Nou. jij bent iniedergeval een vrouw.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:33 schreef Tinkepink het volgende:
Wat moeten knappe VROUWEN nou hier. Als je nog om knappe PUBERMEISJES gevraagd had....
Sterkte!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ik ga hier ook ff wachten op die mooie vrouwen
Niet zo opbeurendquote:Op woensdag 26 april 2006 10:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik geloof dr niks van. Ben overgens wel wat gewend
teveel monoloog.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:57 schreef no1uknow het volgende:
Ohjoh soort van kwartet+1 posts achtig
Haha, ja ik weet het! ik moet nog een nieuwe maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef no1uknow het volgende:
Wat een klote avatar heb je trouwens.
Ik ga hem maar is even adblocken
Moet je doenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het! ik moet nog een nieuwe maken.
gejat met bonquote:Op woensdag 26 april 2006 11:16 schreef no1uknow het volgende:
Zeecker
Hij is, uhm, speciaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:24 schreef Charizma het volgende:
Wat vinden jullie van mn avatar ??
CRIPPLE FIGHT!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:46 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben lekker weer is niets aan het doen op school
Saawquote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef saaw het volgende:
goeiemorgen
Heerlijk he, die ingeroostere vrije interneturenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:46 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben lekker weer is niets aan het doen op school
Bij ons op school hebben we Wifi door heel de school! geniaalquote:Op woensdag 26 april 2006 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk he, die ingeroostere vrije interneturen![]()
G'meurningquote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef saaw het volgende:
goeiemorgen
Ik heb een flapflopquote:Op woensdag 26 april 2006 11:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben we Wifi door heel de school! geniaal![]()
Ja, leren, daar heeft niemand zin in!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:53 schreef saaw het volgende:
ik verveel me en zou eigenlijk moeten leren
Zonnetje?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:59 schreef saaw het volgende:
ik ga in het zonnetje zitten en toch maar even proberen te leren![]()
Hier nietquote:
Geweldigquote:Op woensdag 26 april 2006 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk he, die ingeroostere vrije interneturen![]()
verkapte kijk-mij-een-vriendin-hebben post.quote:
maaaaam, ik wil een nieuw bed!quote:
Een vriendin hebben is so 80's.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:53 schreef VASND het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-een-vriendin-hebben post.
achteraan sluiten in de rij. we staan allemaal nog te wachten!quote:
JIJquote:
ik wist niet dat de kapper ook gezichten deden verbouwen?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
JIJ
Ik ben knapperik ben naar de kapper geweest.
Jij? Jij weet niet eens wat seks is man.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
JIJ
Ik ben knapperik ben naar de kapper geweest.
O jeequote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik wist niet dat de kapper ook gezichten deden verbouwen?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij? Jij weet niet eens wat seks is man.
Ik ben trots op mijn uglynessheidquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
O jeeHoooooor daaaar een lelijkerd praten
Zo te horen heb je net sexuele voorlichting gehad bij Biologiequote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij? Jij weet niet eens wat seks is man.
Dat is net als een mongool uitleggen dat je NIET steeds op het aan/uitknopje moet drukken als je tv kijkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Zo te horen heb je net sexuele voorlichting gehad bij Biologie![]()
![]()
Nee, alleen mooie mensen. Jij hebt geen seksquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
je bedoelt dus dat alleen lelijke mensen seks hebben?
Ze moesten je lul er af hakken om het voortplanten van hobbits tegen te gaan
shuss it, face it, jij bent niet mooi en hebt seks, zegt genoeg tochquote:Op woensdag 26 april 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, alleen mooie mensen. Jij hebt geen seks.
Enne, ik heb al 3 jaar geen biologie meer.
Een mongool? een stoffelijk persoon die teveel chromosoompjes bevat?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is net als een mongool uitleggen dat je NIET steeds op het aan/uitknopje moet drukken als je tv kijkt.
Of woont in mongoliëquote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Een mongool? een stoffelijk persoon die teveel chromosoompjes bevat?![]()
Renesite beetje jaloers?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
shuss it, face it, jij bent niet mooi en hebt seks, zegt genoeg toch
Jongen, wanneer kom je nou uit de kast?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
shuss it, face it, jij bent niet mooi en hebt seks, zegt genoeg toch
Het werd eens tijdquote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef ymme het volgende:
knappe vrouwen moesten zich hier melden
*meld*
Je vat het verkeerd om opquote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Renesite beetje jaloers?![]()
En nog wel op lelijke mensen?![]()
mijn klomp breekt.![]()
Op een Nije Dij?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jongen, wanneer kom je nou uit de kast?
Ik ben er toch al uitquote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jongen, wanneer kom je nou uit de kast?
En met hoeveel vrouwen heb je vandaag gepraat?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben er toch al uitanders kon ik niet naar de kapper vandaag
praten is niet hetzelfde als neucken! even ter duidelijkheid.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
En met hoeveel vrouwen heb je vandaag gepraat?
Hij weet niet eens hoe die vrouwen moet aaanspreken, laat staan nuecken..quote:Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
praten is niet hetzelfde als neucken! even ter duidelijkheid.![]()
ik vraag alleen: Neucken?. Dialogen zijn zo 80's.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij weet niet eens hoe die vrouwen moet aaanspreken, laat staan nuecken..
1 2 3 4 5 6 ... 7 stuksquote:Op woensdag 26 april 2006 13:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
En met hoeveel vrouwen heb je vandaag gepraat?
Eerder overratedquote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vraag alleen: Neucken?. Dialogen zijn zo 80's.![]()
Doe jij psychologie ofzo? of Pabo?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 ... 7 stuks
Ik zit met 4 andere jongens tussen 16 meiden![]()
Aangezien er nog 4 meiden zijn vandaag is het gelijk verdeelt![]()
Wie zijn er nog meer en vrouw en knap dan?quote:
Hoi Nummer 1quote:Op woensdag 26 april 2006 13:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wie zijn er nog meer en vrouw en knap dan?
kijkkquote:
Kom eens onder de kast vandaan *lokt met een domme kut breezerchick die al uitgewoond is als een ouderwetse hoer*quote:
dat was even een voorbeeldje voor Messenga, dàt is wat vrouwen willen horen!quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom eens onder de kast vandaan *lokt met een domme kut breezerchick die al uitgewoond is als een ouderwetse hoer*
hahahaquote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Daklem het volgende:
[..]
dat was even een voorbeeldje voor Messenga, dàt is wat vrouwen willen horen!
kun jij nog een puntje aan zuigen. (spreekwoordelijk gezien)![]()
![]()
Aangezien die op ROCs schaars zijn hoef ik niet meteen een in-de-kast-persoon te zijnquote:
Maar dat ben je wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aangezien die op ROCs schaars zijn hoef ik niet meteen een in-de-kast-persoon te zijn
Best lekker nog, als de zon er nog ff doorkomt is het topquote:
ik wil ook zonquote:Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Best lekker nog, als de zon er nog ff doorkomt is het top
ik heb ook geen zon hoorquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:54 schreef hollander76 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog pubjes (naast Rene natuurlijk) die nog maagd zijn??
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:54 schreef hollander76 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog pubjes (naast Rene natuurlijk) die nog maagd zijn??
Dat zeg ik, dat je nog maagd bent.... of is dit een verkapte ik-heb-op-3-jarige-leeftijd-ooit-mijn-piel-in-iemands-mond-gehangen post?quote:
hahaha, uuh .. nietquote:
haha wat jij wil johquote:
quote:
Was het zo goed?quote:
Middagquote:
ja, stuk minder dan gisterenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Middag
Altijd als ik een keer een vrije dag heb is het tyfusweer.....
Gisteren van 7:00 tot 17:00 gewerkt, hele dag zonnig en warm (vracht lossen buiten) en de rest van de dag sta je binnen, ben je klaar..... weg zon
![]()
Wat je zegtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, stuk minder dan gisteren
Maar nog steeds beter dan sneeuw, hagel, wind, vorst en regen
quote:
Aan de andere kant, het is mijn eerste vrije middag waarop ik niet brak ben in een week of 4, en morgen de hele dag vrijquote:Op woensdag 26 april 2006 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, stuk minder dan gisteren
Maar nog steeds beter dan sneeuw, hagel, wind, vorst en regen
Redelijk rukquote:
Bewolkt maar verder wel lekkerquote:
Ah. Wij hebben hier 17 graden, in de zomer halen ze max 22, als ze geluk hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goed hier. Warm, zonnetje schijnt. Om en nabij 20 graden.![]()
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isquote:Op woensdag 26 april 2006 14:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat je zegtIk zit hier gewoon in mn t-shirtje met zomerschoenen
ik heb het niet koudquote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isDan heb ik het direct koud
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isDan heb ik het direct koud
ik heb het raam dichtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenmet het raam open
Ik heb nu een trui aanquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenmet het raam open
Whaa, gek.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een trui aanMet raam open uiteraard
dan kan ik wel mooi zonder jas buiten fietsenquote:
quote:
dan duurt het hier ook niet al te lang meerquote:
kun je die dikke trui uittrekkenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan duurt het hier ook niet al te lang meer
Op moment heb ik niks dunners, alles zit in de wasquote:
ik zie um hier nog nietquote:Op woensdag 26 april 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan duurt het hier ook niet al te lang meer
ik had het over XBMquote:
ik ook nietquote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Marly, hou niet alle zon voor jezelf![]()
die zon vindt mij gewoon aardigquote:
ga in therapie!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef Daklem het volgende:
De zon is hier nu al een aantal minuten vertrokken en ik wordt aardig depressief nu
het word hier ook iets lichterquote:
NIEUWS: Gelderland vindt het licht uit!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het word hier ook iets lichter![]()
Iets waar ze bij julie nog jaren eeuwen over doenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:59 schreef Sloffie het volgende:
[..]
NIEUWS: Gelderland vindt het licht uit!
Nee! jij moet gearresteerd worden voor het stelen van mijn zon!quote:
Ik had het ook niet over je quote, maar over de TT.quote:
af en toe denk je me toch ingewikkeldquote:Op woensdag 26 april 2006 15:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je quote, maar over de TT.
Ik gebruikte die quote slechts om duidelijk te maken dat ik het tegen jou had.
zeg, die zon heeft jou zelf verlatenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nee! jij moet gearresteerd worden voor het stelen van mijn zon!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zeg, die zon heeft jou zelf verlaten
Jij trekt de zon gewoon te hard aanquote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zeg, die zon heeft jou zelf verlaten
heb ik nu recht op schadevergoeding?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij trekt de zon gewoon te hard aan
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marlyquote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
heb ik nu recht op schadevergoeding?
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly ii![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly![]()
Marly is lief.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly![]()
0900-therapiequote:
Aan jou heb ik tenminste watquote:
geef de zon dan terugquote:
de zon blijft liever hierquote:
kutzonquote:Op woensdag 26 april 2006 15:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon blijft liever hieris haar eigen keuze
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijquote:
Zo zie je maar. Ik plaag Marlii niet en ik heb zon.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijEn blijft bij mij omdat jullie me plagen
Hoi marlyquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijEn blijft bij mij omdat jullie me plagen
je moet ook wel écht lief zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoi marly
waar blijft die zon nu![]()
dan was ik toch wel liefquote:Op woensdag 26 april 2006 15:31 schreef -Marlii- het volgende:
Nu is de zon hier weg
Frans afNu nog wiskunde pw leren
nou, ik ga zo tv kijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan was ik toch wel lief
Je hebt nog de hele avond voor wiskunde
Heb je nog een hele nacht voor wiskundequote:Op woensdag 26 april 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, ik ga zo tv kijkendan heb ik van 6 tot 7 gym, douchen tv kijken en dan is het half 9
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Heb je nog een hele nacht voor wiskunde
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefjequote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kan ik doen, maar dan verslaap ik me morgenvroeg voor het pw
heb ik voor niks geleerd
de formules staan al in mn GRquote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefje
ofzoiets
Om 6 uur 's morgens huiswerk maken is prima te doenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefje
ofzoiets
niks aan de hand dusquote:Op woensdag 26 april 2006 15:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de formules staan al in mn GRen ik heb gelukkig ook nog tussenuur voor het pw
nee, eigenlijk nietquote:
de zon schijnt hier ook nog een beetje hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef Daklem het volgende:
Marlii is bijna weg, en de zon begint ineens weer te schijnen!
Bedankt!
Ik denk helemaal niet ingewikkeld. Ik denk juist weinig.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
af en toe denk je me toch ingewikkeld
die bij een post van je staat.
snap ik wel, is alleen irritant dat je quote op dingen die je helemaal niks aan gaanquote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet ingewikkeld. Ik denk juist weinig.
Als ik iets tegen Marlii wil zeggen, dan ram ik op de [afbeelding] die bij een post van je staat.
@ Marlii vind ik zo lomp staan.
Uhuh! tuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet ingewikkeld. Ik denk juist weinig.
Als ik iets tegen Marlii wil zeggen, dan ram ik op de [afbeelding] die bij een post van je staat.
@ Marlii vind ik zo lomp staan.
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
snap ik wel, is alleen irritant dat je quote op dingen die je helemaal niks aan gaan
nou ik bedoel, ik kan het niet eens uitleggenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als het mij niet aan gaat, dan moet je het niet op een publiekelijk forum neerzetten.
Maargoed, speciaal voor jou zal ik de volgende keer niet zomaar een quote aanklikken
Ow... op die manier.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou ik bedoel, ik kan het niet eens uitleggenjij quote op dingen die niet relevant voor ons gesprek waren
ofzo
Heb je toch nog wat geleerd van mn wijze lesquote:Op woensdag 26 april 2006 15:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ow... op die manier.
Ja, nou, goed... dat doe ik wel eens ja. Ik zal proberen m'n leven te beteren.
En ikquote:
Owjah, das waar.... je bent nog niet uit de kast. Hoelang moet ik nog wachten?quote:
*komt van de kast*quote:Op woensdag 26 april 2006 16:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Owjah, das waar.... je bent nog niet uit de kast. Hoelang moet ik nog wachten?
Uit de kast!quote:
Uit de kast komen...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Uit de kast!
I like to move it, move it
Kuuuuutquote:Op woensdag 26 april 2006 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uit de kast komen...
Oke..
ik benHETERO
![]()
Sorry![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:25 schreef Casparovvv het volgende:
1. onscherpKlopt
dit was de scherpste
die spin bleefniet stil
![]()
2. Lage F-waarde. Had beter een wat hoger diafragma kunnen nemen. An sich een leuke foto F waarde wel verhoogd, dat is het nadeel van een nogal fel lcdschermpjehij verneukt je altijd
![]()
ff zien of ik dat anders kan instellen
![]()
3. Heeft wel wat![]()
![]()
4. Waar zijn de bloemetjes? Nergens?
Hoi doeiquote:Op woensdag 26 april 2006 16:33 schreef MaddoxX het volgende:
hoi, dag
Welke camera heb je gebruikt bij het maken van die fotos?quote:
Wie weetquote:
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz5/quote:Op woensdag 26 april 2006 16:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
Welke camera heb je gebruikt bij het maken van die fotos?
voor de doodquote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef VASND het volgende:
hoi, mooie dag.
Wie zegt dat het zo isquote:
kheb net ook ff een paar fotootjes gemaakt. Zal ze zo ook eens ff laten zien.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz5/
En dan is er altijd nog de gulden middenwegquote:
quote:
Oe.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog de gulden middenweg![]()
Bifocaalquote:Op woensdag 26 april 2006 16:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog de gulden middenweg![]()
Okayquote:Op woensdag 26 april 2006 16:47 schreef Daklem het volgende:
[..]
kheb net ook ff een paar fotootjes gemaakt. Zal ze zo ook eens ff laten zien.
die is flauwquote:
Hier welquote:
hier wel, heerlijk!quote:
Ligt denk ik aan je cartridgequote:Op woensdag 26 april 2006 16:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kutprinter![]()
Zwart drukt ie slecht af met heel veel vegen er doorheen en kleuren doen het prima![]()
Wat voor camera heb je?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:51 schreef Daklem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn maar wat uitprobeerseltjes! Shoot me
DIng zit nog bijna volquote:Op woensdag 26 april 2006 16:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je cartridge
Leukquote:Op woensdag 26 april 2006 16:51 schreef Daklem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*pfiew*quote:Op woensdag 26 april 2006 16:51 schreef Daklem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nofi, maar met dat ding kun je VEEL mooiere foto's maken! Ik maak met mijn 350D met kitlens nog mooiere. Je zit toch niet op automodus te schieten hè?!quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kutprinter![]()
Zwart drukt ie slecht af met heel veel vegen er doorheen en kleuren doen het prima![]()
dit is standaard met de kitlens geschoten. Ik wil binnenkort een 70-200mm lens erbij kopen om wat macro en zoomfotos te kunnen schieten.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuk
Ik ben meer de macro tester en ik houd van het 'laag' schieten (dat boompje vind ik dus leuk)
moet een t achter meldquote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Thomas zit in de fokking 5e en dan nog zo'n grove spelfout maken in de TT.
inderdaadquote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]das genaaid. Das ook altijd zo als je wat uit móet printen
nu welquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nu welje hebt het net aangepast modje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |