Idd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Post jij dat filmpje van dat mokkel dat in mekaar geramd werd?
Als we dan toch even met vooroordelen gaan smijten, puhleaze.
dagelijksquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, op het VMBO steken jullie elkaar natuurlijk met messen enzo in de pauzes.![]()
Gaan we zo beginnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Idd!
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=31&check=6351c417
![]()
Als het Stedelijk nog even links is als vorig jaar, nee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Fatality het volgende:
vmbo'ers, gewoon overheen pissen.
en heel hard roepen, arbeiderrrrr, plebejerrr die je bent ..
De kermis bevindt zich op ongeveer 45 sec. loopafstand.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat doen gymnasiasten op een kermis?
Slim genoeg om klappen te ontwijken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:03 schreef Wokkel1982 het volgende:
Survival of the fittest..
Wie niet sterk is moet slim zijn.
Valt ook niet op he, met een honkbalknuppel over straat en op zo'n drukke kermisquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
leuk... ik was vroeger ook vbo-er....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Fatality het volgende:
vmbo'ers, gewoon overheen pissen.
en heel hard roepen, arbeiderrrrr, plebejerrr die je bent ..
Die heb je er inderdaad tussenzitten. Maar alsof er op het Vmbo geen loners zitten die de hele pauze aan hun boterham zitten te knabbelen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Mattt het volgende:
Valt me altijd op de de mensen van gymnasium en atheneum altijd zo'n grote bek hebben op internet ,
stelletje internethero's .
Maar die vervolgens zielig in hun eentje hun boterhammetje lopen op te eten in de grote middagpauze.
Mijn vriendin zit op zo'n school, en die jongentjes daar zijn allemaal bange vlegels. Maar misschien heeft het te maken met het feit dat ik SUPERSTOER ben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ja, wel eens op een gymnasium-only school geweest? Best gezellig hoor in de pauzes...
Waarschijnlijk was het een plastic knuppel die ze gewonnen bij touwtjetrekken de dag ervoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Valt ook niet op he, met een honkbalknuppel over straat en op zo'n drukke kermis.
Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:49 schreef Boksmedan het volgende:
Mensen die op het Gymnasium zitten zijn zielig.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Op de Grote Markt (Haarlem) is er nu kermis en in de pauze of na school ga ik daar wel heen. Deed me denken aan de Dam in het mini.
Maar op woensdagmiddag gingen 5-8 jongens uit mijn klas vechten tegen 20 VMBO'ersIk was er niet bij(
), maar via via zou het begonnen zijn met de botsautootjes daarna wat Yo Momma's
en wat botbreuken. Daarna gingen de VMBO'ers weg en deden de gymnasiasten aangifte bij de politie.
De dag daarna kwamen ze wel allemaal op school. De gymnastiekleraar zei dat het niet verstandig zou zijn als ze weer naar de kermis gingen. "Die VMBO'ers zijn misschien beter met hun knuisjes, maar jullie zijn beter hier: *naar hoofd wijst* " Daarna gingen ze toch en had eentje voor de zekerheid een honkbalknuppel meegenomen.
![]()
is too stupid to translate the simplest jokes from English to Dutchquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:05 schreef b0ng het volgende:
Yo Momma
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef STAIRWARES het volgende:
Your momma is so Fat, Last time I saw her at the front door of BurgerKing and they wouldn't
let her in.
Nee, het was eentje die hij uit de gymzaal had meegesmokkeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het een plastic knuppel die ze gewonnen bij touwtjetrekken de dag ervoor![]()
Sinds wanneer heeft het Stedelijk een eigen gymzaal? Meegejat bedoel je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:00 schreef Q_Orianka het volgende:
Nee, het was eentje die hij uit de gymzaal had meegesmokkeld.
Minderwaardigheidscomplex?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:49 schreef Boksmedan het volgende:
nee, hij plaatst zichzelf al in de tegen zijn toekomstige baas opziende rol van de gemiddelde VMBOer.quote:
beter zielig dan domme dwergen met hiv en een IQ dat al sinds het voorbereidend VMBO niet meer gestegen is, niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:49 schreef Boksmedan het volgende:
ja, #3217385 ofzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
dit is volgens mij een gymnasium/vmbo bash topic geworden, leuk zeg
hear hear!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:31 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja, #3217385 ofzo.
maar het blijft leuk, want alle VMBOers blijven mongolen.
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met maar liefst 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef Jett het volgende:
Als die gymnasiasten zo slim zijn waarom snappen ze niet dat VMBO'ers sterker zijn.
Dat snappen ze wel, alleen hadden ze geen tijd om weg te komen voordat ze door die 20 VMBO'ers in elkaar werden geslagen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef Jett het volgende:
Als die gymnasiasten zo slim zijn waarom snappen ze niet dat VMBO'ers sterker zijn.
What he saidquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met maar liefst 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?
Omdat je dan sterker bentquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?
nee, omdat het lafhartige gay-ass mietjes zijn, die zonder groep-samenhang, door hun besef dat ze in hun eentje of in kleine aantallen sowieso niks voorstellen, niet zo stoer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:39 schreef Jett het volgende:
[..]
Omdat je dan sterker bent. VMBO'ers hebben dat wel door blijkbaar.
blablabla. toch zijn er gewonden gevallen bij de gymnasiasten en niet bij de VMBO'ers. Dus de VMBO'ers hebben hun doel bereikt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, omdat het lafhartige gay-ass mietjes zijn, die zonder groep-samenhang, door hun besef dat ze in hun eentje of in kleine aantallen sowieso niks voorstellen, niet zo stoer kunnen zijn.
Het was ook op woensdag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:46 schreef NielZjuh het volgende:
Ik ben gister langs de kermis gefietst om naar het koetshuis te gaan maar niks gezien ofzo
Tuurlijk jongen, je wil toch iemand verwonden als je gaat vechten nou, dan doe je dat met meer gasten natuurlijk, of als je met dezelfde aantallen bent, gewoon mes of knuppeltje meenemen, en ik zit ook op het VMBO en geloof mij, die mocro's en niggaz die hier zitten, al staan ze alleen tegen over 5 man, ze snijden lachend je keel door, hihiquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, omdat het lafhartige gay-ass mietjes zijn, die zonder groep-samenhang, door hun besef dat ze in hun eentje of in kleine aantallen sowieso niks voorstellen, niet zo stoer kunnen zijn.
Weet ik, joh.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:08 schreef Q_Orianka het volgende:
Geen eigen, maar de Doelenzaal en de Beijneshal. En nu ook buiten: GeelWit En ja, meegejat, wat je het ook wilt noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool. Misschien kan dit topic verder als een allochtoon-bash topic.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef altface het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je wil toch iemand verwonden als je gaat vechten nou, dan doe je dat met meer gasten natuurlijk, of als je met dezelfde aantallen bent, gewoon mes of knuppeltje meenemen, en ik zit ook op het VMBO en geloof mij, die mocro's en niggaz die hier zitten, al staan ze alleen tegen over 5 man, ze snijden lachend je keel door, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |