Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Frits en Julie?
Mijn oma zal wel niet meer kijken, die ging alleen maar voor Frits.![]()
Vlak Barbara niet uit... die rijdt moeiteloos rondjes 28.8 dus misschien heeft ze van Marcus zijn sterretje toch een rondje weten te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.
MIjn oma heeft in een Privéachtig blad gelezen dat Remco ook homo is.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had het over Marcus en Barbara. Maar als Marcus homo is, dan zullen ze wel niets met elkaar hebben.
dat zegt nietsquote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Frits is ook getrouwd en heeft kinderenJulie is getrouwd /of samenwonend en heeft een dochter.
Dus niks flikkerig bij Frits![]()
Schaatsenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vlak Barbara niet uit... die rijdt moeiteloos rondjes 28.8 dus misschien heeft ze van Marcus zijn sterretje toch een rondje weten te maken
Toen Marcus dat schaatspak aanhad, dacht ik één moment dat ik Bob de Jong zag,quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat zegt niets![]()
Peter leek mij ook zo'n saaierd. Ik had zelfs beetje medelijden met hem, weet niet waarom. Maar als ie met Euvgenia is, mag ie niet mopperen! Bofkont.
Koen vind ik eng.
En Marcus kan ook maar beter z'n danspakje aanhouden dan een schaatspak. Wat een dunne benen met knokige knieen, hihi.
wat een ge-afkraak van mij. Verder vind ik het allemaal wel leuk hoor!![]()
quote:
Wat dacht je precies hetzelfde?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:45 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht en zei precies hetzelfde ja!
wat vonden jullie van Sylvana?
Ik moest bij die winterbikini gelijk denken aan al die grappen die we op de schaatsmeet topics maken over bikini's.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
Ron's enige leuke grap vond ik de 'winterbikini' van Barbara. Wat ik zo stom vind, is dat ie steeds zegt 'hartelijk terug', zonder het 'welkom' erbij.
en ik bedoelde de bob de jong look mirri
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clairquote:Op zondag 7 mei 2006 22:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat dacht je precies hetzelfde?![]()
Ik heb weinig verstand van dansen (alleen blote voetendansen), maar volgens mij deed ze het erg goed.
![]()
Ik wist niet dat Ron kon zingen! Ik vind hem nu wel ietsjes leuker, nu hij eens wat verrassends doet bij DWTS, ipv zijn idiote grappen.![]()
Ik denk dat het dan inderdaad ligt aan mijn leeftijd.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clair
En vergeet vooral "Lieve Bella Beer" niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar Ron is ooit begonnen als zanger. Hij droeg toen de naam Ron Winchester (volgens mij zat er nog een tussenvoegsel bij) Zelfs ooit meegedaan aan een talentenjacht van Eddy Becker. Ron was ook dokter Bernhard in het liedje van Bonny st Clair
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
Wat ik zo raar vind, is dat ie steeds zegt 'hartelijk terug', zonder het 'welkom' erbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |