten als er een BNér binnenkomt? Binnen 2 sec weet iedereen wie het is hoor..
Nee joh ze dacht hij model was...natuurlijk ze kent hem van de billboards van Sloggiquote:Op woensdag 26 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet de knapste.. Als heitinga geen prof voetballer was geweest geloof ik niet dat deze dame spontaan verliefd was geworden op Heitinga.quote:
Voetbal misschien wel, maar 99 van de 100 vrouwen weten dat je als je bij Ajax speelt niet met 1,5 keer modaal naar huis gaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heitinga is écht niet lelijk heur. En ik geloof btw best dat ze hem niet kende van te voren hoor. Er zou haar heus wel verteld zijn toen dat hij bij Ajax voetbalde.. Maar dat zegt 99 van de 100 vrouwen bijster weinig.
Beter het verbindingsstreepje tussen Ajax en topic in plaats van tussen AFC en Ajax.quote:Het grote AFC-Ajax topic #344: Blind weg? Wie komt?
Zit ie te rukken op die foto ????quote:Op woensdag 26 april 2006 12:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook niet de knapste.. Als heitinga geen prof voetballer was geweest geloof ik niet dat deze dame spontaan verliefd was geworden op Heitinga.
[afbeelding]
Het gaat toch om het Ajaxshirt, en het is gewoon een supermooi shirt.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het erg veel op Duitsland uit lijkt.
Slimpiequote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee joh ze dacht hij model was...natuurlijk ze kent hem van de billboards van Sloggi![]()
Kom op het is nu al Sylvie 2 niet weten wie het is...![]()
Oh ja vanavond zit ik 412, stoel rij etc weet ik niet
Met dit materiaal was de tereinknecht ook 5e geworden dus wieberen met meneer Blind.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje zonde de manier waarop het nu loopt met Blind. Een mooier, echt afscheid had beter gepast bij Blind. Maar dat hij weg moet is natuurlijk volkomen terecht.
Vanavond even wat boeren voetballes geven.
Jij komt nooit buiten? Jij hebt nog nooit een lelijke kerel met een lekker wijf aan de arm zien lopen? Ik genoeg hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook niet de knapste.. Als heitinga geen prof voetballer was geweest geloof ik niet dat deze dame spontaan verliefd was geworden op Heitinga.
[afbeelding]
Geen verrassing en weinig boeiend denk ik, want de laatste 6 maanden gaat het er al over. Wat wilde je er nog over kwijt dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:57 schreef Jajong het volgende:
Anyway, het is natuurlijk belachelijk dat we hier als wijven zitten te kleppen over de nieuwe vriendin van Sjon, terwijl er net bekend is gemaakt ( al dan niet door een bullshit-krant ) dat onze trainer wordt ontslagen.
Kijk je dan ook wat voor auto hij rijd ?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten? Jij hebt nog nooit een lelijke kerel met een lekker wijf aan de arm zien lopen? Ik genoeg hoor.
Dat zet ik toch ook neer...misschien dacht ze dat hij een model was ipv voetballur...daarom zeg ik yeah right niet weten wie HIJ isquote:Op woensdag 26 april 2006 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slimpie.
HIJ hoeft niet te weten wie ze is, ik zou dr ook spontaan dekken als ik de kans kreeg. Tis gewoon een lekker wijf..
het gaat erom dat ZIJ niet zou hebben geweten wie hij was.
maar goed, weer genoeg over de randzaken lijkt me zo. Er staat een flinke pot voetval te wachten vanavond.
Ajax is toch net als Milan, het cluppie van Rijkaard. Het zit in zijn hart. Maar Rijkaard lijkt mij ook van niet dat hij gaat komen, hij heb nu het beste elftal van de wereld.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:04 schreef Everett het volgende:
Ik snap niet dat mensen denken dat Rijkaard en/of Ten Cate naar Ajax zouden komen. Als ik Rijkaard zou zijn, dan zou ik echt niet één reden kunnen bedenken om Barcelona te verlaten en naar Ajax te gaan. Als iemand wel een goede reden kan bedenken, dan houd ik me aanbevolen.
Van Gaal lijkt mij een stuk logischer. Hij heeft het afgelopen jaar in de media al meerdere keren open gesolliciteerd. Martin van Geel probeert alles wat goed is aan AZ naar Ajax te halen, dus waarom Van Gaal niet? Ik denk ook dat het niet voor niets is dat Van Geel een stadion verbod van AZ heeft gekregen.
GLORYHUNTERquote:Op woensdag 26 april 2006 13:05 schreef Nega het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd.Ik schaam me, het is pas me eerste wedstrijd van het seizoen.
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
Rijkaard naar Ajax, Ten Cate naar PSVAJAX
Volgend jaar zit je zeker in het AZ topic en kom je hier af en toe alleen om te zeggen hoe kut Ajax wel niet is. *flashback*quote:Op woensdag 26 april 2006 13:08 schreef Nega het volgende:
[..]Ik ga alleen naar wedstrijden wanneer ik het volste vertrouwen heb. En dit seizoen had ik dat niet echt. Geld speelde ook een rol, maar dat is geen smoes.
yepquote:Op woensdag 26 april 2006 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
is er vrije verkoop vanavond?
Nooit, Ajax voor het leven.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je zeker in het AZ topic en kom je hier af en toe alleen om te zeggen hoe kut Ajax wel niet is. *flashback*
Dan ben jij er ook zeker een die maar 90% voor een kaartje betaalt en altijd als het slecht gaat 10 min voor de wedstrijd al weer vertrektquote:Op woensdag 26 april 2006 13:08 schreef Nega het volgende:
[..]Ik ga alleen naar wedstrijden wanneer ik het volste vertrouwen heb. En dit seizoen had ik dat niet echt. Geld speelde ook een rol, maar dat is geen smoes.
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je zeker in het AZ topic en kom je hier af en toe alleen om te zeggen hoe kut Ajax wel niet is. *flashback*
Misschien tekent Frank wel weer bij beidequote:Op woensdag 26 april 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
Rijkaard naar Ajax, Ten Cate naar PSV [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:25 schreef twi het volgende:
Wat een heerlijk sfeertje weer in dit topic zeg. Genieten...
Nooit. Wat kan je uberhaupt beter doen na Hiddink? Ik bedoel, die gast heeft meer bereikt dan al zijn tussengangers bij elkaar. Ten Cate wil een uitdaging zien, die heb je bij PSV op dit moment een stuk moeilijker dan bij Ajax.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
Rijkaard naar Ajax, Ten Cate naar PSV [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien tekent Frank wel weer bij beide
Kan het niet meer dan met je eens zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nooit. Wat kan je uberhaupt beter doen na Hiddink? Ik bedoel, die gast heeft meer bereikt dan al zijn tussengangers bij elkaar. Ten Cate wil een uitdaging zien, die heb je bij PSV op dit moment een stuk moeilijker dan bij Ajax.
Ben er rond 15.00/15.15 uur!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Wie gaat er mee zuipen op het Leidsplein. NU!?
*meldt*
helaas, als ik dat doe krijg ik ruzie met m'n baas. en daarna met m'n vrouwquote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*
Uurtje of 5 @ Rembrandt, vind ik gezelligerquote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*
Rembrandt is misschien iets meer Ajax-traditie, met je eens. Maar ja, leidseplein is nou eenmaal de locatie van mijn stamkroegquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uurtje of 5 @ Rembrandt, vind ik gezelliger
nu gaan zuipen nee dat lukt me niet ben aan het werk.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*
dat werd er geroepen na Wouters, na Koeman en nu weer en toch lukt het steedsquote:Op woensdag 26 april 2006 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan het niet meer dan met je eens zijn.
Bij ajax kan het inderdaad ook niet veel slechter dan tot de play offs
Wrijf het er nog maar eens in!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat werd er geroepen na Wouters, na Koeman en nu weer en toch lukt het steeds
Ja want 2 keer kampioen in de afgelopen 7 jaar kan natuurlijk niet!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in!![]()
Komende jaren zal Ajax weer heersen in NL, zoals het hoort.![]()
goh, zou het dan soms niet aan de trainers liggen?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat werd er geroepen na Wouters, na Koeman en nu weer en toch lukt het steeds
PSV dus vijfmaal kampioen in de afgelopen zeven jaar? Dat is wel een beetje teveel van het goede! Van Feyenoord al zo'n dertig jaar geen concurrentie, dus Ajax zal de komende jaren wel iets goed moeten maken!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja want 2 keer kampioen in de afgelopen 7 jaar kan natuurlijk niet!
Zou de competitie in ieder geval weer wat leuker maken
Zit ik ook vanmiddag, als ik het goed heb. Dacht Rembrandtsplein iig.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uurtje of 5 @ Rembrandt, vind ik gezelliger
Yepquote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV dus vijfmaal kampioen in de afgelopen zeven jaar? Dat is wel een beetje teveel van het goede! Van Feyenoord al zo'n dertig jaar geen concurrentie, dus Ajax zal de komende jaren wel iets goed moeten maken!
Dat is dus nog steeds zo?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dan ben jij er ook zeker een die maar 90% voor een kaartje betaalt en altijd als het slecht gaat 10 min voor de wedstrijd al weer vertrekt![]()
Men dat was toen ook zo bij Roda wat ergerde ik me zeg en toen scoorde de Hunter kwamen ze weer allemaal terug sukkels![]()
Dan kan je helemaal oprotten ga maar naar Langs de Lijn luisteren
kun je beter mij er neer zetten, ik debuteerde teminste met een 7-0 overwinningquote:
Weggepromoveerd. Waarheen weet ik niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:38 schreef jimjim1983 het volgende:
haha v.d.Bromtotaal geen uitstraling.
hij was toch ook al weg bij jong ajax?
Jij houdt van F1quote:Op woensdag 26 april 2006 14:37 schreef WEST het volgende:
[..]
kun je beter mij er neer zetten, ik debuteerde teminste met een 7-0 overwinning![]()
Hoofd Jeugd toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weggepromoveerd. Waarheen weet ik niet.
Telegraaf is wel sponsor en alles van Ajax en ze zitten er wel vaker met dingen goed bij. Terwijl ze na het brengen van dat nieuws ook altijd afgeschild worden als de fabeltjeskrant. Dat neemt niet weg dat ik in dat bericht zelf maar weinig aanknopingspunten zie waaruit dit nieuws geconcludeerd kan worden. In De Telegraaf stond vandaag niet dat Van Gaal is benaderd, wat uiteraard wel weer wat zegt over de positie van Danny Blind. Laat ik het zo zeggen: als ik met dit artikel bij mijn hoofdredacteur aan was gekomen betwijfel ik of ik het had mogen plaatsen. Ga er eigenlijk vanuit van niet. Ik vind dit meer vooruitlopen op zaken die eventueel kunnen gebeuren. De geruchten zijn er al een tijdje en die zullen door blijven gaan tot er daadwerkelijk duidelijkheid is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat De Telegraaf goed geďnformeerd is, maar uit dit artikel blijkt dat niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:52 schreef Jasza het volgende:
Danny blijft echt wel als van Gaal en ten Cate niet willen of kunnen, de Telegraaf moet je ook niet al te serieus nemen dat het al definitief is besloten. Het is weer typisch dat ze het op de dag van een wedstrijd naar buiten brengen in die schijtkrant
Als Barca kampioen wordt en de CL wint, dan hebben beide trainers alles gewonnen wat er te winnen valt. Dan is het best begrijpelijk dat ze een nieuwe uitdaging zoeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:01 schreef Komakie het volgende:
Martin Jol misschien???
Goeie trainer en heeft geen wereldclub. Werd vorig jaar al een paar keer gekoppeld aan topclubs in nederland.
Rijkaard, Ten Cate, Van Gaal of Adriaanse komen toch niet.
Rijkaard en Ten Cate staan dagelijks in het spaanse zonnetje op het veld met de beste voetballers ter wereld en Adriaanse zit ook lekker in het warme Portugal. Nou hij de titel heeft behaalt gaat hij zeker niet weg.
Hoe blind ben jij?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:03 schreef HeatWave het volgende:
idd, die nalul mening dat de telegraaf kut is..
het nieuws wordt schreeuwerig en overdreven gebracht, maar ze verzinnen het niet hoor.. Komop nou zeg. Zo blind zijn jullie toch ook niet?
Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:03 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Als Barca kampioen wordt en de CL wint, dan hebben beide trainers alles gewonnen wat er te winnen valt. Dan is het best begrijpelijk dat ze een nieuwe uitdaging zoeken.
quote:Evaluatie technische staf Ajax na afloop seizoen
Amsterdam, 26 april 2006
AFC Ajax evalueert zijn technische staf na afloop van het seizoen. Voor dat moment doet Ajax daarover geen uitspraken. Ajax betreurt de huidige speculaties in de media die niet in het belang zijn van de club.
Alleen doet de Telegraaf het wat schreeuweriger en brengt het als feitquote:Breuk met Blind dreigt
Van onze sportredactie
AMSTERDAM - Een openlijke breuk dreigt tussen Ajax en Danny Blind. De trainer heeft voor het eerst publiekelijk kritiek geuit op de clubleiding, die zich nog steeds in nevelen hult over Blinds positie in het volgende seizoen.
De buitenwereld speculeert al langer hevig over de vraag of Blind en zijn technische staf zich volgend seizoen nog steeds over het eerste elftal zullen ontfermen. Gisteren sprak de trainer zich voor het eerst uit over de onduidelijke houding van de clubleiding. Blind nam stelling tegen de kopstukken van Ajax.
''Het is niet goed. Om de doodeenvoudige reden dat je de rust moet bewaren. Ik kan het niet anders vertalen dan dat je met deze manier van handelen onrust zaait,'' zei hij. ''De clubleiding spreekt zich niet uit en ik krijg allerlei vragen over mijn positie. Ik weet niet wat mijn toekomst is, maar soms heb je aan een half woord genoeg.''
Technisch directeur Martin van Geel weigert al weken vragen te beantwoorden over de toekomst van Blind, die tot 2007 onder contract staat. Van Geel wil na de kritiek van Blind nog steeds niet veel kwijt: ''Ik ga nu ook niet zeggen dat Blind volgend seizoen onze trainer is.''
Vanmorgen meldde Ajax in een persbericht wel dat de technische staf aan het einde van dit seizoen wordt geëvalueerd.
Bron
Net als met die rellende kakkerlakken waren Ajacieden onder stond zeker. Het is en blijft gewoon een gerucht met een heleboel misschien en waarschijnlijk in het verhaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:03 schreef HeatWave het volgende:
idd, die nalul mening dat de telegraaf kut is..
het nieuws wordt schreeuwerig en overdreven gebracht, maar ze verzinnen het niet hoor.. Komop nou zeg. Zo blind zijn jullie toch ook niet?
Geef dan zelf duidelijkheid, stumperds.quote:Ajax betreurt de huidige speculaties in de media die niet in het belang zijn van de club.
Dat zou pas echt dom zijn ja, zo vlak voor drie finales.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geef dan zelf duidelijkheid, stumperds.
Idd.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geef dan zelf duidelijkheid, stumperds.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt dom zijn ja, zo vlak voor drie finales.
Met de speculaties en onrust die je nu hebt is het niet veel beter.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt dom zijn ja, zo vlak voor drie finales.
totaal mee eens die jongen wil zich graag bewijzenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef Jasza het volgende:
Liever Mitea dan Babel.
En Babel nietquote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
totaal mee eens die jongen wil zich graag bewijzen![]()
De laatste tijd mischien wel weer maar nog altijd niet zo graag als mitea denk ikquote:
Ik denk dat elke bankzitter zich wil bewijzen maarja.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
De laatste tijd mischien wel weer maar nog altijd niet zo graag als mitea denk ik![]()
Zijn contract loopt deze zomer af en hij gaat waarschijnlijk naar Roda.quote:
Als rechtbuiten?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:01 schreef keijz het volgende:
Bij absentie van Rosales moet gewoon Mitea spelen.
Wow, hoe boring wil je het middenveld hebben?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:46 schreef Black-Death het volgende:
Steek
Boakye, Heitinga, Vermaelen, Urby
Galasek, Boukhari, Lindenbergh
Rosenberg, Huntelaar, Mitea.
Als je het mij vraagt dan
Huntelaar op tien?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, hoe boring wil je het middenveld hebben?
Huntelaar op 10, Boukhari links half, Charisteas in de spits.
In ieder geval Harry in de basis, hij speelt erg lekker de laatste tijd (in die minuten die hij krijgt)
Met dat middenveld word je kampioen!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:46 schreef Black-Death het volgende:
Steek
Boakye, Heitinga, Vermaelen, Urby
Galasek, Boukhari, Lindenbergh
Rosenberg, Huntelaar, Mitea.
Als je het mij vraagt dan
Sterfquote:Op woensdag 26 april 2006 16:05 schreef HeatWave het volgende:mijn baas is de deur uit om kaartjes voor de CL finale in parijs te proberen te regelen voor ons, we hebben nog wat te goed van hem.
Ik ga even een avondje met mijn vingers gekruisd zitten, ook om Ajax vanavond hoor.
Hoe wil jij het dan doen?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met dat middenveld word je kampioen!
in de gouden gids divisie
Harry moet blijven invallen, een breekijzer is het.
Hij heeft er dit seizoen al een keer gestaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huntelaar op tien?Hij is een diepe spits, absoluut geen tien...
Ik bedoelde het middenveld...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een speler eruit halen en Harry er in zetten.
Tsja, het moet nu eenmaal, er zijn geen alternatieven. Ik zie het tegen Groningen nog minder zitten om een aanvaller op het middenveld te zetten. Dan maa 4-2-1-3quote:Op woensdag 26 april 2006 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft er dit seizoen al een keer gestaan.
En alles beter dan Olaf L.
quote:ABN Amro schrapt de komende drie jaar 650 banen in Nederland. De maatregel maakt deel uit van een grotere reorganisatie, waarbij in de hele wereld 2400 arbeidsplaatsen verdwijnen. Behalve in Nederland verdwijnen er banen in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Brazilië.
Vooral IT-afdelingen worden ingekrompen. Daarnaast komen er ook 900 banen bij, maar alleen in lagelonenlanden zoals India. Het is de tweede keer in korte tijd dat ABN Amro reorganiseert. In september werden al 1500 banen geschrapt. ABN Amro heeft in het eerste kwartaal een winst geboekt van 1 miljard euro, tegen bijna 900 miljoen een jaar eerder. De winst was iets lager dan waar op werd gerekend.
Of er ook gedwongen ontslagen vallen, kon een woordvoerder niet zeggen. "We hopen van niet", aldus de zegsman
Zo denk ik er ook over qua aanval.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:07 schreef twi het volgende:
Vanavond gewoon aantreden met Charisteas - Huntelaar - Rosenberg. Mitea en Babel zijn leuke invallers in de 2e helft, wanneer Groningen het in de benen begint te voelen, die 6 wedstrijden vlak achter elkaar.
Leuk stukje, maar wanneer de tactische omzettingen die de trainer tijdens de wedstrijd doorvoert onbegrijpelijk zijn, strookt dat niet echt met de realiteit natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef dVTB het volgende:
De problemen die Ajax dit seizoen kende, werden niet veroorzaakt door Danny Blind. Dat is slechts een trainer die machteloos stond tegenover wanbeleid van de club, in combinatie met veel blessureleed. Blind heeft zich verder als coach redelijk professioneel opgesteld. Ajax is bovendien nog in de race voor Champions League en KNVB-beker. Dus zelfs de resultaten geven op dit moment geen aanleiding om Blind te ontslaan. Mocht dat *toch* gebeuren, dan hoop ik op een ervaren trainer, met een bewezen staat van dienst.
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef dVTB het volgende:
De problemen die Ajax dit seizoen kende, werden niet veroorzaakt door Danny Blind. Dat is slechts een trainer die machteloos stond tegenover wanbeleid van de club, in combinatie met veel blessureleed. Blind heeft zich verder als coach redelijk professioneel opgesteld. Ajax is bovendien nog in de race voor Champions League en KNVB-beker. Dus zelfs de resultaten geven op dit moment geen aanleiding om Blind te ontslaan. Mocht dat *toch* gebeuren, dan hoop ik op een ervaren trainer, met een bewezen staat van dienst.
quote:Naast het Barcelona-duo Rijkaard/Ten Cate, zou er nog een gegadigde zijn om de trainersfunctie van Blind over te nemen, Louis van Gaal. Ajax schijnt zelfs al pogingen te hebben ondernomen om Van Gaal naar de ArenA te lokken. De technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, ontkent tot dusver in alle toonaarden.
"Er zijn bronnen binnen zowel Ajax dat AZ dat de Amsterdammers zich voor Van Gaal hebben gemeld", aldus een reporter. Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, verwacht niet na Van Geel nog een beleidsbepaler naar Ajax vertrekt: "Hij heeft een contract van twee jaar en heeft nog nooit zelf een contract ontbonden." Het lijkt volgens Scheringa dan ook erg onwaarschijnlijk dat Van Gaal, die Ajax consequent MIJN club blijft noemen, vertrekt.
Dan maakt Scheringa zichzelf echt van kantquote:
Pech gehadquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef marsu het volgende:
Danny moet blijven. Hij heeft dit seizoen gewoon pech gehad. Volgend jaar winnen we de Champions League.
Danny![]()
![]()
Hij heeft juist nog heel veel geluk gehad.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef marsu het volgende:
Danny moet blijven. Hij heeft dit seizoen gewoon pech gehad. Volgend jaar winnen we de Champions League.
Danny![]()
![]()
quote:Doe mee met de rood-wit actie!
Ajax roept al zijn supporters op om naar de wedstrijd Ajax - Groningen in het rood-wit te komen. Zo zorgen we met zijn allen voor extra sfeer tijdens de laatste thuiswedstrijd van het seizoen!
Nourdin Boukhariquote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax heeft nog veel gelukt gehad, maar dat ligt niet aan danny blind
Wat voor Blind het geluk is dat hij (nog) niet helemaal met lege handen staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax heeft nog veel gelukt gehad, maar dat ligt niet aan danny blind
Is ook mijn voorspelling.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:20 schreef twi het volgende:
Ik heb net in 't playoff-topic een geflatteerde 4-1 voor Ajax voorspeld. Wellicht zelfs onverdiend, maar de Europese ervaring en de grotere selectie lijken me toch te zwaar te wegen in deze thuiswedstrijd (en dus uitwedstrijd voor Groningen).
Sympathiek zon actie, maar sfeer zal er vanavond maar weinig zijn vrees ik...quote:
Hmm ik weet het niet, tegen feyenoord was de sfeer ook heerlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:40 schreef aldostuta het volgende:
Sympathiek zon actie, maar sfeer zal er sowieso maar weinig zijn vrees ik....
[..]
Sympathiek zon actie, maar sfeer zal er vanavond maar weinig zijn vrees ik...
vanavond weer 2quote:
Nee johquote:
Als Ajax de playoffs mist piepen ze wel andersquote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef JeroenV het volgende:
De Ajax-supporters van de F-side hebben gereageerd op het dreigende vertrek van trainer Danny Blind. Volgens RTV Noord-Holland maken de supporters woensdagavond tijdens het play-offduel met FC Groningen via spandoeken en teksten duidelijk dat ze pal achter Blind staan. Ook zal geëist worden dat het bestuur opstapt. Voorzitter John Jaakke ligt al langere tijd onder vuur bij de fanatieke aanhang.
De F-side heeft laten weten geen vertrouwen te hebben in een eventuele nieuwe trainer.
Gelukkig hebben ze die wel weten te halen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als Ajax de playoffs mist piepen ze wel anders
Sorry, ik bedoel CLquote:Op woensdag 26 april 2006 21:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze die wel weten te halen.
Of heb je het nu al weer over 2007?
Ik begreep je wel.quote:
4 uitdoelpunten zijn ook wel leuk. Ik wil winnen in de Eurobochel. Is het ten minste afgelopen met die hel van het noorden onzin.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef Nashje het volgende:
Zorgen voor een uitdoelpunt lijkt me voldoende.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:13 schreef Nashje het volgende:
Kampioenen.
Maaskantquote:Op woensdag 26 april 2006 22:30 schreef Messenga het volgende:
Overigens kwamen ze op LdL met het volgende mogelijke verhaal :
Ten Cate is een vriend van Robert Maaskant. Robert Maaskant zat bij de wedstrijd, dat verklaard mogelijk dta Maaskant de assistent van Ten Cate wordt.
Overigens zie ik in Blind een uitstekende Verdedigingstrainer. Net als Van't Schip Spitsentrainer was.
Het is maar waar je op letquote:
Stwerker nog, het moest eigenlijk 3/4-0 worden..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:11 schreef Kang-He het volgende:
Was prima wedstrijdje, en mooi die steunbetuigingen voor Blind in het stadion. En ook nog het afscheid van de vertrekkende spelers.
Had wel 4-0 mogen worden wat mij betreft.
Gelukkig bleef het grootste gedeelte gewoon zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:18 schreef dronkeykong het volgende:
Zooo net terug uit de Arena...sfeer zat er goed in.
Ik zat trouwens 411 iemand anders nog?
Jammer dat er wederom mensen zijn die hun club 10 minuten van te voren in de steek laten en weggaan en niet eens het begrip kunnen opbrengen om de vertrekkende spelers uit te zwaaien en te bedanken voor hun inzet afgelopen seizoenen![]()
![]()
Oh ja nog even voor die 2 superlelijke zussen die naast me zaten, leer eerst een het spelletje want ik irriteerde me mateloos aan jullie k*t commentaar![]()
![]()
Daar ben ik ook trots op...dat werd ook omgeroepen...iedereen met een Ajax hartquote:Op woensdag 26 april 2006 23:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gelukkig bleef het grootste gedeelte gewoon zitten
Ja..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:32 schreef Jajong het volgende:
Klaas-Jan mist dus 2 keer voor open doel.
ga je lekker at5 kijken toch? interesseert de rest van NL niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Jajong het volgende:
GEEN BEELDEN VAN T AFSCHEID VAN DE SPELERS?!!!!!
Moet je eens naar het stadion gaan, zie je ze in het echtquote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Jajong het volgende:
GEEN BEELDEN VAN T AFSCHEID VAN DE SPELERS?!!!!!
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet je eens naar het stadion gaan, zie je ze in het echt![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat iedereen nu opeens zo überpositief is over Blind. Kennelijk is iedereen weer vergeten dat we met afschuwelijk voetbal enorm veel verliespunten hebben gehaald....als de play-offs er niet waren zouden we roemloos 4e zijn geworden met UEFA-cup, maar goed, 3 redelijke wedstrijden en dat is alweer vergeten.
Hij was inderdaad goed. Misschien zal ie altijd wisselvallig blijven, maar feit is dat ie wel ontzettend nuttig is voor in de breedte, zo eentje vindt je niet snelquote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Boukhari weer goed zeg, als ik de herhaling van Talpa mag geloven. Hij strooide met pasjes en speelde als een stylist. Is hij dan echt goed? Of stelt hij ons over 3 wedstrijden weer teleur?˛
Hij zet nu in ieder geval al een redelijke lange goede serie neer hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Boukhari weer goed zeg, als ik de herhaling van Talpa mag geloven. Hij strooide met pasjes en speelde als een stylist. Is hij dan echt goed? Of stelt hij ons over 3 wedstrijden weer teleur?˛
Waar ligt dat dan aan, zit het dan toch in het kopje? Die haardos zou toch een goede bescherming moeten zijn voor zijn hersens tegen kwade invloeden van buitenaf?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij zet nu in ieder geval al een redelijke lange goede serie neer hoor.
Dat hij het kan staat buiten discussie. De problemen bij hem liggen inderdaad eerder op het mentale vlak en daar moet wel iets aan te doen zijn, zou je zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, zit het dan toch in het kopje? Die haardos zou toch een goede bescherming moeten zijn voor zijn hersens tegen kwade invloeden van buitenaf?˛
Dat klopt, want als hij eenmaal goed speelt gaat ie weer gek doen en denkt ie dat ie alles kan.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:35 schreef Trancelocator het volgende:
Het vreemde bij hem is dat hij vertrouwen nodig heeft, en heeft hij dat eenmaal dan kan hij er niet goed mee omgaan.
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:39 schreef Bombardier het volgende:
Van mij mogen jullie alles verliezen, maar ik vind het toch wel sneu voor Blind.
Die hele gang van zaken is voor mij typisch Ajax. Daarom heb ik ook zo'n schijthekel aan die club.
Ben je nu weer klaar met je trieste gezanik?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:44 schreef Bombardier het volgende:
Uitgesproken Ajax. Daar is geen ruimte voor warmte, of clubliefde. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf in een grote, hypermoderne, kille betonkolos.
Clubmensen mogen daar wijken voor -ex directeuren uit het bedrijfsleven, -ex sletjes van Scheringa, en hockeybrallers.
Je kan duidelijk aan Blind zien dat dat bekend is. Hij had de tranen in de ogen tijdens de persconferentie. Sneu voor zo'n clubman die er z'n complete ziel- en zaligheid in steekt.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef Jasza het volgende:
Het bestuur moet veel lef hebben om hem te ontslaan, ik denk dat het niet gepikt gaat worden maargoed
Nu je het zegt. Beide op dezelfde manier aan de kant gezet. En beide mensen met een oprecht clubgevoel.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:51 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had een deja-vu, maar ik betwijfel of ik de enige was:
[afbeelding] [afbeelding]
Dit wordt waarschijnlijk de volgende:
KLIK: Plaatje
pcies wat ik dachtquote:Op donderdag 27 april 2006 00:50 schreef Nega het volgende:
\Weetje wat zo mooi wasBegonnen ze zo in 122 of, met die wave, en bij de F Side was ie dan alweer afgelopen, omg, waves horen bij Oranje, niet bij Ajax.
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:52 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Beide op dezelfde manier aan de kant gezet. En beide mensen met een oprecht clubgevoel.
Onbegrijpelijk dat daar zo slecht mee omgegaan wordt.
Als Jaakke dit doet dan is hij er binnenkort ook niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.![]()
Wouters werd wel toegezongen hoor (maar dat ging volgens mij helemaal anders...)quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Jasza het volgende:
Het verschil was wel, Wouters is nooit zo toegezongen volgens mij. Het bestuur zal zeker nog sterk gaan nadenken en als je ook de spelers zag moet je het afwachten.
Als ík supporter van die club zou zijn, zou ik me voor de zoveelste manier besodemieterd vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.![]()
Het is nog niet zeker en met de steun vandaag aan Danny moet het bestuur maar is erg sterk gaan nadenken want als ze hem toch ontslaan weten ze dat ze de supporters tegen zich krijgen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Als ík supporter van die club zou zijn, zou ik me voor de zoveelste manier besodemieterd vinden.
Begrijp niet dat jullie zoiets zo makkelijk laten gebeuren.
Was inderdaad mooiquote:Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik wel lache vond, JUANFRAN:
5 seconde stilte en toen toch wat geklap
Als je Danny hoort op de persconferentie, als je ziet hoe de spelers zich om hem bekommeren, plus dat bericht in de telegraaf daarbij opgeteld. Lijkt me wel dat het doek al is gevallen voor deze sympathieke Zeeuw met ajax-hart. Ondanks de aardige reeks de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker en met de steun vandaag aan Danny moet het bestuur maar is erg sterk gaan nadenken want als ze hem toch ontslaan weten ze dat ze de supporters tegen zich krijgen.
Dan is het doek voor John Jaakke ook gevallen vind ikquote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Als je Danny hoort op de persconferentie, als je ziet hoe de spelers zich om hem bekommeren, plus dat bericht in de telegraaf daarbij opgeteld. Lijkt me wel dat het doek al is gevallen voor deze sympathieke Zeeuw met ajax-hart. Ondanks de aardige reeks de laatste tijd.
tot aan me deur zo'n beetjequote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef Fral het volgende:
[..]
Was inderdaad mooi
Het Helemaal niets in Rotterdam was ook weer mooi:D
Ik heb me opperbest vermaakt!
Vergeet die notoire leugenaar niet, van Geel. De leugens staan 'm in z'n ogen gedrukt.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan is het doek voor John Jaakke ook gevallen vind ik![]()
Maar wat ik aan zat te denken... zou het ook gewoon niet een meesterlijk een-tweetje tussen Blind en Van Geel kunnen zijn? Zijn al die geruchten niet opzettelijk de wereld ingeholpen om de spelers op scherp te zetten en wellicht de supporters extra te prikkelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Vergeet die notoire leugenaar niet, van Geel. De leugens staan 'm in z'n ogen gedrukt.
Die tranen zijn niet gespeeld. Blind pinkte een traantje weg toen Boukhari en Rosenberg 'm omhelsden en hij had duidelijk glazige ogen bij de persconferentie.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar wat ik aan zat te denken... zou het ook gewoon niet een meesterlijk een-tweetje tussen Blind en Van Geel kunnen zijn? Zijn al die geruchten niet opzettelijk de wereld ingeholpen om de spelers op scherp te zetten en wellicht de supporters extra te prikkelen.
(Ik weet het, het is laat....)
Haha was jij daar ook toen ineens een hoopie kwam omdat dat ding raar deed, iederen moest doorduwenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:07 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
tot aan me deur zo'n beetjeik kon niet eens telefoneren toen ik het stadion uitkwam zo lekker klonk het op de trappen ( en roltrappen, werken lekker trouwens
)
Of is dit het werk van Van Geel en weet Blind er (nog) niets van...quote:Op donderdag 27 april 2006 01:13 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die tranen zijn niet gespeeld. Blind pinkte een traantje weg toen Boukhari en Rosenberg 'm omhelsden en hij had duidelijk glazige ogen bij de persconferentie.
ik zat in het hoopie ouwequote:Op donderdag 27 april 2006 01:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha was jij daar ook toen ineens een hoopie kwam omdat dat ding raar deed, iederen moest doorduwen![]()
![]()
Dan zat ik vast jou te duwenquote:
Foto?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:15 schreef Jasza het volgende:
Trouwens dat AFCA vest is binnenkort in de fanshop ofzo? ik moet dat ding hebben
Om het niveau toch nog laag te houden is dat een prima aankoop ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu Boukhari zo goed speelt hoop ik dat ze Anouar Diba gaan halen.˛
We kennen je mening zolangzamerhand wel, je wil alle Marokkanen naar Ajaxquote:Op donderdag 27 april 2006 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu Boukhari zo goed speelt hoop ik dat ze Anouar Diba gaan halen.˛
Idd Nourdin gaat met Galasek voorop in de strijdquote:Op donderdag 27 april 2006 01:35 schreef Trancelocator het volgende:
Een wisselvallige Marokkaan in de selectie lijkt me meer dan genoeg.
Maar nogmaals, klasse hoe Nourdin zich nu manifesteert in deze cruciale fase. [afbeelding]
Is Diba Marokkaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
We kennen je mening zolangzamerhand wel, je wil alle Marokkanen naar Ajax![]()
quote:Vanavond speculeerde de verslaggever van NOS langs de lijn op radio 1 over Robert Maaskant. Hij was vanavond bij de wedstrijd in de ArenA en zou een goede vriend zijn van Henk ten Cate en dus mogelijk assistent worden bij ons aller Ajax, aldus de verslaggever.
Anouar Diba (Utrecht, 27 februari 1983) is een aanvallende middenvelder/aanvaller. Momenteel speelt Anouar Diba bij NAC Breda. De aanvaller heeft zowel een Nederlandse als een Marokkaanse nationaliteit.quote:
Ik haal hem over paar weekjes welquote:Op donderdag 27 april 2006 01:39 schreef patrickt36 het volgende:
[..]
Dat ding hangt al in de fanshop
Is er geen foto van?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:39 schreef patrickt36 het volgende:
[..]
Dat ding hangt al in de fanshop
Zoals we al konden zien, terrechte winnaars.quote:Speler en talenten van het jaar bekend
De SVA heeft na de wedstrijd tegen FC Groningen bekendgemaakt wie de speler van het jaar is geworden. Deze eer viel Klaas Jan Huntelaar ten deel. De Achterhoeker wist in nog geen half jaar tijd een overuigende indruk te maken. Talenten van het jaar werden Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson, beiden dit seizoen definitief doorgebroken.
Boakye is net te laat voor talent van het jaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals we al konden zien, terrechte winnaars.
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooooooh die. Die is wel mooi ja. Wil ik ook wel in m'n bezit.
Tsja, Urby en Vermaelen zijn een stuk beter vind ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boakye is net te laat voor talent van het jaar.
Ze zijn al veel verder in hun ontwikkeling iddquote:Op donderdag 27 april 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, Urby en Vermaelen zijn een stuk beter vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |