Maar ik trek je er wel uit bij het stoplicht!quote:
leuk uitaatje, heeft een jongen bij mij op school ook onder ze dna zitten...is dat wel een 70cc uitlaat??? (en waaarom zou je in vredesnaam zoveel vermogen willen???)quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
blaat
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef Geqxon het volgende:
Ja duh, want mijn blok valt altijd uit bij het stoplicht
50 en 70cc ja.. En ik wil mijn scooter gewoon snel maken, politie hebben ze hier toch niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:12 schreef mister_dog het volgende:
[..]
leuk uitaatje, heeft een jongen bij mij op school ook onder ze dna zitten...is dat wel een 70cc uitlaat??? (en waaarom zou je in vredesnaam zoveel vermogen willen???)
Ik ga verhuizen. Heb je nog een kamer over?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 en 70cc ja.. En ik wil mijn scooter gewoon snel maken, politie hebben ze hier toch niet.
zo lang je maar 50 rijdquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 en 70cc ja.. En ik wil mijn scooter gewoon snel maken, politie hebben ze hier toch niet.
?? wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zo lang je maar 50 rijdvanaf augustus rollerbank of snelheid dus maakt vermogen ook geen kut meer uit ...autowheelies
dan hebben ze rollerbanken die op snelheid gaan dus bandemaatje instellen en gassen...kw maakt geen donder meer uitquote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
?? wat bedoel je?
GVD! heb ik eindelijk die technigas er weer onder hangen... wil ik de straat uit rijden... breekt me gaskabel!!!!
whehe klopt.. echt kenker want nu kan je nog wel smokkelen.. met 0.7 kan je prima 75 rije..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:32 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dan hebben ze rollerbanken die op snelheid gaan dus bandemaatje instellen en gassen...kw maakt geen donder meer uit
en dat van je gaskabel...![]()
(stiekem verscheen er wel een lachje
)
wat is het probleem? ontgrens hem gewoon.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:53 schreef Drifter__ het volgende:
Vandaag wedstrijdje met een Runner Purejet. Hij: Iets dunnere varioring = 60/62km/h op teller.
Ik: Varioring en ECU begrensde 70cc. ()
Tot 50km/h was hij totaaaal kansloos.
Daarna kwam ie langzaam dichtbij..en werd ik ingehaald..![]()
IK WIL MIJN 70CC ONTGRENZENNNN![]()
dan gaat ie meteen zo hard...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:56 schreef C2C het volgende:
[..]
wat is het probleem? ontgrens hem gewoon.
loller en wel 70ccquote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil hard gaan maar geen boetes
lol
Ja, maar bedenk wel, je woont in een boerengat met meer koeien dan inwoners, waar internet nog zeldzaam is, en je 1 boerendisco hebt.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen. Heb je nog een kamer over?
Zolang je maar lekkere bochten hebt vind ik het primaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, maar bedenk wel, je woont in een boerengat met meer koeien dan inwoners, waar internet nog zeldzaam is, en je 1 boerendisco hebt.
ja in die boerendisco zullen ze vast wel bocht verkopenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zolang je maar lekkere bochten hebt vind ik het prima
+10 scherp...(al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 26 april 2006 19:42 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja in die boerendisco zullen ze vast wel bocht verkopen
+10 inzichtvolquote:Op woensdag 26 april 2006 19:42 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja in die boerendisco zullen ze vast wel bocht verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |