das een stuk beterquote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
daarmee haalde ik 95 op teller
peugeot tellers zijn een van de nauwkeurigste scooter tellers die er zijn... zelf getest.quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef mic_forever het volgende:
dat is behoorlijk hoog voor een peugeot..je teller zal wel veel afwijken dan
want peugeot zijn kutblokken
Mijn teller, digitaal, peugeot jetforce, as we all know.quote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef fs180 het volgende:
mmh.. heb dr nou al weer 1000km opzitten.. sinds mn digitale tellen.. van 2 maandjes terug(nog nieteens denk ik zelfs terug)
Nee, duitse Peugeot Jetforce fanclub..quote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef Drifter__ het volgende:
Dat heb je met een GPS gemeten, neem ik aan ?
stond een aprilia area 51 op marktplaats, zag der wel vet uitquote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nu je trouwens over GPS begint..
Ik wil mss over een tijdje die TomTom Motor oid aanschaffen, die werkt ook voor de scooter.. We willen met een hele groep in de zomervakantie een paar dagen gaan toeren, door België enzo, en dan bij motels overnachten.. Dan lijkt me dat wel ideaal.. Iemand nog ervaring met dit plan? Vaker gedaan ofzo? Waar rekening mee houden?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef fs180 het volgende:
mmh.. heb dr nou al weer 1000km opzitten.. sinds mn digitale tellen.. van 2 maandjes terug(nog nieteens denk ik zelfs terug)
volgens mij geeft ie snelheid iets te laag aan..quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Alvilon het volgende:
[..]Van je digiteller klopte geen fuck? Of deed die het alleen nu crap?
Hoeveel KM heb je eigenlijk vandaag gereden? met je wacko teller
uh dat ie niet aan je verwachtingen voldoetquote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het er laatst nog met iemand over he...
Soms zegt iemand dat een uitlaat kut is of niet lekker rijd. Nu vraag ik mij dan af: Wat bedoel je dan?
Naar mijn kennis zorgt een uitlaat ervoor dat de lucht verplaatst word, en dat de manier waarop deze dat doet er voor zorgt dat de bromfiets langzaam of snel gaat, en dat het geluid hard of zacht is.
Hoe kan een uitlaat dan "niet lekker rijden" of "kut zijn" ?
nou als hij niet gemaakt is voor jou cilinder, kan je dus dips krijgt, oftwel is die niet goed aftestellen en rijdttie dus kut.quote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Soms zegt iemand dat een uitlaat kut is of niet lekker rijd. Nu vraag ik mij dan af: Wat bedoel je dan?
Naar mijn kennis zorgt een uitlaat ervoor dat de lucht verplaatst word, en dat de manier waarop deze dat doet er voor zorgt dat de bromfiets langzaam of snel gaat, en dat het geluid hard of zacht is.
Een uitlaat doet het goed als hij een goede tegendruk geeft aan een bepaalde cilinder, dat bepaalt voor het grootste deel hoe goed of slecht een uitlaat rijdt (mits goed afgesteld!). Ook kan het zijn dat een uitlaat verkeerd of niet goed gevormd is voor de uitlaatpoort van de cilinder. Correct me if I'm wrong, maar zo zit het volgens mij...quote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Shot is beter en geiler..... en over de prestaties gaan we het niet hebben want het is algemeen bekend dat een Shot over het algemeen op Mina Hori beter is dan een Yas Rquote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Halvor het volgende:
Heb net een Yasuni R gekochtGa em van de week maar is eronder gooien en kijken wat het verschil is met een Giannelli Shot. K vin em sowieso al een heel stuk mooier dan een Shot, de R heeft een mooie lange demper en de kwaliteit van t metaal is echt heel goed en stevig, net als de ophanging. We zullen zien wat ie doet
![]()
tegen mij? (je loopt dan wel een beetje achter) ik heb er vrijdag een dano ofzo om laten leggenquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Drifter__ het volgende:
Koop een Kenda band. KEIHARDE profiel, geen spijker die er makkelijk doorheen komt
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven allesquote:Op maandag 24 april 2006 22:10 schreef Stretto het volgende:
[..]
Shot is beter en geiler..... en over de prestaties gaan we het niet hebben want het is algemeen bekend dat een Shot over het algemeen op Mina Hori beter is dan een Yas R![]()
De standaard Jetforce uitlaat, dies pas mooi.quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven alles
[afbeelding] beetje lelijke foto maar kon geen betere vinden
Ik denk tegen Ayaxola.quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
tegen mij? (je loopt dan wel een beetje achter) ik heb er vrijdag een dano ofzo om laten leggen
Ik vind die juist echt lelijk. Dat terugloop stukje, zit zo beknepen er onderquote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven alles
[afbeelding] beetje lelijke foto maar kon geen betere vinden
bazooka powerrrquote:Op maandag 24 april 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De standaard Jetforce uitlaat, dies pas mooi.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk tegen Ayaxola.
http://www.kendausa.com/motorcycle/moped.html
Over het algemeen zijn Peugeot blokjes aardig hard te laten lopen, waardoor "natuurlijk" de levensduur achteruit gaat, wil je dan hard.. koop je dan bijv. een Manston, of MHR, of Polini.. ligt gewoon aan jezelf.quote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef junkiesietze het volgende:
en ja peugeot zijn kutblokken ik weet het ...
maar van de zomer ga ik er veel aan doenlaat ik m uithonen, sportfilter eronder. dikkere uitlaat (ga nog testen met hebo gara uitlaat van een vriend van me.
aka:
[afbeelding]
en dan mss voor de yasuni r
gaat iig een vliegende peug worden
ja kan ik niks aan doen, hij had dit en hij zei dat het wel een goede band was naja dan ga ik neit moeilijk zitten doen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
![]()
============
Waarom onbekende banden mister_dog. Nooit bezuinigen op veiligheid toch...![]()
hee nieuwe avartarquote:
Tjah, dealers fleshen altijdquote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja kan ik niks aan doen, hij had dit en hij zei dat het wel een goede band was naja dan ga ik neit moeilijk zitten doen...
[..]
hee nieuwe avartar
jah van me cilinder weet ik bar weinig af dus dat zal ik allemaal ff moeten leren.. maar ik kan wel me cilinder weer mooi glad krijgen van binnen... dan loopt ie weer wat mooier... (das toch uithonen dan...)quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Peugeot blokjes aardig hard te laten lopen, waardoor "natuurlijk" de levensduur achteruit gaat, wil je dan hard.. koop je dan bijv. een Manston, of MHR, of Polini.. ligt gewoon aan jezelf.
Mensen die hem niet opvoeren hebben er lang plezier van hoor, ken er genoeg.
En je Peugeot blokje is niet uit te honen, deze is van Aluminium.. dat valt niet te honen dat versplinterd.
Wil je een cilinder kunnen honen, moet je een Gietijzeren hebben.. gaat wat beter.
En ook zijn peugeot teller idd extreem goed bij nauwkeurigheid van ECHTE kmp/u, oftewel.. je vind geen nauwkeurigere tellers dan peugeot.
Greetz,
EDIT: ook heb je niet veel aan alleen uithonen, doe dan wat aan je spoelpoorten en spoelpoort timing.. met honen ga je niks harder!.
geen kenda iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef MaximumRush het volgende:
Wat zijn een beetje goeie banden met goede grip??
ml50quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef MaximumRush het volgende:
Wat zijn een beetje goeie banden met goede grip??
ik betaal er 11,50 voor maakt je maar niet druk dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
3 euro voor een boegie, ben ik nou opgelicht of valt dat wel mee?
Okayquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:22 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik betaal er 11,50 voor maakt je maar niet druk dus
volgens mij niet...heirzo is rollerbank zometeen ff kijkequote:Op dinsdag 25 april 2006 15:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay
En dan nog iets (aangezien ik te lui ben rond te bellen): Is 18,75 voor een kenteken een beetje duur?
spakenburg...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Geqxon het volgende:
Spakenburg of A'foort?
Sja, op de Nederlandse wegen mag je met een opgevoerde brommer niet rijden / gassen, dus ik denk ook niet op een rollerbank.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:59 schreef Stopcontact het volgende:
Geqxon: hij gaat denk ik lopend kijken :p
nicequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://img143.imagevenue.com/loc282/th_73966_IMG_1204.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img20.imagevenue.com/loc36/th_73972_IMG_1206.JPG]afbeelding][/URL]
Even posen.
En C2C, dat lijkt me geen goed idee
Op je cilinder, als je met je rug naar het stuur staat. Is het rechts op de cilinder.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:41 schreef mister_dog het volgende:
he drifter_ waar zit m'n temperatuur sensor?
Onzin. Moet je natuurlijk niet mee gaan burnen en slippen enz.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kost gelijk 110 euro voor voor- en achterband. En hij slijt ongelofelijk snel.
wat ga je doen dan? (of heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is het misschien leuk om een soort dagboekje bij te houden met de vorderingen van mijn puch?
Wo geholt en wie teuer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://img143.imagevenue.com/loc282/th_73966_IMG_1204.JPG]afbeelding][/URL]
Even posen.
Allesquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? (of heb ik wat gemist)
doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Alles![]()
Hij is nu weer helemaal kaal, en ik ga hem mooi maken![]()
hmz.. pa wil het liever niet, liever iets meer geld en zekerheid dan geen zekerheid over de kmstand en wat er mee gebeurt is...quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:30 schreef Drifter__ het volgende:
Beter een ander blok dan reviseren
Maar : "speling op achterwielas''
Kan een lager zijn, maar kan ook zijn dat de carter verrot is...(dat is dan minder leuk)
Die helm en ik zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
Even posen.
nee, liev hequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:00 schreef C2C het volgende:
[..]
spakenburg...
als ik naar de rollerbank toeloop en vraag of ze ff wille kijke hoeveel kw dan krijg ik toch geen boete?
Direct linking is door scooter-freaks.nl disabled!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef Mattytrix het volgende:
Poot mijn scooter hier ook maar bij trouwens, ben al bezig voor mijn rijbewijs, maar wil me scooter wel houden.
Rijd heel wat zuiniger dan mijn auto namelijk.
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=26683_0
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=26683_2
(ff snel via SF, want kan zo snel geen plek regelen voor de foto's.
ziet 'r goed uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef Mattytrix het volgende:
Poot mijn scooter hier ook maar bij trouwens, ben al bezig voor mijn rijbewijs, maar wil me scooter wel houden.
Rijd heel wat zuiniger dan mijn auto namelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf hou ik al mijn onkosten bij, inclusief de datum. Verspreid in drie catogorieën:quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is het misschien leuk om een soort dagboekje bij te houden met de vorderingen van mijn puch?
Helm: 59 euro op de motorbeurs en 89 euro bij de lokale motorshop.quote:
doe ik ook kijke wat dat mogooole ding me uiteindelijk kostquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf hou ik al mijn onkosten bij, inclusief de datum. Verspreid in drie catogorieën:
-Aanschaf en verzekering
-Nodig om te kunnen rijden
-Niet nodig om te kunnen rijden, leuk om te hebben.
Kan ik exact zien wat ik wanneer gekocht heb, en kan ik de kosten een beetje in de hand houden
Zal ik dan maar niet reageren?quote:
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef C2C het volgende:
scooters: nooit aan beginnen
Laat me raden: een carterkap voor een scooter kost hetzelfde?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet reageren?
11 euro voor een bougiequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat nu weer?![]()
Nog op de lollerbank geweest btw?
Mwoah, carterkap gelukkig nog niet, maar de rest zo ongeveer wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat me raden: een carterkap voor een scooter kost hetzelfde?
[..]
11 euro voor een bougie
k ga vrijdag ff op de testlollerbankquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat nu weer?![]()
Nog op de lollerbank geweest btw?
Moet ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef Geqxon het volgende:
The cylinder kit will deliver an output between 6 and 8 HP.
De tering, voor een brommer is dat enorm veel..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is van een duitse site, de uitlaat 140EUR, de 70CC kit 273,32EUR.. Weet iemand of je invoerrechten betaalt als je het vanuit Duitsland hierheen laat komen? Of is de verzending dan gewoon veel duurder? Want dan laat ik ze wel bezorgen bij vrienden van mijn ouders, net 1KM over de grens..
quote:
Heb totaal geen idee hoe dat DIGITRONIC werkt. Maar je wilt je purejet toch niet ombouwen naar carb?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
CDI unit Malossi DIGITRONIC K.R.M. for Piaggio Pure Jet, Peugeot TSDIand Aprilia DiTech engines - for conversion from injection to carburettor use.
With those injection engines the use of tuning equipment is very limited. The easiest way to gain power is to convert the engine for the use of the more common carbs. This Malossi CDI unit replaces the injection engine CDI unit and then you are free to fit a carb and manifold and use the wide spectrum of tuning stuff.
[afbeelding]
Is dat eigenlijk iets?
En deze 2 ga ik in de vakantie bestellen.
[afbeelding]
Cylinder kit 70 cm³ Malossi -SPORT- Peugeot JetForce 50 with INJECTION.
The first Sport cylinder for the JetForce that arrived on the market. The delivery contains a new black box for the injection system. That makes fine tuning on the injection system unnecessary.
It is highly recommended to use the original intake system. Otherwise the black box is not able to scope with the extra air delivered and will be damaged.
[afbeelding]
Is van een duitse site, de uitlaat 140EUR, de 70CC kit 273,32EUR.. Weet iemand of je invoerrechten betaalt als je het vanuit Duitsland hierheen laat komen? Of is de verzending dan gewoon veel duurder? Want dan laat ik ze wel bezorgen bij vrienden van mijn ouders, net 1KM over de grens..
voor een scooter niet zo, een beetje getuned blokje haalt dat wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef Geqxon het volgende:
De tering, voor een brommer is dat enorm veel..
door jou doen ze dus soms zo moeilijkquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef junkiesietze het volgende:
En je mag trouwens vrijwillig op de rollerbank...maar dan moet je het wel netjes vragen
ik was hier naar het politie bureau gegaan en zei toen dat ik me scooter standaard had gemaakt en ik wou kijken of ik nog problemen zou krijgen als ik werd aangehouden.
Toen mocht ik op de rollerbank en die gaf toen 1.4KW aan
Geen boete.. moest wel lopen naar huis..
noujah... de hoek om en weer rijden
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik liep net zo met mijn helm door de school:
[afbeelding]
Wat een friggin poser ben ik ook
ja, maar ik wil zeggen dat 7 hp niet moeilijk teverkrijgen isquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
7HP op 20HP is 35 procent..
Ja man. Mijn helm is dan ook zo tof.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]jij geilt wel hard op je helm he
Scootersquote:
De tering, ik zie de verzekeringsmaatschapijen al in hun handen wrijvenquote:Jazeker, zodra u het kenteken voor uw bromfiets ontvangt, moet de bromfiets verzekerd zijn. De verzekeringsplicht geldt dus ook als u niet op de bromfiets rijdt. Wanneer u van plan bent de bromfiets langere tijd niet op de openbare weg te gebruiken, dan kunt u op het postkantoor een schorsing aanvragen. De geldigheid van het kenteken wordt dan geschorst. Het tarief hiervoor is ¤ 22,70 per bromfiets (tarief 2005). Heeft u meer dan vijf bromfietsen (of andere voertuigen van 15 jaar of ouder), dan zijn alle volgende schorsingen gratis. Een alternatief voor het schorsen is een verzekering via een verzamelpolis. Dit kan goedkoper zijn dan schorsen. Informeer hiernaar bij uw eigen en/of andere verzekeraars.
quote:Schouwen: ¤15,00
Aanvraag op postkantoor: ¤22,50
Kenteken: ¤18,75
Uitreksel: ¤8,00
Totaal: ¤64,25
ik heb al 2 kentekens zonder uitrekstel gehaaldquote:Op woensdag 26 april 2006 13:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De tering, ik zie de verzekeringsmaatschapijen al in hun handen wrijven
Als ik zo even naar mijn eigen kosten kijk:
[..]![]()
![]()
waarom dat? daar zijn de wegen minder druk dan hier hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Geqxon het volgende:
In amerika is een motor haast een no-go. Levensgevaarlijk
Geloof me, ik heb op redelijk wat high-ways mogen meerijden. Naast dat het wegdek er drie keer kut is, is het ook nog eens zo dat auto's amper anticiperen op motoren ofwel er totaal geen rekening mee houden.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef C2C het volgende:
[..]
waarom dat? daar zijn de wegen minder druk dan hier hoor
of je moet door new york willen cruisen maar dat lijkt me niet.
Geqxon's helm.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]jij geilt wel hard op je helm he
Maar ik trek je er wel uit bij het stoplicht!quote:
leuk uitaatje, heeft een jongen bij mij op school ook onder ze dna zitten...is dat wel een 70cc uitlaat??? (en waaarom zou je in vredesnaam zoveel vermogen willen???)quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
blaat
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef Geqxon het volgende:
Ja duh, want mijn blok valt altijd uit bij het stoplicht
50 en 70cc ja.. En ik wil mijn scooter gewoon snel maken, politie hebben ze hier toch niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:12 schreef mister_dog het volgende:
[..]
leuk uitaatje, heeft een jongen bij mij op school ook onder ze dna zitten...is dat wel een 70cc uitlaat??? (en waaarom zou je in vredesnaam zoveel vermogen willen???)
Ik ga verhuizen. Heb je nog een kamer over?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 en 70cc ja.. En ik wil mijn scooter gewoon snel maken, politie hebben ze hier toch niet.
zo lang je maar 50 rijdquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 en 70cc ja.. En ik wil mijn scooter gewoon snel maken, politie hebben ze hier toch niet.
?? wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zo lang je maar 50 rijdvanaf augustus rollerbank of snelheid dus maakt vermogen ook geen kut meer uit ...autowheelies
dan hebben ze rollerbanken die op snelheid gaan dus bandemaatje instellen en gassen...kw maakt geen donder meer uitquote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
?? wat bedoel je?
GVD! heb ik eindelijk die technigas er weer onder hangen... wil ik de straat uit rijden... breekt me gaskabel!!!!
whehe klopt.. echt kenker want nu kan je nog wel smokkelen.. met 0.7 kan je prima 75 rije..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:32 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dan hebben ze rollerbanken die op snelheid gaan dus bandemaatje instellen en gassen...kw maakt geen donder meer uit
en dat van je gaskabel...![]()
(stiekem verscheen er wel een lachje
)
wat is het probleem? ontgrens hem gewoon.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:53 schreef Drifter__ het volgende:
Vandaag wedstrijdje met een Runner Purejet. Hij: Iets dunnere varioring = 60/62km/h op teller.
Ik: Varioring en ECU begrensde 70cc. ()
Tot 50km/h was hij totaaaal kansloos.
Daarna kwam ie langzaam dichtbij..en werd ik ingehaald..![]()
IK WIL MIJN 70CC ONTGRENZENNNN![]()
dan gaat ie meteen zo hard...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:56 schreef C2C het volgende:
[..]
wat is het probleem? ontgrens hem gewoon.
loller en wel 70ccquote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil hard gaan maar geen boetes
lol
Ja, maar bedenk wel, je woont in een boerengat met meer koeien dan inwoners, waar internet nog zeldzaam is, en je 1 boerendisco hebt.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen. Heb je nog een kamer over?
Zolang je maar lekkere bochten hebt vind ik het primaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, maar bedenk wel, je woont in een boerengat met meer koeien dan inwoners, waar internet nog zeldzaam is, en je 1 boerendisco hebt.
ja in die boerendisco zullen ze vast wel bocht verkopenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zolang je maar lekkere bochten hebt vind ik het prima
+10 scherp...(al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 26 april 2006 19:42 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja in die boerendisco zullen ze vast wel bocht verkopen
+10 inzichtvolquote:Op woensdag 26 april 2006 19:42 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja in die boerendisco zullen ze vast wel bocht verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |