inderdaad, winston en euv hadden de beste en daarna frits en julie...................en daarna pas barbara en marcusquote:Op zondag 7 mei 2006 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Winston en Euvgenia hadden de mooiste choreografie.
Maar toch vond ik de ene choreografie van Marcus en Barbara ook niet echt slecht.![]()
ach Julie heeft vorig jaar al onterecht gewonnen samen met Jim.... op basis van danskwaliteiten was Irene v/d Laar vorig jaar echt de beste... zit er dus niet mee dat Frits en Julie exit gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef happyme28 het volgende:
Ik gun het ze niet, maar iemand moet afvallen en voor mij zijn dat ook Frits en Julie.
jim was toen wel veel beter met latinquote:Op zondag 7 mei 2006 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach Julie heeft vorig jaar al onterecht gewonnen samen met Jim.... op basis van danskwaliteiten was Irene v/d Laar vorig jaar echt de beste... zit er dus niet mee dat Frits en Julie exit gaan
Volgens mij wegen de stemmen van het publiek zwaarder, wat ik zelf stom vind. Van mij mogen ze dat stemmen weglaten.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:49 schreef Mirri het volgende:
Euvgenia, ze is goeeed![]()
En Winston is ook leuk. Maar ik ga vanavond stemmen op Barbara, want ze moet door!![]()
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met dat stemmen en wie er dan doorgaan?
Want nu heeft Barbara 2 punten en Frits 1 punt.
Stel dat Frits 2e (2 punten) wordt met het stemmen en Barbara 3e (1 punt), Dan hebben ze dus evenveel punten. Wat weegt dat zwaarder, het stemmen of de jury?
Alsjeblieft de jury.![]()
Dat meen je niet, logisch dat John iedere keer doorging.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef Urnie het volgende:
[..]
Volgens mij wegen de stemmen van het publiek zwaarder.
Zo, jouw reactie weerhoudt me ervan om ook op dit bericht te reageren. Ik vind het zo'n onzin dat Irene zogezegd beter zou zijn geweest vorig seizoen. Die twee stijlen vielen eigenlijk niet te vergelijken, die was beter in dat en de ander in dat.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
jim was toen wel veel beter met latin
Ja, die jury zit er zowiezo voor Jan Doedel. Je kunt bv. 4x een 10 krijgen, maar als het publiek niet op je stemt, vlieg je er alsnog uit. Lomp systeem, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat meen je niet, logisch dat John iedere keer doorging.![]()
Dit is gewoon lullig, want de jurypunten hebben in dit geval geen enkele zin. Als Frits meer stemmen krijgt, al is het er maar 1, dan gaat hij door.![]()
Het is dus gewoon nutteloos om punten te geven. Alleen Winston en Euvgenia staan er goed voor, gelukkig.
![]()
Ehh. volgens mij won Irene vorig jaar volgens de jury de finale... ook nog eens met afgetekend verschil... Jim kreeg de meeste stemmen van het publiek en won daarmee toch omdat de stemmen van het publiek bepalend zijn...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zo, jouw reactie weerhoudt me ervan om ook op dit bericht te reageren. Ik vind het zo'n onzin dat Irene zogezegd beter zou zijn geweest vorig seizoen. Die twee stijlen vielen eigenlijk niet te vergelijken, die was beter in dat en de ander in dat.
Als de druiven daar nog steeds zuur om zijn moet je toch maar eens naar een ander soort gaan uitkijken...
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ehh. volgens mij won Irene vorig jaar volgens de jury de finale... ook nog eens met afgetekend verschil... Jim kreeg de meeste stemmen van het publiek en won daarmee toch omdat de stemmen van het publiek bepalend zijn...
Ik ben er niet zuur over hoor... ik heb wel betere dingen om me druk over te maken maar volgens mij was Irene in de ogen van de vaklui vrijwel elke keer beter als Jim dus dan is ze voor mij de eigenlijke winnaar.... glijende tienermeisjes neem ik niet serieus
Precies, en ik ben ook allang geen tienermeisje meer. Ik vond en vind Jim en Julie gewoon goed en was niet voor hem omdat hij er toevallig mag wezen. Het merendeel van de Idols-horde was daarom voor hem maar ik kon hem toen wel schieten en vond het evenmin leuk dat hij de finale bereikte. In zijn danskunsten kan hij mij echter wel bekoren en daarom heb ik destijds op hem en Julie gestemd, ik ben onder de indruk van wat hij kan.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:58 schreef itsme het volgende:
Volgens mij kijken er vooral ouderen naar dit programma en geen tienermeisjes
Ik vond het verleden jaar echt leuk en dat Jim terect gewonnen had en nee ik ben geen tienermeisje
Dit keer vind ik Evegnia en Winston de beste van het stel.
Als Jim mee doet kijken er echt wel tienermeisjes.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:58 schreef itsme het volgende:
Volgens mij kijken er vooral ouderen naar dit programma en geen tienermeisjes
Ik vond het verleden jaar echt leuk en dat Jim terect gewonnen had en nee ik ben geen tienermeisje
Dit keer vind ik Evegnia en Winston de beste van het stel.
tieners die een natte doos van Jim krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als Jim mee doet kijken er echt wel tienermeisjes.![]()
Gier, wat zijn "glijdende" tienermeisjes?![]()
Nee, met Sicco janmaat, een schaatser.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft die Barbara de Loor een relatie met haar danspartner?
Ik vind die twee wel heel erg close dan...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, met Sicco janmaat, een schaatser.
Babs.
officieel nietquote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft die Barbara de Loor een relatie met haar danspartner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |