50 vind ik teveel pagina's.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb 'm allang weer op 50, hoor..
oh, één-na-laatste dan.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb 'm allang weer op 50, hoor..
Wanneer gaan wij cammen?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef cerror het volgende:
Damn, druk druk druk en dan ook nog dat weer.
60.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef Litso het volgende:
[..]
50 vind ik teveel pagina's.
100 is handig.
Ik had het druk, en het weer! niet iets weer maar je weet wel, het weer... warm enzo.quote:
KLOOTZAK JE LIET ME SCHRIKKEN!!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef Litso het volgende:
En nu is 'ie toch verrassend vroeg dicht.
Oh? is het daar warm?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had het druk, en het weer! niet iets weer maar je weet wel, het weer... warm enzo.
Valt McD's zaad over iemand besprenkelen onder normaal?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Ben ik nou echt de enige hier die normaal is?
mits over c_c.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt McD's zaad over iemand besprenkelen onder normaal?
reeksenstop trauma enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 16:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of het te kort was.
En dan moet ik mezelf weer een to ban aannaaienquote:
18 graden.quote:
Damn c..quote:
Kreeg rare dingen nadat ik begon met peniciline..quote:
kun je nog wel soppen?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kreeg rare dingen nadat ik begon met peniciline..
Vandaag terug gegaan, heb andere medicijnen gekregen (3 verschillende soorten)..
Heb nu nogsteeds koorts van die reactie op peniciline..
Vandaag heb ik nog niet afgewassen nee..quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik nog niet afgewassen nee..
Je negeert mequote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef cerror het volgende:
[..]
18 graden.
Hoe gaat met je vinger trouwens?
Dus toch de peniciline? Bah, beterschapquote:Op donderdag 20 april 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vandaag terug gegaan, heb andere medicijnen gekregen (3 verschillende soorten)..
heeftie wel hard gereden!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
Nou. Leuk hoor. Ik moest met mijn vader mee een rondje rijden..
Damn, hoge koorts of valt het mee?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo'n groot rondje was het niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heeftie wel hard gereden!
tenzij die bak als een tank om zijn as kan draaien...
Uhuh..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus toch de peniciline? Bah, beterschap.
Net bij de dok was het 38.2.. dus het valt nog mee..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Damn, hoge koorts of valt het mee?
En hoelang duurt het voordat je weer de oude bent?
wees blij dat je in ierland zit! als je hier zoiets had gehad had je misschien ergens in augustus een afspraak met de huisarts kunnen maken!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh..
Heb nu wel een mooi armbandje
Mjah.. ik liep gewoon een apotheek binnen en daar was toevallig ook een dokterspraktijk...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wees blij dat je in ierland zit! als je hier zoiets had gehad had je misschien ergens in augustus een afspraak met de huisarts kunnen maken!
Had NJ al gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Deed ik dat? Niet met opzet in elk geval
Ow waarom?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had NJ al gedaan volgens mij.
Liefff-fff.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ow waarom?
Nu heb ik 'm alweer teruggezet
Kan me iets bij voorstellen, nu hij aan fitness doet.quote:
en zó hoort dat!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. ik liep gewoon een apotheek binnen en daar was toevallig ook een dokterspraktijk...
Tuurlijk, ga maar zitten.. kom zo bij je.
5 min later zat ik binnen.
we zullen allemaal aan je denken!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Werken nu.
Ik wil niehiet.
Dag.
Je redt het wel. Denk aan dollars.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Werken nu.
Ik wil niehiet.
Dag.
Waarom zou ze aan jou denken?quote:
Als je iets durft te zeggen over krullen, dan ram ik je zo hard op je bek, mc, dat je volgende week nog moeilijk kauwt.quote:
Mag ik helpen?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je iets durft te zeggen over krullen, dan ram ik je zo hard op je bek, mc, dat je volgende week nog moeilijk kauwt.
Okay.quote:
Zijn krullen zijn nep!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat zijn krullen krommer zijn dan de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |