Lijstjes copypasten en aanvullen als je nog niet wakker bent is lastig.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mag ik je vanavond dan 3 kussen op de wang geven?![]()
Ik heb slaap. Dat ga ik straks in de trein inhalen. De trein waarvoor ik zal moeten rennen om te gaan halen. Verder is alles goed. Met jou?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
Hoe is het nou, c_c. Voel je je goed? Op je gemak? Hmmm?
'straks' is overigens om half 6. Ik moet zo eerst nog 4 uur lang mensen lastig vallen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb slaap. Dat ga ik straks in de trein inhalen. De trein waarvoor ik zal moeten rennen om te gaan halen. Verder is alles goed. Met jou?
Ah... dan hoor ik je wel weerquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'straks' is overigens om half 6. Ik moet zo eerst nog 4 uur lang mensen lastig vallen.
Hoi,quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:49 schreef JDude het volgende:
Hoi. Ik heb een kater.
Dit is een flauw grapje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi,
Wij hadden een hond maar nu helemaal geen huisdieren meer.
Ja, dat klopt. Dat krijg je op vrijdag... ik hoor alleen maar matige/flauwe grappen om me heen hierquote:
Mooi plaatje....quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik heb m'n fotoboek ge-update. Nu nóg narcistischer..
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet slapen... dus heb mijn belofte aan c_c maar vervuld.
hihiquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik heb m'n fotoboek ge-update. Nu nóg narcistischer..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
You've got mail, missy!
Ik ben slaapje doen!
Jah... tot de volgende keer. Vanavond pokerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope van dribbel. Ik moet werken, tot vanavond.
dus dan maak jij ze ook maar? dus als iedereen op vrijdag in de sloot springt... spring jij er achternaquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat krijg je op vrijdag... ik hoor alleen maar matige/flauwe grappen om me heen hier
Ja, ik heb geen eigen mening... je weet togquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dus dan maak jij ze ook maar? dus als iedereen op vrijdag in de sloot springt... spring jij er achteraan.
je mag die van mij wel lenenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen eigen mening... je weet tog
oja dat is waar... sorry schaapjequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen eigen mening... je weet tog
Dank je... Dan mag jij mijn vriendin even lenenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |