????quote:Op maandag 24 april 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
Tijdens het WK dus elke dag Barbara op de buis.
Dagelijks Voetbal Insite om 20:00 (tegenover het WK Journaal op Nederland 2 trouwensquote:
Ah, da's 0 kijkcijfers voor VI.quote:Op maandag 24 april 2006 16:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dagelijks Voetbal Insite om 20:00 (tegenover het WK Journaal op Nederland 2 trouwens).
Jammer dat het door die commerciele blaaskaken wordt gepresenteerd.quote:Op maandag 24 april 2006 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Met EK en WK's kijk ik altijd het liefste Villa BVD eigenlijk.
Mijn plan.quote:Op maandag 24 april 2006 16:50 schreef zjroentje het volgende:
Oh god, die calimero vanavond aanwezig.
Kunnen we wel mooi wat anders gaan doen. [afbeelding]
Wie is Buijs?quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Welke Timmer? Die dikke of die van AZ?
Henk.quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Welke Timmer? Die dikke of die van AZ?
Op dat punt is hij sowieso niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Ben benieuwd naar Johan "de playoffs zijn fantastisch om meer blaadjes te verkopen" Derksen vanavond.
Gelijk heeft ie. Verder vind ik hem ook meer irritant als anders wat. Dus ga ook niet kijken.quote:Op maandag 24 april 2006 17:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die ooit zei Ajax niet zo'n fijne club te vinden?
quote:Op maandag 24 april 2006 17:55 schreef H.Flick het volgende:
Wel leuk dat Timmer een keer komt, die zie je niet zo vaak in dit soort talkshows.![]()
![]()
Neemt niet weg dat het wel leuke wedstrijden waren!quote:Op maandag 24 april 2006 17:59 schreef Backdoorman het volgende:
[quote]Op maandag 24 april 2006 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Ben benieuwd naar Johan "de playoffs zijn fantastisch om meer blaadjes te verkopen" Derksen vanavond.
[/quote
pfffff volgens johan keek hij liever naar de play-offs als naar de halve finales cl.....wat een hypocriete lul ben je dan! maar goed, ik wens johan veel kijkplezier toe bij de resterende wedstrijden! We hebben kunnen zien hoe leuk het wel niet was: halflege arena, halflege kuip....
echt een aanwinst die playoffs.....![]()
![]()
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat begint het trouwens weer idioot laat22:30
quote:Op maandag 24 april 2006 18:09 schreef Backdoorman het volgende:
vind ik niet, komt bij mij meer over als 12 keer per jaar Celtic - Rangers maw overkill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |