Thanksquote:
Dit weekend waren Barbara, Marcus, Winston en Euvgenia ook mijn favo.quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef Urnie het volgende:
Mijn favorieten: Barbara & Markus en Winston & Euvgenia![]()
quote:TV-KIJKERS WOEST OM VERTREK LIEKE
door onze redactiePrivé
HILVERSUM, dinsdag
De kijkers van het RTL4-programma Dancing with the Stars zijn boos dat Lieke van Lexmond en haar danspartner Remco zijn afgevallen zondagavond. De telefoon van de publieksvoorlichting van RTL stond gisteren de hele dag roodgloeiend.
„Mensen zijn vooral ontstemd omdat in hun ogen Lieke beter kan dansen dan John de Wolf. Wij waren ook verbaasd dat hij mocht blijven. Maar John heeft duidelijk een grote achterban”, aldus persvoorlichtster Susanne Kolfschoten.
De ex-profvoetballer kreeg van de jury het laagste aantal punten, maar door de kijkers werd massaal op hem gestemd. Kolfschoten: „De jury en de kijkers thuis beslissen samen. Zo is het programma. We hebben vooralsnog geen plannen om dat te veranderen.”
Lijkt me briljantquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef GoodNews het volgende:
John![]()
Kan niet wachten dat Winston het af moet leggen tegen John![]()
Mee eensquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef DrDentz het volgende:
ik vind het een afschuwelijk programma maar ben wel voor Sjon!
goh echt? duh!quote:En een reactie van een kijker: Ik dacht dat Dancing with the Stars om dansen ging, maar het is dus toch gewoon een ordinair belspelletje.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef GoodNews het volgende:
Allemaal 5656 en tegelijk "JOHN"
Het is wel met dwts zo dat de beste danser gezocht wordt en niet het mooiste bekje of de meest sympatieke persoon.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef Roeji het volgende:
Ik zou het juist geweldig vinden als John zou winnen. Ik heb het eerste deel van DwtS gevolgd en werd helemaal wee-ig als ik af en toe dat commentaar hoor. Nu kijk ik niet vaak, probeer wel op zondag even snel aan t einde vh programma te kijken om te zien wie er afvalt.
Laat nu maar eens een keer de 'hark' winnen ipv het leukste smoeltje. Dan verdwijnt hopelijk dit 'belspelletje' ook weer van de buis.
'' Mooi weer de Leeuw'' word altijd s'middags opgenomen in Weesp.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:42 schreef -Marlii- het volgende:
En Lieke en Remco komen morgen ergens in Neede ofzoWaar ze ook DWTS na doen
Dat is morgen héquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:06 schreef Jesssica het volgende:
Zal John er dan vanavond eindelijk wel uit gaan?
Nee, ik ook niet. Het komt op de een of andere manier niet zo 'geloofwaardig' over.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:01 schreef vrouw-hooivork het volgende:
ja, die zijn echt erg, die schoenen... vind die serieuzere dansen ook niet zo bij hem passen
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Fritz is ook wel een schatje hoor. Die opkomst alleen van hun, die vind ik niet kunnen. Belachelijk.
inderdaadquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Vier tienen voor Frits
Het mag duidelijk zijn dat als John nu weer een ronde verder komt dat het programma zichzelf écht diskwalificeert... de overige 3 zijn 15 klassen beter
Ik hou niet zo van dat theatrale gedoe. Laat ze maar gewoon dansen en niet in elkaar klimmen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leg eens uit?Volgens mij heb ik iets gemist.
Er zijn bepaalde elementen die nu eenmaal in een dans horen. Ze kan niet iedere keer opnieuw het wiel uitvinden. Bij Marcus zie je het ook. Bij Euvignia zie je het minder omdat die nu veel verder kan gaan dan de vorige keer bij Joris.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en iemand zei hierboven iets over de choreografie van Julie, dat die vaak op hetzelfde lijkt en dat had ik vandaag ook eventjes idd. In de Paso, dat gedraai met d'r rok in de handen enzo.
Wat ik bij Julie bijvoorbeeld heel vaak zie terugkomen is dat zij en haar partner (eerst Jim, nu Frits) naast elkaar dansen, een beetje door de knieen, armen wijd, de handen draaien. Zo zijn er nog wel meer van die beginkjes die niet echt bij een bepaalde dans horen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:18 schreef marky het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde elementen die nu eenmaal in een dans horen. Ze kan niet iedere keer opnieuw het wiel uitvinden.
van mij mogen frits & julie en winston & euvgenia in de finalequote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef Urnie het volgende:
John moet er gewoon uit morgen. Ik kan echt niet meer naar die man kijken.
Barbara & Marcus en Winston & Euvgenia mogen van mij in de finale.
Kan wel zijn maar het was echt bespottelijk geweest als ie verder had gemogen... gisteravond verzette ie bij een dans welverstaan één voet, voor de rest danste die Roemjana om hem heen... het is entertainment maar ik zou het toch wel erg sneu hebben gevonden voor die andere 3 als je na een uurtje of 30 training én meer aanleg/gevoel dan verliest van die houten klaas die totaal geen gevoel voor ritme heeft...quote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
Jammer.
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef MiLalaa het volgende:
Leuke broer heeft Barbara ook![]()
![]()
En de oma ook natuurlijk..
Ja, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 30 april 2006 23:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zorgde wel voor spraakmakende televisie.
Ik verheugde me al op de reacties als John Winston eruit zou knikkerenquote:
Dat kan ik me voorstellen dat jij er op verheugde op de reactiesquote:Op zondag 30 april 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik verheugde me al op de reacties als John Winston eruit zou knikkeren.
Gelukkig, John is eruit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef Urnie het volgende:
John moet er gewoon uit morgen. Ik kan echt niet meer naar die man kijken.
Barbara & Marcus en Winston & Euvgenia mogen van mij in de finale.
Danst Frits en Julie zo slecht dan ?quote:Op maandag 1 mei 2006 01:04 schreef Urnie het volgende:
[..]
Gelukkig, John is eruit.
Nu Frits en Julie nog en dan wordt het een leuke finale!
nee juist niet! frits en julie erin en marcus en barbara eruit!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Danst Frits en Julie zo slecht dan ?
Nee, op zich niet, maar wel minder dan de andere 2 paren...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
ze dansen beter dan barbara en marcus!quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, op zich niet, maar wel minder dan de andere 2 paren...
Dus vandaar dat ze er gewoon uit zouden moeten gaan volgende week.
Volgende week is moeilijk om te kiezen.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, op zich niet, maar wel minder dan de andere 2 paren...
Dus vandaar dat ze er gewoon uit zouden moeten gaan volgende week.
Dat is niet waar, want Barbara & Marcus stonden bovenaan het juryklassement.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ze dansen beter dan barbara en marcus!
Eensquote:Op maandag 1 mei 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Er werd zaterdag of gisteren ook nog gezegd dat Barbara de enige overgebleven vrouwelijke 'star' is en dat is een heel groot compliment voor haar vind ik.
De vrouwelijke danseressen bepalen vaak toch de sjeu aan een dans en daardoor is het volgens mij voor een paar met een mannelijke 'star' makkelijker om hoog te scoren dan met een vrouw.
]quote:Op maandag 1 mei 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Er werd zaterdag of gisteren ook nog gezegd dat Barbara de enige overgebleven vrouwelijke 'star' is en dat is een heel groot compliment voor haar vind ik.
De vrouwelijke danseressen bepalen vaak toch de sjeu aan een dans en daardoor is het volgens mij voor een paar met een mannelijke 'star' makkelijker om hoog te scoren dan met een vrouw.
Je gelooft toch niet dat die dames leiding nodig hebben he? Die dansen gewoon wel door hoor...quote:Op maandag 1 mei 2006 12:00 schreef Sannydance het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. De man moet namelijk leiden in de dans. De mannelijke stars moeten dus veel meer moeite doen om de dans in goede banen te leiden.
De dame moet volgen (ook niet makkelijk, geloof me) en heeft dus aan een mannelijke prof veel meer steun dan andersom.
Hij kon alleen niet goed genoeg dansen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zorgde wel voor spraakmakende televisie.
WAt betreft het feit dat de dansen ingestudeerd zijn, en dat daarvoor geen leiden nodig is heb je gedeeltelijk gelijk, maar voor wat ingewikkeldere figuren, of voor snellere draaien, is het wel zeker de man die daarvoor de aanzet geeft en die er voor moet zorgen dat de figuren netjes uitgevoerd moet worden. Zie jij maar een driedubbele draai te leiden in de tango als je zo'n beer als john tegenover je hebt staan... Dat is wel degelijk het werk van de vent.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat die dames leiding nodig hebben he? Die dansen gewoon wel door hoor...
Dus dat argument gaat wat bij betreft niet op. Ze dansen een van te voren bedacht programma en er is dus helemaal geen sprake van dat de man aan geeft welke draai wanneer gedanst gaat worden bijvoorbeeld.
Natuurlijk moet hun houding wel goed zijn enzo, maar dat echte leiden zoals normaal bij dansen is toch echt niet aan de orde hier...
Althans... dat is mijn bescheiden mening.![]()
* Brighteyes zit zelf voor de 3e keer op brons met haar man en hij danst voor het eerst...
Er komt zeer weinig leiding bij kijken kan ik je vertellen hoor!Voornamelijk omdat dat gewoon niet nodig is. Ik weet wel welke kant we op gaan...
Dan nog denk ik dat Roemjana daar harder voor heeft moeten werken dan John zelf. Juist John... die gaf amper mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:12 schreef Sannydance het volgende:
WAt betreft het feit dat de dansen ingestudeerd zijn, en dat daarvoor geen leiden nodig is heb je gedeeltelijk gelijk, maar voor wat ingewikkeldere figuren, of voor snellere draaien, is het wel zeker de man die daarvoor de aanzet geeft en die er voor moet zorgen dat de figuren netjes uitgevoerd moet worden. Zie jij maar een driedubbele draai te leiden in de tango als je zo'n beer als john tegenover je hebt staan... Dat is wel degelijk het werk van de vent.
Eensquote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef Silvermaiden het volgende:
Ik ben er voor dat Winston en Euvgenia, Barbara en Marcus naar de finale gaan. Gewoon omdat zij de leukste dansen hebben en ( vind ik ) een leukere uitstraling hebben en beter op elkaar afgestemd zijn als danspaar. Ik vind de dansen die Euvgenia maakt zo leuk om te zien en dan Winston die vol overgave die dans doet, heerlijk.
![]()
John had een leuk overhemd aan..Staat hem goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef Wessel030 het volgende:
Weet iemand waar je zo'n zwart overhemd met glitters kan kopen, zoals John de Wolf dat tijdens de laatste uitzending droeg???
Zelf maken anders? Koop een zwart overhemd, pot glitters en smeren maarquote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef Wessel030 het volgende:
Weet iemand waar je zo'n zwart overhemd met glitters kan kopen, zoals John de Wolf dat tijdens de laatste uitzending droeg???
Nee dat niet, maar ik vind de andere 2 paren gewoon beter én leuker om naar te kijken. En aangezien er maar 2 paren naar de finale kunnen, vallen Frits en Julie voor mij af.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar die Frits is werl aardig hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 21:08 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik vind de andere 2 paren gewoon beter én leuker om naar te kijken. En aangezien er maar 2 paren naar de finale kunnen, vallen Frits en Julie voor mij af.![]()
Ja? Daar heb ik het toch niet over?quote:
eenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef fleur22 het volgende:
Ik zou het juist to obvious vinden als Babs en Marcus naar de finale gaan. Ik kies liever voor July en Frits.( Winston en Euvgenia mogen van mij wel naar de finale) Ik vind Babs eigenlijk helemaal niet zo goed.Ik mis er wat aan. In tegenstelling tot Frits,
waar je z'n drive en enthousiasme elke zaterdag-aaf ziet. Ik vind het leuk; een ietwat stijve presentator, die zich zo inleeft tijdens het dansen. Prachtig.
![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef Urnie het volgende:
Ik denk dat het allemaal redelijk dicht bij elkaar zit bij de overgebleven 3 paren.
Maar ik ga toch nog steeds voor Barbara & Marcus en Winston & Euvgenia in de finale!
Eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Nuff said... dit moet de finale worden: Winston (maar eigenlijk meer voor Euvgenia) en Barbara
Nou, inmiddels al vier keer eens.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Urnie het volgende:
@MiLalaa: Iedere keer als ik jou zie posten moet ik aan de oren van Marcus denken...![]()
![]()
Maar ik vergeet er iedere keer op te letten, ik kijk toch meer naar Barbara denk ik.![]()
Van mij mogen ze ook winnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben het inmiddels ook al vergeten.
En hoe groot z'n oren ook zijn, ik vind ze een leuk stel en van mij mogen ze winnen.
Winston en Euvgenia zijn ook wel supergoed, maar ik vind vooral Euvgenia leuk, en Winston eigenlijk niet, ondanks dat ie dus heel goed is.
Bovendien, z'n ouders hadden toch een dansschool of hoe zat dat ook alweer? En dan zeggen dat je zelf nog nooit gedanst hebt.. Dan vind ik het van Barbara knapper![]()
Tsja ik moet toch wat bedenken om een favoriet te hebben he![]()
ik vond de choreografie van marcus en barbara allebei de dansen niet goed...helaasquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een mooie dans van Winston en Euvgenia![]()
Marcus en Barbara was ook best goed alleen ze was gespannen zei ze.
Ik ben bang dat Frits en Julie vanavond eruit moeten gaan
![]()
juist niet, Winston welquote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef BVO het volgende:
Barbara is duidelijk de beste van het hele stel.
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik vond de choreografie van marcus en barbara allebei de dansen niet goed...helaas
inderdaad, winston en euv hadden de beste en daarna frits en julie...................en daarna pas barbara en marcusquote:Op zondag 7 mei 2006 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Winston en Euvgenia hadden de mooiste choreografie.
Maar toch vond ik de ene choreografie van Marcus en Barbara ook niet echt slecht.![]()
ach Julie heeft vorig jaar al onterecht gewonnen samen met Jim.... op basis van danskwaliteiten was Irene v/d Laar vorig jaar echt de beste... zit er dus niet mee dat Frits en Julie exit gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef happyme28 het volgende:
Ik gun het ze niet, maar iemand moet afvallen en voor mij zijn dat ook Frits en Julie.
jim was toen wel veel beter met latinquote:Op zondag 7 mei 2006 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach Julie heeft vorig jaar al onterecht gewonnen samen met Jim.... op basis van danskwaliteiten was Irene v/d Laar vorig jaar echt de beste... zit er dus niet mee dat Frits en Julie exit gaan
Volgens mij wegen de stemmen van het publiek zwaarder, wat ik zelf stom vind. Van mij mogen ze dat stemmen weglaten.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:49 schreef Mirri het volgende:
Euvgenia, ze is goeeed![]()
En Winston is ook leuk. Maar ik ga vanavond stemmen op Barbara, want ze moet door!![]()
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met dat stemmen en wie er dan doorgaan?
Want nu heeft Barbara 2 punten en Frits 1 punt.
Stel dat Frits 2e (2 punten) wordt met het stemmen en Barbara 3e (1 punt), Dan hebben ze dus evenveel punten. Wat weegt dat zwaarder, het stemmen of de jury?
Alsjeblieft de jury.![]()
Dat meen je niet, logisch dat John iedere keer doorging.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef Urnie het volgende:
[..]
Volgens mij wegen de stemmen van het publiek zwaarder.
Zo, jouw reactie weerhoudt me ervan om ook op dit bericht te reageren. Ik vind het zo'n onzin dat Irene zogezegd beter zou zijn geweest vorig seizoen. Die twee stijlen vielen eigenlijk niet te vergelijken, die was beter in dat en de ander in dat.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
jim was toen wel veel beter met latin
Ja, die jury zit er zowiezo voor Jan Doedel. Je kunt bv. 4x een 10 krijgen, maar als het publiek niet op je stemt, vlieg je er alsnog uit. Lomp systeem, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat meen je niet, logisch dat John iedere keer doorging.![]()
Dit is gewoon lullig, want de jurypunten hebben in dit geval geen enkele zin. Als Frits meer stemmen krijgt, al is het er maar 1, dan gaat hij door.![]()
Het is dus gewoon nutteloos om punten te geven. Alleen Winston en Euvgenia staan er goed voor, gelukkig.
![]()
Ehh. volgens mij won Irene vorig jaar volgens de jury de finale... ook nog eens met afgetekend verschil... Jim kreeg de meeste stemmen van het publiek en won daarmee toch omdat de stemmen van het publiek bepalend zijn...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zo, jouw reactie weerhoudt me ervan om ook op dit bericht te reageren. Ik vind het zo'n onzin dat Irene zogezegd beter zou zijn geweest vorig seizoen. Die twee stijlen vielen eigenlijk niet te vergelijken, die was beter in dat en de ander in dat.
Als de druiven daar nog steeds zuur om zijn moet je toch maar eens naar een ander soort gaan uitkijken...
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ehh. volgens mij won Irene vorig jaar volgens de jury de finale... ook nog eens met afgetekend verschil... Jim kreeg de meeste stemmen van het publiek en won daarmee toch omdat de stemmen van het publiek bepalend zijn...
Ik ben er niet zuur over hoor... ik heb wel betere dingen om me druk over te maken maar volgens mij was Irene in de ogen van de vaklui vrijwel elke keer beter als Jim dus dan is ze voor mij de eigenlijke winnaar.... glijende tienermeisjes neem ik niet serieus
Precies, en ik ben ook allang geen tienermeisje meer. Ik vond en vind Jim en Julie gewoon goed en was niet voor hem omdat hij er toevallig mag wezen. Het merendeel van de Idols-horde was daarom voor hem maar ik kon hem toen wel schieten en vond het evenmin leuk dat hij de finale bereikte. In zijn danskunsten kan hij mij echter wel bekoren en daarom heb ik destijds op hem en Julie gestemd, ik ben onder de indruk van wat hij kan.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:58 schreef itsme het volgende:
Volgens mij kijken er vooral ouderen naar dit programma en geen tienermeisjes
Ik vond het verleden jaar echt leuk en dat Jim terect gewonnen had en nee ik ben geen tienermeisje
Dit keer vind ik Evegnia en Winston de beste van het stel.
Als Jim mee doet kijken er echt wel tienermeisjes.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:58 schreef itsme het volgende:
Volgens mij kijken er vooral ouderen naar dit programma en geen tienermeisjes
Ik vond het verleden jaar echt leuk en dat Jim terect gewonnen had en nee ik ben geen tienermeisje
Dit keer vind ik Evegnia en Winston de beste van het stel.
tieners die een natte doos van Jim krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als Jim mee doet kijken er echt wel tienermeisjes.![]()
Gier, wat zijn "glijdende" tienermeisjes?![]()
Nee, met Sicco janmaat, een schaatser.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft die Barbara de Loor een relatie met haar danspartner?
Ik vind die twee wel heel erg close dan...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, met Sicco janmaat, een schaatser.
Babs.
officieel nietquote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft die Barbara de Loor een relatie met haar danspartner?
Nu was Ab Krook voor Barbara gekomenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
goeie finale
![]()
oh en ik was helemaal vergeten te melden dat Barbara's broer er gisteren zat![]()
![]()
haar oma was er ookquote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
goeie finale
![]()
oh en ik was helemaal vergeten te melden dat Barbara's broer er gisteren zat![]()
![]()
Ja, leuke vent is dat!quote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
goeie finale
![]()
![]()
Dat vind ik eerder van Frits en Julie. Frits was de afgelopen 2 weken wel heel overdreven met Julie, ik vond dat een beetje overdreven hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die vindt dat ze erg lichamelijk naar elkaar toe zijn ingesteld?
vond ik ook. Een paar afleveringen terug kneep ze ook in z'n kont.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus ik ben niet de enige die vindt dat ze erg lichamelijk naar elkaar toe zijn ingesteld?
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder van Frits en Julie. Frits was de afgelopen 2 weken wel heel overdreven met Julie, ik vond dat een beetje overdreven hoor.
Het viel me gisteren al op dat hij continue aan haar zat (en dan bedoel ik niet tijdens het dansenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef MiLalaa het volgende:
vond ik ook. Een paar afleveringen terug kneep ze ook in z'n kont.
Maar ik vond het bij Lieke&Remco nog veel erger. En zelfs degelijke (maar wel flikkerige) Frits en Julie. Bij Winston & Euvgenia heb ik dat idee niet echt.
Ik denk dat dat vooral komt doordat Winston en Euvgenia beiden een hele vaste relatie hebben. Ik weet niet zeker of Euvgenia getrouwd is met Peter...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vond ik ook. Een paar afleveringen terug kneep ze ook in z'n kont.
Maar ik vond het bij Lieke&Remco nog veel erger. En zelfs degelijke (maar wel flikkerige) Frits en Julie. Bij Winston & Euvgenia heb ik dat idee niet echt.
Ach ja. Een en al gezelligheid he![]()
Je hebt het toch over Frits en Julie?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het viel me gisteren al op dat hij continue aan haar zat (en dan bedoel ik niet tijdens het dansen). Hoe ze elkaar zojuist kusten vond ik ook wel wat overdreven.
doet Euvgenia het met Peterquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral komt doordat Winston en Euvgenia beiden een hele vaste relatie hebben. Ik weet niet zeker of Euvgenia getrouwd is met Peter...
Wel nee, Frits zei dat hij bijna nog nooit zo intiem met een vrouw was geweest.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Frits totaal geen sex uitstralen juist
Dat is meer broer en zus-werk
Lieke en Remco en Barbara en Marcus, dat is geilheid in beeld (onderling dan he)
Ja maar die Koen is overduidelijk van de mannen als je het mij vraagtquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef MiLalaa het volgende:
nou, zoals ik eerder al zei, heeft Frits gewoon van die glijerige glibberige flikker beweginkjes. En dan kijkt ie er nog zo bij, brrr. Dat begon mij dus idd de laatste aflevering te irriteren.
Laat ik dit maar niet aan m'n oma zeggen, want die zal nu wel zitten te balen.. Aww..
Ze weet amper hoe de telefoon werkt, maar ik verdenk haar ervan te hebben gestemd..
Is die ook al homoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef marky het volgende:
Marcus is niet zo van de vrouwen
Peter?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
doet Euvgenia het met Peter![]()
Dat vind ik nou pas echt een Koos Seksloos
Ja en zijn broer ook. Vorig seizoen was hij te gast bij Paul de Leeuw en werd dat allemaal verteld.quote:
zijn broer ookquote:Op zondag 7 mei 2006 22:37 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en zijn broer ook. Vorig seizoen was hij te gast bij Paul de Leeuw en werd dat allemaal verteld.
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Frits en Julie?
Mijn oma zal wel niet meer kijken, die ging alleen maar voor Frits.![]()
Vlak Barbara niet uit... die rijdt moeiteloos rondjes 28.8 dus misschien heeft ze van Marcus zijn sterretje toch een rondje weten te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.
MIjn oma heeft in een Privéachtig blad gelezen dat Remco ook homo is.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.
dat zegt nietsquote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Frits is ook getrouwd en heeft kinderenJulie is getrouwd /of samenwonend en heeft een dochter.
Dus niks flikkerig bij Frits![]()
Schaatsenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vlak Barbara niet uit... die rijdt moeiteloos rondjes 28.8 dus misschien heeft ze van Marcus zijn sterretje toch een rondje weten te maken
Toen Marcus dat schaatspak aanhad, dacht ik één moment dat ik Bob de Jong zag,quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat zegt niets![]()
Peter leek mij ook zo'n saaierd. Ik had zelfs beetje medelijden met hem, weet niet waarom. Maar als ie met Euvgenia is, mag ie niet mopperen! Bofkont.
Koen vind ik eng.
En Marcus kan ook maar beter z'n danspakje aanhouden dan een schaatspak. Wat een dunne benen met knokige knieen, hihi.
wat een ge-afkraak van mij. Verder vind ik het allemaal wel leuk hoor!![]()
quote:
Wat dacht je precies hetzelfde?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:45 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht en zei precies hetzelfde ja!
wat vonden jullie van Sylvana?
Ik moest bij die winterbikini gelijk denken aan al die grappen die we op de schaatsmeet topics maken over bikini's.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
Ron's enige leuke grap vond ik de 'winterbikini' van Barbara. Wat ik zo stom vind, is dat ie steeds zegt 'hartelijk terug', zonder het 'welkom' erbij.
en ik bedoelde de bob de jong look mirri
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clairquote:Op zondag 7 mei 2006 22:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat dacht je precies hetzelfde?![]()
Ik heb weinig verstand van dansen (alleen blote voetendansen), maar volgens mij deed ze het erg goed.
![]()
Ik wist niet dat Ron kon zingen! Ik vind hem nu wel ietsjes leuker, nu hij eens wat verrassends doet bij DWTS, ipv zijn idiote grappen.![]()
Ik denk dat het dan inderdaad ligt aan mijn leeftijd.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clair
En vergeet vooral "Lieve Bella Beer" niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clair
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
Wat ik zo raar vind, is dat ie steeds zegt 'hartelijk terug', zonder het 'welkom' erbij.
Vond Sylvana goed danstequote:Op maandag 8 mei 2006 10:33 schreef Sannydance het volgende:
Waar kan ik op Sylvana stemmen?![]()
die was wel errug goed
Doe jij ook als je er enigzins aanleg voor hebt en intensief 8 weken op 1 dans traint.quote:
Och, terecht? Vond dat vooral de slow-foxtrots veel te veel punten hadden gekregen voor zulke magere prestaties.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Frits en Julie er terecht uit!
Ben benieuwd wie er gaan winnen volgende week. Ik hoop Barbara, maar dan moet ze wel weer terug gaan naar ontspannen dansen. Ik vond haar zaterdag toch echt wel iets minder...
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder van Frits en Julie. Frits was de afgelopen 2 weken wel heel overdreven met Julie, ik vond dat een beetje overdreven hoor.
Gelukkig Barbara door!Zal die ene stem van mij wel gewerkt hebben.
![]()
Maar ik hoop dat Euvgenia en Winston de finale winnen! Helaas kan ik het zelf niet live meemaken. Moet maar opnemen..![]()
ze is een vreselijk arrogant wijf. Ik heb haar ontmoet. was dat tijdens De Bus? . bah. echt geen leuk typequote:Op maandag 8 mei 2006 11:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze danste misschien wel goed... maar verder vind ik het persoonlijk een vreselijk wijf!![]()
Die slowfox van Winston en Euvgenia was anders echt heel erg knap hoor. De slowfox is een enorm moeilijke dans om onder de knie te krijgen, en hij zag er werkelijk waar fantastisch uit. Ik ben niet voor Win en Euv, maar die punten waren zeer terecht.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef dmace het volgende:
[..]
Och, terecht? Vond dat vooral de slow-foxtrots veel te veel punten hadden gekregen voor zulke magere prestaties.
jennie en peter zijn gestoptquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral komt doordat Winston en Euvgenia beiden een hele vaste relatie hebben. Ik weet niet zeker of Euvgenia getrouwd is met Peter...
Roemjana en Koen dansen ook al samen, Remco en Charissa ook, Euv en Peter. Zouden Julie en Marcus dan ook samen dansen?![]()
Ja, idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:07 schreef MissX het volgende:
Wat een ontzettend gave freestyle zeg!
Maar Barbara is zowiezo
Ik denk dat we het eens zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:27 schreef MissX het volgende:
Ik vond Barbara haar freestyle ook veel leuker om naar te kijken. Technische was die van Winston vast ook super goed. Maar veel minder leuk om te kijken.
Ik denk dat alle dansen die Barbara deed, door het publiek ook leuker gevonden worden dan die Winston deed.
De dansen staan al wel op internet trouwens ..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef E.T. het volgende:
Na de samba van Barbara en Marcus ging ie hier op darts..![]()
Morgen dus de 'samenvattingen' maar kijken bij de uitslag en maandag de hele dansen.. Zo te horen heb ik heel wat gemist
Hahaha, ik zit met hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Loesje29 het volgende:
Do you liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike the samba, tra lalalalaaaaaaaaaaaaa.
Damn, krijg ik dat liedje de komende dagen weer niet uit mijn hoofd!
dan mis je toch een heleboel volgens mij..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
De dansen staan al wel op internet trouwens ..
Heb je gelijk in, alhoewel valt mee. De dans zie je, het jurycommentaar en de puntentelling als ik me niet vergis!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan mis je toch een heleboel volgens mij..
ik ga gewoon voor de herhaling maandag![]()
Mee eens, van mij ookquote:
Bronquote:AMSTERDAM - Schaatsster Barbara de Loor bleek zaterdagavond de favoriet van de jury van Dancing with the Stars.
Zij behaalde met haar danspartner Marcus 111 punten met een tango, een vrolijke samba en een sensueel uitgevoerde freestyle-dans waarmee zij in de huid van Madonna kroop. Voor die laatste presentatie kreeg ze van jury maar liefst vier tienen.
Concurrent Winston Post verliet met zijn danspartner Euvgenia de dansarena met 109 punten. Dit paar werd getroost door de speciaal voor de uitzending uit Rusland overgevlogen moeder van Euvgenia. "Jullie hebben mij zelf uitgelegd dat het publiek de meeste invloed heeft op de einduitslag, Ik verwacht dat ze allemaal op jullie gaan stemmen."
Zondagavond wordt bekend wie uiteindelijk de Dancing with the Stars-bokaal mee naar huis mag nemen
Ik hoop ook echt dat Bar&Mar winnenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:50 schreef itsme het volgende:
HuhIk ben blijkbaar de enige die de freestyle helemaal niet zo mooi vond. Ik was enorm verbaasd over die tienen. Blijkbaar heb ik wat gemist.
Wie gaat er winnen denken jullie?
(Ik denk nu Barbara . Zij was eerst ook degene die ik het het meeste gunde,maar Winston heeft mij helemaal ingepakt.)
'de rest' alleen Winston en Eugvgenia zijn nog overquote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
Barbara is klasses beter dan de rest.
Ik heb het toch over 'de rest'. Wie zal ik dan bedoelen?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
'de rest' alleen Winston en Eugvgenia zijn nog over
hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het toch over 'de rest'. Wie zal ik dan bedoelen?.
Alle zeven andere paren die meededen dus.
ja dus...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:26 schreef Kimske het volgende:
damn, kom binnen, zie ik de reclame beginnen.. marco is dus al geweest?
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef Kimske het volgende:
tsk wat een onterechte winnaars.... Winston was zoveel beter!
Gisteren deed ze de freestyle-dans beter als vanavond...dat ben ik met je eens !!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef MissX het volgende:
De freestyle van Barbara vond ik gister beter,
Op de 1 of andere manier vind ik jou reacties altijd leuk! Ik lees ''Ben Cramer hoofd''quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Barbara
![]()
![]()
Toch blij dat het Winston niet is geworden. Vond hem echt suuuper goed samen met Euvgenia, maar z'n enge Ben Cramer hoofd begon me wat tegen te staan. Ok, niet dat dat wat te maken heeft met z'n dansen natuurlijk.
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilenquote:
Hij zong anders behoorlijk vals en ook zijn moves is ie voor het grootste gedeelte al weer verleerdquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilen![]()
sorry hoor.... Weet je wat Marco kost? Die treed niet zomaar en veel op in het land. Dat terzijde. Een TV uitzending waar ruim een 1000.000 mensen naar kijken daar ga je niet playbacken dat is een goede promotie. Als je dan niet live zingt is dat een minachting voor het publiek.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Artiesten kunnen niet zomaar overal live zingen.
Waarschijnlijk omdat Marco meer optredens in het land heeft.
Dus moet hij met zijn stem rustig aan doen..
Ja tuuuurlijk hij was echt waardeloos geen noot was zuiver .....quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zong anders behoorlijk vals en ook zijn moves is ie voor het grootste gedeelte al weer verleerd
Het wordt een volledig nederlandse uitvoering.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilen![]()
Ik ontken niet dat 'ie de laatste tijd best leuk zingt, maar vanavond was het gewoon heel matig.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ja tuuuurlijk hij was echt waardeloos geen noot was zuiver .....
Hou er nou eens mee op als jij nu vond dat hij behoorlijk vals zong dan heb je gewoon geen gehoor. Waarschijnlijk verstopt door de shit die erin zit.
Enne die moves... ze zijn net een weekje aan het repeteren.
Ik vond het vooral erg zacht en ik denk dat er iets met de microfoon niet in orde was. Dus echt horen zingen kan haast niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat 'ie de laatste tijd best leuk zingt, maar vanavond was het gewoon heel matig.
Neequote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef Starlie het volgende:
HebbenBarbara en Marcus
nu iets met elkaar?!
Dat had gisteren wel meer kijkers geworden.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef CrazyPhunk het volgende:
dames en heren, de kijkcijfers:
zaterdag:
1.809.000 kijkertjes
zondag:
1.868.000 kijkertjes
pssst... V&Vquote:Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic, Grease wordt geproduceerd door Albert Verlinde en zijn Compagnon.
Produktie bedrijf A&A![]()
Echt briljant!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
Maar het dansen van July en haar partner was wel stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |