Mwah, die schijtjoden waren sowieso aardig provocerend bezig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
De grap is dat iedere week spelers voor een heel uitvak staan en dan eigenlijk precies hetzelfde doen als wat hier gebeurde op kleine schaal. Daar hoor je niemand over terwijl als je het nu vanuit het oogpunt van één supporter ziet, iedereen moord en brand schreeuwt.
Verder een ongelofelijk saaie uitzending.
Inderdaad - al die doelpunten tegen F'noord waren pure provocatiequote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, die schijtjoden waren sowieso aardig provocerend bezig.
Misschien wel, maar doet iedereen daar niet net zo hard aan mee? Het is en blijft Feyenoord-Ajax. Als zelfs de spelers dan al niet sportief kunnen doen, kun je dit ook zeker niet van de supporters verwachten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, die schijtjoden waren sowieso aardig provocerend bezig.
LoL slaat toch nergens op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar doet iedereen daar niet net zo hard aan mee? Het is en blijft Feyenoord-Ajax. Als zelfs de spelers dan al niet sportief kunnen doen, kun je dit ook zeker niet van de supporters verwachten.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL slaat toch nergens op.
Aissati met z'n hondenlop vind ik ook maar een mannetje en ooit wel teksten gelezen in Eindhovens Dagblad over wat ie vond van Ajax etc etc.
En toen kwam ik hem tegen op station (met een vriend die voor p$v is). En dan klap ik hem toch ook niet neer, of ga middelvingers naar hem opsteken? Al zegt ie wat over Ajax boeiend, dan lach ik hem volgend jaar uit in de ArenA. Dit jaar was p$v ook nergens en in Eindhoven wonnen ze onverdiend door die scheids. Dus zo veel had ie niet te makken.
feyenoordertjes die zijn nu gewoon allemaal boos en dat zal wel zo blijven mede door die zeer geslaagde DVD van de grote KALE leider. Een wijs man zei ooit:
hoogmoed komt voor de val .
Daar hebben een behoorlijk aantal mensen hier nu last van om dat te verkroppen. En ik geef er niks om.
Alsof wij Feyenoorders aan hoogmoed lijden, we weten zelf ook wel dat we niet vaak iets winnen. Hoogmoed is in a'dam uitgevonden, alleen dat noemen ze daar gogme of branie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Feyenoordgevoel zit bij velen, na de zondag, nog dieper en de trots is nog groter geworden.
Puur door de ambiance in het stadion.
Met Rosales doelde ik op de manier van juichen voor 'ons' vak.
Kezza werd erop neergesabeld ....
DVD is en blijft een sterk staaltje marketing/ bekendmaken van het uitbrengen van DVDs.
Zit bij jullie schijnbaar dieper dan bij ons.
Ik als Ajacied gaf Ajax ook niet superveel kans, omdat ze wel heel drastisch speelden. En de eerste 20 minuten in de ArenA was Ajax niet zo goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef twi het volgende:
Wat een onzin zeg, als er 1 supportersgroep vanuit ging dat ze wel even van Ajax zouden winnen, dan was het Feyenoord wel. Wat noem je dat dan? Ik noem 't hoogmoed. Net zoals alle anderen. Helaas zijn Feyenoorders te trots om toe te geven dat dit gewoon een heel, heel harde onverwachte klap was.
Beste vriend je gebruikt het woord 010 hier ernstig verkeerd volgens mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alsof wij Feyenoorders aan hoogmoed lijden, we weten zelf ook wel dat we niet vaak iets winnen. Hoogmoed is in a'dam uitgevonden, alleen dat noemen ze daar gogme of branie.
Daarom kunnen wij (althans sommigen onder ons) verlies beter verteren dan bepaalde supporters uit niet nader te noemen delen van het land. Merk je ook op dit forum, 010 moet zoveel mogelijk zout in de wonden strooien, ze denken weer iets te vieren te hebben, die oh zo trouwe "supporters" .
Laat Buijs er nog maar een paar onder handen nemen, te beginnen met dat wandelende kapperspopje Babbel.
waar baseer je die eerste zin op?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef twi het volgende:
Wat een onzin zeg, als er 1 supportersgroep vanuit ging dat ze wel even van Ajax zouden winnen, dan was het Feyenoord wel. Wat noem je dat dan? Ik noem 't hoogmoed. Net zoals alle anderen. Helaas zijn Feyenoorders te trots om toe te geven dat dit gewoon een heel, heel harde onverwachte klap was.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Beste vriend je gebruikt het woord 010 hier ernstig verkeerd volgens mij.![]()
Wie zegt dat ie daar bewust is gaan staan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Feyenoordgevoel zit bij velen, na de zondag, nog dieper en de trots is nog groter geworden.
DVD is en blijft een sterk staaltje marketing/ bekendmaken van het uitbrengen van DVDs.
Volgens mij is dit echt bullshit, iedereen hoopte het ja. Maar volgens mij is er geen enkele Feyenoorder die diep in zn hart zeker wist dat Feyenoord dit ging winnen. Het is gewoon hoop, meer niet. Zoals iedere Feyenoord eigenlijk alleen maar hoop heeft, hoop dat het ooit nog wat wordtquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef twi het volgende:
reageer toch niet zo zielig man. Laat zien dat je er boven staat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alsof wij Feyenoorders aan hoogmoed lijden, we weten zelf ook wel dat we niet vaak iets winnen. Hoogmoed is in a'dam uitgevonden, alleen dat noemen ze daar gogme of branie.
Daarom kunnen wij (althans sommigen onder ons) verlies beter verteren dan bepaalde supporters uit niet nader te noemen delen van het land. Merk je ook op dit forum, 020 moet zoveel mogelijk zout in de wonden strooien, ze denken weer iets te vieren te hebben, die oh zo trouwe "supporters" .
Laat Buijs er nog maar een paar onder handen nemen, te beginnen met dat wandelende kapperspopje Babbel.
nee, zoals Kezman eerst deed en daarom nogal neergesabeld werdquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:14 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie daar bewust is gaan staan.
Het hele stadion zit VOL met feyenoord-fans, en er is maar 1 vak (of 2) met ajax-fans.
Of mag hij niet juichen als ie heeft gescoord? Hij juichde niet zo onnozel als Pienaar in het verleden wel eens heeft gedaan.
Weet je wel zeker dat je een ajacied bent?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:18 schreef Rhapsody het volgende:
Dat vind ik ook, als Ajaxcied zijnde.
Ow.. is BB een wijf???quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:17 schreef Entonie het volgende:
ontopic: heb helaas gisteren wel gekeken![]()
zegt genoeg dat het van de gasten afhangt of het een leuk programma is. BB kun je net zo goed vervangen door een lekker wijf..trekt het nog meer kijkers ook
dus ze verliezen grandioos en je trots wordt groterquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Zo diep dat nog voor rust halve Kuip buiten stond?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Gelulquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zo diep dat nog voor rust halve Kuip buiten stond?
18 man zijn er buiten opgeknapt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:56 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ze liepen in rijen het stadion uit![]()
Familie van Edward Sturing he?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Buijs is bijna kaal man, iets te veel gel gebruikt?²
Best logisch eigenlijkquote:Op maandag 1 mei 2006 18:39 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij heeft niemand meer zin om bij Barbara aan te schuiven.
Prima tijd dit hoor, ik heb er geen problemen mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef twi het volgende:
Ik kan maar echt niet wennen aan die KLOTE tijd. Kan iemand een bom gooien op dat hele Dancing with the Stars gebeuren? Waar zit Al-Qaida wanneer je ze nodig hebt...
Ik dacht dat het een grapje was.quote:
Schiet Ron Brandsteder neer.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Van mij mag Voetbal insite wel weer wat vroeger beginnen. domme tijd dit.![]()
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor heet begeven.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor presenteren heet begeven.
Teletekst aan en geluid uit, dan wat te drinken pakkenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Gaan ze ook nog over dat k***** dancing programma beginnen.
geforceerd idd. Dat "lachen" van haar ook heel de tijd. zo onzeker en irritant.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geforceerd telkens. Genee had soms een gevatte opmerking over iemands kledingkeuze. Barbara moet zich niet op het gladde ijs dat humor heet begeven.
niet als John de Wolf volgende week te gast isquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef borisz het volgende:
van dansen met de sterren zijn we ook af
noem de nederlandse topkeepers dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef Nashje het volgende:
Dun in de keepers? Volgens mij valt dat ook wel mee hoor.
Ja die is ook duidelijk 1e keeper. Maar er zijn zat goede reserve keepers.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Entonie het volgende:
[..]
noem de nederlandse topkeepers dan.
ik kom alleen op vdSar
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Entonie het volgende:
[..]
noem de nederlandse topkeepers dan.
ik kom alleen op vdSar
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?
Alles is voor Bassie!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Roorda, Westerveld, Gentenaar, Roorda, Stekelenburg, Moens, had ik Bas Roorda al gezegd?
Grappig.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Timmer nog best enigzins uitspraken vind doen. In tegenstelling tot sommige andere spelers. Je kunt zien dat die vent wat ouder is.quote:
waarom?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappig.
Lodewijks, Timmer, Zoetebier, Stekelenburg.
Nee. Omdat ze hebben laten zien goede keepers te zijn. Goed genoeg voor een reserverol in ieder geval.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef mitt het volgende:
[..]
waarom?
omdat ze bij de top 4 clubs spelen?
Ook zeker een optie inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef fanneke het volgende:
Waarom hoor ik de naam Waterreus nooit meer? Speelde het hele seizoen voor de Rangers EN in de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |