quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
idd, iedereen die over de 20 is wegwezen uit de topic, je weet niks van de huidige school-status![]()
Quoten zonder reply is zooooo VMBO..quote:
je punt is, dat je na je 20ste geen lol meer kunt hebben?quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je punt is, dat je na je 20ste geen lol meer kunt hebben?
ga jij even een rotleven tegemoet, hoop dat je heel oud mag worden dan.
en dat dan in gezelschap van betere mensen (Down-syndroom patiënten en veroordeelden met een werkstraf).quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:32 schreef immortalsean het volgende:
ach, als ik dit soort verhalen hoor troost ik me met de gedachte dat dat soort personen later het park gaan schoffelen (of checken).
Jij hebt er ook weinig verstand van gezien je opmerkingen hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef Jett het volgende:
[..]echte lol op fok! ja. Er staat dat je op moet flikkeren uit dit topic omdat je niks weet van de huidige schoolstatus. Snapt u?
ik weet meer dan jij ooit zult weten snotneus.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef Jett het volgende:
[..]echte lol op fok! ja. Er staat dat je op moet flikkeren uit dit topic omdat je niks weet van de huidige schoolstatus. Snapt u? Of mag ik je zeggen?
niet allemaal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:32 schreef postmortum het volgende:
ik heb dus mavo (= nu geloof ik vmbo), mbo, hbo gedaan en je merkt duidelijk toch verschil tussen de mensen als je grote mond had tegen iemand op de mavo kreeg je grote mond terug op het hbo gingen ze bijna dit doen![]()
![]()
over de huidige schoolstatus. Zit je nu op de middelbare school? Nee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet meer dan jij ooit zult weten snotneus.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef vaudej het volgende:
[..]
niet iedereen op het gym is intilligent hoor.. Ze willen gewoon hun leven opgeven voor het leren. Dat is iets anders.
ok jij niet danquote:
heb jij enig idee hoeveel inzicht ik daar toch in zou kunnen hebben via andere wegen? nee!quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef Jett het volgende:
[..]
over de huidige schoolstatus. Zit je nu op de middelbare school? Nee.
wat de neger zegt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Noorman het volgende:
[..]
![]()
Op een categoriaal gymnasium zitten vooral mensen die dat juist niet hóéven.![]()
ze begonnen d'r ook niet mee hoor pipoquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:40 schreef postmortum het volgende:
hadden de mensen van het gym niet ff kunnen uitekenen dat 20 tegen 6 niet zo heel slim om te gaan vechten![]()
Of hadden ze hun examen wiskunde niet gehaald![]()
je bedoeldt mij hequote:Op zaterdag 22 april 2006 13:39 schreef dr.dunno het volgende:
(gelukkig wel enkele uitzonderingen van sociaal begaafde en betrokken lui daargelaten, jou niet incluis).
mogelijk wel ja, je reageert wat normalerquote:
wordt er verslavend dat VMBOers bashen hèquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:42 schreef IHVK het volgende:
(hoe krijg je een topic uit je MyAt? )
Idd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:43 schreef immortalsean het volgende:
[..]
wordt er verslavend dat VMBOers bashen hè
Ik zit zelf op een zgn categoraal Gymnasium. Oftewel alleen gymnasium en niks anders. However, bij mij op school liggen de verhoudingen minstens andersom. 20% sociaal onder ontwikkelde kneuzen die altijd hun boterhammetjes ergens onder de trap op eten en de rest sociaal ontwikkelde mensen (inc. gewillige pijpsletjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef vruitig het volgende:
Ik doe ook VWO, maar ik moet toch toegeven dat 80% van de VWO-ers ongelooflijke kneuzen zijn. Sociale vaardigheden hebben ze totaal niet, ze hebben alleen hun opleiding. Daarnaast staat sociale vaardigheid op nummer 1 voor iets te bereiken in het leven. Al deze VWO-kneuzen komen lekker te werken in een rekenkamertje of een andere kutbaan. Daarom heb ik ook veel vrienden die VMBO gedaan hebben of MBO doen. Waarom? Omdat je met deze mensen 100 keer meer plezier beleeft, lekker hangen, lekker voetballen, in de zomer in tuin zwembaden duiken één en al plezier. Maar nee, de VWO-groep zit in de zomer met 30 graden achter hun PC. Ben je eens vriendelijk, en vraag je ze eens mee naar de stad, omdat ze in mijn ogen alles missen, willen ze om 2 uur naar huis omdat ze het niet meer leuk vinden, ga eens leven. Domme kneuzen.
Jetttttttt maar ik ben ook 20quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef Jett het volgende:
[..]
over de huidige schoolstatus. Zit je nu op de middelbare school? Nee.
en jij zit nog op de middelbare school?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jetttttttt maar ik ben ook 20! Mag ik dan ook niet meer praten?
dat effect heb ik op de één of andere manier wel vaker, hmm...wonderlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:49 schreef Q_Orianka het volgende:
Mijn God, nu wordt het echt saai hier![]()
hij's eng met z'n lange haar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:50 schreef Q_Orianka het volgende:
Gymnasiast:
http://80.127.124.114/ai/(...)05/OP05/IMG_9732.JPG
Dit topic zoog in het begin al.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:49 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat effect heb ik op de één of andere manier wel vaker, hmm...wonderlijk.
Jah, het is toch iemand van het gymnasium?quote:
ach, zolang gymnasiasten maar niet met bontkraag en negermuziek gaan lopen is het eigenlijk wel best.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:53 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Jah, het is toch iemand van het gymnasium?![]()
Uhm...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ach, zolang gymnasiasten maar niet met bontkraag en negermuziek gaan lopen is het eigenlijk wel best.
Een jongen (denk ik)quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:06 schreef immortalsean het volgende:
is die rechter nou een jongen of een meisje?
Di heeft ook een klap op zn kin gehad ofnietquote:
Die linker is een meisje.. De rechter een jongen.. Zie je aan de vorm van de mondquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:06 schreef immortalsean het volgende:
is die rechter nou een jongen of een meisje?
Waar haal jij vandaan dat ik VMBO doe/heb gedaan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:47 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en jij zit nog op de middelbare school?![]()
hoevaak heb je je VMBO over moeten doen?
Het zijn allebei verwijfde jongensquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Die linker is een meisje.. De rechter een jongen.. Zie je aan de vorm van de mond![]()
Onze school heeft VMBO, HAVO en VWO.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:07 schreef milkingmonkey het volgende:
Scholen met een VWO (Gym & Ath) én HAVO afdeling zijn de beste/leukste, vooral als er een school met een VMBO afdeling redelijk dichtbij is
. Trouwens, als ik denk aan een typische Gymnasium-only school, Haganum bijv., denk ik niet aan nerds hoor, eerder aan stoners
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |