Dan nog denk ik dat Roemjana daar harder voor heeft moeten werken dan John zelf. Juist John... die gaf amper mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:12 schreef Sannydance het volgende:
WAt betreft het feit dat de dansen ingestudeerd zijn, en dat daarvoor geen leiden nodig is heb je gedeeltelijk gelijk, maar voor wat ingewikkeldere figuren, of voor snellere draaien, is het wel zeker de man die daarvoor de aanzet geeft en die er voor moet zorgen dat de figuren netjes uitgevoerd moet worden. Zie jij maar een driedubbele draai te leiden in de tango als je zo'n beer als john tegenover je hebt staan... Dat is wel degelijk het werk van de vent.
Eensquote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef Silvermaiden het volgende:
Ik ben er voor dat Winston en Euvgenia, Barbara en Marcus naar de finale gaan. Gewoon omdat zij de leukste dansen hebben en ( vind ik ) een leukere uitstraling hebben en beter op elkaar afgestemd zijn als danspaar. Ik vind de dansen die Euvgenia maakt zo leuk om te zien en dan Winston die vol overgave die dans doet, heerlijk.
![]()
John had een leuk overhemd aan..Staat hem goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef Wessel030 het volgende:
Weet iemand waar je zo'n zwart overhemd met glitters kan kopen, zoals John de Wolf dat tijdens de laatste uitzending droeg???
Zelf maken anders? Koop een zwart overhemd, pot glitters en smeren maarquote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef Wessel030 het volgende:
Weet iemand waar je zo'n zwart overhemd met glitters kan kopen, zoals John de Wolf dat tijdens de laatste uitzending droeg???
Nee dat niet, maar ik vind de andere 2 paren gewoon beter én leuker om naar te kijken. En aangezien er maar 2 paren naar de finale kunnen, vallen Frits en Julie voor mij af.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Danst Frits en Julie zo slecht dan ?
Maar die Frits is werl aardig hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 21:08 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik vind de andere 2 paren gewoon beter én leuker om naar te kijken. En aangezien er maar 2 paren naar de finale kunnen, vallen Frits en Julie voor mij af.![]()
Ja? Daar heb ik het toch niet over?quote:
eenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef fleur22 het volgende:
Ik zou het juist to obvious vinden als Babs en Marcus naar de finale gaan. Ik kies liever voor July en Frits.( Winston en Euvgenia mogen van mij wel naar de finale) Ik vind Babs eigenlijk helemaal niet zo goed.Ik mis er wat aan. In tegenstelling tot Frits,
waar je z'n drive en enthousiasme elke zaterdag-aaf ziet. Ik vind het leuk; een ietwat stijve presentator, die zich zo inleeft tijdens het dansen. Prachtig.
![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef Urnie het volgende:
Ik denk dat het allemaal redelijk dicht bij elkaar zit bij de overgebleven 3 paren.
Maar ik ga toch nog steeds voor Barbara & Marcus en Winston & Euvgenia in de finale!
Eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Nuff said... dit moet de finale worden: Winston (maar eigenlijk meer voor Euvgenia) en Barbara
Nou, inmiddels al vier keer eens.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Urnie het volgende:
@MiLalaa: Iedere keer als ik jou zie posten moet ik aan de oren van Marcus denken...![]()
![]()
Maar ik vergeet er iedere keer op te letten, ik kijk toch meer naar Barbara denk ik.![]()
Van mij mogen ze ook winnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben het inmiddels ook al vergeten.
En hoe groot z'n oren ook zijn, ik vind ze een leuk stel en van mij mogen ze winnen.
Winston en Euvgenia zijn ook wel supergoed, maar ik vind vooral Euvgenia leuk, en Winston eigenlijk niet, ondanks dat ie dus heel goed is.
Bovendien, z'n ouders hadden toch een dansschool of hoe zat dat ook alweer? En dan zeggen dat je zelf nog nooit gedanst hebt.. Dan vind ik het van Barbara knapper![]()
Tsja ik moet toch wat bedenken om een favoriet te hebben he![]()
ik vond de choreografie van marcus en barbara allebei de dansen niet goed...helaasquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een mooie dans van Winston en Euvgenia![]()
Marcus en Barbara was ook best goed alleen ze was gespannen zei ze.
Ik ben bang dat Frits en Julie vanavond eruit moeten gaan
![]()
juist niet, Winston welquote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef BVO het volgende:
Barbara is duidelijk de beste van het hele stel.
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik vond de choreografie van marcus en barbara allebei de dansen niet goed...helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |