addedquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hey jarno, kun je even de foto van mijn scoot in de OP aanpassen naar deze?
[afbeelding]
Een ietwat mooiere foto..
Ik vroeg watquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Ga ik dus ff naar de albert-heijn om Arno-koekjes en winegums te scoren, zie ik op de terugweg dat er een hele hap uit mijn linker claxon is
Heeft er waarschijnlijk iemand zijn fiets op gegooid, en daarbij niet nagedacht dat er hierdoor een jongetje heel erg verdrietig is geworden![]()
Aan de beste fietser: Jemig denkt er dan niet 1 hersencel in je kop na wat voor pijn je hier iemand mee doet
U vraagt wij draaienquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik vroeg wat
Ohja, en heel kut van je claxon
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc107/th_49967_IMG_1198.JPG]afbeelding][/URL]
En de hele collectie:
[[url=http://img21.imagevenue.com/loc5/th_49975_IMG_1197.JPG]afbeelding][/URL]
Er zitten op het spatbordje bij het aansluitpunt wel wat krasjes, maar doordat hij wit is zie je dat alleen als je hem onder een felle lamp zet
En omdat ik je wel een coole gozer vind mag je hem voor 4 euro hebben [afbeelding]
dankje! ff mijn puch afmaken en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie trouwens dat je laatst 16 bent geworden! Gefeliciteerd!
zorg voor een nieuwe danquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef Geqxon het volgende:
C2C, mijn linkje in de OP werkt niet zo goed meer
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:23 schreef Chanandler het volgende:
Tering 11 reeksen. Ik heersch echt hé.
Die RS uit et eerste deel, is in de prak gereden en total loss verklaardquote:
ja sorry ik krijg het echt niet meer goed, waarom zou ik ook niet wetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Dimitri heeft nu wel een erg gave brommer
Wat heb ik ineens voor lelijke Tomos!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Dimitri heeft nu wel een erg gave brommer
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Diemietuhriej ik vind echt dat je een supertoffe brommer hebt hoor
Ziet er wel netjes uit..quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:53 schreef Halvor het volgende:
Zou je deze ook in de OP kunnen zetten ?
M'n scooter (toen ie nog standaard was)
[afbeelding]
scheer je weg gladiool!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:19 schreef Stretto het volgende:
Wow wat een sloeber scooters in de OP![]()
![]()
Ik wil wel maar ik kan niet![]()
Thnxquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit..
Frisse kleur..
Deze : http://tinypic.com/w1smck.jpg . Moet nog achter mijn naam.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:04 schreef Messenga het volgende:
Zo klopt de OP weer?
Dat vroegen Geqxon en ik ons afquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
C2C, jij heet Jarno. Ben jij Jarno van Puchshop.nl ?
whehe sorry k heb er denk ik over heen gelezen...quote:
Jaa, supertöll! Bedankt.quote:
Tering hé, maak die foto eens wat kleiner.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:53 schreef Halvor het volgende:
Zou je deze ook in de OP kunnen zetten ?
M'n scooter (toen ie nog standaard was)
[afbeelding]
Aan de onderkappen en uitlaat e.d. te zien is het een aerox.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:47 schreef mister_dog het volgende:
wat is dat eigelijk voor scooter in de header van de OP? een aerox ofzo aan het uitlaatje te zien?
hehe, je plaatje weg gehaald van dat beugeltjequote:Op zondag 23 april 2006 01:00 schreef junkiesietze het volgende:
kan iemand mijn foto van me scooter aanpassen in de OP? want zo ziet me scooter er ook niet meer uit...
[afbeelding]
is het tegenwoordig
Netjes!quote:Op zondag 23 april 2006 01:00 schreef junkiesietze het volgende:
kan iemand mijn foto van me scooter aanpassen in de OP? want zo ziet me scooter er ook niet meer uit...
[afbeelding]
is het tegenwoordig
al langquote:Op zondag 23 april 2006 14:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hehe, je plaatje weg gehaald van dat beugeltje
ik vind die uitlaat echt zooooo verschirikkelijk....quote:Op zondag 23 april 2006 17:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
al lang
maar nu wel risico op boete voor verzekerings plaatje op carterkap heh
[afbeelding]
achterkant
jah ik weet t,quote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik vind die uitlaat echt zooooo verschirikkelijk....die van een jaartje later wel dik
deze dus:
[afbeelding]
das een stuk beterquote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
daarmee haalde ik 95 op teller
peugeot tellers zijn een van de nauwkeurigste scooter tellers die er zijn... zelf getest.quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef mic_forever het volgende:
dat is behoorlijk hoog voor een peugeot..je teller zal wel veel afwijken dan
want peugeot zijn kutblokken
Mijn teller, digitaal, peugeot jetforce, as we all know.quote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef fs180 het volgende:
mmh.. heb dr nou al weer 1000km opzitten.. sinds mn digitale tellen.. van 2 maandjes terug(nog nieteens denk ik zelfs terug)
Nee, duitse Peugeot Jetforce fanclub..quote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef Drifter__ het volgende:
Dat heb je met een GPS gemeten, neem ik aan ?
stond een aprilia area 51 op marktplaats, zag der wel vet uitquote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nu je trouwens over GPS begint..
Ik wil mss over een tijdje die TomTom Motor oid aanschaffen, die werkt ook voor de scooter.. We willen met een hele groep in de zomervakantie een paar dagen gaan toeren, door België enzo, en dan bij motels overnachten.. Dan lijkt me dat wel ideaal.. Iemand nog ervaring met dit plan? Vaker gedaan ofzo? Waar rekening mee houden?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef fs180 het volgende:
mmh.. heb dr nou al weer 1000km opzitten.. sinds mn digitale tellen.. van 2 maandjes terug(nog nieteens denk ik zelfs terug)
volgens mij geeft ie snelheid iets te laag aan..quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Alvilon het volgende:
[..]Van je digiteller klopte geen fuck? Of deed die het alleen nu crap?
Hoeveel KM heb je eigenlijk vandaag gereden? met je wacko teller
uh dat ie niet aan je verwachtingen voldoetquote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het er laatst nog met iemand over he...
Soms zegt iemand dat een uitlaat kut is of niet lekker rijd. Nu vraag ik mij dan af: Wat bedoel je dan?
Naar mijn kennis zorgt een uitlaat ervoor dat de lucht verplaatst word, en dat de manier waarop deze dat doet er voor zorgt dat de bromfiets langzaam of snel gaat, en dat het geluid hard of zacht is.
Hoe kan een uitlaat dan "niet lekker rijden" of "kut zijn" ?
nou als hij niet gemaakt is voor jou cilinder, kan je dus dips krijgt, oftwel is die niet goed aftestellen en rijdttie dus kut.quote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Soms zegt iemand dat een uitlaat kut is of niet lekker rijd. Nu vraag ik mij dan af: Wat bedoel je dan?
Naar mijn kennis zorgt een uitlaat ervoor dat de lucht verplaatst word, en dat de manier waarop deze dat doet er voor zorgt dat de bromfiets langzaam of snel gaat, en dat het geluid hard of zacht is.
Een uitlaat doet het goed als hij een goede tegendruk geeft aan een bepaalde cilinder, dat bepaalt voor het grootste deel hoe goed of slecht een uitlaat rijdt (mits goed afgesteld!). Ook kan het zijn dat een uitlaat verkeerd of niet goed gevormd is voor de uitlaatpoort van de cilinder. Correct me if I'm wrong, maar zo zit het volgens mij...quote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Shot is beter en geiler..... en over de prestaties gaan we het niet hebben want het is algemeen bekend dat een Shot over het algemeen op Mina Hori beter is dan een Yas Rquote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Halvor het volgende:
Heb net een Yasuni R gekochtGa em van de week maar is eronder gooien en kijken wat het verschil is met een Giannelli Shot. K vin em sowieso al een heel stuk mooier dan een Shot, de R heeft een mooie lange demper en de kwaliteit van t metaal is echt heel goed en stevig, net als de ophanging. We zullen zien wat ie doet
![]()
tegen mij? (je loopt dan wel een beetje achter) ik heb er vrijdag een dano ofzo om laten leggenquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Drifter__ het volgende:
Koop een Kenda band. KEIHARDE profiel, geen spijker die er makkelijk doorheen komt
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven allesquote:Op maandag 24 april 2006 22:10 schreef Stretto het volgende:
[..]
Shot is beter en geiler..... en over de prestaties gaan we het niet hebben want het is algemeen bekend dat een Shot over het algemeen op Mina Hori beter is dan een Yas R![]()
De standaard Jetforce uitlaat, dies pas mooi.quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven alles
[afbeelding] beetje lelijke foto maar kon geen betere vinden
Ik denk tegen Ayaxola.quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
tegen mij? (je loopt dan wel een beetje achter) ik heb er vrijdag een dano ofzo om laten leggen
Ik vind die juist echt lelijk. Dat terugloop stukje, zit zo beknepen er onderquote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
standaard uitlaat van aprilia sr ditech boven alles
[afbeelding] beetje lelijke foto maar kon geen betere vinden
bazooka powerrrquote:Op maandag 24 april 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De standaard Jetforce uitlaat, dies pas mooi.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk tegen Ayaxola.
http://www.kendausa.com/motorcycle/moped.html
Over het algemeen zijn Peugeot blokjes aardig hard te laten lopen, waardoor "natuurlijk" de levensduur achteruit gaat, wil je dan hard.. koop je dan bijv. een Manston, of MHR, of Polini.. ligt gewoon aan jezelf.quote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef junkiesietze het volgende:
en ja peugeot zijn kutblokken ik weet het ...
maar van de zomer ga ik er veel aan doenlaat ik m uithonen, sportfilter eronder. dikkere uitlaat (ga nog testen met hebo gara uitlaat van een vriend van me.
aka:
[afbeelding]
en dan mss voor de yasuni r
gaat iig een vliegende peug worden
ja kan ik niks aan doen, hij had dit en hij zei dat het wel een goede band was naja dan ga ik neit moeilijk zitten doen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
![]()
============
Waarom onbekende banden mister_dog. Nooit bezuinigen op veiligheid toch...![]()
hee nieuwe avartarquote:
Tjah, dealers fleshen altijdquote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja kan ik niks aan doen, hij had dit en hij zei dat het wel een goede band was naja dan ga ik neit moeilijk zitten doen...
[..]
hee nieuwe avartar
jah van me cilinder weet ik bar weinig af dus dat zal ik allemaal ff moeten leren.. maar ik kan wel me cilinder weer mooi glad krijgen van binnen... dan loopt ie weer wat mooier... (das toch uithonen dan...)quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Peugeot blokjes aardig hard te laten lopen, waardoor "natuurlijk" de levensduur achteruit gaat, wil je dan hard.. koop je dan bijv. een Manston, of MHR, of Polini.. ligt gewoon aan jezelf.
Mensen die hem niet opvoeren hebben er lang plezier van hoor, ken er genoeg.
En je Peugeot blokje is niet uit te honen, deze is van Aluminium.. dat valt niet te honen dat versplinterd.
Wil je een cilinder kunnen honen, moet je een Gietijzeren hebben.. gaat wat beter.
En ook zijn peugeot teller idd extreem goed bij nauwkeurigheid van ECHTE kmp/u, oftewel.. je vind geen nauwkeurigere tellers dan peugeot.
Greetz,
EDIT: ook heb je niet veel aan alleen uithonen, doe dan wat aan je spoelpoorten en spoelpoort timing.. met honen ga je niks harder!.
geen kenda iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef MaximumRush het volgende:
Wat zijn een beetje goeie banden met goede grip??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |