Ga ik doen.. Alles wat maar een beetje waarde heeft ga ik meenemen (jatten) en stop ik in het huis van iemand die ik tijdens een quest vermoord heb..quote:
Al lid van de Dark Brotherhood? Ik heb eigenlijk een beetje schijt om lid te worden, ben bang dat mijn infamy weer veel te snel stijgt en ik niet meer kan bidden bij de Altarsquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef acethemask het volgende:
[..]
Ga ik doen.. Alles wat maar een beetje waarde heeft ga ik meenemen (jatten) en stop ik in het huis van iemand die ik tijdens een quest vermoord heb..
p.s. was eigenlijk niet de bedoeling om hem de doden ging per ongeluk![]()
![]()
Ik ben nog geen lid...quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al lid van de Dark Brotherhood? Ik heb eigenlijk een beetje schijt om lid te worden, ben bang dat mijn infamy weer veel te snel stijgt en ik niet meer kan bidden bij de Altars...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
Het altaar in de kelder van de arena healt volgens mij allesquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
Is het zo dat andere altaars ook andere dingen healen?
Ik heb geen Flauw ideequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef NJ het volgende:
Ik bedoelde meer in de trant van cure poison, dispel magic, cure disease.
Agh, gewoon oppakken en spelen, dat heb ik ook gedaan en het werkt prima. Je vindt alles wel uit terwijl je speelt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef renz0r het volgende:
Ik snap dus geen ene ruk van het spel
Is er een site waarin ik me kan inlezen? Ook wat je moet doen wat alles betekend?
Ook een punt is dat gamble gedoe enzo...Het zal allemaal wel
Wat bedoel je met dat gamble spel? Het proberen om de mensen vriendelijker tegen je te laten zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef renz0r het volgende:
Ik snap dus geen ene ruk van het spel
Is er een site waarin ik me kan inlezen? Ook wat je moet doen wat alles betekend?
Ook een punt is dat gamble gedoe enzo...Het zal allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb nu binnen no time iedereen uit mijn hand etend![]()
Ik denk dat heel veel mensen geen boekje hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:59 schreef Morthill het volgende:
Soms wil het nog wel helpen even het boekje erbij te pakkenDat mensen persuaden staat daar gewoon in
Tsja, das dan ook hun eigen schuldquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen geen boekje hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |