Nee, het was eentje die hij uit de gymzaal had meegesmokkeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het een plastic knuppel die ze gewonnen bij touwtjetrekken de dag ervoor![]()
Wie niet sterk is.. moet een honkbalknuppel meenemen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Innisdemon het volgende:
je bedoelt Gymnasten
streetwise vs. altos en gothic/cyber-trutjes.quote:
ja dat is eigenlijk wel DE vraag van dit topic.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat doen gymnasiasten op een kermis?
Nee, dat denken anderen van ze.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:47 schreef MuRKie het volgende:
alsof gymansiasten alles zijnk*tkakkers die denken dat ze zo intelligent zijn jugh
Scherp.quote:
Maar daarom nog geen kakkersquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Scherp.Maar het is wel zo natuurlijk, vwo'ers zijn wel intelligenter dan anderen over het algemeen.
Daarom zitten ze ook op het VWOquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Scherp.Maar het is wel zo natuurlijk, vwo'ers zijn wel intelligenter dan anderen over het algemeen.
Het dikgedrukte strookt mijns inziens niet met het onderstreepte?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Op de Grote Markt (Haarlem) is er nu kermis en in de pauze of na school ga ik daar wel heen. Deed me denken aan de Dam in het mini.
Maar op woensdagmiddag gingen 5-8 jongens uit mijn klas vechten tegen 20 VMBO'ersIk was er niet bij(
), maar via via zou het begonnen zijn met de botsautootjes daarna wat Yo Momma's
en wat botbreuken. Daarna gingen de VMBO'ers weg en deden de gymnasiasten aangifte bij de politie.
De dag daarna kwamen ze wel allemaal op school. De gymnastiekleraar zei dat het niet verstandig zou zijn als ze weer naar de kermis gingen. "Die VMBO'ers zijn misschien beter met hun knuisjes, maar jullie zijn beter hier: *naar hoofd wijst* " Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
![]()
talking about stoer.. Je bent echter wel het levende bewijs van je eigen uitspraakquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
Ach die VMBO'er waren stoer totdat ik in de 3e kwam. Toen zeiden ze niks meer
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Mattt het volgende:
Valt me altijd op de de mensen van gymnasium en atheneum altijd zo'n grote bek hebben op internet ,
stelletje internethero's .
Maar die vervolgens zielig in hun eentje hun boterhammetje lopen op te eten in de grote middagpauze.
Ja ja, wel eens op een gymnasium-only school geweest? Best gezellig hoor in de pauzes...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Mattt het volgende:
Valt me altijd op de de mensen van gymnasium en atheneum altijd zo'n grote bek hebben op internet ,
stelletje internethero's .
Maar die vervolgens zielig in hun eentje hun boterhammetje lopen op te eten in de grote middagpauze.
Hahahaha wat een sjappie ben jij ook zegquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
Ach die VMBO'er waren stoer totdat ik in de 3e kwam. Toen zeiden ze niks meer
Typisch, zelf ook vechten en dan gaan huilen bij de politie. Overigens klopt je verhaal voor geen meter aangezien het er nooit 20 zullen zijn. Er vechten hooguit 5, maargoed hebben deze gymnasten hun leven ook wat te vertellen. Win win.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Daarna gingen de VMBO'ers weg en deden de gymnasiasten aangifte bij de politie.
![]()
Ja, wel is geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ja, wel eens op een gymnasium-only school geweest? Best gezellig hoor in de pauzes...
Tja, op het VMBO steken jullie elkaar natuurlijk met messen enzo in de pauzes.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ja, wel is geweest.
Enorm gezellig daar.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, op het VMBO steken jullie elkaar natuurlijk met messen enzo in de pauzes.![]()
Post jij dat filmpje van dat mokkel dat in mekaar geramd werd?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, op het VMBO steken jullie elkaar natuurlijk met messen enzo in de pauzes.![]()
bla bla blaquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef IHVK het volgende:
(oh sorry ik ben weer aan het "veralgemenen" zeker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |