Ik zei het ook al, ga even naar de rechtswinkel, zij kunnen hulp of advies geven.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat hij gewoon keihard genaaid is.
Doch zou ik de rechtsbijstandsverzekering even gebruiken, want het lijkt me dat deze boeteregen niet binnen de redelijkheid valt, ook al zijn alle boetes individueel zeker terecht. Baat het niet, dan schaadt het niet
En die krijgt 'ie waar?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
En buiten dat, je kan toch niet voor dezelfde overtreding meerdere bekeuringen krijgen??
Ik heb hem geadviseerd om een bezwaarschrift in te dienen. Zou dat ook mogelijk kunnen helpen?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
Valt dit niet onder de wet mulder? Zo ja, dan kan je toch max 3 bekeuringen krijgen?
En buiten dat, je kan toch niet voor dezelfde overtreding meerdere bekeuringen krijgen??
Je broertje had sowieso geen certificaat? Het lijkt me sterk dat je dat niet mag pakken als je naast je huis staat.quote:door een kleine 100 meter heen en weer te rijden
Dat dacht ik ook inderdaad... zal morgen buurvrouw eens vragen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij mag er idd maar max 3 boetes per agent uitgeschreven worden...
Nee, dat is niet per agent. Maar per aanhouding dacht ik. Maar dan moet het wel wet mulder zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als dit serieus is, dan moeten wer werk van maken, tis een heel verschil 150 euro of 690 euro.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand uitleggen wat wet mulder inhoud?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nee, dat is niet per agent. Maar per aanhouding dacht ik. Maar dan moet het wel wet mulder zijn
Agentquote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nee, dat is niet per agent. Maar per aanhouding dacht ik. Maar dan moet het wel wet mulder zijn
Geen geldige verzekeringsplaat ¤ 50,00quote:
Maar nu kunnen ze me broertje toch niet alsnog meenemen?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Agentdaarom is me broertje vorig jaar meegenomen naar het bureau zodat andere collega's de rest konden opschrijven
Hij kreeg er 11
Wet Mulderquote:Op maandag 12 maart 2007 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen wat wet mulder inhoud?![]()
Nee kan niet meer meegenomen worden zolang hij er niet nog een keer op rijdquote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar nu kunnen ze me broertje toch niet alsnog meenemen?
Remlicht en gewone licht zijn verschillend hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef thaduck het volgende:
[..]
Geen geldige verzekeringsplaat ¤ 50,00
1 Ondeugdelijke verlichting ¤ 50,00
1 Ondeugdelijke remlichten ¤ 50,00
Onnodig geluid/lawaai veroorzaken ¤ 90,00
2 Verzekeringsbewijs niet kunnen tonen ¤ 50,00
2 Rijden zonder verzekeringsbewijs ¤ 50,00
Als bestuurder of passagier geenof geen goedpassende helm draagt ¤ 50,00
3 Zonder certificaat rijden ¤ 75,00
3 Niet kunnen tonen ¤ 50,00
Ondeugdelijke uitlaat ¤ 100,00
2 ondeugdelijke banden ¤ 75,00
Die 3 dus.
En zijn auto verneuken.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef doemaardrie het volgende:
Whehehehe
Ik zou zijn hond vergiftigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |