Het leuke is dat niet gymnsasiasten altijd roepen dat gymnasiasten slim zijn. Terwijl ik op mijn school nog nooit iemand heb horen zeggen dat hij of zij slim is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef Jett het volgende:
[..]. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik voel me echt niet onzeker en ik laat me al helemaal niet onzeker voelen door iemand die ''claimt'' slimmer te zijn.
Flikker op man er is meer in het leven dan je druk maken wie er nou slimmer is.
houd je bek ik ben allochtoon ik mag fouten maken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jouw uitspraken verklaren nog meer hoor
Oh.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:14 schreef Q_Orianka het volgende:
En er zit ook zo'n nerd in m'n klas die altijd pissig is als de keeper tijdens gym een bal doorlaat![]()
alleen het lijdend voorwerp van dit topic, aangevoerd door Jett.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een aanstellerig gedrag zeg.
Wie neemt dit topic überhaupt serieus?![]()
Allochtonen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:16 schreef Jett het volgende:
[..]
houd je bek ik ben allochtoon ik mag fouten maken.
Ik ook kneus, toch maak ik ze niet. Zou het dan toch aan de intelligentie en de opleiding kunnen liggen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:16 schreef Jett het volgende:
[..]
houd je bek ik ben allochtoon ik mag fouten maken.
Hoelang woon je hier?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ik ook kneus, toch maak ik ze niet. Zou het dan toch aan de intelligentie en de opleiding kunnen liggen?
Het zijn gewoon een stelletje omhooggevallen paupers.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat zeg ik al 10x maarja dat hebben ze dus ook niet duur die gymnasiasten
ik woon niet op fok, dus sorry we worden geen burenquote:
In Nederland allochtoonquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik woon niet op fok, dus sorry we worden geen buren
niet iedereen op het gym is intilligent hoor.. Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren. Dat is iets anders.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:17 schreef Q_Orianka het volgende:
Er zit een hele knappe jongen in de 2e () en dan is het toch verwonderlijk dat iemand EN intelligent is EN knap.
jaar of 26, maar da's nog steeds minder dan veel analfabetische en niet-Nederlands sprekende medelanders, dus beroep je niet daaropquote:
Wat een onzin. Net alsof vwo'ers altijd keihard leren. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Als het er op aankomt (toetsweek, examens) zullen vwo'ers wat serieuzer zijn, maar als jij denkt dat elke vwo'er na thuiskomst meteen aan zijn huiswerk zit en altijd alles netjes af heeft... Hoe ver kan je er naast zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
niet iedereen op het gym is intilligent hoor.. Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren. Dat is iets anders.
Ik woon hier pas 5 jaar. Dus bek houden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jaar of 26, maar da's nog steeds minder dan veel analfabetische en niet-Nederlands sprekende medelanders, dus beroep je niet daarop
Intilligent.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
niet iedereen op het gym is intilligent hoor.. Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren. Dat is iets anders.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jaar of 26, maar da's nog steeds minder dan veel analfabetische en niet-Nederlands sprekende medelanders, dus beroep je niet daarop
Idd, ik zit op vwo en doe echt geen ene fuck gewoonquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net alsof vwo'ers altijd keihard leren. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Als het er op aankomt (toetsweek, examens) zullen vwo'ers wat serieuzer zijn, maar als jij denkt dat elke vwo'er na thuiskomst meteen aan zijn huiswerk zit en altijd alles netjes af heeft... Hoe ver kan je er naast zitten.
ik heb tijdens m'n gymnasium opleiding echt bijna niks aan studie gedaan ; wij waren juist de groep die de helft van de tijd van de docenten andere dingen mochten gaan doen, zoals films kijken, spellen spelen, extra gymlessen of allerlei chemicaliën door elkaar gooien in afwachting wat er gebeuren zou (quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net alsof vwo'ers altijd keihard leren. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Als het er op aankomt (toetsweek, examens) zullen vwo'ers wat serieuzer zijn, maar als jij denkt dat elke vwo'er na thuiskomst meteen aan zijn huiswerk zit en altijd alles netjes af heeft... Hoe ver kan je er naast zitten.
There's strenght in numbersquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef dr.dunno het volgende:
als vmbo'ers zo sterk zouden zijn, waarom moeten ze dan met maar liefst 4x zoveel man zijn om te kunnen winnen van een paar gymnasiasten?
nee, zéker niet voor een dom blondje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik woon hier pas 5 jaar. Dus bek houden.
Inderdaad. Ik zit op het vwo ook meer gezellig te kletsen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb tijdens m'n gymnasium opleiding echt bijna niks aan studie gedaan ; wij waren juist de groep die de helft van de tijd van de docenten andere dingen mochten gaan doen, zoals films kijken, spellen spelen, extra gymlessen of allerlei chemicaliën door elkaar gooien in afwachting wat er gebeuren zou (), juist omdat we anders veel te snel vooruit gingen.
nergens heb ik ook zoveel zitten ouwehoeren tijdens een opleiding en allerlei andere dingen gedaan, ik zou echt niet weten waarom gymnasium hard werken zou moeten zijn geweest
Je bent iig over de 26. Wat heb jij nou eigelijk bereikt in je leven? Heb je geen vrouw ofzo?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, zéker niet voor een dom blondje. [afbeelding]
zo te zien aan d'r fotoboek uit Ethiopië.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef IHVK het volgende:
Wel grappig dat VMBO'ers zelden hun opleiding in hun profiel vermelden.
Maar Jett, uit welk land kom je dan?
En ook al zouden ze wat zeggenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit op het vwo ook meer gezellig te kletsen.De leraren durven over het algemeen niks te zeggen omdat we een kleine klas zijn, dan ben je wat minder streng hè.
Ach.. In Brokopondo leren de kindjes ook gewoon Nederlands hoor..quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik woon hier pas 5 jaar. Dus bek houden.
Ik hoor van mijn oude basisschool vrienden dat ze op het VMBO leraren bedreigen. (maar dat zal dan wel aan die school liggen)quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit op het vwo ook meer gezellig te kletsen.De leraren durven over het algemeen niks te zeggen omdat we een kleine klas zijn, dan ben je wat minder streng hè.
idd, iedereen die over de 20 is wegwezen uit de topic, je weet niks van de huidige school-statusquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
Je bent iig over de 26. Wat heb jij nou eigelijk bereikt in je leven? Heb je geen vrouw ofzo?
- goeddraaiend eigen bedrijf met in totaal 11 man werknemerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
Je bent iig over de 26. Wat heb jij nou eigelijk bereikt in je leven? Heb je geen vrouw ofzo?
Dus, bedreigen is niet cool.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoor van mijn oude basisschool vrienden dat ze op het VMBO leraren bedreigen. (maar dat zal dan wel aan die school liggen)
Dat contstant praten in de les is daar dan natuurlijk niets bij.
Als je dat hebt bereikt. Wat doe je dan hier?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
- goeddraaiend eigen bedrijf met in totaal 11 man werknemer
- geneeskunde studie (word je arts door dus) bijna afgerond
- halverwege een studie rechten
- sociaal leven
- vrouw en kinderen komt later wel; sommige mensen kiezen er bewust voor dat niet bovenaan hun lijst te zetten alvorens ze hun toekomst zekergesteld hebben.
jij?
Het zijn over het algemeen de 'dommeren' zelf die zichzelf in een hoekje plaatsen hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:27 schreef Slapshot het volgende:
Iemand veroordelen op dingen wat ie mee heeft gekregen tijdens zijn geboorte is zo zwak. Vooral de mensen die een wat hoger iq/verstand hebben meegekregen weten altijd maar al te goed de wat minder bedeelden in een hoekje te schoppen. Ik vind het niet erg dat die slimmerds op hun beurt eens even lekker in elkaar gerost worden, is vormend toch?
Zo eensquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, ik zit op vwo en doe echt geen ene fuck gewoonecht helemaal niks, tot pw-week, dan ff een weekje bikkellen, en daarna weer gewoon geen ene reet uitvoeren, en ik heb zowat alleen maar zevens.
De echte nerds zijn namelijk helemaal niet zo slim, maar willen dat gewoon heel graag zijn en gaan daardoor echt heel hard leren. Maar ik vind iemand slimmer die alles gewoon direct inziet dan iemand die 6 uur achter een boek zit per dag en dan negens haalt...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus, bedreigen is niet cool.. Maar het gaat om het beeld van vwo'er die alleen maar aan leren zouden denken...
Dat is net zoiets als denken dat alle VMBO'ers dom tuig zijn. Oh wacht...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef Jett het volgende:
[..]
Als je dat hebt bereikt. Wat doe je dan hier?
Ik ben 16 jaar zit nog op school.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
* de_Onverzettelijke wacht op de de tune van "Revenge of the Nerds"
zelfde als jij, vertier, toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef Jett het volgende:
[..]
Als je dat hebt bereikt. Wat doe je dan hier?
Ik ben 16 jaar zit nog op school.
Haha, slaaf van het systeem.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
- goeddraaiend eigen bedrijf met in totaal 11 man werknemer
- geneeskunde studie (word je arts door dus) bijna afgerond
- halverwege een studie rechten
- sociaal leven draait op volle toeren
- eigen auto, eigen huis
- vrouw en kinderen komt later wel; sommige mensen kiezen er bewust voor dat niet bovenaan hun lijst te zetten alvorens ze hun toekomst zekergesteld hebben.
jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |