Bewijs maar.quote:
Probeer maar eens, ja!quote:
*Check.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef Stofje het volgende:
Tieten.
Toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar niet alleen daarom vind ik je lief, dat weet je.
Dat-kan-verdulleme-niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zorg eerst maar eens dat je op die meet bent.
Als ik niet per se naar die bruiloft moest, bleef ik wel thuis, hoor. Maar het moet dus, like, per se.quote:
dan wordt je toch "ziek" voor die bruiloft?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik niet per se naar die bruiloft moest, bleef ik wel thuis, hoor. Maar het moet dus, like, per se..
dus ik heb c_c toch voor mij alleen?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:24 schreef Stofje het volgende:
Godver. Ik kan morgen ook niet naar de meet, dat had ik geloof ik ook al kenbaar gemaakt. Reden: Volgende ochtend heel vroeg in Breda zijn, de meet is wat dat betreft niet interessant genoeg om dan toch te gaan.
Krijg ik ineens ene mailtje dat ik morgen op de gastenlijst sta voor Tivoli om naar Radio Soulwax te gaan. Hoe vet!!
Daar ga ik toch wel even kijken.
Sowieso.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus ik heb c_c toch voor mij alleen?
Ja, want ik ga er ook niet bij zijn.quote:
Natuurlijk weet ik dat stoffie..quote:
Ik ben al bezig met mn 1e halve literquote:Op donderdag 20 april 2006 17:48 schreef JDude het volgende:
Vanavond overigens een dubbele verjaardag, dus ik bezat me gewoon een dag eerder dan jullie.
Tis er?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:59 schreef Misstique het volgende:
Moe, brak, pijn.
Mijn inwerkperiode is zwaar.quote:
Volhouden jijquote:Op donderdag 20 april 2006 17:59 schreef Misstique het volgende:
Moe, brak, pijn.
Moet je precies doen dan?quote:
Zie post hierboven. Ik moet de produktieprocessen leren kennen en dus een week meedraaien aan verschillende produktielijnen. Vandaag voor het eerst, maar ben nu al lichamelijk uitgeput.quote:
quote:Clementine. zegt:
Mag ik je een geheimpje vertellen?
[..]
David zegt:
en ja, dat mag
Clementine. zegt:
Ik ben smoorverliefd op BS. .
David zegt:
ja, en nu het geheimpje...
Clementine. zegt:![]()
Clementine. zegt:
Naja!
Clementine. zegt:
Was het zo duidelijk?
Hopelijk leest 'ie dit niet!quote:
Ik zal em er even op wijzen volgende keer dat ik em spreek.quote:
quote:
Doe niet, ik smeek je.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal em er even op wijzen volgende keer dat ik em spreek..
Wie is BS?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal em er even op wijzen volgende keer dat ik em spreek..
BiosLock.quote:
JIJ BENT HET ZELF HÈquote:
Ah die krullebol,dan kan ik er ook mee aan denken he'quote:
Een pizza te vaak eten?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:31 schreef mvdlubbe het volgende:
roellio> ik heb die pizza te vaak gegeten
Ik vermoed dat hij bedoelt dat dezelfde smaak pizza na een regelmatige consumptie over de periode van een jaar of 2 aardig de neus uit komt.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een pizza te vaak eten?. Jij eet een pizza vaker dna 1 keer?
Ik zie mogelijkheden tot chantage.quote:
Dat schijnt zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden tot chantage..
Dan zeg je "Ik heb dit soort pizza te vaak gegeten" of gewoon "Ik heb te vaak pizza gegeten", niet "Ik heb die pizza te vaak gegeten."quote:Op donderdag 20 april 2006 18:34 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij bedoelt dat dezelfde smaak pizza na een regelmatige consumptie over de periode van een jaar of 2 aardig de neus uit komt.
Je bedoelt: "Zo blijkens het is."quote:
Ssst.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bedoelt: "Zo blijkens het is."
![]()
Roellio is een apart figuur.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan zeg je "Ik heb dit soort pizza te vaak gegeten" of gewoon "Ik heb te vaak pizza gegeten", niet "Ik heb die pizza te vaak gegeten."
?quote:
Ik bedoel dus jaegermaester.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef pc-fr34k het volgende:
c. hoestsiroop?
Tot wanneer je zin hebtquote:Op donderdag 20 april 2006 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Vrijdag en zaterdag niks te doen, ik kom morgen dus naar de meet toe, alleen zal ik er wat later zijn, tot hoe laat is die meet?
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tot wanneer je zin hebt![]()
Staat geen tijd voor!
Ok, als ik niet te moe ben kom ik ook wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tot wanneer je zin hebt![]()
Staat geen tijd voor!
Huhquote:Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
-edit-
18.15 vertrekbord Utrecht CS!
DJ Jeanquote:Op donderdag 20 april 2006 19:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, als ik niet te moe ben kom ik ook wel.
Wat is het lijstje eigenlijk?
Geen idee?quote:
Hey, pikkie. Hoestnou?quote:
Dus?quote:
Groepsknuffel!quote:
Nee, blijf!quote:
Miss. Ik ben afgekoeld.quote:
Zoveel kandidaten altijd.quote:
Leuk lijstje, maar ik bedoelde komers(quote:
Kom(quote:Op donderdag 20 april 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
Als er een meet komt waar ik bij ben, dan weet ik zeker dat er een groepsknuffel komt.
Hoe vaak moet ik het nog gaan uitleggen?quote:
Nog een keer voor mij graag.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog gaan uitleggen?
Beter opletten, volgende keer.quote:
quote:
Special post for me?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap nix van die meet weer
Nou snap ik hier nooit iets,dus dat scheelt
Oh even voor Tiek en ik
Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik zie er ook zo uit,kwam ik net achter,ik kan de wallen spelen in mn eentjequote:
..quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef Biogarde het volgende:
Morgen MEET Utrecht!
Verzamelen: 18.15 bij het vertrekbord op CS Utrecht!! (is niet te missen, imo)!
Gesnopen allemaal![]()
![]()
Controle zal er zeker zijn, dus zorg voor een geldig kaartje![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, pikkie. Hoestnou?
*Aai over bol geeft.
Een stationsbord meetquote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef Biogarde het volgende:
Morgen, MEET, Utrecht!
Verzamelen: 18.15 bij het vertrekbord op CS Utrecht!! (is niet te missen, imo)!
Gesnopen allemaal![]()
![]()
Controle zal er zeker zijn, dus zorg voor een geldig kaartje![]()
Jaha, maar hoe ís het?quote:
Tof. Ik kom niet.quote:
Waar gaat die trein heen danquote:
Goed, lekker, TOF, kan ff niet beterquote:
Stofje en JDude zouden daar meteen achteraan moeten hobbelen?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:44 schreef Biogarde het volgende:
Kleine greep uit de lijst van komers op de "mini" () meet:
Moemoe
Paultjuhhh
PDL
Biogarde
Remlof
Heatwave
Dribbel_
mcDavid
Litso
Clumsy-Clown
Fraubitch
En nog een zooitje geloof ik![]()
We blijven in Utrecht, afgesproken bij Utrecht bord dus.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar gaat die trein heen dan,OV is sowieso een big no
![]()
Waarom moet je een kaartje hebben danquote:Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We blijven in Utrecht, afgesproken bij Utrecht bord dus..
Als ik kom ga ik denk ik naar stairway gelijk, moet nog kijken hoe moe ik ben enzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:44 schreef Biogarde het volgende:
Kleine greep uit de lijst van komers op de "mini" () meet:
Moemoe
Paultjuhhh
PDL
Biogarde
Remlof
Heatwave
Dribbel_
mcDavid
Litso
Clumsy-Clown
Fraubitch
En nog een zooitje geloof ik![]()
Omdat ik uit Rotterdam kom. Maar nu ben ik weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom moet je een kaartje hebben dan![]()
Ah nou we krijgen een topavond hoop ikquote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat ik uit Rotterdam kom. Maar nu ben ik weg.
Veul plaizieurquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Litso het volgende:
Even de groeten vanuit Friesland.
Het wordt trouwens morgen spannend of ik nog kom, ik heb geen idee hoe lang we bezig zullen zijn met verhuizen.
Que?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we het op 'mannen' houden.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik blame men oudersquote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, niets persoonlijks, blame je genen.
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij was t?quote:
Wel bóven de 28?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik doe niks met vrouwen onder de 28 ongeveer![]()
Ach, iedereen weet toch al dat ik geen 20 meer ben, boeien.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HA busted again he'![]()
Maar ja dus
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet toch al dat ik geen 20 meer ben, boeien..
Jong van geest, dát ben ik.quote:
Ik ookquote:
Quick! Someone call 911!!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
(situatieschets)Ik eet een slaatje,met z'on vorkje waar je ook mee kan snijden
Nu haal ik net met een rotgang dat vorkje uit mn mond
Met de snijkant
gevolg: auwa!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met de snijkant
Nou het is geen SBS progamma ofzo nog,maar mn lip voelt raar wel evenquote:
Kusje erop?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het is geen SBS progamma ofzo nog,maar mn lip voelt raar wel even
*grin*quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met de snijkant
Kan je er ook bij blazen en zuigen,dan word hij wat dunner mischienquote:
That'll be a first.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je er ook bij blazen en zuigen,dan word hij wat dunner mischien![]()
quote:
Misery is a book by Stephen King.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*even haar naam hier laat verschijnen..
Zelfs haar naam is mooi....quote:Op donderdag 20 april 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misery is a book by Stephen King.
Janet van den H.
... mooier dan die van iedereen..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zelfs haar naam is mooi....
Shit, nu heb ik dat nummer weer in mijn kopquote:Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
... mooier dan die van iedereen..
met... dezelfde naam.
You're welcomequote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik dat nummer weer in mijn kop![]()
weltrustenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef mcDavid het volgende:
ik kan ook niet héél ff naar een feestje, of de boel valt hier helemaal dood he
Ik ben eerder gesloopt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:10 schreef Janetje het volgende:
Zou bijna denken dat iedereen sociaal doet.
Herkenbaar.quote:
Verzamelen, opsluiten en wachten tot ze elkaar afmaken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn echt teveel te domme mensen.
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaaldquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Verzamelen, opsluiten en wachten tot ze elkaar afmaken?
Waarschuwing: Tokkievolk en Nederpop luisteraars.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaald
Het lijkt zich alleen maar meer te verspreiden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaald
Haaaaatssjilp...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarschuwing: Tokkievolk en Nederpop luisteraars.
Het is net de pest.
Ook hoi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Goeden nacht BeFfers
Konijntjes scheren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand hier idee tegen verveling?
fobo's lurkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ga je verder met de hazen..quote:
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..quote:
Vroegâh, toen ik nog op de boerderij van mijn oma kwam, speelde ik altijd met kuikentjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..
Schoor je ze ook?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog op de boerderij van mijn oma kwam, speelde ik altijd met kuikentjes.
quote:
Zo ben ik.quote:
Zal ik dan maar de standaardopmerking plaatsen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
*F5quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:29 schreef cerror het volgende:
Jemig, men zou hier eens f-5en...
Nopequote:
Printscreen dan?quote:
Dude, dat is gay.quote:
quote:
moet??quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
Ik ben bijna ladder en ik moet morgen om 8 uur opstaan.
Mwah.. niet echt.quote:
Mag toch hopen dat het niet serieus wasquote:
Met mij word niet gepimptquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:39 schreef guitarist.nl het volgende:
ik krijg 1 een keer een id voor een nieuw topicpimp hier je printscreen, moet je een printscreen maken en die gaan pimpen
Alsof zo een topic er al niet wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:39 schreef guitarist.nl het volgende:
ik krijg 1 een keer een id voor een nieuw topicpimp hier je printscreen, moet je een printscreen maken en die gaan pimpen
Neuh..quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het niet serieus was
was ook niet echt serieus bedoeldquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof zo een topic er al niet was
Ik mag jouw instelling wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:44 schreef MarkNMGN het volgende:
ik ga best wel slapen nu, teringavond... hele week verneukt, tyfuszooi.
Morgen er weer fris tegenaan met een chagerijnige teringbek.. mwahh tegen de avond moet die wel weg zijn.
misschien even een freddy om het verdriet verderweg te zuipen en compleet in coma in bed te rollen.
kloontje van jezelf?quote:
quote:Geregistreerd op: donderdag 22 augustus 2002 @ 21:02
Laatste bezoek: 22 seconden geleden
Aantal posts: 481 (gemiddeld 1 per dag)
Sorry B. Dit maal niet de mijne.quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:44 schreef MarkNMGN het volgende:
ik ga best wel slapen nu, teringavond... hele week verneukt, tyfuszooi.
Morgen er weer fris tegenaan met een chagerijnige teringbek.. mwahh tegen de avond moet die wel weg zijn.
misschien even een freddy om het verdriet verderweg te zuipen en compleet in coma in bed te rollen.
Trusten c'kequote:Op vrijdag 21 april 2006 03:22 schreef cerror het volgende:
Trusten allen.
You've got mail, missy!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef Bizznitch het volgende:
waar is iedereen goftedomme! hoe moet ik nu mijn immer saaie schooldag doorkomen
Moemoequote:Op vrijdag 21 april 2006 10:27 schreef Stofje het volgende:
Zeg, kutBeF, wakker worden!
Ik kom vanavond toch even naar de Stairway, ben er rond 19:15/19:30. Wie komt er nog meer?![]()
Mag ik je vanavond dan 3 kussen op de wang geven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moemoe
Paultjuhhh
PDL
Biogarde
Remlof
Heatwave
Dribbel_
mcDavid
Litso
Clumsy-Clown
Fraubitch
McDavid
Linkgetekende
TrenTs
Verder heb ik geen idee.
Lijstjes copypasten en aanvullen als je nog niet wakker bent is lastig.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mag ik je vanavond dan 3 kussen op de wang geven?![]()
Ik heb slaap. Dat ga ik straks in de trein inhalen. De trein waarvoor ik zal moeten rennen om te gaan halen. Verder is alles goed. Met jou?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
Hoe is het nou, c_c. Voel je je goed? Op je gemak? Hmmm?
'straks' is overigens om half 6. Ik moet zo eerst nog 4 uur lang mensen lastig vallen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb slaap. Dat ga ik straks in de trein inhalen. De trein waarvoor ik zal moeten rennen om te gaan halen. Verder is alles goed. Met jou?
Ah... dan hoor ik je wel weerquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'straks' is overigens om half 6. Ik moet zo eerst nog 4 uur lang mensen lastig vallen.
Hoi,quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:49 schreef JDude het volgende:
Hoi. Ik heb een kater.
Dit is een flauw grapje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi,
Wij hadden een hond maar nu helemaal geen huisdieren meer.
Ja, dat klopt. Dat krijg je op vrijdag... ik hoor alleen maar matige/flauwe grappen om me heen hierquote:
Mooi plaatje....quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik heb m'n fotoboek ge-update. Nu nóg narcistischer..
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet slapen... dus heb mijn belofte aan c_c maar vervuld.
hihiquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik heb m'n fotoboek ge-update. Nu nóg narcistischer..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
You've got mail, missy!
Ik ben slaapje doen!
Jah... tot de volgende keer. Vanavond pokerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope van dribbel. Ik moet werken, tot vanavond.
dus dan maak jij ze ook maar? dus als iedereen op vrijdag in de sloot springt... spring jij er achternaquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat krijg je op vrijdag... ik hoor alleen maar matige/flauwe grappen om me heen hier
Ja, ik heb geen eigen mening... je weet togquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dus dan maak jij ze ook maar? dus als iedereen op vrijdag in de sloot springt... spring jij er achteraan.
je mag die van mij wel lenenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen eigen mening... je weet tog
oja dat is waar... sorry schaapjequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen eigen mening... je weet tog
Dank je... Dan mag jij mijn vriendin even lenenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef mcDavid het volgende:
wat is het stil hier! is er strax een meet ofzo? [afbeelding]
Je hebt er zin anquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef mcDavid het volgende:
wat is het stil hier! is er strax een meet ofzo? [afbeelding]
Is er een meet danquote:
Ik volg het allemaal niet... vandaar dat ik er maar naar moet vragen. Je mocht willen dat je in zo'n mooie grot woonde als ik denk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:10 schreef mcDavid het volgende:
jij woont echt in een grot, of niet?
Whehehehe! Vertel! Pics!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:14 schreef Janetje het volgende:
Goddomme.. door 3 alarmen heengeslapen en wakker worden met de wetenschap dat je je gister belachelijk hebt gedragen.. hmmm...
Mwah... werd geloof ik een beetje raar van mn medicijnenmixje.. hehe..quote:
morfine is goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah... werd geloof ik een beetje raar van mn medicijnenmixje.. hehe..
Hmmwhah... Lijkt me niks, naar spulquote:
Krijg geen morfine.quote:
WMtZ.quote:
Ja, de groeten en veel plezier maarquote:
Ik zit te kijken hoe laat ik met de bus moet, treinen vinden mijn ret-abbonement niet lief, bussen wel.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
Ik ga straks hele enge, nieuwe mensen ontmoeten. Jullie hebben geluk dat jullie mij gaan ontmoeten, want ik ben dus niet eng.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Als er nog mensne zijn, wat zijn de tijden zeg maar, stairway na station en daarna de mcdonalds toch? Maar hoe laat enzo, dan weetb ik waar ik heen moet..
ik weet alleen dat je om 18:15 bij de vertrektijden zooii moet zijn bij utrecht CSquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Als er nog mensne zijn, wat zijn de tijden zeg maar, stairway na station en daarna de mcdonalds toch? Maar hoe laat enzo, dan weetb ik waar ik heen moet..
Ja, dat ga ik dus niet halen, of ik moet met de trein, dat kost me te veel geld. Met m'n abbonement laat de connexcion me bijna altijd toe, soms zitten er zeikerds tussen, de ns is niet lief.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik weet alleen dat je om 18:15 bij de vertrektijden zooii moet zijn bij utrecht CS
Kwart over 6 bij het meetpoint inderdaad. Dat ga ik zelf helaas niet redden, ik ga sowieso eerst nog naar huis om m'n spullen weg te leggen. Zal er zelf rond half 8 zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
ik hoop dat je dan een of ander mobiel nummer hebtquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus niet halen, of ik moet met de trein, dat kost me te veel geld. Met m'n abbonement laat de connexcion me bijna altijd toe, soms zitten er zeikerds tussen, de ns is niet lief.
Oeh stofje, nummers uitwisselen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik hoop dat je dan een of ander mobiel nummer hebt
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Of ik ga op mensen op straat vragen: "Heeft u toevallig een groep mensen voorbij zien lopen waarvan een deel naar bagger ruikt en een deel naar bier en frituur? Ik wil graag met ze beffen en dacht dat u me daar wel bij zou kunnen helpen."
Ligt eraan hoe laat ik weg ga, ik ga met de bus dus duurt wel ff, maar is wel handig als ik je zou kunnen bellen dan, ik ga zo douchen, eventjes wat eten, haren doen en dan weg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
!
Hoelaat denk je dat je op het station bent?
Je kan me best bellen, maar ik blijf dus ook niet lang. Rond 9 uur ga ik naar Soulwax in Tivoli, dus ben er ruim een uur... Dus wat dat betreft schiet het niet zo op.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ik weg ga, ik ga met de bus dus duurt wel ff, maar is wel handig als ik je zou kunnen bellen dan, ik ga zo douchen, eventjes wat eten, haren doen en dan weg.
Ja, ik ben er wel voor die tijd, het is dat als ik het niet zou kunnen vinden dat ik iemand ken bellen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je kan me best bellen, maar ik blijf dus ook niet lang. Rond 9 uur ga ik naar Soulwax in Tivoli, dus ben er ruim een uur... Dus wat dat betreft schiet het niet zo op.
Als het goed is, heb je mailquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel voor die tijd, het is dat als ik het niet zou kunnen vinden dat ik iemand ken bellen.
Als het goed is jij 2.quote:
Neuh, nie echt, had leukere plannenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:23 schreef Misstique het volgende:
Had je gewild dan?
Ik ook, maar iemand gooide roet in het eten.quote:
Haha.. thanks!quote:
Anytime.quote:
Beetje ziekig nog..quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Anytime..
Druk met de stage of om een andere reden moe?
quote:
Balen... beterschap!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:08 schreef Janetje het volgende:
Beetje ziekig nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |