Kun je kopen bij de mages guild in elke stad, bij sommige personen. Gewoon ff iedereen in de guild langsgaan en dan kom je vanzelf wel bij de persoon die ze verkoopt.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef Morthill het volgende:
Moet nu 2 Grand Soul Gems, heb er al 3 van de University gejat. Waar zijn die dingen
wrom nie ?quote:
Ik heb 'm godver per ongeluk aan Martin gegeven, omdat ik snel door wat dialogen heen aan het klikken wasquote:Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik maar even de skeleton key gehaald.
ik heb perongeluk die pijl van de thiefs guild weer opgeraapt na gebruik en kan em niet meer dumpenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb 'm godver per ongeluk aan Martin gegeven, omdat ik snel door wat dialogen heen aan het klikken was
Je bent pas expert als je de 75 haalt zonder ring, dus met ring 84quote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Wel, ik heb nu een ring dat me blade +9 doet. Daardoor is mijn blade skill nu dus 74. Stel ik vecht even en haal de 75 ben ik een expert. Maar wat nu als ik de ring af doe? Valt mijn level dan weer terug naar 64? En dan doe ik em weer om en dan krijg ik weer bericht dat ik expert ben geworden![]()
Zit niet thuisquote:
Als ik de 360 versie had gekocht had dat geen verschil gemaakt verderquote:Op donderdag 20 april 2006 18:24 schreef Haijo het volgende:
PC versie, zeker. Zal hem leren.
*Haijo wil nu zelf liever ene pc en haalt emotioneel uit naar iedereen die er een heeft*
Check; die heb ik ook....."you cannot equip this item at this time" en "you cannot remove quest-itmes from your inventory"quote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
Dat heb ik met die ring van de Vipereye ofzo, moet daar nog wat mee doen maar zou bij god niet weten wat...
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je bent pas expert als je de 75 haalt zonder ring, dus met ring 84![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hoe krijg ik een horde guards achter me vandaan?Ik deed resist arrest omdat ik mijn gestolen goed wilde houden, maar nu rennen ze maar achter me aan om me af te maken
. En dat terwijl ik mijn bounty heb afbetaald bij de thieves guild!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef kcin22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voor 1 verkopen aan een merchant ipv 6 tegelijkquote:Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit met een klein luxeprobleem. Ik heb allerlei Deadra spullen gevonden die heel veel waard zijn, maar ik kan nergens een merchant vinden met meer dan 1200 gold. Waar kan ik die dan toch voor hun echte prijs verkopen?![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef kcin22 het volgende:
[..]Je wilt niet weten hoe ik van die guard af ben gekomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Hoe wordt je eigenlijk vampier? En heeft dat nog voordelen oid?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Wat een klotezooi, dat cure vampirism.
Vecht met vampiers, je wordt was gebeten.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe wordt je eigenlijk vampier? En heeft dat nog voordelen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kheb het al gevonden, nog iets te prijzig voor mij, maar kun je ergens je spullen die je nog niet gebruikt veilig opbergen? ik begin namelijk aardig zwaar te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik speel een sneak/thief en heb mijn major skills afgestemt op mage (behalve dan heavy armor) die heb ik ook in mijn major skills staan.. en light armor staat bij de minor skills... werkt ook erg goed... ben nog steeds lvl 1 maar mijn minor skills gaan goed omhoog..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef Heintje het volgende:
Ik speel het ook slim. Ik probeer voor een groot deel als mage te spelen. Maar wel met een heavy armor.
Maar ja, hoe beter mijn heavy armor skill des te minder het kost van mijn spels. En heavy armor helpt mee aan endurence en dus je health.
Dan kan ik nog steeds geen 2500 gold vangen, aangezien de merchant hoogstens 1200 heeftquote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
1 voor 1 verkopen aan een merchant ipv 6 tegelijk
Gewoon alles ff bewaren in een of ander huis... of je verkoopt het gewoon voor minder geldquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Expert handelaar, dat gaat nog wel ff duren...
Denk dat dat het gaat wordenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:38 schreef acethemask het volgende:
[..]
Gewoon alles ff bewaren in een of ander huis... of je verkoopt het gewoon voor minder geld![]()
Ga ik doen.. Alles wat maar een beetje waarde heeft ga ik meenemen (jatten) en stop ik in het huis van iemand die ik tijdens een quest vermoord heb..quote:
Al lid van de Dark Brotherhood? Ik heb eigenlijk een beetje schijt om lid te worden, ben bang dat mijn infamy weer veel te snel stijgt en ik niet meer kan bidden bij de Altarsquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef acethemask het volgende:
[..]
Ga ik doen.. Alles wat maar een beetje waarde heeft ga ik meenemen (jatten) en stop ik in het huis van iemand die ik tijdens een quest vermoord heb..
p.s. was eigenlijk niet de bedoeling om hem de doden ging per ongeluk![]()
![]()
Ik ben nog geen lid...quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al lid van de Dark Brotherhood? Ik heb eigenlijk een beetje schijt om lid te worden, ben bang dat mijn infamy weer veel te snel stijgt en ik niet meer kan bidden bij de Altars...
VeRVeeL Me DooD
Het altaar in de kelder van de arena healt volgens mij allesquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
Is het zo dat andere altaars ook andere dingen healen?
Ik heb geen Flauw ideequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef NJ het volgende:
Ik bedoelde meer in de trant van cure poison, dispel magic, cure disease.
Agh, gewoon oppakken en spelen, dat heb ik ook gedaan en het werkt prima. Je vindt alles wel uit terwijl je speelt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef renz0r het volgende:
Ik snap dus geen ene ruk van het spel
Is er een site waarin ik me kan inlezen? Ook wat je moet doen wat alles betekend?
Ook een punt is dat gamble gedoe enzo...Het zal allemaal wel
Wat bedoel je met dat gamble spel? Het proberen om de mensen vriendelijker tegen je te laten zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef renz0r het volgende:
Ik snap dus geen ene ruk van het spel
Is er een site waarin ik me kan inlezen? Ook wat je moet doen wat alles betekend?
Ook een punt is dat gamble gedoe enzo...Het zal allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb nu binnen no time iedereen uit mijn hand etend![]()
Ik denk dat heel veel mensen geen boekje hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:59 schreef Morthill het volgende:
Soms wil het nog wel helpen even het boekje erbij te pakkenDat mensen persuaden staat daar gewoon in
Tsja, das dan ook hun eigen schuldquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen geen boekje hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel blij dat ik al die soldaten heb van andere steden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Nog nooit iets gedownload?quote:
Muziek zal wel mogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de Dark Brotherhood quest line<@Richardfun> top Morthill ^O^
leven gebeterdquote:
Wat heeft werk hebben met downloaden te maken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
leven gebeterd![]()
Hoe ik dat heb gedaan, werk zoeken. Dat kan tegenwoordig al prima vanaf je 13e.
Dat als je werk hebt, je geld kan verdient, wat je kan gebruiken om dingen te kopen. Denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat heeft werk hebben met downloaden te maken?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
Zo, Grand Champion of the Arena is binnen.dus dat zei 'ie! ik was zo druk bezig met op hem in te hakken dat ik niet heb geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek onder de n00bs
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:39 schreef Quack_of_Doom het volgende:
[..]
dus dat zei 'ie! ik was zo druk bezig met op hem in te hakken dat ik niet heb geluisterd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dark Brotherhood gaat lekker, ik doe alles zo perfect mogelijk, levert erg leuke items op, jammer dat dingen gerecharged moeten worden op een gegeven moment.<@Richardfun> top Morthill ^O^
wat betekenen die icoontjes voor je quests nou eigenlijk? moeilijkheidsgraad? die staan namelijk niet in me 360 boekjequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen geen boekje hebben...
Bij andere winkeltjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef EricG het volgende:
Hoe kom je aan ectoplasms? Ik moet nou zo'n quest voor de Fighters guild doen, en ik moet er 5 hebben :S Had er vast 3 bij het winkeltje in Imperial City gekocht, maar waar vind ik de rest?
Jun je uit restjes van dode spoken halen in dungeons enzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef EricG het volgende:
Hoe kom je aan ectoplasms? Ik moet nou zo'n quest voor de Fighters guild doen, en ik moet er 5 hebben :S Had er vast 3 bij het winkeltje in Imperial City gekocht, maar waar vind ik de rest?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef EricG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn icoontjes voor wat voor soort quest het is, Dus thiefs guild, Main quest, Mage guild ect ectquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:09 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
wat betekenen die icoontjes voor je quests nou eigenlijk? moeilijkheidsgraad? die staan namelijk niet in me 360 boekje
Ja.quote:Op zondag 23 april 2006 11:44 schreef Aurelium het volgende:
Is dit spel speelbaar/leuk als je nog nooit een van de eerdere delen gespeeld hebt?
quote:Op zondag 23 april 2006 01:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Oké, ga ik dat 'ns doen. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef Aurelium het volgende:
Goede eerste indruk maar is het normaal dat je dat spel met een 6600 GT niet eens op mijn native TFT resolutie (1280 x 1024) kan draaien?
Das dan weer jammer. Tof spel of niet maar ik wil wel met meer dan 30 fps spelenquote:
Heb je al de ini tweak gedaan? Zonee, zoek dan even hier het Oblivion tweak guide op, en daar in OP zit een linkje naar de officiele oblivion forums en daar kun je een ini vandaan pakken.quote:Op zondag 23 april 2006 12:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Das dan weer jammer. Tof spel of niet maar ik wil wel met meer dan 30 fps spelen
Mijn tft geeft eigenlijk alleen scherp beeld op de native resolutie. Alle andere resoluties worden heel blurry enzo.quote:Op zondag 23 april 2006 12:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb je al de ini tweak gedaan? Zonee, zoek dan even hier het Oblivion tweak guide op, en daar in OP zit een linkje naar de officiele oblivion forums en daar kun je een ini vandaan pakken.
Je kan trouwens ook gewoon op 1024 x 780 (of een andere resolutie) spelen, ziet er nog even goed mooi uit (wel met AA x2 en high textures dan)
Maar verpesten de gameplay.quote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb net een uur lang niks anders gedaan dan loot van een grot naar de stad slepen om te verkopen... Toch ook niet echt hele toffe gameplay. Oneindige inventories hebben toch wel zo hun voordeel.
Doe ik ook vaak. man of 10 verslagen, al hun spullen naar buiten dragen, dan mijn eigen kledij uit doen en proberen zoveel mogelijk spullen van hun mee te nemen en verpatsen. Leverde mij vandaag ruim 5000 goudstukken op.quote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb net een uur lang niks anders gedaan dan loot van een grot naar de stad slepen om te verkopen... Toch ook niet echt hele toffe gameplay. Oneindige inventories hebben toch wel zo hun voordeel.
Oftewel gewoon cheatenquote:Op maandag 24 april 2006 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
gebruik ik een mod voor
word er gek van namelijk
je kan ook een mod voor een portol pakken .
Ga je een portel binnen en dan heb je een bed en kisten staan.
zie topic voor oblivion mods
Keuzes, keuzen..... ik laat teringzooi meestal liggen ! Het is een luxe probleemquote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pak alleen de echte dure shit opquote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Keuzes, keuzen..... ik laat teringzooi meestal liggen ! Het is een luxe probleem
Ja precies,.... iets wat enchanted is ofzo... de rest laat ik liggen. Kan niet alles meenemen ! Maar mijn mijn level 22 kom ik meestal wel ver genoeg.quote:
Bij de thiefguilde kun je ze kopen.... Hij staat er vanaf een uur of 12 's nachts tot en met een uurtje of 3. Loop anders een grot in en slacht wat goblins af. Die hebben er meestal wel wat bij..quote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Yankee_One het volgende:
waar kan ik lockpics kopen? ik heb een zooitje gekocht bij die gast na het joinen van de thievesguild, maar die is verdwenen...
Die mods wel ja, gelukkig zijn er nog honderden die veel toevoegen zonder de game uit balans te halen.quote:
Ik zit ook nu bij het begin van de Thieves guild, maar met mijn Skeleton Key gaat het wel wat makkelijker. Een lockpick die niet stuk gaat.quote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Yankee_One het volgende:
waar kan ik lockpics kopen? ik heb een zooitje gekocht bij die gast na het joinen van de thievesguild, maar die is verdwenen...
Die kan je toch pas vanaf lvl 10 halen??? Als dat niet zo is moet je ff zeggen waar ik hem kan vinden/kopen/jattenquote:Op maandag 24 april 2006 11:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zit ook nu bij het begin van de Thieves guild, maar met mijn Skeleton Key gaat het wel wat makkelijker. Een lockpick die niet stuk gaat.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef acethemask het volgende:
[..]
Die kan je toch pas vanaf lvl 10 halen??? Als dat niet zo is moet je ff zeggen waar ik hem kan vinden/kopen/jatten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:14 schreef NJ het volgende:
[..]Top...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel... Vanavond meteen proberen
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
Je had trouwens gelijk over die level tien vereiste hè.quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef acethemask het volgende:
[..]
Top...Dank je wel... Vanavond meteen proberen
![]()
Wat is dat nou. !!! nu was ik heel blij... meteen mijn humeur naar de klotequote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Je had trouwens gelijk over die level tien vereiste hè..
quote:Op maandag 24 april 2006 11:34 schreef acethemask het volgende:
[..]
Wat is dat nou. !!! nu was ik heel blij... meteen mijn humeur naar de klote![]()
Nu zal ik denk ik maar heel snel lvl 10 gaan worden.. Maar dat duurt nog wel ff. aangezien ik nog steeds lvl. 1 ben. en ik wilde eigenlijk er voor zorgen dat mijn minor skills ook een beetje mee omhoog reizendamn man!!!
![]()
Ja, een uur op en neer lopen om je zuurverdiende loot te kunnen slijten, dat is toffe gameplayquote:
Nee, ik kan hem wel op die resolutie draaien zonder problemen.quote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef Aurelium het volgende:
Goede eerste indruk maar is het normaal dat je dat spel met een 6600 GT niet eens op mijn native TFT resolutie (1280 x 1024) kan draaien?
Je hoeft toch geen uren op en neer te lopen.. Je kan toch ook gewoon fast travel gebruiken?? Ff je spullen verkopen en dan weer terug reizen naar waar je gebleven bentquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, een uur op en neer lopen om je zuurverdiende loot te kunnen slijten, dat is toffe gameplay...
Leg me bovendien eens uit op wat voor manier een oneindige inventorie de gameplay verpest? Aub niet aan komen met debiele argumenten dat het niet "realistisch" is...
Met fast travel ben ik dus een uur bezig geweest om alle loot uit een grot te slepen...quote:Op maandag 24 april 2006 13:03 schreef acethemask het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen uren op en neer te lopen.. Je kan toch ook gewoon fast travel gebruiken?? Ff je spullen verkopen en dan weer terug reizen naar waar je gebleven bent![]()
Het is ook helemaal niet de bedoeling om zo geld te verdienen, als je alleen de dure dingen meeneemt dan kan je veel meer dungeons doen en heb je uiteindelijke veel meer dure loot verzameld dan dat je een uur gaat zitten verkloten door echt alles uit een dungeon te halenquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, een uur op en neer lopen om je zuurverdiende loot te kunnen slijten, dat is toffe gameplay...
Leg me bovendien eens uit op wat voor manier een oneindige inventorie de gameplay verpest? Aub niet aan komen met debiele argumenten dat het niet "realistisch" is...
Welke grot heb jij volledig uitgemoordquote:Op maandag 24 april 2006 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met fast travel ben ik dus een uur bezig geweest om alle loot uit een grot te slepen...Zonder fast travel... Ik moet er niet eens aan denken
...
De grot die je aangewezen wordt als je de recommendation van het Leyawin mages guild wil halen. Stikte van de marauders met deadric armor en weapons, en dat spul weegt nogal wat.quote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef acethemask het volgende:
[..]
Welke grot heb jij volledig uitgemoordDat je zoveel tijd nodig hebt om alles te verkopen.. Die wil ik namelijk ook wel ff opzoeken.
![]()
Viel mij ook al op. Ik kan bijna elk spel gewoon op max zetten, maar bij oblivion werkte dat niet echt. Staat nu wel op 1024*768 idd, maar dan met medium antialiasing en texture size ed. Die tweaks zijn idd fijn. Heb diegene die je framerate verbeteren bij mij ook aangepast en het spel is er idd soepeler van gaan lopenquote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef Aurelium het volgende:
Wat geld??quote:Op maandag 24 april 2006 14:22 schreef NJ het volgende:
Ik had wat geld over, dus heb ik in Skingrad maar een huis gekocht voor 25.000..
Nu alleen nog inrichten..
Ik ook maar dan voor 5000 in Anvil... zou niet weten waarom ik er andere huizen bij met hebben... zie het voordeel niet... kan in elke Guild logeren !quote:Op maandag 24 april 2006 14:22 schreef NJ het volgende:
Ik had wat geld over, dus heb ik in Skingrad maar een huis gekocht voor 25.000..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zelf zonde om te doen maar wilde jullie deze niet onthouden.
Heb ik ookquote:Op maandag 24 april 2006 14:22 schreef NJ het volgende:
Is dat die metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 24 april 2006 16:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is dat die metjupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook wel eens willen weten ja! Mijn huisje in Anvil ligt nog vol met troep overalquote:Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan je eigenlijk inrichten??
In het geval van Anvil moet je de bijbehorende quest oplossen.quote:Op maandag 24 april 2006 16:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen weten ja! Mijn huisje in Anvil ligt nog vol met troep overal![]()
Hoe verzamel je zoveel gold, ik zit pas op 7000 of zoquote:Op maandag 24 april 2006 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik ook. Alleen nog niet volledig ingericht, alles bij elkaar kost het meer dan 50.000 volgens mij
![]()
ja dat rare teken ergens in een donkere hoek toch? wat moet je daar precies mee doen?quote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef NJ het volgende:
[..]
In het geval van Anvil moet je de bijbehorende quest oplossen.
Veel bandieten en marauders mollen die rondlopen in deadric, glass of ebony armor. En dan uren lang loot verslepen naar een merchant die 1200 gold heeft.quote:Op maandag 24 april 2006 17:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe verzamel je zoveel gold, ik zit pas op 7000 of zo
Daar heb je een geweldige questlog voor.quote:Op maandag 24 april 2006 17:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja dat rare teken ergens in een donkere hoek toch? wat moet je daar precies mee doen?
Welke merchant is dat eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel bandieten en marauders mollen die rondlopen in deadric, glass of ebony armor. En dan uren lang loot verslepen naar een merchant die 1200 gold heeft.
grinden dus, de reden dat ik geen WoW meer speelquote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel bandieten en marauders mollen die rondlopen in deadric, glass of ebony armor. En dan uren lang loot verslepen naar een merchant die 1200 gold heeft.
massaal beestjes doden, puur voor de xp en items.quote:
Daar kan je het voor doen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
massaal beestjes doden, puur voor de xp en items.
Dat is wat ik doequote:Op maandag 24 april 2006 17:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar kan je het voor doen.
Je kan ook gewoon de quests doen en kijken hoever je dan levelled.
Same herequote:
Dude, ik gebruik de quicktravel niet vaak, en dan is het gewoon heerlijk met m'n knol galloperen over de smalle wegen. jammer dat je niet knokken vanaf dat paardquote:Op maandag 24 april 2006 14:10 schreef Tain het volgende:
Gewoon zonder paard rondrennen, veel makkelijker
daar vind ik dus geen ene moer aanquote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
tja, ik heb aardig wat plantjes verzameld onderweg, nu al een paar keer meer dan 100 plantjes in mijn inv gehad van 1 soortquote:Op maandag 24 april 2006 19:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dude, ik gebruik de quicktravel niet vaak, en dan is het gewoon heerlijk met m'n knol galloperen over de smalle wegen. jammer dat je niet knokken vanaf dat paard![]()
Verschillende, de enige die ik uit mijn hoofd weet is in Imperial City in "A fighting Chance".quote:
Ik heb nog een lage security, dus hoe kan ik ze stelen? De enige grand soul gems die ik zag lagen in afgesloten displays met 'Very Hard' als difficulty voor het slotquote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef Sloggi het volgende:
Alle grand soul gems kun je trouwens stelen.
Die dus, enquote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik heb nog een lage security, dus hoe kan ik ze stelen? De enige grand soul gems die ik zag lagen in afgesloten displays met 'Very Hard' als difficulty voor het slot
let op, het volgende zorgt dat je voortaan vrijwel alle sloten open krijgt:quote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik heb nog een lage security, dus hoe kan ik ze stelen? De enige grand soul gems die ik zag lagen in afgesloten displays met 'Very Hard' als difficulty voor het slot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op maandag 24 april 2006 23:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
let op, het volgende zorgt dat je voortaan vrijwel alle sloten open krijgt:En vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 april 2006 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]Idd, geen centje pijn meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op maandag 24 april 2006 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Dat is niet grinden maar farmen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
moet je daar nou level 10 voor zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
Met die skeleton key is elk slot gewoon : X X X X X X X
Jupquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moet je daar nou level 10 voor zijn
Ja,.. heb hem zelf ook.... heerlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
Met die skeleton key is elk slot gewoon : X X X X X X X
Je kunt bij de plaatselijke merchant furnishings kopen, geen enkele keus jammer genoegquote:Op maandag 24 april 2006 16:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen weten ja! Mijn huisje in Anvil ligt nog vol met troep overal![]()
Gaat niet weg.. enige manier om gecured te worden is de quest die in de OP staat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben aangevallen door een vampier en wil mezelf nu helen bij een altaar. Maar elke keer krijg ik een bericht dat ik een crimineel ben en niet kan bidden oid. Weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen? Heb al mn gestolen spullen al weggelegd en heb geen bounty.
Dan is je infamy hoger dan je fame denk ik. Ik heb zelf een spell genaamd cure disease. Misschien dat die werkt. Die zou je bij een mage's guild kunnen kopen. Misschien anders een potion of iets met knoflook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben aangevallen door een vampier en wil mezelf nu helen bij een altaar. Maar elke keer krijg ik een bericht dat ik een crimineel ben en niet kan bidden oid. Weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen? Heb al mn gestolen spullen al weggelegd en heb geen bounty.
Aha, vandaar. Ik had een mandrake root gegeten en dat hielp ook tegen de ziektequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan is je infamy hoger dan je fame denk ik. Ik heb zelf een spell genaamd cure disease. Misschien dat die werkt. Die zou je bij een mage's guild kunnen kopen. Misschien anders een potion of iets met knoflook.
Heeft één van die mods van jou toevallig paspoppen? Waar je dus armor op kan zetten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb nu een paar mods voor meer huisjes er in gezet.en een mod voor die show kamer aan je huisje vast
om de buit te showen
Heel Morrowind had veel meer sfeer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik hoor nu net de intro van Morrowind en die van Oblivion achter elkaar. Die van morrowind heeft toch wel een stuk meer sfeer
Nee die zocht ik nog, want het is al een ramp om alles fantsoenlijk op tafeltjes te zetten zonder dat het omdonderd. Moet ik toch een beter gaan lezen of dat niet op een andere manier kan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Heeft één van die mods van jou toevallig paspoppen? Waar je dus armor op kan zetten?
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:19 schreef acethemask het volgende:
Ik ben een sneak/thief met major's op heavy armor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |