Dat het niks kon worden met NAC als je zo'n speler binnenhaalt en verder noemde hij ehem een zaalvoetballer.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dit heb ik nou net gemist. Wat zei hij over Leonardo dan?
Wat heeft die vent er toch weinig verstand van.quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het niks kon worden met NAC als je zo'n speler binnenhaalt en verder noemde hij ehem een zaalvoetballer.
Kijken naar een elftal dat de CL gaat spelen..quote:Op maandag 24 april 2006 22:52 schreef Nashje het volgende:
Wat deed die verdwaalde feyenoorder daar eigenlijk?
Die man is gewoon arrogant. Dat is zijn probleem.quote:
En John er direct bij,quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef twi het volgende:
Echt waar, degene die heeft verzonnen dat ze elke week John de Wolf moeten laten zien mag wat mij betreft een acute hartstilstand krijgen.
Geef toe, is het hoogtepunt van de show!quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef twi het volgende:
Echt waar, degene die heeft verzonnen dat ze elke week John de Wolf moeten laten zien mag wat mij betreft een acute hartstilstand krijgen.
Ze past anders perfect tussen al die nichten.quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Nee Barbara, het is dancing with the stars. Dus jij mag niet meedoen.
Moet ze wel eerst een chickie vinden, want ze was gedumptquote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze past anders perfect tussen al die nichten.
Geen flauw idee, ik doe het geluid uit en zet de TV op teletekst. Ik hoef 't echt niet te zien, irriteer me er dood aan.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Geef toe, is het hoogtepunt van de show!![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst een chickie vinden, want ze was gedumpt
Mijn lievelingsnegerquote:Op maandag 24 april 2006 23:15 schreef bolivian het volgende:
Kufo is toch wel een gave neger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |