Was het zo goed?quote:
Middagquote:
ja, stuk minder dan gisterenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Middag
Altijd als ik een keer een vrije dag heb is het tyfusweer.....
Gisteren van 7:00 tot 17:00 gewerkt, hele dag zonnig en warm (vracht lossen buiten) en de rest van de dag sta je binnen, ben je klaar..... weg zon
![]()
Wat je zegtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, stuk minder dan gisteren
Maar nog steeds beter dan sneeuw, hagel, wind, vorst en regen
quote:
Aan de andere kant, het is mijn eerste vrije middag waarop ik niet brak ben in een week of 4, en morgen de hele dag vrijquote:Op woensdag 26 april 2006 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, stuk minder dan gisteren
Maar nog steeds beter dan sneeuw, hagel, wind, vorst en regen
Redelijk rukquote:
Bewolkt maar verder wel lekkerquote:
Ah. Wij hebben hier 17 graden, in de zomer halen ze max 22, als ze geluk hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goed hier. Warm, zonnetje schijnt. Om en nabij 20 graden.![]()
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isquote:Op woensdag 26 april 2006 14:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat je zegtIk zit hier gewoon in mn t-shirtje met zomerschoenen
ik heb het niet koudquote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isDan heb ik het direct koud
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
t-shirt vind ik niks al het bewolkt isDan heb ik het direct koud
ik heb het raam dichtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenmet het raam open
Ik heb nu een trui aanquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in een polo hoor, alleen wel binnenmet het raam open
Whaa, gek.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een trui aanMet raam open uiteraard
dan kan ik wel mooi zonder jas buiten fietsenquote:
quote:
dan duurt het hier ook niet al te lang meerquote:
kun je die dikke trui uittrekkenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan duurt het hier ook niet al te lang meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |