ik blame men oudersquote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, niets persoonlijks, blame je genen.
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we het op 'mannen' houden.
Jij was t?quote:
Wel bóven de 28?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik doe niks met vrouwen onder de 28 ongeveer![]()
Ach, iedereen weet toch al dat ik geen 20 meer ben, boeien.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HA busted again he'![]()
Maar ja dus
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet toch al dat ik geen 20 meer ben, boeien..
Jong van geest, dát ben ik.quote:
Ik ookquote:
Quick! Someone call 911!!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
(situatieschets)Ik eet een slaatje,met z'on vorkje waar je ook mee kan snijden
Nu haal ik net met een rotgang dat vorkje uit mn mond
Met de snijkant
gevolg: auwa!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met de snijkant
Nou het is geen SBS progamma ofzo nog,maar mn lip voelt raar wel evenquote:
Kusje erop?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het is geen SBS progamma ofzo nog,maar mn lip voelt raar wel even
*grin*quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met de snijkant
Kan je er ook bij blazen en zuigen,dan word hij wat dunner mischienquote:
That'll be a first.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je er ook bij blazen en zuigen,dan word hij wat dunner mischien![]()
quote:
Misery is a book by Stephen King.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*even haar naam hier laat verschijnen..
Zelfs haar naam is mooi....quote:Op donderdag 20 april 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misery is a book by Stephen King.
Janet van den H.
... mooier dan die van iedereen..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zelfs haar naam is mooi....
Shit, nu heb ik dat nummer weer in mijn kopquote:Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
... mooier dan die van iedereen..
met... dezelfde naam.
You're welcomequote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik dat nummer weer in mijn kop![]()
weltrustenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef mcDavid het volgende:
ik kan ook niet héél ff naar een feestje, of de boel valt hier helemaal dood he
Ik ben eerder gesloopt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:10 schreef Janetje het volgende:
Zou bijna denken dat iedereen sociaal doet.
Herkenbaar.quote:
Verzamelen, opsluiten en wachten tot ze elkaar afmaken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn echt teveel te domme mensen.
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaaldquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Verzamelen, opsluiten en wachten tot ze elkaar afmaken?
Waarschuwing: Tokkievolk en Nederpop luisteraars.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaald
Het lijkt zich alleen maar meer te verspreiden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaald
Haaaaatssjilp...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarschuwing: Tokkievolk en Nederpop luisteraars.
Het is net de pest.
Ook hoi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Goeden nacht BeFfers
Konijntjes scheren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand hier idee tegen verveling?
fobo's lurkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand hier idee tegen verveling?
Dan ga je verder met de hazen..quote:
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..quote:
Vroegâh, toen ik nog op de boerderij van mijn oma kwam, speelde ik altijd met kuikentjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..
Schoor je ze ook?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog op de boerderij van mijn oma kwam, speelde ik altijd met kuikentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |