De dansen staan al wel op internet trouwens ..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef E.T. het volgende:
Na de samba van Barbara en Marcus ging ie hier op darts..![]()
Morgen dus de 'samenvattingen' maar kijken bij de uitslag en maandag de hele dansen.. Zo te horen heb ik heel wat gemist
Hahaha, ik zit met hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Loesje29 het volgende:
Do you liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike the samba, tra lalalalaaaaaaaaaaaaa.
Damn, krijg ik dat liedje de komende dagen weer niet uit mijn hoofd!
dan mis je toch een heleboel volgens mij..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
De dansen staan al wel op internet trouwens ..
Heb je gelijk in, alhoewel valt mee. De dans zie je, het jurycommentaar en de puntentelling als ik me niet vergis!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan mis je toch een heleboel volgens mij..
ik ga gewoon voor de herhaling maandag![]()
Mee eens, van mij ookquote:
Bronquote:AMSTERDAM - Schaatsster Barbara de Loor bleek zaterdagavond de favoriet van de jury van Dancing with the Stars.
Zij behaalde met haar danspartner Marcus 111 punten met een tango, een vrolijke samba en een sensueel uitgevoerde freestyle-dans waarmee zij in de huid van Madonna kroop. Voor die laatste presentatie kreeg ze van jury maar liefst vier tienen.
Concurrent Winston Post verliet met zijn danspartner Euvgenia de dansarena met 109 punten. Dit paar werd getroost door de speciaal voor de uitzending uit Rusland overgevlogen moeder van Euvgenia. "Jullie hebben mij zelf uitgelegd dat het publiek de meeste invloed heeft op de einduitslag, Ik verwacht dat ze allemaal op jullie gaan stemmen."
Zondagavond wordt bekend wie uiteindelijk de Dancing with the Stars-bokaal mee naar huis mag nemen
Ik hoop ook echt dat Bar&Mar winnenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:50 schreef itsme het volgende:
HuhIk ben blijkbaar de enige die de freestyle helemaal niet zo mooi vond. Ik was enorm verbaasd over die tienen. Blijkbaar heb ik wat gemist.
Wie gaat er winnen denken jullie?
(Ik denk nu Barbara . Zij was eerst ook degene die ik het het meeste gunde,maar Winston heeft mij helemaal ingepakt.)
'de rest' alleen Winston en Eugvgenia zijn nog overquote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
Barbara is klasses beter dan de rest.
Ik heb het toch over 'de rest'. Wie zal ik dan bedoelen?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
'de rest' alleen Winston en Eugvgenia zijn nog over
hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het toch over 'de rest'. Wie zal ik dan bedoelen?.
Alle zeven andere paren die meededen dus.
ja dus...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:26 schreef Kimske het volgende:
damn, kom binnen, zie ik de reclame beginnen.. marco is dus al geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |