quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef Kimske het volgende:
tsk wat een onterechte winnaars.... Winston was zoveel beter!
Gisteren deed ze de freestyle-dans beter als vanavond...dat ben ik met je eens !!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef MissX het volgende:
De freestyle van Barbara vond ik gister beter,
Op de 1 of andere manier vind ik jou reacties altijd leuk! Ik lees ''Ben Cramer hoofd''quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Barbara
![]()
![]()
Toch blij dat het Winston niet is geworden. Vond hem echt suuuper goed samen met Euvgenia, maar z'n enge Ben Cramer hoofd begon me wat tegen te staan. Ok, niet dat dat wat te maken heeft met z'n dansen natuurlijk.
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilenquote:
Hij zong anders behoorlijk vals en ook zijn moves is ie voor het grootste gedeelte al weer verleerdquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilen![]()
sorry hoor.... Weet je wat Marco kost? Die treed niet zomaar en veel op in het land. Dat terzijde. Een TV uitzending waar ruim een 1000.000 mensen naar kijken daar ga je niet playbacken dat is een goede promotie. Als je dan niet live zingt is dat een minachting voor het publiek.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Artiesten kunnen niet zomaar overal live zingen.
Waarschijnlijk omdat Marco meer optredens in het land heeft.
Dus moet hij met zijn stem rustig aan doen..
Ja tuuuurlijk hij was echt waardeloos geen noot was zuiver .....quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zong anders behoorlijk vals en ook zijn moves is ie voor het grootste gedeelte al weer verleerd
Het wordt een volledig nederlandse uitvoering.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Niet zozeer Jim, maar wel dat ze You're the one that I want hebben verkracht door er een Nederlandse versie van te maken... Géén gehoor.. Om te huilen![]()
Ik ontken niet dat 'ie de laatste tijd best leuk zingt, maar vanavond was het gewoon heel matig.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ja tuuuurlijk hij was echt waardeloos geen noot was zuiver .....
Hou er nou eens mee op als jij nu vond dat hij behoorlijk vals zong dan heb je gewoon geen gehoor. Waarschijnlijk verstopt door de shit die erin zit.
Enne die moves... ze zijn net een weekje aan het repeteren.
Ik vond het vooral erg zacht en ik denk dat er iets met de microfoon niet in orde was. Dus echt horen zingen kan haast niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat 'ie de laatste tijd best leuk zingt, maar vanavond was het gewoon heel matig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |