Zelfs haar naam is mooi....quote:Op donderdag 20 april 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misery is a book by Stephen King.
Janet van den H.
... mooier dan die van iedereen..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zelfs haar naam is mooi....
Shit, nu heb ik dat nummer weer in mijn kopquote:Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
... mooier dan die van iedereen..
met... dezelfde naam.
You're welcomequote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik dat nummer weer in mijn kop![]()
weltrustenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef mcDavid het volgende:
ik kan ook niet héél ff naar een feestje, of de boel valt hier helemaal dood he
Ik ben eerder gesloopt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:10 schreef Janetje het volgende:
Zou bijna denken dat iedereen sociaal doet.
Herkenbaar.quote:
Verzamelen, opsluiten en wachten tot ze elkaar afmaken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn echt teveel te domme mensen.
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaaldquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Verzamelen, opsluiten en wachten tot ze elkaar afmaken?
Waarschuwing: Tokkievolk en Nederpop luisteraars.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaald
Het lijkt zich alleen maar meer te verspreiden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwestie van tijd, door evolutie worden dat soort mensen vanzelf wel uit de genenpoel gehaald
Haaaaatssjilp...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarschuwing: Tokkievolk en Nederpop luisteraars.
Het is net de pest.
Ook hoi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Goeden nacht BeFfers
Konijntjes scheren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand hier idee tegen verveling?
fobo's lurkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ga je verder met de hazen..quote:
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..quote:
Vroegâh, toen ik nog op de boerderij van mijn oma kwam, speelde ik altijd met kuikentjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of kuikentjes.. die zijn zo lekker zacht..
Schoor je ze ook?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog op de boerderij van mijn oma kwam, speelde ik altijd met kuikentjes.
quote:
Zo ben ik.quote:
Zal ik dan maar de standaardopmerking plaatsen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
*F5quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:29 schreef cerror het volgende:
Jemig, men zou hier eens f-5en...
Nopequote:
Printscreen dan?quote:
Dude, dat is gay.quote:
quote:
moet??quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
Ik ben bijna ladder en ik moet morgen om 8 uur opstaan.
Mwah.. niet echt.quote:
Mag toch hopen dat het niet serieus wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |