quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly![]()
Marly is lief.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly![]()
0900-therapiequote:
Aan jou heb ik tenminste watquote:
geef de zon dan terugquote:
de zon blijft liever hierquote:
kutzonquote:Op woensdag 26 april 2006 15:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon blijft liever hieris haar eigen keuze
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijquote:
Zo zie je maar. Ik plaag Marlii niet en ik heb zon.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijEn blijft bij mij omdat jullie me plagen
Hoi marlyquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijEn blijft bij mij omdat jullie me plagen
je moet ook wel écht lief zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoi marly
waar blijft die zon nu![]()
dan was ik toch wel liefquote:Op woensdag 26 april 2006 15:31 schreef -Marlii- het volgende:
Nu is de zon hier weg
Frans afNu nog wiskunde pw leren
nou, ik ga zo tv kijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan was ik toch wel lief
Je hebt nog de hele avond voor wiskunde
Heb je nog een hele nacht voor wiskundequote:Op woensdag 26 april 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, ik ga zo tv kijkendan heb ik van 6 tot 7 gym, douchen tv kijken en dan is het half 9
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Heb je nog een hele nacht voor wiskunde
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefjequote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kan ik doen, maar dan verslaap ik me morgenvroeg voor het pw
heb ik voor niks geleerd
de formules staan al in mn GRquote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefje
ofzoiets
Om 6 uur 's morgens huiswerk maken is prima te doenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefje
ofzoiets
niks aan de hand dusquote:Op woensdag 26 april 2006 15:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de formules staan al in mn GRen ik heb gelukkig ook nog tussenuur voor het pw
nee, eigenlijk nietquote:
de zon schijnt hier ook nog een beetje hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef Daklem het volgende:
Marlii is bijna weg, en de zon begint ineens weer te schijnen!
Bedankt!
Ik denk helemaal niet ingewikkeld. Ik denk juist weinig.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
af en toe denk je me toch ingewikkeld
die bij een post van je staat.
snap ik wel, is alleen irritant dat je quote op dingen die je helemaal niks aan gaanquote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet ingewikkeld. Ik denk juist weinig.
Als ik iets tegen Marlii wil zeggen, dan ram ik op de [afbeelding] die bij een post van je staat.
@ Marlii vind ik zo lomp staan.
Uhuh! tuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet ingewikkeld. Ik denk juist weinig.
Als ik iets tegen Marlii wil zeggen, dan ram ik op de [afbeelding] die bij een post van je staat.
@ Marlii vind ik zo lomp staan.
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
snap ik wel, is alleen irritant dat je quote op dingen die je helemaal niks aan gaan
nou ik bedoel, ik kan het niet eens uitleggenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als het mij niet aan gaat, dan moet je het niet op een publiekelijk forum neerzetten.
Maargoed, speciaal voor jou zal ik de volgende keer niet zomaar een quote aanklikken
Ow... op die manier.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou ik bedoel, ik kan het niet eens uitleggenjij quote op dingen die niet relevant voor ons gesprek waren
ofzo
Heb je toch nog wat geleerd van mn wijze lesquote:Op woensdag 26 april 2006 15:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ow... op die manier.
Ja, nou, goed... dat doe ik wel eens ja. Ik zal proberen m'n leven te beteren.
En ikquote:
Owjah, das waar.... je bent nog niet uit de kast. Hoelang moet ik nog wachten?quote:
*komt van de kast*quote:Op woensdag 26 april 2006 16:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Owjah, das waar.... je bent nog niet uit de kast. Hoelang moet ik nog wachten?
Uit de kast!quote:
Uit de kast komen...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Uit de kast!
I like to move it, move it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |