addedquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hey jarno, kun je even de foto van mijn scoot in de OP aanpassen naar deze?
[afbeelding]
Een ietwat mooiere foto..
Ik vroeg watquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Ga ik dus ff naar de albert-heijn om Arno-koekjes en winegums te scoren, zie ik op de terugweg dat er een hele hap uit mijn linker claxon is
Heeft er waarschijnlijk iemand zijn fiets op gegooid, en daarbij niet nagedacht dat er hierdoor een jongetje heel erg verdrietig is geworden![]()
Aan de beste fietser: Jemig denkt er dan niet 1 hersencel in je kop na wat voor pijn je hier iemand mee doet
U vraagt wij draaienquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik vroeg wat
Ohja, en heel kut van je claxon
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc107/th_49967_IMG_1198.JPG]afbeelding][/URL]
En de hele collectie:
[[url=http://img21.imagevenue.com/loc5/th_49975_IMG_1197.JPG]afbeelding][/URL]
Er zitten op het spatbordje bij het aansluitpunt wel wat krasjes, maar doordat hij wit is zie je dat alleen als je hem onder een felle lamp zet
En omdat ik je wel een coole gozer vind mag je hem voor 4 euro hebben [afbeelding]
dankje! ff mijn puch afmaken en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie trouwens dat je laatst 16 bent geworden! Gefeliciteerd!
zorg voor een nieuwe danquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef Geqxon het volgende:
C2C, mijn linkje in de OP werkt niet zo goed meer
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:23 schreef Chanandler het volgende:
Tering 11 reeksen. Ik heersch echt hé.
Die RS uit et eerste deel, is in de prak gereden en total loss verklaardquote:
ja sorry ik krijg het echt niet meer goed, waarom zou ik ook niet wetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Dimitri heeft nu wel een erg gave brommer
Wat heb ik ineens voor lelijke Tomos!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Dimitri heeft nu wel een erg gave brommer
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Diemietuhriej ik vind echt dat je een supertoffe brommer hebt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |