Een maatregel die jij niet wilt. Anderen willen die wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat 'het is een kleine moeite' een ronduit bezopen argument is om een maatregel die je niet wilt door te voeren.
maar dat probleem ligt niet aan de ID kaart.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja? Moet je eens navragen in je omgeving. Als je getinte vrienden hebt, zul je merken dat die vaker om hun ID gevraagd wordt dan je niet-getinte vrienden.
'Zeg, waarom wil jij niet getongd worden door vreemde mannen? Eigenlijk? Leg dat eens uit, sloerie?'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef Gia het volgende:
Een maatregel die jij niet wilt. Anderen willen die wel.
Waarom wil je die niet? Eigenlijk?
Dat is toch helemaal niet te vergelijken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef gronk het volgende:
[..]
'Zeg, waarom wil jij niet getongd worden door vreemde mannen? Eigenlijk? Leg dat eens uit, sloerie?'
Ik vraag me af waarom jij hem wél wilt. Hoe klein voor jou dan ook, het is een last die je andere mensen oplegt. Vandaar de wedervraag. Of waren dat je argumenten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat mensen, als ze een bekeuring krijgen, niet meer zomaar een fictieve naam en adres op kunnen geven.
Ander voordeel is dat illegalen makkelijker gepakt worden. Misschien ook een reden om getinte mensen vaker naar hun ID te vragen....
Nadelen zie ik eigenlijk geen.
Jij denkt serieus dat er een positief draagvlak is voor deze uitzuigmaatregel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel terroristen zijn er gepakt? 0quote:Voordeel is wel dat mensen, als ze een bekeuring krijgen, niet meer zomaar een fictieve naam en adres op kunnen geven.
Ander voordeel is dat illegalen makkelijker gepakt worden. Misschien ook een reden om getinte mensen vaker naar hun ID te vragen....
quote:Nadelen zie ik eigenlijk geen.
Oeps...quote:De wet op de uitgebreide identificatieplicht was bedoeld om de veiligheid te vergroten, de criminaliteit efficiënter aan te pakken en het terrorisme te bestrijden. Deze effecten lijken volgens de Volkskrant niet of nauwelijks behaald. Er zijn geen voorbeelden bekend van ernstige delicten die op grond van de ID-plicht zijn voorkomen. Wel heeft de wet in één jaar geleid tot een stortvloed van gestolen en verloren paspoorten en identiteitsbewijzen.
Het probleem zit 'm er in dat jij voor andere mensen beslist wat zij acceptabel moeten vinden qua overlast. Net zoals je hier ook laat zien dat je alleen je eigen vergelijkingen passend vindt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:06 schreef Gia het volgende:
Dit betekend ook nog dat er een ongelofelijke stijging van illegale identiteitsbewijzen op de criminele markt zijn gekomen. Wat gemakkelijk kan worden gebruikt door terroristen en criminelen.quote:Wel heeft de wet in één jaar geleid tot een stortvloed van gestolen en verloren paspoorten en identiteitsbewijzen.
Er zitten geen voordelen aan de ID plicht, behalve het spekken van de staatskas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat mensen, als ze een bekeuring krijgen, niet meer zomaar een fictieve naam en adres op kunnen geven.
Nadelen zie ik eigenlijk geen.
En een markt voor illegale c.q. gestolen ID bewijzen gecreëerd waar terroristen en criminelen een nieuwe identiteit kunnen kopen als ware het een krop sla. Tadaaaa...wat een succesvolle maatregel zeg. Ja, burgertje pesten...daar is het goed voor...en een onveiliger maatschappij helpen creëren. En de staat die wat extra centjes krijgt en meer mogelijkheden heeft om de gewone burger aan te pakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er zitten geen voordelen aan de ID plicht, behalve het spekken van de staatskas.
rijbewijzen, paspoorten, bankkaarten, zorgkaarten, OV kaarten, kentekenbewijzen, trajectcontrolles enz. ook maar afschaffen, reinste geldklopperij, prima inkomsten voor vervalsers en is ook burgertje pesten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:45 schreef wonko het volgende:
[..]
En een markt voor illegale c.q. gestolen ID bewijzen gecreëerd waar terroristen en criminelen een nieuwe identiteit kunnen kopen als ware het een krop sla. Tadaaaa...wat een succesvolle maatregel zeg. Ja, burgertje pesten...daar is het goed voor...en een onveiliger maatschappij helpen creëren. En de staat die wat extra centjes krijgt en meer mogelijkheden heeft om de gewone burger aan te pakken.
en daarna alle islamieten het land uitzetten zijn we gelijk van de ID-plicht af.quote:Op zondag 11 maart 2007 09:50 schreef gronk het volgende:
Maar als Wilders aan de macht komt hoeven alleen de islamieten een ID bij zich te hebben
Je zou bijna Wilders gaan stemmenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en daarna alle islamieten het land uitzetten zijn we gelijk van de ID-plicht af.![]()
Ik beslis niks voor niemand, ik namelijk niet in de regering.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm er in dat jij voor andere mensen beslist wat zij acceptabel moeten vinden qua overlast
Jij vindt het opgeven van een valse naam genoeg reden om de ID-plicht in te voeren. Dan is het dragen van valse ID's vast genoeg reden om mensen verplicht te chippen en DNA te laten afstaan. Lekker iedereen als veroordeelde behandelen. Maar ik gok dat jij daar geen problemen mee zou hebben. Dit in tegenstelling tot een heleboel anderen.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik beslis niks voor niemand, ik namelijk niet in de regering.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag wat er zo erg aan is om je te kunnen legitimeren?
Er zijn wel meer regels die je men niet prettig vind zoals verplicht een gordel dragen. Wordt je gecontroleerd en heb je hem niet om, krijg je ook een bekeuring.
Het ID is in zoverre een plicht dat je je moet kunnen legitimeren als er in voorkomende situaties om gevraagd wordt. Doe je dat niet, of kun je dat niet, dan kun je een bon verwachten.
Ik vind het feit dat mensen vroeger een valse naam en adres opgaven als ze een bekeuring kregen voor zonder licht fietsen reden genoeg om een ID-plicht te hebben. De overige bijkomstigheden zijn meegenomen en een bekeuring voor het niet tonen is je eigen schuld.
Overigens heb ik, noch mijn man, noch mijn zoon, noch mijn ouders, eigenlijk helemaal niemand in mijn familie het ID ooit moeten tonen. Dus volgens mij valt het nogal mee met dat misbruik.
Het wordt natuurlijk een ander verhaal op het moment dat jouw zoon mee wordt genomen naar 't bureau omdat-ie buiten in de tuin iets aan het doen is wat meneer agent niet zint.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:51 schreef Gia het volgende:
Overigens heb ik, noch mijn man, noch mijn zoon, noch mijn ouders, eigenlijk helemaal niemand in mijn familie het ID ooit moeten tonen. Dus volgens mij valt het nogal mee met dat misbruik.
Dan staat KLB in brand gok ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk een ander verhaal op het moment dat jouw zoon mee wordt genomen naar 't bureau omdat-ie buiten in de tuin iets aan het doen is wat meneer agent niet zint.![]()
Rijbewijzen en OV kaarten zijn aardig nuttig en belangrijk omdat ze aangeven dat je recht hebt om in een auto te rijden. Of in de trein te zitten, net zoals elk ander vervoersbewijs. Paspoort is nou eenmaal nodig als je internationaal wil reizen, in verband met visums en dat soort spul. Trajectcontroles voor de zeldzame gevallen dat er geen files zijn en dat iemand er echt in slaagt om te hard te rijden, nou ja, hier wordt ook al steen en been over geklaagd volgens mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 06:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
rijbewijzen, paspoorten, bankkaarten, zorgkaarten, OV kaarten, kentekenbewijzen, trajectcontrolles enz. ook maar afschaffen, reinste geldklopperij, prima inkomsten voor vervalsers en is ook burgertje pesten.
Alles is er erg aan (aan je altijd en overal verplicht te moeten kunnen identificeren):quote:Op zondag 11 maart 2007 10:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik beslis niks voor niemand, ik namelijk niet in de regering.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag wat er zo erg aan is om je te kunnen legitimeren?
Er zijn wel meer regels die je men niet prettig vind zoals verplicht een gordel dragen. Wordt je gecontroleerd en heb je hem niet om, krijg je ook een bekeuring.
Het ID is in zoverre een plicht dat je je moet kunnen legitimeren als er in voorkomende situaties om gevraagd wordt. Doe je dat niet, of kun je dat niet, dan kun je een bon verwachten.
Ik vind het feit dat mensen vroeger een valse naam en adres opgaven als ze een bekeuring kregen voor zonder licht fietsen reden genoeg om een ID-plicht te hebben. De overige bijkomstigheden zijn meegenomen en een bekeuring voor het niet tonen is je eigen schuld.
+1 Voorspelbaar: 'wat is dat nu weer voor een vergelijking'quote:Iets zegt mij dat jij zo'n databank ook wel niet zo erg zal vinden.
+2 voorspelbaar: 'Als je niks te verbergen hebt...'quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Loohcs het volgende:
Iets zegt mij dat jij zo'n databank ook wel niet zo erg zal vinden.
Ik heb verschrikkelijk veel te verbergen. Ik doe 's avonds ook altijd de gordijnen dicht.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef wonko het volgende:
Als je niks te verbergen hebt heb je ook geen leven.
Nee, inderdaad, niks op tegen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Loohcs het volgende:
Iets zegt mij dat jij zo'n databank ook wel niet zo erg zal vinden.
Ach ja, je zal natuurlijk niet allerlei vervelende neveneffecten krijgen als een luie politie die gaat veroordelen op basis van slechts dna, om maar helemaal niet te denken aan commerciele exploitatie van dit bestand.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, niks op tegen.
Als er dan bij misdrijven dna is gevonden van iemand die daar normaal gesproken niks te zoeken heeft, wordt de dader veel sneller gepakt.
Geachte mevrouw,quote:Op maandag 12 maart 2007 15:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
om maar helemaal niet te denken aan commerciele exploitatie van dit bestand.
Een politie veroordeeld niet, btw.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach ja, je zal natuurlijk niet allerlei vervelende neveneffecten krijgen als een luie politie die gaat veroordelen op basis van slechts dna,
Nee, meer zoiets van, gezien het feit dat u aanleg heeft tot overgewicht en hartkwalen kunnen wij u helaas geen baan/verzekering/hypotheek etc aanbieden.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Geachte mevrouw,
Uit uw dna-gegevens is gebleken dat u aanleg heeft voor overgewicht. Daarom doen wij u nu deze fantastische aanbieding. Blablabla.....
Zoiets???
Nee, ziektekostenverzekeraars die je niet willen hebben omdat je een risicogevalletje bent.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Geachte mevrouw,
Uit uw dna-gegevens is gebleken dat u aanleg heeft voor overgewicht. Daarom doen wij u nu deze fantastische aanbieding. Blablabla.....
Zoiets???
Je bent pas een risicogeval als je overgewicht hebt. Daarbij kun je die aanleg niet zien aan het dna. Toevallig.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, ziektekostenverzekeraars die je niet willen hebben omdat je een risicogevalletje bent.
Die aanleg kun je wel degelijk aan het dna zien. Het is niet voor niets dat de ene familie corpulenter is dan de andere, dat heeft heus niet alleen met eetgewoonten te maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bent pas een risicogeval als je overgewicht hebt. Daarbij kun je die aanleg niet zien aan het dna. Toevallig.
Ander voorbeeldje?
Aanleg bepaald slechts voor 30 % of je overgewicht kunt krijgen of niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die aanleg kun je wel degelijk aan het dna zien. Het is niet voor niets dat de ene familie corpulenter is dan de andere, dat heeft heus niet alleen met eetgewoonten te maken.
D'r zijn nog wat methodologische probleempjes met het gebruik van DNA als bewijsmateriaal. Een van die dingen is dat die absurde kansen op matchende resultaten alleen opgaan voor normaal verdeelde DNA-fragmenten. Zeg: de kans dat alle letters in de krant precies random zijn. Zoals iedereen weet, zijn ze dat niet, en heb je een bepaalde voorkeursvolgorde voor letters (intellectuelen noemen dat 'woorden' en die vormen 'zinnen'. Moeilijk concept, dat.)quote:Op maandag 12 maart 2007 15:18 schreef Gia het volgende:
Nee, inderdaad, niks op tegen.
Als er dan bij misdrijven dna is gevonden van iemand die daar normaal gesproken niks te zoeken heeft, wordt de dader veel sneller gepakt.
Lijkt me wel een goed plan.
Mensen die het slachtoffer worden van falende techniek is altijd wel wat aan te rekenen want hun DNA lag niet voor niets op het plaats delict. Alles is geoorloofd als een stel naievelingen maar het idee hebben dat ze 'beschermd' worden door een overheid. Dat diezelfde overheid op een gegeven moment juist degene is tegen wie ze beschermd moeten worden ontgaat ze volledig.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r zijn nog wat methodologische probleempjes met het gebruik van DNA als bewijsmateriaal. Een van die dingen is dat die absurde kansen op matchende resultaten alleen opgaan voor normaal verdeelde DNA-fragmenten. Zeg: de kans dat alle letters in de krant precies random zijn. Zoals iedereen weet, zijn ze dat niet, en heb je een bepaalde voorkeursvolgorde voor letters (intellectuelen noemen dat 'woorden' en die vormen 'zinnen'. Moeilijk concept, dat.)
Anyway, als je stukjes krant verknipselt, en je doet dan een greep uit de bos confetti die je zo gemaakt heb, dan kan het best voorkomen dat je een stuk tekst uit de volkskrant toewijst aan de telegraaf. Terwijl je volgens de statistiek kunt berekenen dat de kans dat je 40 gelijke letters hebt over twee verschillende kranten vindt 26^40 is.
Best lullig als je dan net matcht op een kwoot van de telegraaf die in een of andere volkskrantcolumn staat. Of op een frase uit een persbericht die op dezelfde manier in beide kranten is terechtgekomen. Of op een advertentie die in beide kranten staat.
Dat zijn inderdaad van die types die denken dat je grondrechten door de plee moet spoelen omdat terroristen een grotere bedreiging vormen dan een op hol geslagen staat.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef wonko het volgende:
[..]
Mensen die het slachtoffer worden van falende techniek is altijd wel wat aan te rekenen want hun DNA lag niet voor niets op het plaats delict. Alles is geoorloofd als een stel naievelingen maar het idee hebben dat ze 'beschermd' worden door een overheid. Dat diezelfde overheid op een gegeven moment juist degene is tegen wie ze beschermd moeten worden ontgaat ze volledig.
Maar hun DNA lag dus helemaal niet op het plaats delict.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef wonko het volgende:
Mensen die het slachtoffer worden van falende techniek is altijd wel wat aan te rekenen want hun DNA lag niet voor niets op het plaats delict.
Maak dat de gemiddelde naieve niks te verbergen figuur eens wijs. Als iemand opgepakt wordt zal volgens die idioten de persoon in kwestie al veroordeeld zijn want iemand zal echt niet voor niets opgepakt zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar hun DNA lag dus helemaal niet op het plaats delict.![]()
Ik ook!!quote:Ik moet 'Brazil' nog altijd eens gaan bekijken.
Dat kon al niet. Zodra iemand verdacht was van een strafbaar feit kon de politie legitimatie vorderen, had je die niet bij je kon je mee naar het bureau. Het is slechts uitgebreid nu, zodat de politie er om kan vragen wanneer je al niets strafbaars hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vond hem echt verschrikkelijk tegenvallen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef gronk het volgende:
Ik moet 'Brazil' nog altijd eens gaan bekijken.
Ja dat weet je toch als je gaat rijden, je neemt dus bewust het eigen risico dus het is je eigen schuld en dan moet je verder ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef gronk het volgende:
Dit is trouwens ook wel een leuk topic: Beboet, en niet zo'n beetje ook.
Belachelijke en misplaatste vergelijking. Dat 'je moet dokken' verwijst naar degene die zonder kaartje in de trein stapt, naar de conducteur gaat en dan principieel weigert zijn ID te laten zien. Vind je het dan gek dat die conducteur denkt dat -ie genept wordt? Als ik conducteur was, had ik precies hetzelfde gedaan: een boete opleggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:32 schreef Daniel.J het volgende:
Is het de burger gevraagd of de burger het een goed idee vond? Voor wie is de politiek er ookweer?
hmmm verrek, dat is een raar gebeuren ... Zoiets noemt men trouwens kortzichtig, die "wet zegt bla, je moet dokken"
und arbeid macht frei.
Belachelijke en misplaatste vergelijking. Omdat mensen niet op een partij stemmen, is het een non-issue? Mensen stemmen niet op een partij vanwege een enkel standpunt. Het gaat om het totaalplaatje, en daarbij gaat het vaak nog meer om emotionele argumenten dan om echte inhoud.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef dVTB het volgende:
[..]
Belachelijke en misplaatste vergelijking. Dat 'je moet dokken' verwijst naar degene die zonder kaartje in de trein stapt, naar de conducteur gaat en dan principieel weigert zijn ID te laten zien. Vind je het dan gek dat die conducteur denkt dat -ie genept wordt? Als ik conducteur was, had ik precies hetzelfde gedaan: een boete opleggen.
Ik ga hier geen grote discussie over democratie voeren. Eens per vier jaar zijn er verkiezingen. D66 is nadrukkelijk tegenstander van de ID-plicht, maar heeft slechts 3 kamerzetels gehaald. Als het *echt* een kwestie was waar Nederland massaal van wakker lag, had D66 wel meer zetels behaald.
Volgens mij heeft D66 toch echt ingestemd met de uitbreiding van de identificatieplicht (toonplicht). Wat ze dan in hun nieuwe verkiezingsprogramma zetten is minder belangrijk als uit hun daden in het verleden het tegendeel blijkt. Het was voor mij één van de redenen om niet op D66 te stemmen. Dus de constatering dat het geen issue is enkel en alleen omdat D66 weinig zetels heeft gehaald vind ik een beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef dVTB het volgende:
[..]
Belachelijke en misplaatste vergelijking. Dat 'je moet dokken' verwijst naar degene die zonder kaartje in de trein stapt, naar de conducteur gaat en dan principieel weigert zijn ID te laten zien. Vind je het dan gek dat die conducteur denkt dat -ie genept wordt? Als ik conducteur was, had ik precies hetzelfde gedaan: een boete opleggen.
Ik ga hier geen grote discussie over democratie voeren. Eens per vier jaar zijn er verkiezingen. D66 is nadrukkelijk tegenstander van de ID-plicht, maar heeft slechts 3 kamerzetels gehaald. Als het *echt* een kwestie was waar Nederland massaal van wakker lag, had D66 wel meer zetels behaald.
Geloofwaardigheid is inderdaad een probleem waar D66 mee kampt, maar daar gaat dit topic niet over. Feit is wel dat ik D66 als enige tijdens de afgelopen verkiezingscampagne over dit onderwerp heb gehoord. Andere partijen spreken er al helemááál niet over. En afgezien van het gepiep en gehuil van bekeurde mensen, is er geen haan die ernaar kraait. Kort samengevat: Nederland ligt er bepaald niet wakker van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:32 schreef Loohcs het volgende:
Volgens mij heeft D66 toch echt ingestemd met de uitbreiding van de identificatieplicht (toonplicht). Wat ze dan in hun nieuwe verkiezingsprogramma zetten is minder belangrijk als uit hun daden in het verleden het tegendeel blijkt. Het was voor mij één van de redenen om niet op D66 te stemmen. Dus de constatering dat het geen issue is enkel en alleen omdat D66 weinig zetels heeft gehaald vind ik een beetje kort door de bocht.
Dat is precies het punt waar je redenering de mist in gaat (en je geeft het zelf indirect toe). Geloofwaardigheid is idd een probleem waar D66 mee kampt en daarom zullen kiezers die tegen de identificatieplicht zijn niet ineens allemaal op D66 gaan stemmen (dat is immers de partij die er mede voor gezorgd heeft dat deze wet is ingevoerd). Dus uit het feit dat D66 niet veel zetels heeft gehaald kun je niet concluderen dat het geen issue is. De grote winst van de SP zou aan kunnen tonen dat het juist wel een issue is, omdat die partij duidelijk tegen de identificatieplicht is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef dVTB het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid is inderdaad een probleem waar D66 mee kampt, maar daar gaat dit topic niet over. Feit is wel dat ik D66 als enige tijdens de afgelopen verkiezingscampagne over dit onderwerp heb gehoord. Andere partijen spreken er al helemááál niet over. En afgezien van het gepiep en gehuil van bekeurde mensen, is er geen haan die ernaar kraait. Kort samengevat: Nederland ligt er bepaald niet wakker van.
Art 12 actie (zie art 12 wetboek van strafvordering).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef Doderok het volgende:
Als de nederlandse politie zo strikt is bij het beboeten van overtreders is het misschien een idee om zelf ook de miereneuker te gaan spelen? Ideetje voor mensen die wat vrije tijd hebben: zie je iets dat niet volgens de regels is (graffiti, vuilnis op de straat, een verkeersbord dat scheef staat, een hondedrol op de stoep), doe dan aangifte, sta erop dat ze de situatie komen opnemen, laat ze een PV opstellen, vraag de naam en nummer van de agent, bel hen om te informeren hoe het met de zaak gaat, vraag een onderhoud met de officier van justitie om om de zaak te bespreken. Teken bezwaar aan bij seponering (of wat je ook kan doen, ben geen advocaat)...
http://ikformeer.nl/Tweede-Kamer-2006/Identificatieplichtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef dVTB het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid is inderdaad een probleem waar D66 mee kampt, maar daar gaat dit topic niet over. Feit is wel dat ik D66 als enige tijdens de afgelopen verkiezingscampagne over dit onderwerp heb gehoord. Andere partijen spreken er al helemááál niet over. En afgezien van het gepiep en gehuil van bekeurde mensen, is er geen haan die ernaar kraait. Kort samengevat: Nederland ligt er bepaald niet wakker van.
Art 12quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Art 12 actie (zie art 12 wetboek van strafvordering).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |