duidelijk met welk kamp jij de meeste sympathie hebt ; voel jij je ook al zo onzeker als je in je eentje loopt en je met zo'n slimme gymnasiast wordt geconfronteerd, die zoveel meer en sneller kan dan jij en ook meer zal bereiken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef Jett het volgende:
[..]
blablabla. toch zijn er gewonden gevallen bij de gymnasiasten en niet bij de VMBO'ers. Dus de VMBO'ers hebben hun doel bereikt.
de vraag is eerder wáárom jij en je soortgenoten willen vechten i.p.v. gewoon sportief oppakken dat ze worden ingemaakt in de botsauto ; als ze het bedoeld hadden als een uitlaatklep voor jouw soortgenoten dan hadden ze het wel freefight genoemd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef altface het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je wil toch iemand verwonden als je gaat vechten nou, dan doe je dat met meer gasten natuurlijk, of als je met dezelfde aantallen bent, gewoon mes of knuppeltje meenemen, en ik zit ook op het VMBO en geloof mij, die mocro's en niggaz die hier zitten, al staan ze alleen tegen over 5 man, ze snijden lachend je keel door, hihi
Ach ja,blijkbaar kunnen zij wel sneller grote groepen vormen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
duidelijk met welk kamp jij de meeste sympathie hebt ; voel jij je ook al zo onzeker als je in je eentje loopt en je met zo'n slimme gymnasiast wordt geconfronteerd, die zoveel meer en sneller kan dan jij en ook meer zal bereiken?
wat dat betreft zijn vmbo'ers net gothics ; in groepsverband zijn ze stoer, in hun eentje of althans 1:1 is het huilen met de pet op.
wat ik al zei:quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja,blijkbaar kunnen zij wel sneller grote groepen vormen.
(maar nu speel ik even advocaat van de duivel)
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, omdat het lafhartige gay-ass mietjes zijn, die zonder groep-samenhang, door hun besef dat ze in hun eentje of in kleine aantallen sowieso niks voorstellen, niet zo stoer kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:50 schreef Noorman het volgende:
[..]
Weet ik, joh.
Welke gymleraar heeft dat laten gebeuren?
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
toch raakt het wel een gevoelige snaar bij bepaalde mensenquote:
Ik voel me niet onzeker. Ik lach ze uit dat mensen denken omdat ze gymnasium doen meer kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
duidelijk met welk kamp jij de meeste sympathie hebt ; voel jij je ook al zo onzeker als je in je eentje loopt en je met zo'n slimme gymnasiast wordt geconfronteerd, die zoveel meer en sneller kan dan jij en ook meer zal bereiken?
wat dat betreft zijn vmbo'ers net gothics ; in groepsverband zijn ze stoer, in hun eentje of althans 1:1 is het huilen met de pet op.
Dudequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef altface het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je wil toch iemand verwonden als je gaat vechten nou, dan doe je dat met meer gasten natuurlijk, of als je met dezelfde aantallen bent, gewoon mes of knuppeltje meenemen, en ik zit ook op het VMBO en geloof mij, die mocro's en niggaz die hier zitten, al staan ze alleen tegen over 5 man, ze snijden lachend je keel door, hihi
whehequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik voel me niet onzeker. Ik lach ze uit dat mensen denken omdat ze gymnasium doen meer kunnen bereiken.![]()
het enige wat ze hebben is hun hersenen geen social skills niks.
Sure.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik voel me niet onzeker. Ik lach ze uit dat mensen denken omdat ze gymnasium doen meer kunnen bereiken.![]()
Dat is bullshit... Ik zie echt geen verschil in social skills tussen Gymnasium en VMBO, natuurlijk zitten er uitzonderingen bij, maar die heb je ook bij vmbo.......quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Hij ging gisteren trouwen met een oud-leerlingquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Noorman het volgende:
[..]
Jezus wat een figuur is dat toch ook.
Ja, Jett is echt lelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duidelijk gevalltje minderwaardigheidscompex.![]()
Moet je eens beter kijken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat is bullshit... Ik zie echt geen verschil in social skills tussen Gymnasium en VMBO, natuurlijk zitten er uitzonderingen bij, maar die heb je ook bij vmbo.......
ik kan me voorstellen dat jullie jezelf dat steeds voorhouden om gebrek aan intelligentie en motivatie toch nog enigszins goed te kunnen praten, net als mensen die vmbo of havo gaan doen 'omdat je in het vwo geen sociale skills ontwikkelt'.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Jasquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duidelijk gevalltje minderwaardigheidscompex.![]()
En ik maar denken dat hij met geen mogelijkheid díeper zou kunnen zinken!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Hij ging gisteren trouwen met een oud-leerling
Treffende beschrijving van de docent in kwestie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Heet zo'n grijze pedo in een te strak sportbroekje niet gewoon een docent LO?!![]()
eerder definiëren wat onder 'sociale skills' valt ; mensen die niet tegen hun verlies kunnen bij een spelletje en dan maar gaan slaan, zijn niet sociaal onderlegd te noemen, om maar een voorbeeld te noemen.quote:
Je weet niet wat je hebt gemist.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef Jett het volgende:
[..]
Jashet aller liefst zou ik ook op het gymnasium hebben gezeten 6 jaar lang op school zitten en dan evenveel bereiken als iemand van het VWO. O o o o o wat zou ik graag gymnasium hebben gedaan. Maarja nu is het te laat
gymnasiasten laten zich snel op de kast jagenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat jullie jezelf dat steeds voorhouden om gebrek aan intelligentie en motivatie toch nog enigszins goed te kunnen praten, net als mensen die vmbo of havo gaan doen 'omdat je in het vwo geen sociale skills ontwikkelt'.
buiten dat heb je natuurlijk allerlei objectieve bronnen voor ons beschikbaar, om uit op te kunnen maken dat mensen op het vwo géén sociale 'skills' hebben en vmbo-tuig dat anderen in elkaar slaat omdat ze gefrustreerd zijn over hun verlies bij een spelletje natuurlijk overlopen van de sociale 'skills'?
Als de Palestijnse gebieden weer verlaten worden door de juden, houden wij ook op met vervelend doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de vraag is eerder wáárom jij en je soortgenoten willen vechten i.p.v. gewoon sportief oppakken dat ze worden ingemaakt in de botsauto ; als ze het bedoeld hadden als een uitlaatklep voor jouw soortgenoten dan hadden ze het wel freefight genoemd.
Bij die zin dacht ik dat TS een VMBO'er was totdat ik beter ging lezenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:57 schreef Vassili_Z het volgende:
hehe... ''na wat yo' mama's''
Ach later zitten ze allemaal toch in de bijstand en lachen we ze hard uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef Jett het volgende:
[..]
blablabla. toch zijn er gewonden gevallen bij de gymnasiasten en niet bij de VMBO'ers. Dus de VMBO'ers hebben hun doel bereikt.
Dus?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:56 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dudede VMBO'ers op de kermis waren autochtonen! Autochtonen op het VMBO
![]()
atheneum / 'gewoon vwo' duurt ook 6 jaar hoor doos; enige verschil is dat gymnasium de reguliere vakken in een hoger tempo doorloopt en extra vakken (minimaal een klassieke taal) kent, alsmede wat andere activiteiten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef Jett het volgende:
[..]
Jashet aller liefst zou ik ook op het gymnasium hebben gezeten 6 jaar lang op school zitten en dan evenveel bereiken als iemand van het VWO. O o o o o wat zou ik graag gymnasium hebben gedaan. Maarja nu is het te laat
Lurken is posten bitch. Of wíl je besprongen worden door een neger?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
*bekijkt fotoboek*![]()
Naja, dom is ze in ieder geval wel, gezien haar uitspraken.
Naja, het is niet lief om te zeggen dat Gymnasiasten geen sociale vaardiheden hebben hé?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef Jett het volgende:
[..]
gymnasiasten laten zich snel op de kast jagen![]()
![]()
Ach jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Bij die zin dacht ik dat TS een VMBO'er was totdat ik beter ging lezen![]()
dus jij beweert dat de botsauto attractie van elke kermis terrein van de vmbo'er is? laat het de exploitanten maar niet horenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef altface het volgende:
[..]
Als de Palestijnse gebieden weer verlaten worden door de juden, houden wij ook op met vervelend doen
Dat bedoel ik. Zoveel beter is gymnasium niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
atheneum / 'gewoon vwo' duurt ook 6 jaar hoor doos; enige verschil is dat gymnasium de reguliere vakken in een hoger tempo doorloopt en extra vakken (minimaal een klassieke taal) kent, alsmede wat andere activiteiten.
Hebben ze niet, anders zouden er niet zo verrekt veel op Fok! zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Naja, het is niet lief om te zeggen dat Gymnasiasten geen sociale vaardiheden hebben hé?
Weet ik niet, ik ben al 3 jaar op geen kermis geweestquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dus jij beweert dat de botsauto attractie van elke kermis terrein van de vmbo'er is? laat het de exploitanten maar niet horen
ja, daarom beginnen ze ook met slaan he dombo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef Jett het volgende:
[..]
gymnasiasten laten zich snel op de kast jagen![]()
![]()
genoeg om jullie onzeker te laten voelen en je te beroepen op 'betere sociale skills'quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zoveel beter is gymnasium niet.
En jij zit hier ook regelmatigquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef Jett het volgende:
[..]
Hebben ze niet, anders zouden er niet zo verrekt veel op Fok! zitten.
Ben jij dom, of ligt het aan je afkomst?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:01 schreef altface het volgende:
[..]
Als de Palestijnse gebieden weer verlaten worden door de juden, houden wij ook op met vervelend doen
hear hear!quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef tho_Omas het volgende:
De strijd tegen het proletariaat wordt voortgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |