quote:Evaluatie technische staf Ajax na afloop seizoen
Amsterdam, 26 april 2006
AFC Ajax evalueert zijn technische staf na afloop van het seizoen. Voor dat moment doet Ajax daarover geen uitspraken. Ajax betreurt de huidige speculaties in de media die niet in het belang zijn van de club.
Alleen doet de Telegraaf het wat schreeuweriger en brengt het als feitquote:Breuk met Blind dreigt
Van onze sportredactie
AMSTERDAM - Een openlijke breuk dreigt tussen Ajax en Danny Blind. De trainer heeft voor het eerst publiekelijk kritiek geuit op de clubleiding, die zich nog steeds in nevelen hult over Blinds positie in het volgende seizoen.
De buitenwereld speculeert al langer hevig over de vraag of Blind en zijn technische staf zich volgend seizoen nog steeds over het eerste elftal zullen ontfermen. Gisteren sprak de trainer zich voor het eerst uit over de onduidelijke houding van de clubleiding. Blind nam stelling tegen de kopstukken van Ajax.
''Het is niet goed. Om de doodeenvoudige reden dat je de rust moet bewaren. Ik kan het niet anders vertalen dan dat je met deze manier van handelen onrust zaait,'' zei hij. ''De clubleiding spreekt zich niet uit en ik krijg allerlei vragen over mijn positie. Ik weet niet wat mijn toekomst is, maar soms heb je aan een half woord genoeg.''
Technisch directeur Martin van Geel weigert al weken vragen te beantwoorden over de toekomst van Blind, die tot 2007 onder contract staat. Van Geel wil na de kritiek van Blind nog steeds niet veel kwijt: ''Ik ga nu ook niet zeggen dat Blind volgend seizoen onze trainer is.''
Vanmorgen meldde Ajax in een persbericht wel dat de technische staf aan het einde van dit seizoen wordt geėvalueerd.
Bron
Net als met die rellende kakkerlakken waren Ajacieden onder stond zeker. Het is en blijft gewoon een gerucht met een heleboel misschien en waarschijnlijk in het verhaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:03 schreef HeatWave het volgende:
idd, die nalul mening dat de telegraaf kut is..
het nieuws wordt schreeuwerig en overdreven gebracht, maar ze verzinnen het niet hoor.. Komop nou zeg. Zo blind zijn jullie toch ook niet?
Geef dan zelf duidelijkheid, stumperds.quote:Ajax betreurt de huidige speculaties in de media die niet in het belang zijn van de club.
Dat zou pas echt dom zijn ja, zo vlak voor drie finales.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geef dan zelf duidelijkheid, stumperds.
Idd.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geef dan zelf duidelijkheid, stumperds.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt dom zijn ja, zo vlak voor drie finales.
Met de speculaties en onrust die je nu hebt is het niet veel beter.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt dom zijn ja, zo vlak voor drie finales.
totaal mee eens die jongen wil zich graag bewijzenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef Jasza het volgende:
Liever Mitea dan Babel.
En Babel nietquote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
totaal mee eens die jongen wil zich graag bewijzen![]()
De laatste tijd mischien wel weer maar nog altijd niet zo graag als mitea denk ikquote:
Ik denk dat elke bankzitter zich wil bewijzen maarja.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
De laatste tijd mischien wel weer maar nog altijd niet zo graag als mitea denk ik![]()
Zijn contract loopt deze zomer af en hij gaat waarschijnlijk naar Roda.quote:
Als rechtbuiten?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:01 schreef keijz het volgende:
Bij absentie van Rosales moet gewoon Mitea spelen.
Wow, hoe boring wil je het middenveld hebben?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:46 schreef Black-Death het volgende:
Steek
Boakye, Heitinga, Vermaelen, Urby
Galasek, Boukhari, Lindenbergh
Rosenberg, Huntelaar, Mitea.
Als je het mij vraagt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |