voor een scooter niet zo, een beetje getuned blokje haalt dat wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef Geqxon het volgende:
The cylinder kit will deliver an output between 6 and 8 HP.
De tering, voor een brommer is dat enorm veel..
door jou doen ze dus soms zo moeilijkquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef junkiesietze het volgende:
En je mag trouwens vrijwillig op de rollerbank...maar dan moet je het wel netjes vragen
ik was hier naar het politie bureau gegaan en zei toen dat ik me scooter standaard had gemaakt en ik wou kijken of ik nog problemen zou krijgen als ik werd aangehouden.
Toen mocht ik op de rollerbank en die gaf toen 1.4KW aan
Geen boete.. moest wel lopen naar huis..
noujah... de hoek om en weer rijden
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik liep net zo met mijn helm door de school:
[afbeelding]
Wat een friggin poser ben ik ook
ja, maar ik wil zeggen dat 7 hp niet moeilijk teverkrijgen isquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
7HP op 20HP is 35 procent..
Ja man. Mijn helm is dan ook zo tof.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]jij geilt wel hard op je helm he
Scootersquote:
De tering, ik zie de verzekeringsmaatschapijen al in hun handen wrijvenquote:Jazeker, zodra u het kenteken voor uw bromfiets ontvangt, moet de bromfiets verzekerd zijn. De verzekeringsplicht geldt dus ook als u niet op de bromfiets rijdt. Wanneer u van plan bent de bromfiets langere tijd niet op de openbare weg te gebruiken, dan kunt u op het postkantoor een schorsing aanvragen. De geldigheid van het kenteken wordt dan geschorst. Het tarief hiervoor is ¤ 22,70 per bromfiets (tarief 2005). Heeft u meer dan vijf bromfietsen (of andere voertuigen van 15 jaar of ouder), dan zijn alle volgende schorsingen gratis. Een alternatief voor het schorsen is een verzekering via een verzamelpolis. Dit kan goedkoper zijn dan schorsen. Informeer hiernaar bij uw eigen en/of andere verzekeraars.
quote:Schouwen: ¤15,00
Aanvraag op postkantoor: ¤22,50
Kenteken: ¤18,75
Uitreksel: ¤8,00
Totaal: ¤64,25
ik heb al 2 kentekens zonder uitrekstel gehaaldquote:Op woensdag 26 april 2006 13:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De tering, ik zie de verzekeringsmaatschapijen al in hun handen wrijven
Als ik zo even naar mijn eigen kosten kijk:
[..]![]()
![]()
waarom dat? daar zijn de wegen minder druk dan hier hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 13:27 schreef Geqxon het volgende:
In amerika is een motor haast een no-go. Levensgevaarlijk
Geloof me, ik heb op redelijk wat high-ways mogen meerijden. Naast dat het wegdek er drie keer kut is, is het ook nog eens zo dat auto's amper anticiperen op motoren ofwel er totaal geen rekening mee houden.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef C2C het volgende:
[..]
waarom dat? daar zijn de wegen minder druk dan hier hoor
of je moet door new york willen cruisen maar dat lijkt me niet.
Geqxon's helm.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]jij geilt wel hard op je helm he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |