Zonnetje?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:59 schreef saaw het volgende:
ik ga in het zonnetje zitten en toch maar even proberen te leren![]()
Hier nietquote:
Geweldigquote:Op woensdag 26 april 2006 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk he, die ingeroostere vrije interneturen![]()
verkapte kijk-mij-een-vriendin-hebben post.quote:
maaaaam, ik wil een nieuw bed!quote:
Een vriendin hebben is so 80's.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:53 schreef VASND het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-een-vriendin-hebben post.
achteraan sluiten in de rij. we staan allemaal nog te wachten!quote:
JIJquote:
ik wist niet dat de kapper ook gezichten deden verbouwen?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
JIJ
Ik ben knapperik ben naar de kapper geweest.
Jij? Jij weet niet eens wat seks is man.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
JIJ
Ik ben knapperik ben naar de kapper geweest.
O jeequote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik wist niet dat de kapper ook gezichten deden verbouwen?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij? Jij weet niet eens wat seks is man.
Ik ben trots op mijn uglynessheidquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
O jeeHoooooor daaaar een lelijkerd praten
Zo te horen heb je net sexuele voorlichting gehad bij Biologiequote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij? Jij weet niet eens wat seks is man.
Dat is net als een mongool uitleggen dat je NIET steeds op het aan/uitknopje moet drukken als je tv kijkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Zo te horen heb je net sexuele voorlichting gehad bij Biologie![]()
![]()
Nee, alleen mooie mensen. Jij hebt geen seksquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
je bedoelt dus dat alleen lelijke mensen seks hebben?
Ze moesten je lul er af hakken om het voortplanten van hobbits tegen te gaan
shuss it, face it, jij bent niet mooi en hebt seks, zegt genoeg tochquote:Op woensdag 26 april 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, alleen mooie mensen. Jij hebt geen seks.
Enne, ik heb al 3 jaar geen biologie meer.
Een mongool? een stoffelijk persoon die teveel chromosoompjes bevat?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is net als een mongool uitleggen dat je NIET steeds op het aan/uitknopje moet drukken als je tv kijkt.
Of woont in mongoliëquote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Een mongool? een stoffelijk persoon die teveel chromosoompjes bevat?![]()
Renesite beetje jaloers?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
shuss it, face it, jij bent niet mooi en hebt seks, zegt genoeg toch
Jongen, wanneer kom je nou uit de kast?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
shuss it, face it, jij bent niet mooi en hebt seks, zegt genoeg toch
Het werd eens tijdquote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef ymme het volgende:
knappe vrouwen moesten zich hier melden
*meld*
Je vat het verkeerd om opquote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Renesite beetje jaloers?![]()
En nog wel op lelijke mensen?![]()
mijn klomp breekt.![]()
Op een Nije Dij?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jongen, wanneer kom je nou uit de kast?
Ik ben er toch al uitquote:Op woensdag 26 april 2006 13:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jongen, wanneer kom je nou uit de kast?
En met hoeveel vrouwen heb je vandaag gepraat?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben er toch al uitanders kon ik niet naar de kapper vandaag
praten is niet hetzelfde als neucken! even ter duidelijkheid.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
En met hoeveel vrouwen heb je vandaag gepraat?
Hij weet niet eens hoe die vrouwen moet aaanspreken, laat staan nuecken..quote:Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
praten is niet hetzelfde als neucken! even ter duidelijkheid.![]()
ik vraag alleen: Neucken?. Dialogen zijn zo 80's.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij weet niet eens hoe die vrouwen moet aaanspreken, laat staan nuecken..
1 2 3 4 5 6 ... 7 stuksquote:Op woensdag 26 april 2006 13:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
En met hoeveel vrouwen heb je vandaag gepraat?
Eerder overratedquote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vraag alleen: Neucken?. Dialogen zijn zo 80's.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |