Nu was Ab Krook voor Barbara gekomenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
goeie finale
![]()
oh en ik was helemaal vergeten te melden dat Barbara's broer er gisteren zat![]()
![]()
haar oma was er ookquote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
goeie finale
![]()
oh en ik was helemaal vergeten te melden dat Barbara's broer er gisteren zat![]()
![]()
Ja, leuke vent is dat!quote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
goeie finale
![]()
![]()
Dat vind ik eerder van Frits en Julie. Frits was de afgelopen 2 weken wel heel overdreven met Julie, ik vond dat een beetje overdreven hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die vindt dat ze erg lichamelijk naar elkaar toe zijn ingesteld?
vond ik ook. Een paar afleveringen terug kneep ze ook in z'n kont.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus ik ben niet de enige die vindt dat ze erg lichamelijk naar elkaar toe zijn ingesteld?
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder van Frits en Julie. Frits was de afgelopen 2 weken wel heel overdreven met Julie, ik vond dat een beetje overdreven hoor.
Het viel me gisteren al op dat hij continue aan haar zat (en dan bedoel ik niet tijdens het dansenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef MiLalaa het volgende:
vond ik ook. Een paar afleveringen terug kneep ze ook in z'n kont.
Maar ik vond het bij Lieke&Remco nog veel erger. En zelfs degelijke (maar wel flikkerige) Frits en Julie. Bij Winston & Euvgenia heb ik dat idee niet echt.
Ik denk dat dat vooral komt doordat Winston en Euvgenia beiden een hele vaste relatie hebben. Ik weet niet zeker of Euvgenia getrouwd is met Peter...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vond ik ook. Een paar afleveringen terug kneep ze ook in z'n kont.
Maar ik vond het bij Lieke&Remco nog veel erger. En zelfs degelijke (maar wel flikkerige) Frits en Julie. Bij Winston & Euvgenia heb ik dat idee niet echt.
Ach ja. Een en al gezelligheid he![]()
Je hebt het toch over Frits en Julie?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het viel me gisteren al op dat hij continue aan haar zat (en dan bedoel ik niet tijdens het dansen). Hoe ze elkaar zojuist kusten vond ik ook wel wat overdreven.
doet Euvgenia het met Peterquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral komt doordat Winston en Euvgenia beiden een hele vaste relatie hebben. Ik weet niet zeker of Euvgenia getrouwd is met Peter...
Wel nee, Frits zei dat hij bijna nog nooit zo intiem met een vrouw was geweest.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Frits totaal geen sex uitstralen juist
Dat is meer broer en zus-werk
Lieke en Remco en Barbara en Marcus, dat is geilheid in beeld (onderling dan he)
Ja maar die Koen is overduidelijk van de mannen als je het mij vraagtquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef MiLalaa het volgende:
nou, zoals ik eerder al zei, heeft Frits gewoon van die glijerige glibberige flikker beweginkjes. En dan kijkt ie er nog zo bij, brrr. Dat begon mij dus idd de laatste aflevering te irriteren.
Laat ik dit maar niet aan m'n oma zeggen, want die zal nu wel zitten te balen.. Aww..
Ze weet amper hoe de telefoon werkt, maar ik verdenk haar ervan te hebben gestemd..
Is die ook al homoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef marky het volgende:
Marcus is niet zo van de vrouwen
Peter?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
doet Euvgenia het met Peter![]()
Dat vind ik nou pas echt een Koos Seksloos
Ja en zijn broer ook. Vorig seizoen was hij te gast bij Paul de Leeuw en werd dat allemaal verteld.quote:
zijn broer ookquote:Op zondag 7 mei 2006 22:37 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en zijn broer ook. Vorig seizoen was hij te gast bij Paul de Leeuw en werd dat allemaal verteld.
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Frits en Julie?
Mijn oma zal wel niet meer kijken, die ging alleen maar voor Frits.![]()
Vlak Barbara niet uit... die rijdt moeiteloos rondjes 28.8 dus misschien heeft ze van Marcus zijn sterretje toch een rondje weten te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.
MIjn oma heeft in een Privéachtig blad gelezen dat Remco ook homo is.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.
dat zegt nietsquote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Frits is ook getrouwd en heeft kinderenJulie is getrouwd /of samenwonend en heeft een dochter.
Dus niks flikkerig bij Frits![]()
Schaatsenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vlak Barbara niet uit... die rijdt moeiteloos rondjes 28.8 dus misschien heeft ze van Marcus zijn sterretje toch een rondje weten te maken
Toen Marcus dat schaatspak aanhad, dacht ik één moment dat ik Bob de Jong zag,quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat zegt niets![]()
Peter leek mij ook zo'n saaierd. Ik had zelfs beetje medelijden met hem, weet niet waarom. Maar als ie met Euvgenia is, mag ie niet mopperen! Bofkont.
Koen vind ik eng.
En Marcus kan ook maar beter z'n danspakje aanhouden dan een schaatspak. Wat een dunne benen met knokige knieen, hihi.
wat een ge-afkraak van mij. Verder vind ik het allemaal wel leuk hoor!![]()
quote:
Wat dacht je precies hetzelfde?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:45 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht en zei precies hetzelfde ja!
wat vonden jullie van Sylvana?
Ik moest bij die winterbikini gelijk denken aan al die grappen die we op de schaatsmeet topics maken over bikini's.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
Ron's enige leuke grap vond ik de 'winterbikini' van Barbara. Wat ik zo stom vind, is dat ie steeds zegt 'hartelijk terug', zonder het 'welkom' erbij.
en ik bedoelde de bob de jong look mirri
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clairquote:Op zondag 7 mei 2006 22:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat dacht je precies hetzelfde?![]()
Ik heb weinig verstand van dansen (alleen blote voetendansen), maar volgens mij deed ze het erg goed.
![]()
Ik wist niet dat Ron kon zingen! Ik vind hem nu wel ietsjes leuker, nu hij eens wat verrassends doet bij DWTS, ipv zijn idiote grappen.![]()
Ik denk dat het dan inderdaad ligt aan mijn leeftijd.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clair
En vergeet vooral "Lieve Bella Beer" niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clair
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
Wat ik zo raar vind, is dat ie steeds zegt 'hartelijk terug', zonder het 'welkom' erbij.
Vond Sylvana goed danstequote:Op maandag 8 mei 2006 10:33 schreef Sannydance het volgende:
Waar kan ik op Sylvana stemmen?![]()
die was wel errug goed
Doe jij ook als je er enigzins aanleg voor hebt en intensief 8 weken op 1 dans traint.quote:
Och, terecht? Vond dat vooral de slow-foxtrots veel te veel punten hadden gekregen voor zulke magere prestaties.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Frits en Julie er terecht uit!
Ben benieuwd wie er gaan winnen volgende week. Ik hoop Barbara, maar dan moet ze wel weer terug gaan naar ontspannen dansen. Ik vond haar zaterdag toch echt wel iets minder...
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder van Frits en Julie. Frits was de afgelopen 2 weken wel heel overdreven met Julie, ik vond dat een beetje overdreven hoor.
Gelukkig Barbara door!Zal die ene stem van mij wel gewerkt hebben.
![]()
Maar ik hoop dat Euvgenia en Winston de finale winnen! Helaas kan ik het zelf niet live meemaken. Moet maar opnemen..![]()
ze is een vreselijk arrogant wijf. Ik heb haar ontmoet. was dat tijdens De Bus? . bah. echt geen leuk typequote:Op maandag 8 mei 2006 11:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze danste misschien wel goed... maar verder vind ik het persoonlijk een vreselijk wijf!![]()
Die slowfox van Winston en Euvgenia was anders echt heel erg knap hoor. De slowfox is een enorm moeilijke dans om onder de knie te krijgen, en hij zag er werkelijk waar fantastisch uit. Ik ben niet voor Win en Euv, maar die punten waren zeer terecht.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef dmace het volgende:
[..]
Och, terecht? Vond dat vooral de slow-foxtrots veel te veel punten hadden gekregen voor zulke magere prestaties.
jennie en peter zijn gestoptquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral komt doordat Winston en Euvgenia beiden een hele vaste relatie hebben. Ik weet niet zeker of Euvgenia getrouwd is met Peter...
Roemjana en Koen dansen ook al samen, Remco en Charissa ook, Euv en Peter. Zouden Julie en Marcus dan ook samen dansen?![]()
Ja, idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:07 schreef MissX het volgende:
Wat een ontzettend gave freestyle zeg!
Maar Barbara is zowiezo
Ik denk dat we het eens zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:27 schreef MissX het volgende:
Ik vond Barbara haar freestyle ook veel leuker om naar te kijken. Technische was die van Winston vast ook super goed. Maar veel minder leuk om te kijken.
Ik denk dat alle dansen die Barbara deed, door het publiek ook leuker gevonden worden dan die Winston deed.
De dansen staan al wel op internet trouwens ..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef E.T. het volgende:
Na de samba van Barbara en Marcus ging ie hier op darts..![]()
Morgen dus de 'samenvattingen' maar kijken bij de uitslag en maandag de hele dansen.. Zo te horen heb ik heel wat gemist
Hahaha, ik zit met hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Loesje29 het volgende:
Do you liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike the samba, tra lalalalaaaaaaaaaaaaa.
Damn, krijg ik dat liedje de komende dagen weer niet uit mijn hoofd!
dan mis je toch een heleboel volgens mij..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
De dansen staan al wel op internet trouwens ..
Heb je gelijk in, alhoewel valt mee. De dans zie je, het jurycommentaar en de puntentelling als ik me niet vergis!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan mis je toch een heleboel volgens mij..
ik ga gewoon voor de herhaling maandag![]()
Mee eens, van mij ookquote:
Bronquote:AMSTERDAM - Schaatsster Barbara de Loor bleek zaterdagavond de favoriet van de jury van Dancing with the Stars.
Zij behaalde met haar danspartner Marcus 111 punten met een tango, een vrolijke samba en een sensueel uitgevoerde freestyle-dans waarmee zij in de huid van Madonna kroop. Voor die laatste presentatie kreeg ze van jury maar liefst vier tienen.
Concurrent Winston Post verliet met zijn danspartner Euvgenia de dansarena met 109 punten. Dit paar werd getroost door de speciaal voor de uitzending uit Rusland overgevlogen moeder van Euvgenia. "Jullie hebben mij zelf uitgelegd dat het publiek de meeste invloed heeft op de einduitslag, Ik verwacht dat ze allemaal op jullie gaan stemmen."
Zondagavond wordt bekend wie uiteindelijk de Dancing with the Stars-bokaal mee naar huis mag nemen
Ik hoop ook echt dat Bar&Mar winnenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:50 schreef itsme het volgende:
HuhIk ben blijkbaar de enige die de freestyle helemaal niet zo mooi vond. Ik was enorm verbaasd over die tienen. Blijkbaar heb ik wat gemist.
Wie gaat er winnen denken jullie?
(Ik denk nu Barbara . Zij was eerst ook degene die ik het het meeste gunde,maar Winston heeft mij helemaal ingepakt.)
'de rest' alleen Winston en Eugvgenia zijn nog overquote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
Barbara is klasses beter dan de rest.
Ik heb het toch over 'de rest'. Wie zal ik dan bedoelen?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
'de rest' alleen Winston en Eugvgenia zijn nog over
hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het toch over 'de rest'. Wie zal ik dan bedoelen?.
Alle zeven andere paren die meededen dus.
ja dus...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:26 schreef Kimske het volgende:
damn, kom binnen, zie ik de reclame beginnen.. marco is dus al geweest?
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef Kimske het volgende:
tsk wat een onterechte winnaars.... Winston was zoveel beter!
Gisteren deed ze de freestyle-dans beter als vanavond...dat ben ik met je eens !!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef MissX het volgende:
De freestyle van Barbara vond ik gister beter,
Op de 1 of andere manier vind ik jou reacties altijd leuk! Ik lees ''Ben Cramer hoofd''quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Barbara
![]()
![]()
Toch blij dat het Winston niet is geworden. Vond hem echt suuuper goed samen met Euvgenia, maar z'n enge Ben Cramer hoofd begon me wat tegen te staan. Ok, niet dat dat wat te maken heeft met z'n dansen natuurlijk.
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilenquote:
Hij zong anders behoorlijk vals en ook zijn moves is ie voor het grootste gedeelte al weer verleerdquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilen![]()
sorry hoor.... Weet je wat Marco kost? Die treed niet zomaar en veel op in het land. Dat terzijde. Een TV uitzending waar ruim een 1000.000 mensen naar kijken daar ga je niet playbacken dat is een goede promotie. Als je dan niet live zingt is dat een minachting voor het publiek.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Artiesten kunnen niet zomaar overal live zingen.
Waarschijnlijk omdat Marco meer optredens in het land heeft.
Dus moet hij met zijn stem rustig aan doen..
Ja tuuuurlijk hij was echt waardeloos geen noot was zuiver .....quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zong anders behoorlijk vals en ook zijn moves is ie voor het grootste gedeelte al weer verleerd
Het wordt een volledig nederlandse uitvoering.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilen![]()
Ik ontken niet dat 'ie de laatste tijd best leuk zingt, maar vanavond was het gewoon heel matig.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ja tuuuurlijk hij was echt waardeloos geen noot was zuiver .....
Hou er nou eens mee op als jij nu vond dat hij behoorlijk vals zong dan heb je gewoon geen gehoor. Waarschijnlijk verstopt door de shit die erin zit.
Enne die moves... ze zijn net een weekje aan het repeteren.
Ik vond het vooral erg zacht en ik denk dat er iets met de microfoon niet in orde was. Dus echt horen zingen kan haast niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat 'ie de laatste tijd best leuk zingt, maar vanavond was het gewoon heel matig.
Neequote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef Starlie het volgende:
HebbenBarbara en Marcus
nu iets met elkaar?!
Dat had gisteren wel meer kijkers geworden.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef CrazyPhunk het volgende:
dames en heren, de kijkcijfers:
zaterdag:
1.809.000 kijkertjes
zondag:
1.868.000 kijkertjes
pssst... V&Vquote:Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic, Grease wordt geproduceerd door Albert Verlinde en zijn Compagnon.
Produktie bedrijf A&A![]()
Echt briljant!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
Maar het dansen van July en haar partner was wel stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |