Schiet Ron Brandsteder neer.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Van mij mag Voetbal insite wel weer wat vroeger beginnen. domme tijd dit.![]()
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor heet begeven.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor presenteren heet begeven.
Teletekst aan en geluid uit, dan wat te drinken pakkenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Gaan ze ook nog over dat k***** dancing programma beginnen.
geforceerd idd. Dat "lachen" van haar ook heel de tijd. zo onzeker en irritant.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor heet begeven.
niet als John de Wolf volgende week te gast isquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef borisz het volgende:
van dansen met de sterren zijn we ook af
noem de nederlandse topkeepers dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef Nashje het volgende:
Dun in de keepers? Volgens mij valt dat ook wel mee hoor.
Ja die is ook duidelijk 1e keeper. Maar er zijn zat goede reserve keepers.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Entonie het volgende:
[..]
noem de nederlandse topkeepers dan.
ik kom alleen op vdSar
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Entonie het volgende:
[..]
noem de nederlandse topkeepers dan.
ik kom alleen op vdSar
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?
Alles is voor Bassie!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?
Grappig.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Timmer nog best enigzins uitspraken vind doen. In tegenstelling tot sommige andere spelers. Je kunt zien dat die vent wat ouder is.quote:
waarom?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappig.
Lodewijks, Timmer, Zoetebier, Stekelenburg.
Nee. Omdat ze hebben laten zien goede keepers te zijn. Goed genoeg voor een reserverol in ieder geval.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef mitt het volgende:
[..]
waarom?
omdat ze bij de top 4 clubs spelen?
Ook zeker een optie inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef fanneke het volgende:
Waarom hoor ik de naam Waterreus nooit meer? Speelde het hele seizoen voor de Rangers EN in de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |