????quote:Op maandag 24 april 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
Tijdens het WK dus elke dag Barbara op de buis.
Dagelijks Voetbal Insite om 20:00 (tegenover het WK Journaal op Nederland 2 trouwensquote:
Ah, da's 0 kijkcijfers voor VI.quote:Op maandag 24 april 2006 16:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dagelijks Voetbal Insite om 20:00 (tegenover het WK Journaal op Nederland 2 trouwens).
Jammer dat het door die commerciele blaaskaken wordt gepresenteerd.quote:Op maandag 24 april 2006 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Met EK en WK's kijk ik altijd het liefste Villa BVD eigenlijk.
Mijn plan.quote:Op maandag 24 april 2006 16:50 schreef zjroentje het volgende:
Oh god, die calimero vanavond aanwezig.
Kunnen we wel mooi wat anders gaan doen. [afbeelding]
Wie is Buijs?quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Welke Timmer? Die dikke of die van AZ?
Henk.quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Welke Timmer? Die dikke of die van AZ?
Op dat punt is hij sowieso niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Ben benieuwd naar Johan "de playoffs zijn fantastisch om meer blaadjes te verkopen" Derksen vanavond.
Gelijk heeft ie. Verder vind ik hem ook meer irritant als anders wat. Dus ga ook niet kijken.quote:Op maandag 24 april 2006 17:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die ooit zei Ajax niet zo'n fijne club te vinden?
quote:Op maandag 24 april 2006 17:55 schreef H.Flick het volgende:
Wel leuk dat Timmer een keer komt, die zie je niet zo vaak in dit soort talkshows.![]()
![]()
Neemt niet weg dat het wel leuke wedstrijden waren!quote:Op maandag 24 april 2006 17:59 schreef Backdoorman het volgende:
[quote]Op maandag 24 april 2006 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Ben benieuwd naar Johan "de playoffs zijn fantastisch om meer blaadjes te verkopen" Derksen vanavond.
[/quote
pfffff volgens johan keek hij liever naar de play-offs als naar de halve finales cl.....wat een hypocriete lul ben je dan! maar goed, ik wens johan veel kijkplezier toe bij de resterende wedstrijden! We hebben kunnen zien hoe leuk het wel niet was: halflege arena, halflege kuip....
echt een aanwinst die playoffs.....![]()
![]()
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat begint het trouwens weer idioot laat22:30
quote:Op maandag 24 april 2006 18:09 schreef Backdoorman het volgende:
vind ik niet, komt bij mij meer over als 12 keer per jaar Celtic - Rangers maw overkill.
Ik wil haar wel volschieten,quote:Op maandag 24 april 2006 22:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Barbara ziet er weer ontzettend lekker en geil uit.
Vooral blijven gelovenquote:Op maandag 24 april 2006 22:40 schreef venomsnake het volgende:
IDD, tegen ajax hebben we meer kans..![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Barbara ziet er weer ontzettend lekker en geil uit.
Met wat? Alcohol?quote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik wil haar wel volschieten, [afbeelding].
quote:Op maandag 24 april 2006 22:44 schreef tong80 het volgende:
Klasse hoe de kromme het voor Davids opneemt.
Mwah, Leonardo is een goede speler, geen geweldige..quote:Op maandag 24 april 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
Derksen lul. Leonardo is een geweldige speler.Scoor niet zo goedkoop man
Met dank aan het oortje.quote:
Niet alleen Ajax. Ook Feyenoord en AZ willen hem.quote:
Dat boeit me geen zak. Ben al opgelucht dat het niet om Diba blijkt te gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 22:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet alleen Ajax. Ook Feyenoord en AZ willen hem.
Vast Olympique Lyon ofzo. Of AS Monaco.quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef Doezelhaar het volgende:
Kalou naar .... ?
Hij was op weg om een geweldige speler te worden.Maar Derksen schreef een paar jaar geleden dat het geen topper zou worden dus die lacht als Leonardo geblesseerd is.quote:Op maandag 24 april 2006 22:46 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Mwah, Leonardo is een goede speler, geen geweldige..
Dit heb ik nou net gemist. Wat zei hij over Leonardo dan?quote:Op maandag 24 april 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
Derksen lul. Leonardo is een geweldige speler.Scoor niet zo goedkoop man
Dat het niks kon worden met NAC als je zo'n speler binnenhaalt en verder noemde hij ehem een zaalvoetballer.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dit heb ik nou net gemist. Wat zei hij over Leonardo dan?
Wat heeft die vent er toch weinig verstand van.quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het niks kon worden met NAC als je zo'n speler binnenhaalt en verder noemde hij ehem een zaalvoetballer.
Kijken naar een elftal dat de CL gaat spelen..quote:Op maandag 24 april 2006 22:52 schreef Nashje het volgende:
Wat deed die verdwaalde feyenoorder daar eigenlijk?
Die man is gewoon arrogant. Dat is zijn probleem.quote:
En John er direct bij,quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef twi het volgende:
Echt waar, degene die heeft verzonnen dat ze elke week John de Wolf moeten laten zien mag wat mij betreft een acute hartstilstand krijgen.
Geef toe, is het hoogtepunt van de show!quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef twi het volgende:
Echt waar, degene die heeft verzonnen dat ze elke week John de Wolf moeten laten zien mag wat mij betreft een acute hartstilstand krijgen.
Ze past anders perfect tussen al die nichten.quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Nee Barbara, het is dancing with the stars. Dus jij mag niet meedoen.
Moet ze wel eerst een chickie vinden, want ze was gedumptquote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze past anders perfect tussen al die nichten.
Geen flauw idee, ik doe het geluid uit en zet de TV op teletekst. Ik hoef 't echt niet te zien, irriteer me er dood aan.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Geef toe, is het hoogtepunt van de show!![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst een chickie vinden, want ze was gedumpt
Mijn lievelingsnegerquote:Op maandag 24 april 2006 23:15 schreef bolivian het volgende:
Kufo is toch wel een gave neger!
Haha, die twi toch!quote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef twi het volgende:
Buijs:"Dirk Kuijt wil Champions League spelen, dus moet 'ie maar naar Groningen komen volgend seizoen."
Gewoon keihard rechtdoorzee, die Buijs,quote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Bombardier het volgende:
Goed zo Buijs. Goed zo.
Geen Ajax. Jammer Babs.
Alsof we er ook maar een traan om latenquote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is natuurlijk al langer bekend he, dat Buijs nooit voor Ajax zal spelen...
Prachtige actie van Babelquote:Op maandag 24 april 2006 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
babel wordt je ziek van, grote bek met zo gracht voor je
Jij stond zeker achter dat hekquote:Op maandag 24 april 2006 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat staat sowieso op je verlanglijstje zekerquote:Op maandag 24 april 2006 23:30 schreef clauwheee het volgende:
Go Buijs, never Ajax voor hem
Hij mag sowieso niet weg. Nergens heen. Al moet ik um persoonlijk vastbinden![]()
Liever Babel dan Kalouquote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nuttige speler voor op een WK ook!.
Vooral omdat hij zelf zo ontzettend weinig laat zienquote:Op maandag 24 april 2006 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Zegt wel weer wat over jullie, als het een feyenoorder was en hij had hiervoor al zoveel gespeeld in het Nederlands elftal, had je precies hetzelfde gezegd, die gaat gewoon mee mits niet gebleseerd.quote:Op maandag 24 april 2006 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
maduro niet mee ?
ben je verbaasd
met der ajax vriendjes
Gewoon niet op dat calimero gezeik reageren joh. Hebben overal commentaar opquote:Op maandag 24 april 2006 23:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zegt wel weer wat over jullie, als het een feyenoorder was en hij had hiervoor al zoveel gespeeld in het Nederlands elftal, had je precies hetzelfde gezegd, die gaat gewoon mee mits niet gebleseerd.
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 april 2006 23:56 schreef Nywuob het volgende:
Ze kon het ook al niet bevatten dat Buijs nooit naar Ajax zou willen![]()
My sentiments exactly.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom zat Buijs er ? Ze hadden hem ook kunnen bellen voor die twee zinnen.
Hoezo - hij wint, hij juicht - niet veel mis mee dacht ik zoquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:03 schreef The_Verve het volgende:
Trieste actie van Babel tegen die Feyenoord supporter.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:03 schreef The_Verve het volgende:
Trieste actie van Babel tegen die Feyenoord supporter.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:36 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
Hoezo - hij wint, hij juicht - niet veel mis mee dacht ik zo
Dat dat ongedierte de uitgang niet kon vinden is ze eigen schuld en die middelvingers![]()
Hij wilde gewoon eindelijk weer eens helden van dichtbij zien![]()
nee hoor, zo ging het niet. na het juichen bij de ajax-supporters liep babel terug (in een lege kuip) toen stond er een (!!!!!!) jongen met een feyenoord pet aan de reling gewoon te kijken....zegt babel tegen hem op een provocerend toontje: "waarom juich je nou niet?" waarop die jongen stomverbaasd als reactie zijn middelvinger opsteekt. Waarop Babel gewoon vrolijk doorgaat door te zeggen in de camera: noooouuu dat is nou ook onsportiefquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:58 schreef vinnie06 het volgende:
niets bijzonders, liep terug van het uitvak in de kuip en er stonden een paar feyenoorders tegen een hek te kijken naar de ajacieden, toen probeerde babel op zeer beschaafde wijze te juichen met die 010-er en die stak ze middelvingers op. toen zei babel iets van dat is nou niet sportief en liep weg.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:13 schreef Backdoorman het volgende:
aansteller? ik heb helemaal niks met amsterdam, noch met rotterdam...vind het gedrag van babel van een zeer bedenkelijk niveau en zeer ongepast, onsportief en kinderachtig.
net als jou post trouwens, kneus.
Laat hem man!quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jorien, merk je dat je irritant bezig bent?
lu´diekquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef vinnie06 het volgende:
wat een aansteller ben jij zeg, kan je niet gewoon een nette ludieke actie waarderen van iemand die net overtuigend gewonnen heeft?
huldequote:Op dinsdag 25 april 2006 08:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
lu´diek
bijvoeglijk naamwoord
1 speels, lichtvoetig
voorbeeld
+ zelfstandig naamwoord
een ludiek sfeertje
pro·vo´ce·ren
overgankelijk werkwoord, ook zonder object; provoceerde, heeft geprovoceerd; afleiding: provocatie
1 tarten, uitdagen
2 uitlokken, aanleiding geven
voorbeeld
+ voorzetsel
iemand provoceren tot geweld
Inderdaad, het was een provocerende actie.
Ze zouden die negert de gracht in moeten kiepen.
Maarjah, een volkje wat eerst zijn coach weghoonde en nu in de armen sluit (evenals een spelert) kan je eigenlijk niet serieus nemen![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
lu´diek
bijvoeglijk naamwoord
1 speels, lichtvoetig
voorbeeld
+ zelfstandig naamwoord
een ludiek sfeertje
pro·vo´ce·ren
overgankelijk werkwoord, ook zonder object; provoceerde, heeft geprovoceerd; afleiding: provocatie
1 tarten, uitdagen
2 uitlokken, aanleiding geven
voorbeeld
+ voorzetsel
iemand provoceren tot geweld
En volgens die omschrijving is wat Babel deed ludiekquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:05 schreef Keltie het volgende:
Dat is de omschrijving van Van Dale.
Dus tjah.
Mwah, die schijtjoden waren sowieso aardig provocerend bezig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
De grap is dat iedere week spelers voor een heel uitvak staan en dan eigenlijk precies hetzelfde doen als wat hier gebeurde op kleine schaal. Daar hoor je niemand over terwijl als je het nu vanuit het oogpunt van één supporter ziet, iedereen moord en brand schreeuwt.
Verder een ongelofelijk saaie uitzending.
Inderdaad - al die doelpunten tegen F'noord waren pure provocatiequote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, die schijtjoden waren sowieso aardig provocerend bezig.
Misschien wel, maar doet iedereen daar niet net zo hard aan mee? Het is en blijft Feyenoord-Ajax. Als zelfs de spelers dan al niet sportief kunnen doen, kun je dit ook zeker niet van de supporters verwachten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, die schijtjoden waren sowieso aardig provocerend bezig.
LoL slaat toch nergens op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar doet iedereen daar niet net zo hard aan mee? Het is en blijft Feyenoord-Ajax. Als zelfs de spelers dan al niet sportief kunnen doen, kun je dit ook zeker niet van de supporters verwachten.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL slaat toch nergens op.
Aissati met z'n hondenlop vind ik ook maar een mannetje en ooit wel teksten gelezen in Eindhovens Dagblad over wat ie vond van Ajax etc etc.
En toen kwam ik hem tegen op station (met een vriend die voor p$v is). En dan klap ik hem toch ook niet neer, of ga middelvingers naar hem opsteken? Al zegt ie wat over Ajax boeiend, dan lach ik hem volgend jaar uit in de ArenA. Dit jaar was p$v ook nergens en in Eindhoven wonnen ze onverdiend door die scheids. Dus zo veel had ie niet te makken.
feyenoordertjes die zijn nu gewoon allemaal boos en dat zal wel zo blijven mede door die zeer geslaagde DVD van de grote KALE leider. Een wijs man zei ooit:
hoogmoed komt voor de val .
Daar hebben een behoorlijk aantal mensen hier nu last van om dat te verkroppen. En ik geef er niks om.
Alsof wij Feyenoorders aan hoogmoed lijden, we weten zelf ook wel dat we niet vaak iets winnen. Hoogmoed is in a'dam uitgevonden, alleen dat noemen ze daar gogme of branie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Feyenoordgevoel zit bij velen, na de zondag, nog dieper en de trots is nog groter geworden.
Puur door de ambiance in het stadion.
Met Rosales doelde ik op de manier van juichen voor 'ons' vak.
Kezza werd erop neergesabeld ....
DVD is en blijft een sterk staaltje marketing/ bekendmaken van het uitbrengen van DVDs.
Zit bij jullie schijnbaar dieper dan bij ons.
Ik als Ajacied gaf Ajax ook niet superveel kans, omdat ze wel heel drastisch speelden. En de eerste 20 minuten in de ArenA was Ajax niet zo goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef twi het volgende:
Wat een onzin zeg, als er 1 supportersgroep vanuit ging dat ze wel even van Ajax zouden winnen, dan was het Feyenoord wel. Wat noem je dat dan? Ik noem 't hoogmoed. Net zoals alle anderen. Helaas zijn Feyenoorders te trots om toe te geven dat dit gewoon een heel, heel harde onverwachte klap was.
Beste vriend je gebruikt het woord 010 hier ernstig verkeerd volgens mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alsof wij Feyenoorders aan hoogmoed lijden, we weten zelf ook wel dat we niet vaak iets winnen. Hoogmoed is in a'dam uitgevonden, alleen dat noemen ze daar gogme of branie.
Daarom kunnen wij (althans sommigen onder ons) verlies beter verteren dan bepaalde supporters uit niet nader te noemen delen van het land. Merk je ook op dit forum, 010 moet zoveel mogelijk zout in de wonden strooien, ze denken weer iets te vieren te hebben, die oh zo trouwe "supporters" .
Laat Buijs er nog maar een paar onder handen nemen, te beginnen met dat wandelende kapperspopje Babbel.
waar baseer je die eerste zin op?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef twi het volgende:
Wat een onzin zeg, als er 1 supportersgroep vanuit ging dat ze wel even van Ajax zouden winnen, dan was het Feyenoord wel. Wat noem je dat dan? Ik noem 't hoogmoed. Net zoals alle anderen. Helaas zijn Feyenoorders te trots om toe te geven dat dit gewoon een heel, heel harde onverwachte klap was.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Beste vriend je gebruikt het woord 010 hier ernstig verkeerd volgens mij.![]()
Wie zegt dat ie daar bewust is gaan staan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Feyenoordgevoel zit bij velen, na de zondag, nog dieper en de trots is nog groter geworden.
DVD is en blijft een sterk staaltje marketing/ bekendmaken van het uitbrengen van DVDs.
Volgens mij is dit echt bullshit, iedereen hoopte het ja. Maar volgens mij is er geen enkele Feyenoorder die diep in zn hart zeker wist dat Feyenoord dit ging winnen. Het is gewoon hoop, meer niet. Zoals iedere Feyenoord eigenlijk alleen maar hoop heeft, hoop dat het ooit nog wat wordtquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef twi het volgende:
reageer toch niet zo zielig man. Laat zien dat je er boven staat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alsof wij Feyenoorders aan hoogmoed lijden, we weten zelf ook wel dat we niet vaak iets winnen. Hoogmoed is in a'dam uitgevonden, alleen dat noemen ze daar gogme of branie.
Daarom kunnen wij (althans sommigen onder ons) verlies beter verteren dan bepaalde supporters uit niet nader te noemen delen van het land. Merk je ook op dit forum, 020 moet zoveel mogelijk zout in de wonden strooien, ze denken weer iets te vieren te hebben, die oh zo trouwe "supporters" .
Laat Buijs er nog maar een paar onder handen nemen, te beginnen met dat wandelende kapperspopje Babbel.
nee, zoals Kezman eerst deed en daarom nogal neergesabeld werdquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:14 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie daar bewust is gaan staan.
Het hele stadion zit VOL met feyenoord-fans, en er is maar 1 vak (of 2) met ajax-fans.
Of mag hij niet juichen als ie heeft gescoord? Hij juichde niet zo onnozel als Pienaar in het verleden wel eens heeft gedaan.
Weet je wel zeker dat je een ajacied bent?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:18 schreef Rhapsody het volgende:
Dat vind ik ook, als Ajaxcied zijnde.
Ow.. is BB een wijf???quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:17 schreef Entonie het volgende:
ontopic: heb helaas gisteren wel gekeken![]()
zegt genoeg dat het van de gasten afhangt of het een leuk programma is. BB kun je net zo goed vervangen door een lekker wijf..trekt het nog meer kijkers ook
dus ze verliezen grandioos en je trots wordt groterquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Zo diep dat nog voor rust halve Kuip buiten stond?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Gelulquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zo diep dat nog voor rust halve Kuip buiten stond?
18 man zijn er buiten opgeknapt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:56 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ze liepen in rijen het stadion uit![]()
Familie van Edward Sturing he?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Buijs is bijna kaal man, iets te veel gel gebruikt?²
Best logisch eigenlijkquote:Op maandag 1 mei 2006 18:39 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij heeft niemand meer zin om bij Barbara aan te schuiven.
Prima tijd dit hoor, ik heb er geen problemen mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef twi het volgende:
Ik kan maar echt niet wennen aan die KLOTE tijd. Kan iemand een bom gooien op dat hele Dancing with the Stars gebeuren? Waar zit Al-Qaida wanneer je ze nodig hebt...
Ik dacht dat het een grapje was.quote:
Schiet Ron Brandsteder neer.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Van mij mag Voetbal insite wel weer wat vroeger beginnen. domme tijd dit.![]()
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor heet begeven.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor presenteren heet begeven.
Teletekst aan en geluid uit, dan wat te drinken pakkenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Gaan ze ook nog over dat k***** dancing programma beginnen.
geforceerd idd. Dat "lachen" van haar ook heel de tijd. zo onzeker en irritant.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor heet begeven.
niet als John de Wolf volgende week te gast isquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef borisz het volgende:
van dansen met de sterren zijn we ook af
noem de nederlandse topkeepers dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef Nashje het volgende:
Dun in de keepers? Volgens mij valt dat ook wel mee hoor.
Ja die is ook duidelijk 1e keeper. Maar er zijn zat goede reserve keepers.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Entonie het volgende:
[..]
noem de nederlandse topkeepers dan.
ik kom alleen op vdSar
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Entonie het volgende:
[..]
noem de nederlandse topkeepers dan.
ik kom alleen op vdSar
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?
Alles is voor Bassie!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?
Grappig.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Timmer nog best enigzins uitspraken vind doen. In tegenstelling tot sommige andere spelers. Je kunt zien dat die vent wat ouder is.quote:
waarom?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappig.
Lodewijks, Timmer, Zoetebier, Stekelenburg.
Nee. Omdat ze hebben laten zien goede keepers te zijn. Goed genoeg voor een reserverol in ieder geval.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef mitt het volgende:
[..]
waarom?
omdat ze bij de top 4 clubs spelen?
Ook zeker een optie inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef fanneke het volgende:
Waarom hoor ik de naam Waterreus nooit meer? Speelde het hele seizoen voor de Rangers EN in de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |