Wat je zegtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, stuk minder dan gisteren
Maar nog steeds beter dan sneeuw, hagel, wind, vorst en regen
quote:
Aan de andere kant, het is mijn eerste vrije middag waarop ik niet brak ben in een week of 4, en morgen de hele dag vrijquote:Op woensdag 26 april 2006 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, stuk minder dan gisteren
Maar nog steeds beter dan sneeuw, hagel, wind, vorst en regen
Redelijk rukquote:
Bewolkt maar verder wel lekkerquote:
Ah. Wij hebben hier 17 graden, in de zomer halen ze max 22, als ze geluk hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goed hier. Warm, zonnetje schijnt. Om en nabij 20 graden.![]()
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isquote:Op woensdag 26 april 2006 14:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat je zegtIk zit hier gewoon in mn t-shirtje met zomerschoenen
ik heb het niet koudquote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isDan heb ik het direct koud
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isDan heb ik het direct koud
ik heb het raam dichtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenmet het raam open
Ik heb nu een trui aanquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenmet het raam open
Whaa, gek.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een trui aanMet raam open uiteraard
dan kan ik wel mooi zonder jas buiten fietsenquote:
quote:
dan duurt het hier ook niet al te lang meerquote:
kun je die dikke trui uittrekkenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan duurt het hier ook niet al te lang meer
Op moment heb ik niks dunners, alles zit in de wasquote:
ik zie um hier nog nietquote:Op woensdag 26 april 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan duurt het hier ook niet al te lang meer
ik had het over XBMquote:
ik ook nietquote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Marly, hou niet alle zon voor jezelf![]()
die zon vindt mij gewoon aardigquote:
ga in therapie!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef Daklem het volgende:
De zon is hier nu al een aantal minuten vertrokken en ik wordt aardig depressief nu
het word hier ook iets lichterquote:
NIEUWS: Gelderland vindt het licht uit!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het word hier ook iets lichter![]()
Iets waar ze bij julie nog jaren eeuwen over doenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:59 schreef Sloffie het volgende:
[..]
NIEUWS: Gelderland vindt het licht uit!
Nee! jij moet gearresteerd worden voor het stelen van mijn zon!quote:
Ik had het ook niet over je quote, maar over de TT.quote:
af en toe denk je me toch ingewikkeldquote:Op woensdag 26 april 2006 15:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je quote, maar over de TT.
Ik gebruikte die quote slechts om duidelijk te maken dat ik het tegen jou had.
zeg, die zon heeft jou zelf verlatenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nee! jij moet gearresteerd worden voor het stelen van mijn zon!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zeg, die zon heeft jou zelf verlaten
Jij trekt de zon gewoon te hard aanquote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zeg, die zon heeft jou zelf verlaten
heb ik nu recht op schadevergoeding?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij trekt de zon gewoon te hard aan
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marlyquote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
heb ik nu recht op schadevergoeding?
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly ii![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly![]()
Marly is lief.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen in Nederland moet schadevergoeding eisen van Marly![]()
0900-therapiequote:
Aan jou heb ik tenminste watquote:
geef de zon dan terugquote:
de zon blijft liever hierquote:
kutzonquote:Op woensdag 26 april 2006 15:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon blijft liever hieris haar eigen keuze
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijquote:
Zo zie je maar. Ik plaag Marlii niet en ik heb zon.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijEn blijft bij mij omdat jullie me plagen
Hoi marlyquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
de zon voelt zich nou eenmaal aangetrokken tot mijEn blijft bij mij omdat jullie me plagen
je moet ook wel écht lief zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoi marly
waar blijft die zon nu![]()
dan was ik toch wel liefquote:Op woensdag 26 april 2006 15:31 schreef -Marlii- het volgende:
Nu is de zon hier weg
Frans afNu nog wiskunde pw leren
nou, ik ga zo tv kijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan was ik toch wel lief
Je hebt nog de hele avond voor wiskunde
Heb je nog een hele nacht voor wiskundequote:Op woensdag 26 april 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, ik ga zo tv kijkendan heb ik van 6 tot 7 gym, douchen tv kijken en dan is het half 9
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Heb je nog een hele nacht voor wiskunde
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefjequote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kan ik doen, maar dan verslaap ik me morgenvroeg voor het pw
heb ik voor niks geleerd
de formules staan al in mn GRquote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
iets vroeger opstaan, of op de fiets leren, spiekbriefje
ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |