Bewijs maar.quote:
Probeer maar eens, ja!quote:
*Check.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef Stofje het volgende:
Tieten.
Toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar niet alleen daarom vind ik je lief, dat weet je.
Dat-kan-verdulleme-niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zorg eerst maar eens dat je op die meet bent.
Als ik niet per se naar die bruiloft moest, bleef ik wel thuis, hoor. Maar het moet dus, like, per se.quote:
dan wordt je toch "ziek" voor die bruiloft?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik niet per se naar die bruiloft moest, bleef ik wel thuis, hoor. Maar het moet dus, like, per se..
dus ik heb c_c toch voor mij alleen?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:24 schreef Stofje het volgende:
Godver. Ik kan morgen ook niet naar de meet, dat had ik geloof ik ook al kenbaar gemaakt. Reden: Volgende ochtend heel vroeg in Breda zijn, de meet is wat dat betreft niet interessant genoeg om dan toch te gaan.
Krijg ik ineens ene mailtje dat ik morgen op de gastenlijst sta voor Tivoli om naar Radio Soulwax te gaan. Hoe vet!!
Daar ga ik toch wel even kijken.
Sowieso.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus ik heb c_c toch voor mij alleen?
Ja, want ik ga er ook niet bij zijn.quote:
Natuurlijk weet ik dat stoffie..quote:
Ik ben al bezig met mn 1e halve literquote:Op donderdag 20 april 2006 17:48 schreef JDude het volgende:
Vanavond overigens een dubbele verjaardag, dus ik bezat me gewoon een dag eerder dan jullie.
Tis er?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:59 schreef Misstique het volgende:
Moe, brak, pijn.
Mijn inwerkperiode is zwaar.quote:
Volhouden jijquote:Op donderdag 20 april 2006 17:59 schreef Misstique het volgende:
Moe, brak, pijn.
Moet je precies doen dan?quote:
Zie post hierboven. Ik moet de produktieprocessen leren kennen en dus een week meedraaien aan verschillende produktielijnen. Vandaag voor het eerst, maar ben nu al lichamelijk uitgeput.quote:
quote:Clementine. zegt:
Mag ik je een geheimpje vertellen?
[..]
David zegt:
en ja, dat mag
Clementine. zegt:
Ik ben smoorverliefd op BS. .
David zegt:
ja, en nu het geheimpje...
Clementine. zegt:![]()
Clementine. zegt:
Naja!
Clementine. zegt:
Was het zo duidelijk?
Hopelijk leest 'ie dit niet!quote:
Ik zal em er even op wijzen volgende keer dat ik em spreek.quote:
quote:
Doe niet, ik smeek je.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal em er even op wijzen volgende keer dat ik em spreek..
Wie is BS?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal em er even op wijzen volgende keer dat ik em spreek..
BiosLock.quote:
JIJ BENT HET ZELF HÈquote:
Ah die krullebol,dan kan ik er ook mee aan denken he'quote:
Een pizza te vaak eten?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:31 schreef mvdlubbe het volgende:
roellio> ik heb die pizza te vaak gegeten
Ik vermoed dat hij bedoelt dat dezelfde smaak pizza na een regelmatige consumptie over de periode van een jaar of 2 aardig de neus uit komt.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een pizza te vaak eten?. Jij eet een pizza vaker dna 1 keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |