Nee, het was eentje die hij uit de gymzaal had meegesmokkeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het een plastic knuppel die ze gewonnen bij touwtjetrekken de dag ervoor![]()
Wie niet sterk is.. moet een honkbalknuppel meenemen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Innisdemon het volgende:
je bedoelt Gymnasten
streetwise vs. altos en gothic/cyber-trutjes.quote:
ja dat is eigenlijk wel DE vraag van dit topic.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat doen gymnasiasten op een kermis?
Nee, dat denken anderen van ze.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:47 schreef MuRKie het volgende:
alsof gymansiasten alles zijnk*tkakkers die denken dat ze zo intelligent zijn jugh
Scherp.quote:
Maar daarom nog geen kakkersquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Scherp.Maar het is wel zo natuurlijk, vwo'ers zijn wel intelligenter dan anderen over het algemeen.
Daarom zitten ze ook op het VWOquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Scherp.Maar het is wel zo natuurlijk, vwo'ers zijn wel intelligenter dan anderen over het algemeen.
Het dikgedrukte strookt mijns inziens niet met het onderstreepte?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Op de Grote Markt (Haarlem) is er nu kermis en in de pauze of na school ga ik daar wel heen. Deed me denken aan de Dam in het mini.
Maar op woensdagmiddag gingen 5-8 jongens uit mijn klas vechten tegen 20 VMBO'ersIk was er niet bij(
), maar via via zou het begonnen zijn met de botsautootjes daarna wat Yo Momma's
en wat botbreuken. Daarna gingen de VMBO'ers weg en deden de gymnasiasten aangifte bij de politie.
De dag daarna kwamen ze wel allemaal op school. De gymnastiekleraar zei dat het niet verstandig zou zijn als ze weer naar de kermis gingen. "Die VMBO'ers zijn misschien beter met hun knuisjes, maar jullie zijn beter hier: *naar hoofd wijst* " Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
![]()
talking about stoer.. Je bent echter wel het levende bewijs van je eigen uitspraakquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
Ach die VMBO'er waren stoer totdat ik in de 3e kwam. Toen zeiden ze niks meer
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Mattt het volgende:
Valt me altijd op de de mensen van gymnasium en atheneum altijd zo'n grote bek hebben op internet ,
stelletje internethero's .
Maar die vervolgens zielig in hun eentje hun boterhammetje lopen op te eten in de grote middagpauze.
Ja ja, wel eens op een gymnasium-only school geweest? Best gezellig hoor in de pauzes...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Mattt het volgende:
Valt me altijd op de de mensen van gymnasium en atheneum altijd zo'n grote bek hebben op internet ,
Maar die vervolgens zielig in hun eentje hun boterhammetje lopen op te eten in de grote middagpauze.
Hahahaha wat een sjappie ben jij ook zegquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
Ach die VMBO'er waren stoer totdat ik in de 3e kwam. Toen zeiden ze niks meer
Typisch, zelf ook vechten en dan gaan huilen bij de politie. Overigens klopt je verhaal voor geen meter aangezien het er nooit 20 zullen zijn. Er vechten hooguit 5, maargoed hebben deze gymnasten hun leven ook wat te vertellen. Win win.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Daarna gingen de VMBO'ers weg en deden de gymnasiasten aangifte bij de politie.
![]()
Ja, wel is geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ja, wel eens op een gymnasium-only school geweest? Best gezellig hoor in de pauzes...
Tja, op het VMBO steken jullie elkaar natuurlijk met messen enzo in de pauzes.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ja, wel is geweest.
Enorm gezellig daar.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, op het VMBO steken jullie elkaar natuurlijk met messen enzo in de pauzes.![]()
Post jij dat filmpje van dat mokkel dat in mekaar geramd werd?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, op het VMBO steken jullie elkaar natuurlijk met messen enzo in de pauzes.![]()
bla bla blaquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef IHVK het volgende:
(oh sorry ik ben weer aan het "veralgemenen" zeker)
Idd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Post jij dat filmpje van dat mokkel dat in mekaar geramd werd?
Als we dan toch even met vooroordelen gaan smijten, puhleaze.
dagelijksquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Idd!
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=31&check=6351c417
![]()
Als het Stedelijk nog even links is als vorig jaar, nee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Fatality het volgende:
vmbo'ers, gewoon overheen pissen.
en heel hard roepen, arbeiderrrrr, plebejerrr die je bent ..
De kermis bevindt zich op ongeveer 45 sec. loopafstand.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat doen gymnasiasten op een kermis?
Slim genoeg om klappen te ontwijken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:03 schreef Wokkel1982 het volgende:
Survival of the fittest..
Wie niet sterk is moet slim zijn.
Valt ook niet op he, met een honkbalknuppel over straat en op zo'n drukke kermisquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
leuk... ik was vroeger ook vbo-er....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Fatality het volgende:
vmbo'ers, gewoon overheen pissen.
en heel hard roepen, arbeiderrrrr, plebejerrr die je bent ..
Die heb je er inderdaad tussenzitten. Maar alsof er op het Vmbo geen loners zitten die de hele pauze aan hun boterham zitten te knabbelen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Mattt het volgende:
Mijn vriendin zit op zo'n school, en die jongentjes daar zijn allemaal bange vlegels. Maar misschien heeft het te maken met het feit dat ik SUPERSTOER ben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ja, wel eens op een gymnasium-only school geweest? Best gezellig hoor in de pauzes...
Waarschijnlijk was het een plastic knuppel die ze gewonnen bij touwtjetrekken de dag ervoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Valt ook niet op he, met een honkbalknuppel over straat en op zo'n drukke kermis.
Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:49 schreef Boksmedan het volgende:
Mensen die op het Gymnasium zitten zijn zielig.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Op de Grote Markt (Haarlem) is er nu kermis en in de pauze of na school ga ik daar wel heen. Deed me denken aan de Dam in het mini.
Maar op woensdagmiddag gingen 5-8 jongens uit mijn klas vechten tegen 20 VMBO'ersIk was er niet bij(
), maar via via zou het begonnen zijn met de botsautootjes daarna wat Yo Momma's
en wat botbreuken. Daarna gingen de VMBO'ers weg en deden de gymnasiasten aangifte bij de politie.
De dag daarna kwamen ze wel allemaal op school. De gymnastiekleraar zei dat het niet verstandig zou zijn als ze weer naar de kermis gingen. "Die VMBO'ers zijn misschien beter met hun knuisjes, maar jullie zijn beter hier: *naar hoofd wijst* " Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
![]()
is too stupid to translate the simplest jokes from English to Dutchquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:05 schreef b0ng het volgende:
Yo Momma
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef STAIRWARES het volgende:
Your momma is so Fat, Last time I saw her at the front door of BurgerKing and they wouldn't
let her in.
Nee, het was eentje die hij uit de gymzaal had meegesmokkeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het een plastic knuppel die ze gewonnen bij touwtjetrekken de dag ervoor![]()
Sinds wanneer heeft het Stedelijk een eigen gymzaal? Meegejat bedoel je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:00 schreef Q_Orianka het volgende:
Nee, het was eentje die hij uit de gymzaal had meegesmokkeld.
Minderwaardigheidscomplex?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:49 schreef Boksmedan het volgende:
nee, hij plaatst zichzelf al in de tegen zijn toekomstige baas opziende rol van de gemiddelde VMBOer.quote:
beter zielig dan domme dwergen met hiv en een IQ dat al sinds het voorbereidend VMBO niet meer gestegen is, niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:49 schreef Boksmedan het volgende:
ja, #3217385 ofzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
dit is volgens mij een gymnasium/vmbo bash topic geworden, leuk zeg
hear hear!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:31 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja, #3217385 ofzo.
maar het blijft leuk, want alle VMBOers blijven mongolen.
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met maar liefst 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef Jett het volgende:
Als die gymnasiasten zo slim zijn waarom snappen ze niet dat VMBO'ers sterker zijn.
Dat snappen ze wel, alleen hadden ze geen tijd om weg te komen voordat ze door die 20 VMBO'ers in elkaar werden geslagen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef Jett het volgende:
Als die gymnasiasten zo slim zijn waarom snappen ze niet dat VMBO'ers sterker zijn.
What he saidquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met maar liefst 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?
Omdat je dan sterker bentquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?
nee, omdat het lafhartige gay-ass mietjes zijn, die zonder groep-samenhang, door hun besef dat ze in hun eentje of in kleine aantallen sowieso niks voorstellen, niet zo stoer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:39 schreef Jett het volgende:
[..]
Omdat je dan sterker bent. VMBO'ers hebben dat wel door blijkbaar.
blablabla. toch zijn er gewonden gevallen bij de gymnasiasten en niet bij de VMBO'ers. Dus de VMBO'ers hebben hun doel bereikt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, omdat het lafhartige gay-ass mietjes zijn, die zonder groep-samenhang, door hun besef dat ze in hun eentje of in kleine aantallen sowieso niks voorstellen, niet zo stoer kunnen zijn.
Het was ook op woensdag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:46 schreef NielZjuh het volgende:
Ik ben gister langs de kermis gefietst om naar het koetshuis te gaan maar niks gezien ofzo
Tuurlijk jongen, je wil toch iemand verwonden als je gaat vechten nou, dan doe je dat met meer gasten natuurlijk, of als je met dezelfde aantallen bent, gewoon mes of knuppeltje meenemen, en ik zit ook op het VMBO en geloof mij, die mocro's en niggaz die hier zitten, al staan ze alleen tegen over 5 man, ze snijden lachend je keel door, hihiquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, omdat het lafhartige gay-ass mietjes zijn, die zonder groep-samenhang, door hun besef dat ze in hun eentje of in kleine aantallen sowieso niks voorstellen, niet zo stoer kunnen zijn.
Weet ik, joh.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:08 schreef Q_Orianka het volgende:
Geen eigen, maar de Doelenzaal en de Beijneshal. En nu ook buiten: GeelWit En ja, meegejat, wat je het ook wilt noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool. Misschien kan dit topic verder als een allochtoon-bash topic.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef altface het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je wil toch iemand verwonden als je gaat vechten nou, dan doe je dat met meer gasten natuurlijk, of als je met dezelfde aantallen bent, gewoon mes of knuppeltje meenemen, en ik zit ook op het VMBO en geloof mij, die mocro's en niggaz die hier zitten, al staan ze alleen tegen over 5 man, ze snijden lachend je keel door, hihi
duidelijk met welk kamp jij de meeste sympathie hebt ; voel jij je ook al zo onzeker als je in je eentje loopt en je met zo'n slimme gymnasiast wordt geconfronteerd, die zoveel meer en sneller kan dan jij en ook meer zal bereiken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef Jett het volgende:
[..]
blablabla. toch zijn er gewonden gevallen bij de gymnasiasten en niet bij de VMBO'ers. Dus de VMBO'ers hebben hun doel bereikt.
de vraag is eerder wáárom jij en je soortgenoten willen vechten i.p.v. gewoon sportief oppakken dat ze worden ingemaakt in de botsauto ; als ze het bedoeld hadden als een uitlaatklep voor jouw soortgenoten dan hadden ze het wel freefight genoemd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef altface het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je wil toch iemand verwonden als je gaat vechten nou, dan doe je dat met meer gasten natuurlijk, of als je met dezelfde aantallen bent, gewoon mes of knuppeltje meenemen, en ik zit ook op het VMBO en geloof mij, die mocro's en niggaz die hier zitten, al staan ze alleen tegen over 5 man, ze snijden lachend je keel door, hihi
Ach ja,blijkbaar kunnen zij wel sneller grote groepen vormen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
duidelijk met welk kamp jij de meeste sympathie hebt ; voel jij je ook al zo onzeker als je in je eentje loopt en je met zo'n slimme gymnasiast wordt geconfronteerd, die zoveel meer en sneller kan dan jij en ook meer zal bereiken?
wat dat betreft zijn vmbo'ers net gothics ; in groepsverband zijn ze stoer, in hun eentje of althans 1:1 is het huilen met de pet op.
wat ik al zei:quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja,blijkbaar kunnen zij wel sneller grote groepen vormen.
(maar nu speel ik even advocaat van de duivel)
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:50 schreef Noorman het volgende:
[..]
Weet ik, joh.
Welke gymleraar heeft dat laten gebeuren?
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
toch raakt het wel een gevoelige snaar bij bepaalde mensenquote:
Ik voel me niet onzeker. Ik lach ze uit dat mensen denken omdat ze gymnasium doen meer kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
duidelijk met welk kamp jij de meeste sympathie hebt ; voel jij je ook al zo onzeker als je in je eentje loopt en je met zo'n slimme gymnasiast wordt geconfronteerd, die zoveel meer en sneller kan dan jij en ook meer zal bereiken?
wat dat betreft zijn vmbo'ers net gothics ; in groepsverband zijn ze stoer, in hun eentje of althans 1:1 is het huilen met de pet op.
Dudequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef altface het volgende:
[..]
whehequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik voel me niet onzeker. Ik lach ze uit dat mensen denken omdat ze gymnasium doen meer kunnen bereiken.![]()
het enige wat ze hebben is hun hersenen geen social skills niks.
Sure.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik voel me niet onzeker. Ik lach ze uit dat mensen denken omdat ze gymnasium doen meer kunnen bereiken.![]()
Dat is bullshit... Ik zie echt geen verschil in social skills tussen Gymnasium en VMBO, natuurlijk zitten er uitzonderingen bij, maar die heb je ook bij vmbo.......quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Hij ging gisteren trouwen met een oud-leerlingquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Noorman het volgende:
[..]
Jezus wat een figuur is dat toch ook.
Ja, Jett is echt lelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duidelijk gevalltje minderwaardigheidscompex.![]()
Moet je eens beter kijken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat is bullshit... Ik zie echt geen verschil in social skills tussen Gymnasium en VMBO, natuurlijk zitten er uitzonderingen bij, maar die heb je ook bij vmbo.......
ik kan me voorstellen dat jullie jezelf dat steeds voorhouden om gebrek aan intelligentie en motivatie toch nog enigszins goed te kunnen praten, net als mensen die vmbo of havo gaan doen 'omdat je in het vwo geen sociale skills ontwikkelt'.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Jasquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duidelijk gevalltje minderwaardigheidscompex.![]()
En ik maar denken dat hij met geen mogelijkheid díeper zou kunnen zinken!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Hij ging gisteren trouwen met een oud-leerling
Treffende beschrijving van de docent in kwestie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Heet zo'n grijze pedo in een te strak sportbroekje niet gewoon een docent LO?!![]()
eerder definiëren wat onder 'sociale skills' valt ; mensen die niet tegen hun verlies kunnen bij een spelletje en dan maar gaan slaan, zijn niet sociaal onderlegd te noemen, om maar een voorbeeld te noemen.quote:
Je weet niet wat je hebt gemist.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef Jett het volgende:
[..]
Jashet aller liefst zou ik ook op het gymnasium hebben gezeten 6 jaar lang op school zitten en dan evenveel bereiken als iemand van het VWO. O o o o o wat zou ik graag gymnasium hebben gedaan. Maarja nu is het te laat
gymnasiasten laten zich snel op de kast jagenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat jullie jezelf dat steeds voorhouden om gebrek aan intelligentie en motivatie toch nog enigszins goed te kunnen praten, net als mensen die vmbo of havo gaan doen 'omdat je in het vwo geen sociale skills ontwikkelt'.
buiten dat heb je natuurlijk allerlei objectieve bronnen voor ons beschikbaar, om uit op te kunnen maken dat mensen op het vwo géén sociale 'skills' hebben en vmbo-tuig dat anderen in elkaar slaat omdat ze gefrustreerd zijn over hun verlies bij een spelletje natuurlijk overlopen van de sociale 'skills'?
Als de Palestijnse gebieden weer verlaten worden door de juden, houden wij ook op met vervelend doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de vraag is eerder wáárom jij en je soortgenoten willen vechten i.p.v. gewoon sportief oppakken dat ze worden ingemaakt in de botsauto ; als ze het bedoeld hadden als een uitlaatklep voor jouw soortgenoten dan hadden ze het wel freefight genoemd.
Bij die zin dacht ik dat TS een VMBO'er was totdat ik beter ging lezenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:57 schreef Vassili_Z het volgende:
hehe... ''na wat yo' mama's''
Ach later zitten ze allemaal toch in de bijstand en lachen we ze hard uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef Jett het volgende:
[..]
blablabla. toch zijn er gewonden gevallen bij de gymnasiasten en niet bij de VMBO'ers. Dus de VMBO'ers hebben hun doel bereikt.
Dus?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:56 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dudede VMBO'ers op de kermis waren autochtonen! Autochtonen op het VMBO
![]()
atheneum / 'gewoon vwo' duurt ook 6 jaar hoor doos; enige verschil is dat gymnasium de reguliere vakken in een hoger tempo doorloopt en extra vakken (minimaal een klassieke taal) kent, alsmede wat andere activiteiten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef Jett het volgende:
[..]
Jashet aller liefst zou ik ook op het gymnasium hebben gezeten 6 jaar lang op school zitten en dan evenveel bereiken als iemand van het VWO. O o o o o wat zou ik graag gymnasium hebben gedaan. Maarja nu is het te laat
Lurken is posten bitch. Of wíl je besprongen worden door een neger?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
*bekijkt fotoboek*![]()
Naja, dom is ze in ieder geval wel, gezien haar uitspraken.
Naja, het is niet lief om te zeggen dat Gymnasiasten geen sociale vaardiheden hebben hé?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef Jett het volgende:
[..]
gymnasiasten laten zich snel op de kast jagen![]()
![]()
Ach jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Bij die zin dacht ik dat TS een VMBO'er was totdat ik beter ging lezen![]()
dus jij beweert dat de botsauto attractie van elke kermis terrein van de vmbo'er is? laat het de exploitanten maar niet horenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef altface het volgende:
[..]
Als de Palestijnse gebieden weer verlaten worden door de juden, houden wij ook op met vervelend doen
Dat bedoel ik. Zoveel beter is gymnasium niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
atheneum / 'gewoon vwo' duurt ook 6 jaar hoor doos; enige verschil is dat gymnasium de reguliere vakken in een hoger tempo doorloopt en extra vakken (minimaal een klassieke taal) kent, alsmede wat andere activiteiten.
Hebben ze niet, anders zouden er niet zo verrekt veel op Fok! zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Naja, het is niet lief om te zeggen dat Gymnasiasten geen sociale vaardiheden hebben hé?
Weet ik niet, ik ben al 3 jaar op geen kermis geweestquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dus jij beweert dat de botsauto attractie van elke kermis terrein van de vmbo'er is? laat het de exploitanten maar niet horen
ja, daarom beginnen ze ook met slaan he dombo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef Jett het volgende:
[..]
gymnasiasten laten zich snel op de kast jagen![]()
![]()
genoeg om jullie onzeker te laten voelen en je te beroepen op 'betere sociale skills'quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zoveel beter is gymnasium niet.
En jij zit hier ook regelmatigquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef Jett het volgende:
[..]
Hebben ze niet, anders zouden er niet zo verrekt veel op Fok! zitten.
Ben jij dom, of ligt het aan je afkomst?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef altface het volgende:
[..]
Als de Palestijnse gebieden weer verlaten worden door de juden, houden wij ook op met vervelend doen
hear hear!quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef tho_Omas het volgende:
De strijd tegen het proletariaat wordt voortgezet.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
genoeg om jullie onzeker te laten voelen en je te beroepen op 'betere sociale skills'
Waarom maak je je dan zo druk in dit topicquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef Jett het volgende:
[..]. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik voel me echt niet onzeker en ik laat me al helemaal niet onzeker voelen door iemand die ''claimt'' slimmer te zijn.
Flikker op man er is meer in het leven dan je druk maken wie er nou slimmer is.
is dat alles wat je in je hebt blondje?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef Jett het volgende:
[..]. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik voel me echt niet onzeker en ik laat me al helemaal niet onzeker voelen door iemand die ''claimt'' slimmer te zijn.
Jaja, nou is het leuk geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef Jett het volgende:
Ja, ik wed dat ze met bloeddoorlopen ogen voor de computer zit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk in dit topic
Ik maak me niet druk. het is alleen zo schattig om te zien hoe mensen zó serieus op mij kunnen ingaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk in dit topic
Laat staan de slavenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef tho_Omas het volgende:
De strijd tegen het proletariaat wordt voortgezet.
Ja, slotjequote:Op zaterdag 22 april 2006 13:08 schreef IHVK het volgende:
Iedereen blij?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
is dat alles wat je in je hebt blondje?
> je bent [vul wat in]
>> egnie!!! wat je zegt ben je zelf!!
als je niet zo onzeker bent, waarom maak je je dan zo druk in dit topic
dat zou ik ook zeggen als ik een IQ had van een stoeptegel en carrière moest maken door mezelf met m'n blondheid omhoog te neuqenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:08 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. het is alleen zo schattig om te zien hoe mensen zó serieus op mij kunnen ingaan
oh, wat goed van jou zeg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:08 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. het is alleen zo schattig om te zien hoe mensen zó serieus op mij kunnen ingaan
Ja laten we nu overgaan op havoquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef Q_Orianka het volgende:
Tering, iedereen zit mijn topic gymnasiasten en VMBO'ers te bashen![]()
Het was ook niet je bedoeling om VMBO'ers te bashen zeker?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef Q_Orianka het volgende:
Zeg, doe eens normaal man. Het is maar een stom topic over niks.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik een IQ had van een stoeptegel en carrière moest maken door mezelf met m'n blondheid omhoog te neuqen
je topic niet, alleen het lijdende voorwerp.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef Q_Orianka het volgende:
Havo is ok.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef TC03 het volgende:
Gaar topic. VMBO'ers zijn dom en gymnasten zijn kakkers, slotje.
Wie niet slim is moet blond zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik een IQ had van een stoeptegel en carrière moest maken door mezelf met m'n blondheid omhoog te neuqen
Hou op met janken mens en ga je tampon eens vervangen..quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:08 schreef Jett het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe normaal ik nú ben, al moet ik toegeven dat ik kennelijk geen sociale skills heb.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeg, doe eens normaal man. Het is maar een stom topic over niks.![]()
En atheneum natuurlijkquote:
Ohjah, die mongolen die denken dat zij normaal zijn maar eigenlijk te sociaal onvaardig zijn voor het VMBO en te dom voor het VWO.quote:
Word.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
Ik doe ook VWO, maar ik moet toch toegeven dat 80% van de VWO-ers ongelooflijke kneuzen zijn. Sociale vaardigheden hebben ze totaal niet, ze hebben alleen hun opleiding. Daarnaast staat sociale vaardigheid op nummer 1 voor iets te bereiken in het leven. Al deze VWO-kneuzen komen lekker te werken in een rekenkamertje of een andere kutbaan. Daarom heb ik ook veel vrienden die VMBO gedaan hebben of MBO doen. Waarom? Omdat je met deze mensen 100 keer meer plezier beleeft, lekker hangen, lekker voetballen, in de zomer in tuin zwembaden duiken één en al plezier. Maar nee, de VWO-groep zit in de zomer met 30 graden achter hun PC. Ben je eens vriendelijk, en vraag je ze eens mee naar de stad, omdat ze in mijn ogen alles missen, willen ze om 2 uur naar huis omdat ze het niet meer leuk vinden, ga eens leven. Domme kneuzen.
Zeer oneens, alle VWO'ers die ik ken zijn gewoon normale mensen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
Ik doe ook VWO, maar ik moet toch toegeven dat 80% van de VWO-ers ongelooflijke kneuzen zijn. Sociale vaardigheden hebben ze totaal niet, ze hebben alleen hun opleiding. Daarnaast staat sociale vaardigheid op nummer 1 voor iets te bereiken in het leven. Al deze VWO-kneuzen komen lekker te werken in een rekenkamertje of een andere kutbaan. Daarom heb ik ook veel vrienden die VMBO gedaan hebben of MBO doen. Waarom? Omdat je met deze mensen 100 keer meer plezier beleeft, lekker hangen, lekker voetballen, in de zomer in tuin zwembaden duiken één en al plezier. Maar nee, de VWO-groep zit in de zomer met 30 graden achter hun PC. Ben je eens vriendelijk, en vraag je ze eens mee naar de stad, omdat ze in mijn ogen alles missen, willen ze om 2 uur naar huis omdat ze het niet meer leuk vinden, ga eens leven. Domme kneuzen.
Word up manquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ohjah, die mongolen die denken dat zij normaal zijn maar eigenlijk te sociaal onvaardig zijn voor het VMBO en te dom voor het VWO.![]()
No offence trouwens![]()
hoi kloonquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
--blaat--
Wat een kutschool heb jij dan? Op mijn school (havo/vwo) is dit echt 5% van de mensen, de rest is gewoon echt chill...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
Tsja maar VWO'ers hebben dat zelf niet door. Die denken dat ze social skills ontwikkelen achter hun computer en dat Yvonne hun hartsvriendin is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
Ja tuurlijk ik doe ook VMBO maar ik moet toegeven dat 99% van de VMBO'ers domme kneuzen zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
Hun intelligentie zit hun in de weg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
hey, ppsst: vruitigquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat een kutschool heb jij dan? Op mijn school (havo/vwo) is dit echt 5% van de mensen, de rest is gewoon echt chill...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:12 schreef Jett het volgende:
[..]
Tsja maar VWO'ers hebben dat zelf niet door. Die denken dat ze social skills ontwikkelen achter hun computer en dat Yvonne hun hartsvriendin is.
emh jaquote:
Snitchesquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
en deden de gymnasiasten aangifte bij de politie.
En toch zitten die op het gymnasium. En sinds de meeste van jullie ook op 't gymnasium zitten én op Fok! verklaard dat een hoop.quote:
VMBO'ers zijn zo dom om te denken dat intelligentie een verband heeft met sociale vaardigheden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:12 schreef Jett het volgende:
[..]
Tsja maar VWO'ers hebben dat zelf niet door. Die denken dat ze social skills ontwikkelen achter hun computer en dat Yvonne hun hartsvriendin is.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef Jett het volgende:
[..]
En toch zitten die op het gymnasium. En sinds de meeste van jullie ook op 't gymnasium zitten én op Fok! verklaard dat een hoop.
De meeste fokkers hier zitten toch rond de 20 ofzo hoor... iig de echt bekende...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef Jett het volgende:
[..]
En toch zitten die op het gymnasium. En sinds de meeste van jullie ook op 't gymnasium zitten én op Fok! verklaard dat een hoop.
Dat zeg ik al 10x maarja dat hebben ze dus ook niet duur die gymnasiastenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef vaudej het volgende:
die gymnasiasten zijn duidelijk nog niet slim genoeg om te kunnen inzien dat ze het met z'n 5en niet winnen van 20 vmbo'ers.
gymnasium
jouw uitspraken verklaren nog meer hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef Jett het volgende:
[..]
Het leuke is dat niet gymnsasiasten altijd roepen dat gymnasiasten slim zijn. Terwijl ik op mijn school nog nooit iemand heb horen zeggen dat hij of zij slim is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef Jett het volgende:
houd je bek ik ben allochtoon ik mag fouten maken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jouw uitspraken verklaren nog meer hoor
Oh.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef Q_Orianka het volgende:
En er zit ook zo'n nerd in m'n klas die altijd pissig is als de keeper tijdens gym een bal doorlaat![]()
alleen het lijdend voorwerp van dit topic, aangevoerd door Jett.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een aanstellerig gedrag zeg.
Wie neemt dit topic überhaupt serieus?![]()
Allochtonen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:16 schreef Jett het volgende:
[..]
houd je bek ik ben allochtoon ik mag fouten maken.
Ik ook kneus, toch maak ik ze niet. Zou het dan toch aan de intelligentie en de opleiding kunnen liggen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:16 schreef Jett het volgende:
[..]
houd je bek ik ben allochtoon ik mag fouten maken.
Hoelang woon je hier?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ik ook kneus, toch maak ik ze niet. Zou het dan toch aan de intelligentie en de opleiding kunnen liggen?
Het zijn gewoon een stelletje omhooggevallen paupers.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat zeg ik al 10x maarja dat hebben ze dus ook niet duur die gymnasiasten
ik woon niet op fok, dus sorry we worden geen burenquote:
In Nederland allochtoonquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik woon niet op fok, dus sorry we worden geen buren
niet iedereen op het gym is intilligent hoor.. Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren. Dat is iets anders.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:17 schreef Q_Orianka het volgende:
Er zit een hele knappe jongen in de 2e () en dan is het toch verwonderlijk dat iemand EN intelligent is EN knap.
jaar of 26, maar da's nog steeds minder dan veel analfabetische en niet-Nederlands sprekende medelanders, dus beroep je niet daaropquote:
Wat een onzin. Net alsof vwo'ers altijd keihard leren. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Als het er op aankomt (toetsweek, examens) zullen vwo'ers wat serieuzer zijn, maar als jij denkt dat elke vwo'er na thuiskomst meteen aan zijn huiswerk zit en altijd alles netjes af heeft... Hoe ver kan je er naast zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
niet iedereen op het gym is intilligent hoor.. Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren. Dat is iets anders.
Ik woon hier pas 5 jaar. Dus bek houden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jaar of 26, maar da's nog steeds minder dan veel analfabetische en niet-Nederlands sprekende medelanders, dus beroep je niet daarop
Intilligent.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
niet iedereen op het gym is intilligent hoor.. Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren. Dat is iets anders.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jaar of 26, maar da's nog steeds minder dan veel analfabetische en niet-Nederlands sprekende medelanders, dus beroep je niet daarop
Idd, ik zit op vwo en doe echt geen ene fuck gewoonquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net alsof vwo'ers altijd keihard leren. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Als het er op aankomt (toetsweek, examens) zullen vwo'ers wat serieuzer zijn, maar als jij denkt dat elke vwo'er na thuiskomst meteen aan zijn huiswerk zit en altijd alles netjes af heeft... Hoe ver kan je er naast zitten.
ik heb tijdens m'n gymnasium opleiding echt bijna niks aan studie gedaan ; wij waren juist de groep die de helft van de tijd van de docenten andere dingen mochten gaan doen, zoals films kijken, spellen spelen, extra gymlessen of allerlei chemicaliën door elkaar gooien in afwachting wat er gebeuren zou (quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net alsof vwo'ers altijd keihard leren. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Als het er op aankomt (toetsweek, examens) zullen vwo'ers wat serieuzer zijn, maar als jij denkt dat elke vwo'er na thuiskomst meteen aan zijn huiswerk zit en altijd alles netjes af heeft... Hoe ver kan je er naast zitten.
There's strenght in numbersquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef dr.dunno het volgende:
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met maar liefst 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?
nee, zéker niet voor een dom blondje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik woon hier pas 5 jaar. Dus bek houden.
Inderdaad. Ik zit op het vwo ook meer gezellig te kletsen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb tijdens m'n gymnasium opleiding echt bijna niks aan studie gedaan ; wij waren juist de groep die de helft van de tijd van de docenten andere dingen mochten gaan doen, zoals films kijken, spellen spelen, extra gymlessen of allerlei chemicaliën door elkaar gooien in afwachting wat er gebeuren zou (), juist omdat we anders veel te snel vooruit gingen.
nergens heb ik ook zoveel zitten ouwehoeren tijdens een opleiding en allerlei andere dingen gedaan, ik zou echt niet weten waarom gymnasium hard werken zou moeten zijn geweest
Je bent iig over de 26. Wat heb jij nou eigelijk bereikt in je leven? Heb je geen vrouw ofzo?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, zéker niet voor een dom blondje. [afbeelding]
zo te zien aan d'r fotoboek uit Ethiopië.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef IHVK het volgende:
Wel grappig dat VMBO'ers zelden hun opleiding in hun profiel vermelden.
Maar Jett, uit welk land kom je dan?
En ook al zouden ze wat zeggenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit op het vwo ook meer gezellig te kletsen.De leraren durven over het algemeen niks te zeggen omdat we een kleine klas zijn, dan ben je wat minder streng hè.
Ach.. In Brokopondo leren de kindjes ook gewoon Nederlands hoor..quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik woon hier pas 5 jaar. Dus bek houden.
Ik hoor van mijn oude basisschool vrienden dat ze op het VMBO leraren bedreigen. (maar dat zal dan wel aan die school liggen)quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit op het vwo ook meer gezellig te kletsen.De leraren durven over het algemeen niks te zeggen omdat we een kleine klas zijn, dan ben je wat minder streng hè.
idd, iedereen die over de 20 is wegwezen uit de topic, je weet niks van de huidige school-statusquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
Je bent iig over de 26. Wat heb jij nou eigelijk bereikt in je leven? Heb je geen vrouw ofzo?
- goeddraaiend eigen bedrijf met in totaal 11 man werknemerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
Je bent iig over de 26. Wat heb jij nou eigelijk bereikt in je leven? Heb je geen vrouw ofzo?
Dus, bedreigen is niet cool.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoor van mijn oude basisschool vrienden dat ze op het VMBO leraren bedreigen. (maar dat zal dan wel aan die school liggen)
Dat contstant praten in de les is daar dan natuurlijk niets bij.
Als je dat hebt bereikt. Wat doe je dan hier?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
- goeddraaiend eigen bedrijf met in totaal 11 man werknemer
- geneeskunde studie (word je arts door dus) bijna afgerond
- halverwege een studie rechten
- sociaal leven
- vrouw en kinderen komt later wel; sommige mensen kiezen er bewust voor dat niet bovenaan hun lijst te zetten alvorens ze hun toekomst zekergesteld hebben.
jij?
Het zijn over het algemeen de 'dommeren' zelf die zichzelf in een hoekje plaatsen hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:27 schreef Slapshot het volgende:
Iemand veroordelen op dingen wat ie mee heeft gekregen tijdens zijn geboorte is zo zwak. Vooral de mensen die een wat hoger iq/verstand hebben meegekregen weten altijd maar al te goed de wat minder bedeelden in een hoekje te schoppen. Ik vind het niet erg dat die slimmerds op hun beurt eens even lekker in elkaar gerost worden, is vormend toch?
Zo eensquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, ik zit op vwo en doe echt geen ene fuck gewoonecht helemaal niks, tot pw-week, dan ff een weekje bikkellen, en daarna weer gewoon geen ene reet uitvoeren, en ik heb zowat alleen maar zevens.
De echte nerds zijn namelijk helemaal niet zo slim, maar willen dat gewoon heel graag zijn en gaan daardoor echt heel hard leren. Maar ik vind iemand slimmer die alles gewoon direct inziet dan iemand die 6 uur achter een boek zit per dag en dan negens haalt...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus, bedreigen is niet cool.. Maar het gaat om het beeld van vwo'er die alleen maar aan leren zouden denken...
Dat is net zoiets als denken dat alle VMBO'ers dom tuig zijn. Oh wacht...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef Jett het volgende:
[..]
Als je dat hebt bereikt. Wat doe je dan hier?
Ik ben 16 jaar zit nog op school.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
* de_Onverzettelijke wacht op de de tune van "Revenge of the Nerds"
zelfde als jij, vertier, toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef Jett het volgende:
[..]
Als je dat hebt bereikt. Wat doe je dan hier?
Ik ben 16 jaar zit nog op school.
Haha, slaaf van het systeem.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
- goeddraaiend eigen bedrijf met in totaal 11 man werknemer
- geneeskunde studie (word je arts door dus) bijna afgerond
- halverwege een studie rechten
- sociaal leven draait op volle toeren
- eigen auto, eigen huis
- vrouw en kinderen komt later wel; sommige mensen kiezen er bewust voor dat niet bovenaan hun lijst te zetten alvorens ze hun toekomst zekergesteld hebben.
jij?
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
idd, iedereen die over de 20 is wegwezen uit de topic, je weet niks van de huidige school-status![]()
Quoten zonder reply is zooooo VMBO..quote:
je punt is, dat je na je 20ste geen lol meer kunt hebben?quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je punt is, dat je na je 20ste geen lol meer kunt hebben?
ga jij even een rotleven tegemoet, hoop dat je heel oud mag worden dan.
en dat dan in gezelschap van betere mensen (Down-syndroom patiënten en veroordeelden met een werkstraf).quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:32 schreef immortalsean het volgende:
ach, als ik dit soort verhalen hoor troost ik me met de gedachte dat dat soort personen later het park gaan schoffelen (of checken).
Jij hebt er ook weinig verstand van gezien je opmerkingen hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef Jett het volgende:
[..]echte lol op fok! ja. Er staat dat je op moet flikkeren uit dit topic omdat je niks weet van de huidige schoolstatus. Snapt u?
ik weet meer dan jij ooit zult weten snotneus.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef Jett het volgende:
[..]echte lol op fok! ja. Er staat dat je op moet flikkeren uit dit topic omdat je niks weet van de huidige schoolstatus. Snapt u? Of mag ik je zeggen?
niet allemaal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:32 schreef postmortum het volgende:
ik heb dus mavo (= nu geloof ik vmbo), mbo, hbo gedaan en je merkt duidelijk toch verschil tussen de mensen als je grote mond had tegen iemand op de mavo kreeg je grote mond terug op het hbo gingen ze bijna dit doen![]()
![]()
over de huidige schoolstatus. Zit je nu op de middelbare school? Nee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet meer dan jij ooit zult weten snotneus.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
ok jij niet danquote:
heb jij enig idee hoeveel inzicht ik daar toch in zou kunnen hebben via andere wegen? nee!quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef Jett het volgende:
[..]
over de huidige schoolstatus. Zit je nu op de middelbare school? Nee.
wat de neger zegt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Noorman het volgende:
[..]
![]()
Op een categoriaal gymnasium zitten vooral mensen die dat juist niet hóéven.![]()
ze begonnen d'r ook niet mee hoor pipoquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:40 schreef postmortum het volgende:
hadden de mensen van het gym niet ff kunnen uitekenen dat 20 tegen 6 niet zo heel slim om te gaan vechten![]()
Of hadden ze hun examen wiskunde niet gehaald![]()
je bedoeldt mij hequote:Op zaterdag 22 april 2006 13:39 schreef dr.dunno het volgende:
(gelukkig wel enkele uitzonderingen van sociaal begaafde en betrokken lui daargelaten, jou niet incluis).
mogelijk wel ja, je reageert wat normalerquote:
wordt er verslavend dat VMBOers bashen hèquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:42 schreef IHVK het volgende:
(hoe krijg je een topic uit je MyAt? )
Idd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:43 schreef immortalsean het volgende:
[..]
wordt er verslavend dat VMBOers bashen hè
Ik zit zelf op een zgn categoraal Gymnasium. Oftewel alleen gymnasium en niks anders. However, bij mij op school liggen de verhoudingen minstens andersom. 20% sociaal onder ontwikkelde kneuzen die altijd hun boterhammetjes ergens onder de trap op eten en de rest sociaal ontwikkelde mensen (inc. gewillige pijpsletjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
Jetttttttt maar ik ben ook 20quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef Jett het volgende:
[..]
over de huidige schoolstatus. Zit je nu op de middelbare school? Nee.
en jij zit nog op de middelbare school?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jetttttttt maar ik ben ook 20! Mag ik dan ook niet meer praten?
dat effect heb ik op de één of andere manier wel vaker, hmm...wonderlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:49 schreef Q_Orianka het volgende:
Mijn God, nu wordt het echt saai hier![]()
hij's eng met z'n lange haar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:50 schreef Q_Orianka het volgende:
Gymnasiast:
http://80.127.124.114/ai/(...)05/OP05/IMG_9732.JPG
Dit topic zoog in het begin al.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:49 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat effect heb ik op de één of andere manier wel vaker, hmm...wonderlijk.
Jah, het is toch iemand van het gymnasium?quote:
ach, zolang gymnasiasten maar niet met bontkraag en negermuziek gaan lopen is het eigenlijk wel best.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:53 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Jah, het is toch iemand van het gymnasium?![]()
Uhm...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ach, zolang gymnasiasten maar niet met bontkraag en negermuziek gaan lopen is het eigenlijk wel best.
Een jongen (denk ik)quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:06 schreef immortalsean het volgende:
is die rechter nou een jongen of een meisje?
Di heeft ook een klap op zn kin gehad ofnietquote:
Die linker is een meisje.. De rechter een jongen.. Zie je aan de vorm van de mondquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:06 schreef immortalsean het volgende:
is die rechter nou een jongen of een meisje?
Waar haal jij vandaan dat ik VMBO doe/heb gedaan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:47 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en jij zit nog op de middelbare school?![]()
hoevaak heb je je VMBO over moeten doen?
Het zijn allebei verwijfde jongensquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Die linker is een meisje.. De rechter een jongen.. Zie je aan de vorm van de mond![]()
Onze school heeft VMBO, HAVO en VWO.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:07 schreef milkingmonkey het volgende:
Scholen met een VWO (Gym & Ath) én HAVO afdeling zijn de beste/leukste, vooral als er een school met een VMBO afdeling redelijk dichtbij is
. Trouwens, als ik denk aan een typische Gymnasium-only school, Haganum bijv., denk ik niet aan nerds hoor, eerder aan stoners
![]()
Wat ik bij zulke scholen merk, is dat de HAVO/VWO scholieren normaal zijn, maar het VMBO is gewoon echt tuig. Ik bedoel, bij onze HAVO/VWO school al, kijken VWO'ers (ook atheneumers) neer op Havisten. Laat staan VMBO'ers. Die worden gewoon écht letterlijk gezien als criminelen etc. Ik zou zelf nooit naar een school met een VMBO afdeling gaan, de school waarover ik het had heeft ook HAVO en VWO, maar ja, die school heeft al zo een slechte reputatie door door de VMBO'ers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |