quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef mcDavid het volgende:
wat is het stil hier! is er strax een meet ofzo? [afbeelding]
Je hebt er zin anquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef mcDavid het volgende:
wat is het stil hier! is er strax een meet ofzo? [afbeelding]
Is er een meet danquote:
Ik volg het allemaal niet... vandaar dat ik er maar naar moet vragen. Je mocht willen dat je in zo'n mooie grot woonde als ik denk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:10 schreef mcDavid het volgende:
jij woont echt in een grot, of niet?
Whehehehe! Vertel! Pics!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:14 schreef Janetje het volgende:
Goddomme.. door 3 alarmen heengeslapen en wakker worden met de wetenschap dat je je gister belachelijk hebt gedragen.. hmmm...
Mwah... werd geloof ik een beetje raar van mn medicijnenmixje.. hehe..quote:
morfine is goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah... werd geloof ik een beetje raar van mn medicijnenmixje.. hehe..
Hmmwhah... Lijkt me niks, naar spulquote:
Krijg geen morfine.quote:
WMtZ.quote:
Ja, de groeten en veel plezier maarquote:
Ik zit te kijken hoe laat ik met de bus moet, treinen vinden mijn ret-abbonement niet lief, bussen wel.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
Ik ga straks hele enge, nieuwe mensen ontmoeten. Jullie hebben geluk dat jullie mij gaan ontmoeten, want ik ben dus niet eng.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Als er nog mensne zijn, wat zijn de tijden zeg maar, stairway na station en daarna de mcdonalds toch? Maar hoe laat enzo, dan weetb ik waar ik heen moet..
ik weet alleen dat je om 18:15 bij de vertrektijden zooii moet zijn bij utrecht CSquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Als er nog mensne zijn, wat zijn de tijden zeg maar, stairway na station en daarna de mcdonalds toch? Maar hoe laat enzo, dan weetb ik waar ik heen moet..
Ja, dat ga ik dus niet halen, of ik moet met de trein, dat kost me te veel geld. Met m'n abbonement laat de connexcion me bijna altijd toe, soms zitten er zeikerds tussen, de ns is niet lief.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik weet alleen dat je om 18:15 bij de vertrektijden zooii moet zijn bij utrecht CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |