das een stuk beterquote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
daarmee haalde ik 95 op teller
peugeot tellers zijn een van de nauwkeurigste scooter tellers die er zijn... zelf getest.quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef mic_forever het volgende:
dat is behoorlijk hoog voor een peugeot..je teller zal wel veel afwijken dan
want peugeot zijn kutblokken
Mijn teller, digitaal, peugeot jetforce, as we all know.quote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef fs180 het volgende:
mmh.. heb dr nou al weer 1000km opzitten.. sinds mn digitale tellen.. van 2 maandjes terug(nog nieteens denk ik zelfs terug)
Nee, duitse Peugeot Jetforce fanclub..quote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef Drifter__ het volgende:
Dat heb je met een GPS gemeten, neem ik aan ?
stond een aprilia area 51 op marktplaats, zag der wel vet uitquote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nu je trouwens over GPS begint..
Ik wil mss over een tijdje die TomTom Motor oid aanschaffen, die werkt ook voor de scooter.. We willen met een hele groep in de zomervakantie een paar dagen gaan toeren, door België enzo, en dan bij motels overnachten.. Dan lijkt me dat wel ideaal.. Iemand nog ervaring met dit plan? Vaker gedaan ofzo? Waar rekening mee houden?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef fs180 het volgende:
mmh.. heb dr nou al weer 1000km opzitten.. sinds mn digitale tellen.. van 2 maandjes terug(nog nieteens denk ik zelfs terug)
volgens mij geeft ie snelheid iets te laag aan..quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Alvilon het volgende:
[..]Van je digiteller klopte geen fuck? Of deed die het alleen nu crap?
Hoeveel KM heb je eigenlijk vandaag gereden? met je wacko teller
uh dat ie niet aan je verwachtingen voldoetquote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het er laatst nog met iemand over he...
Soms zegt iemand dat een uitlaat kut is of niet lekker rijd. Nu vraag ik mij dan af: Wat bedoel je dan?
Naar mijn kennis zorgt een uitlaat ervoor dat de lucht verplaatst word, en dat de manier waarop deze dat doet er voor zorgt dat de bromfiets langzaam of snel gaat, en dat het geluid hard of zacht is.
Hoe kan een uitlaat dan "niet lekker rijden" of "kut zijn" ?
nou als hij niet gemaakt is voor jou cilinder, kan je dus dips krijgt, oftwel is die niet goed aftestellen en rijdttie dus kut.quote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het er laatst nog met iemand over he...
Soms zegt iemand dat een uitlaat kut is of niet lekker rijd. Nu vraag ik mij dan af: Wat bedoel je dan?
Naar mijn kennis zorgt een uitlaat ervoor dat de lucht verplaatst word, en dat de manier waarop deze dat doet er voor zorgt dat de bromfiets langzaam of snel gaat, en dat het geluid hard of zacht is.
Hoe kan een uitlaat dan "niet lekker rijden" of "kut zijn" ?
Een uitlaat doet het goed als hij een goede tegendruk geeft aan een bepaalde cilinder, dat bepaalt voor het grootste deel hoe goed of slecht een uitlaat rijdt (mits goed afgesteld!). Ook kan het zijn dat een uitlaat verkeerd of niet goed gevormd is voor de uitlaatpoort van de cilinder. Correct me if I'm wrong, maar zo zit het volgens mij...quote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het er laatst nog met iemand over he...
Soms zegt iemand dat een uitlaat kut is of niet lekker rijd. Nu vraag ik mij dan af: Wat bedoel je dan?
Naar mijn kennis zorgt een uitlaat ervoor dat de lucht verplaatst word, en dat de manier waarop deze dat doet er voor zorgt dat de bromfiets langzaam of snel gaat, en dat het geluid hard of zacht is.
Hoe kan een uitlaat dan "niet lekker rijden" of "kut zijn" ?
Shot is beter en geiler..... en over de prestaties gaan we het niet hebben want het is algemeen bekend dat een Shot over het algemeen op Mina Hori beter is dan een Yas Rquote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Halvor het volgende:
Heb net een Yasuni R gekochtGa em van de week maar is eronder gooien en kijken wat het verschil is met een Giannelli Shot. K vin em sowieso al een heel stuk mooier dan een Shot, de R heeft een mooie lange demper en de kwaliteit van t metaal is echt heel goed en stevig, net als de ophanging. We zullen zien wat ie doet
![]()
tegen mij? (je loopt dan wel een beetje achter) ik heb er vrijdag een dano ofzo om laten leggenquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Drifter__ het volgende:
Koop een Kenda band. KEIHARDE profiel, geen spijker die er makkelijk doorheen komt
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven allesquote:Op maandag 24 april 2006 22:10 schreef Stretto het volgende:
[..]
Shot is beter en geiler..... en over de prestaties gaan we het niet hebben want het is algemeen bekend dat een Shot over het algemeen op Mina Hori beter is dan een Yas R![]()
De standaard Jetforce uitlaat, dies pas mooi.quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven alles
[afbeelding] beetje lelijke foto maar kon geen betere vinden
Ik denk tegen Ayaxola.quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
tegen mij? (je loopt dan wel een beetje achter) ik heb er vrijdag een dano ofzo om laten leggen
Ik vind die juist echt lelijk. Dat terugloop stukje, zit zo beknepen er onderquote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven alles
[afbeelding] beetje lelijke foto maar kon geen betere vinden
bazooka powerrrquote:Op maandag 24 april 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De standaard Jetforce uitlaat, dies pas mooi.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk tegen Ayaxola.
http://www.kendausa.com/motorcycle/moped.html
Over het algemeen zijn Peugeot blokjes aardig hard te laten lopen, waardoor "natuurlijk" de levensduur achteruit gaat, wil je dan hard.. koop je dan bijv. een Manston, of MHR, of Polini.. ligt gewoon aan jezelf.quote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef junkiesietze het volgende:
en ja peugeot zijn kutblokken ik weet het ...
maar van de zomer ga ik er veel aan doenlaat ik m uithonen, sportfilter eronder. dikkere uitlaat (ga nog testen met hebo gara uitlaat van een vriend van me.
aka:
[afbeelding]
en dan mss voor de yasuni r
gaat iig een vliegende peug worden
ja kan ik niks aan doen, hij had dit en hij zei dat het wel een goede band was naja dan ga ik neit moeilijk zitten doen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
![]()
============
Waarom onbekende banden mister_dog. Nooit bezuinigen op veiligheid toch...![]()
hee nieuwe avartarquote:
Tjah, dealers fleshen altijdquote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja kan ik niks aan doen, hij had dit en hij zei dat het wel een goede band was naja dan ga ik neit moeilijk zitten doen...
[..]
hee nieuwe avartar
jah van me cilinder weet ik bar weinig af dus dat zal ik allemaal ff moeten leren.. maar ik kan wel me cilinder weer mooi glad krijgen van binnen... dan loopt ie weer wat mooier... (das toch uithonen dan...)quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Peugeot blokjes aardig hard te laten lopen, waardoor "natuurlijk" de levensduur achteruit gaat, wil je dan hard.. koop je dan bijv. een Manston, of MHR, of Polini.. ligt gewoon aan jezelf.
Mensen die hem niet opvoeren hebben er lang plezier van hoor, ken er genoeg.
En je Peugeot blokje is niet uit te honen, deze is van Aluminium.. dat valt niet te honen dat versplinterd.
Wil je een cilinder kunnen honen, moet je een Gietijzeren hebben.. gaat wat beter.
En ook zijn peugeot teller idd extreem goed bij nauwkeurigheid van ECHTE kmp/u, oftewel.. je vind geen nauwkeurigere tellers dan peugeot.
Greetz,
EDIT: ook heb je niet veel aan alleen uithonen, doe dan wat aan je spoelpoorten en spoelpoort timing.. met honen ga je niks harder!.
geen kenda iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef MaximumRush het volgende:
Wat zijn een beetje goeie banden met goede grip??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |