Nice work! alleen denk ik dat je meer reacts over je zus gaat krijgen dan over je verbouwwerkquote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Camickaeze het volgende:
w00t! Lekker ding..
Voor de rest niets te melden..![]()
Hehe, wat kan ik zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nice work! alleen denk ik dat je meer reacts over je zus gaat krijgen dan over je verbouwwerk
Haha zusje is liev hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef sanger het volgende:
Je boft maar met zo een zus. Jij bent kreupel en zij gaat maar door!
Ze mag mij ook wel komen helpen trouwens
Damn, je moeder mag er ook wezenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef yiger het volgende:
[..]
Hehe, wat kan ik zeggenAls 't verbouwen niet boeit kijk je iig niet voor niets
Ik weet 't, dank jequote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Camickaeze het volgende:
w00t! Lekker ding..
Voor de rest niets te melden..![]()
M'n moederquote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Damn, je moeder mag er ook wezen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:41 schreef yiger het volgende:
[..]
M'n moederstaat er nie tussen hoor
vriendinnetje staat er wel ergens verstopt... als je haar bedoelt?![]()
FOEI
Jupquote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
[afbeelding] is dat je vriendinnetje?
whehe laten we nou net helemaal klaar zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef Remco_h het volgende:
ik wil je zus ook wel helpen met behang afsteken
Ze lijkt zo wel 50!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:44 schreef yiger het volgende:
[..]
Jup
niet de meest charmante foto ooit gemaakt, maar toch, ze is en blijft geweldig
als je zus daar ook helptquote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef yiger het volgende:
[..]
whehe laten we nou net helemaal klaar zijn![]()
M'n broer daarentegen gaat dit weekend wel aan de slag, misschien is dat wat voor je?![]()
Haha helemaal mee eens dat laag over laag, maaja 2 lagen hout en 8 lagen behang verder... Eeehm, gok ik dat er tot nu toe zo'n 500Kg puin in m'n box staatquote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef Marsepein het volgende:
Leuk op dit fanTastische Verbouwings Product te mogen aanschouwen. Ook leuk te lezen zo, duidelijke foto's. Erg leuk en niet voor niets aan het werk. De woonkamr kon alleen maar opknappen.
Dit is wat ik dus zo vaak zeg, laag over laag, het zou verboden moeten worden. Het huis komt zowat omhoog, zoveel puin heb je eruit gehaald!
Haha laat 't haar maar niet horenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ze lijkt zo wel 50!![]()
maar het zal de foto zijn ja
Veel succes met je huissie!
Haha dank u dank u (de woning iddquote:Op donderdag 20 april 2006 17:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Ziet er al goed uit zeg!! ik heb t over de woning he!!![]()
Heb alleen een beetje medelijden met je met al die trappen!!!!![]()
Da's wel een OMFG waard!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef yiger het volgende:
<knip>
En dan... de woonkamert! 3 foto's van, is echt vre-ze-lijk ingericht, en alles is er ondertussen godzijdank uit -D (ja, ook de schouw... lelijk ding)
<knip>
Haha, wat kan ik zeggen... die schrootjes met bling bling ertussen (klinkt al hipper hequote:Op donderdag 20 april 2006 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wow!Wat een ongelofelijk afbraakhok! En wat een werk heb je al verzet!
Echt super!
Ik ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden!
Mijn nummer 1 van erg is nog niet eens de schouw, maar die schrootjes met van die glimmende latjes ertussen!![]()
OMFGx2quote:
Haha, nou de 1e is duidelijk, PURE HELLquote:Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef MUUS het volgende:
Oh mijn God, die schrootjes op de muur. IK BEN BLIND!.
Schrootjes (. ) over schrootjes (
. )en dan nog acht lagen behang. Wat een knoeiers, zeg.
Oh, en waar heb je die vloer vandaan?.
Godzijdank nietquote:Op donderdag 20 april 2006 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk appartementje !
Ben je op het elektrisch gebied nog wat aan het veranderen of in de planning ?
Myn god. Dan ist nog altijd Zussen topique hequote:
zit je zus ook op fok!???quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef yiger het volgende:
[..]
Myn god. Dan ist nog altijd Zussen topique he![]()
en echt.. nja goed, tis me zus, tuurlijk dat ik er niet op gheil, maar tochkom op zeg. Zijn mooie meisjes nou zo zeldzaam hier op fok? dacht 't nie toch
![]()
afgekapte 'en nu weer ontopic' reactie
Haha, zusje en fok = neeen, hooguit msn sporadischquote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef Remco_h het volgende:
[..]
zit je zus ook op fok!???
ot...
wat ga je ipv de schouw doen? gewoon een gaskachel los in de kamer of maak je weer een schouw?
kon zijn dt je een haard iets romantisch vond hebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef yiger het volgende:
[..]
Haha, zusje en fok = neeen, hooguit msn sporadischen neeeee je krijgt d'r adres niet
En die schouw? achheb complete CV installatie, dus komt een fatsoenlijk afgewerkt muurtje voor in de plaats (oftewel, netjes afwerken met gipsplaten
)
Vind die hele schouw ook zonde van de ruimte trouwens. Woonkamer is 4,70 bij 6, met die schouw had je daar 'effectief' 4,70 bij 4,80 ofzo van over. Lever ik liever 40cm in op een muurtje waar ik nog omheen kan bouwen![]()
Haha eeeh, nja haard kan op zich wel iets romantisch hebben hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Remco_h het volgende:
[..]
kon zijn dt je een haard iets romantisch vond hebben
omdat niemand anders t vraagt....
heb je de vorige bewoners gezien? was t familie van frans bauer en zijn ze weer terug naar een woonwagen?
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef yiger het volgende:
[..]
Godzijdank niet![]()
Eind jaren 90 is de woning van binnen gemoderniseerd (weg gaskachels overal CV) hiernaast hebben ze ook stoffen bedrading vervangen en een nieuwe groepenkast aangelegd
Dus daar heb ik geen omkijken naar godzijdank (was verteld dat er nog stoffen bedrading was, maar bleek dus 1 aderpaar te zijn wat niet was aangesloten)
Haha ach zusje is zusje, en als mensen dat spannender vinden? prima tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef Étoile het volgende:Heb je al spijt van die foto van je zusje
![]()
Overigens echt heel knap dat je zoveel werk alleen hebt gedaan. Ga je de rest ook alleen doen?
En wat zit er nou op de eerste foto achter/op die deur?!
Haha idd schakelmateriaal, maar gaat 'in' de muur (dus klein beetje verbouwen), moet wel netjes gebeuren (en veiligquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
, godzijdank niet.. behalve een beetje het schakelmateriaal weer recht aan de muur zetten, zul je er dus idd niet wat aan doen.
Pff zit best nog veel werk in en het helpt natuurlijk ook niet echt dat je alles na beneden en naar boven moet sjouwen![]()
Hehe, ik weet ik weet, maar geen conditie, dus die trappen zijn wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Hulde wat een klus![]()
En dat via al die trappen![]()
Vind alleen het slopen al met al die trappen een hulde waardquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef yiger het volgende:
en.. die hulde? komt wel als ik hier kan zeggen dat ie klaar is
Haha eeeh, jah, nou jij zeker ook sterkte danquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Cee het volgende:
![]()
Knap werk! Ik krijg al spit als ik naar de foto van het trappenhuis krijg. Ben zelf ook net een paar weken bezig tussen m'n werk en slapen door, en ik vind het al een hele klus om al die zware gevaartes over de galerij naar de lift te slepen.
Ik vond die schouw eigenlijk zo fout dat ie mooi was.![]()
Kleine correctiequote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef Marsepein het volgende:
Lag de waterleiding wel in een mantelbuis? Anders maak je nu het probleem alleen maar erger.
Oftewel: k#tquote:Op dinsdag 25 april 2006 07:38 schreef Marsepein het volgende:
Ja maar, maar maar ..... het is juist het koper wat de scheur heeft veroorzaakt. Koper wordt aangevreten door stucmortels en zet daardoor uit (Oxidatie) Door het dichtsmeren zie je het probleem niet meer maar is het er nog wel.... Het maakt dus niet uit wat er door heen loopt![]()
Hier heeft Marsepein gelijk in. De buis hoort ommanteld te zijn tegen oxidatie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:38 schreef Marsepein het volgende:
Ja maar, maar maar ..... het is juist het koper wat de scheur heeft veroorzaakt. Koper wordt aangevreten door stucmortels en zet daardoor uit (Oxidatie) Door het dichtsmeren zie je het probleem niet meer maar is het er nog wel.... Het maakt dus niet uit wat er door heen loopt![]()
Hehe *zucht* zowaar mijn 1e tegenvallerquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:16 schreef Marsepein het volgende:
Jawel hoor suggesties:
Uithakken en vervangen of nieuwe sleuf maken nieuwbuisje erin en dicht smeren. De oude er met grof geweld uitbreken.
Kortom veel keus heb je niet.
Net zoiets als goudband als ik 't goed zie?quote:
Goed puntquote:Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef Marsepein het volgende:
Het is zeker niet net zo iets als goudband. Fix en Finnish is voor pleisterwerk tot 2 mm dikke laagdikte.
Goudband is voor een laagdikte van minimaal 10 mm.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:41 schreef yiger het volgende:
[..]
Goed punt
Goudband is mogelijkerwijs wel verstandig voor aantal andere muren, maar fix&finish dus opzoeken voor afwerking gipswanden zou je zeggen?
Ik ga kijken, hebben ze vast bij de grotere klusboerquote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
Heb je trouwens die waterleiding al uitgehakt en het probleem opgelost?
Vermoedt dus fix & finish als afwerkingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:42 schreef sanger het volgende:
Ik zou inderdaad ook fix & finish nemen. Gewoon te koop bij iedere bouwmarkt. Is super!
Hoe ga je de wand afwerken? Behang of?
*zucht*, toch maar even hard nadenken over hoe of wat qua die leidingenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Marsepein het volgende:
Truste, maar bedenk wel, die waterleiding moet eruit. Vervangen of een alternatieve route zoeken is de enige optie.
[Offtopic]quote:
lijkt me ook als ik 't wat tijd en een hoop energie gunquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:45 schreef vriendinnie het volgende:
Leuk appartement, valt echt wel iets van te maken lijkt me. Gefeliciteerd!
nu je zus (je) weer eens ter sprake komt he....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:57 schreef yiger het volgende:
My god, zusje is hervonden door een aantal
en zusje = zus = niet echt op zoek zeg maar
Maar iig thx voor de compl. @ le muur
Geen idee waar de borneostraat is eigelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:02 schreef Gio het volgende:
Is dit toevallig een woning in de buurt van de Borneostraat in Amsterdam? Ik vraag dat omdat ik ooit eens ben wezen kijken naar gerenoveerde woningen daar, en die hadden echt precies dezelfde indeling.
ik zat te denken aan de reactie "fuck mn zus" mja... volgens mij werkt dat met 't niveau van sommige fokkers nogal averechtsquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef KcA het volgende:
meer foto's van je zus!
Foto's van je huis mogen ook eventueel![]()
Muha, als ik zeg *zusje tjekt fok!*quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef Remco_h het volgende:
[..]
nu je zus (je) weer eens ter sprake komt he....
heeft ze dit topic al eens gelezen?![]()
Smaken verschillenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef Adelante het volgende:
zonde van die schouw
Succes verder met al het werk, Y.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef yiger het volgende:
Blijkt nou.... heb ik 't sleuteltje niet voor de ontluchtings.... (dinges?) van de verwarmingen. Oftewel, einde oefening
Mijn semi-naieve hoop is uitelijk eind juniquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Ziet er al goed uit!!
Wanneer hoop je er in te kunnen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:43 schreef yiger het volgende:
17 Mei
en als ik het zo lees en zie, lijkt het toch alsof ik meer heb gedaan dan wanneer ik midden in die zooi sta, godzijdank
Maar lieve oblivion, natuurlijk niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Geen slecht idee een topic te openen, hè?![]()
Ziet er goed uit!!![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef yiger het volgende:
[..]
Maar lieve oblivion, natuurlijk niet!
Bij deze mijn eeuwige adoratie!![]()
p.s. het geeft idd wel meer overzicht
quote:
Waar semi-onzinnige reacties al niet goed voor zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Nu zit er cola op mijn scherm...![]()
Ontopic:
Hoe ga je het inrichten?
Mee eensch (afplamuren) ware het niet dat de stuclaag die er nu zit te verrot voor woorden is (zit er denk ik al 'voor' de jaren 70 in als ik behang zag). Op zich niet super erg, maar de stuclaag is ook geimpregneerd, waardoor afwerken wel werkt, maar niet altijd goed paktquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:26 schreef MMach het volgende:
That's the way i like it. Het gaat goed vooruit en het tussenresultaat mag er zeker al zijn. Keep up the good work. Ik kies persoonlijk altijd voor het afplamuren van gestucte muren, gewoon omdat ik denk dat ik gipsplaten nooit volledig strak ga krijgen. Mss ga ik het later ooit wel es proberen.
quote:
Was toch aan de schoonmaak...quote:
beeldscherm wel schoon gekregen hoop ik?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef ranzige_pad het volgende:
ik blijfhet zonde vinden van die schouw. OK hij was best groot, maar toch zonde
Je bedoeld een mooie schouw in je huis?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef ranzige_pad het volgende:
toch heeft het iets.
True truequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, een jaren 70 inrichting eruit slopen om een nieuwe te maken.![]()
En ik vind het juist slim om een basis te pakken waar je alles mee kan!![]()
Daar is over nagedacht.
[..]
Was toch aan de schoonmaak...![]()
Zo'n schouw?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef ranzige_pad het volgende:
toch heeft het iets.
Haha ja geloof ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:55 schreef jadelovespat het volgende:
Ik zou hem verbouwen niet verwijderen, ik vind een schouw coool
Maar smaken verschillen hè.
Wel tof wat je aan het doen ben. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van het verbouwen, inrichten en betalen van mijn eeste huis. En dat is nu bijna 3 jaar geleden.
Idd erg origineelquote:
Schilder 'm in z'n geheel in een gewaagde kleur en dan lijkt het al heel anders (had ik gedaan althans).quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Leg mij eens uit wat hier mooi aan is?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:33 schreef yiger het volgende:
[..]
Zal bij volgende update me broer ook maar plaatsen dan?Hou ik de dames ook blij.
Als het project zolang stil gelegen heeft; woon je er al dan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:58 schreef yiger het volgende:
Na kleine reminder van oblivion dat dit topic nog bestaat (schaam me diep) weer eens een kleine update.
Heb de laatste tijd redelijk stil gestaan qua huis door gebrek aan zin, maar pasgeleden weer begonnen. Alle kamers zijn nu in principe klaar, vloer is al deels gelegd etc.
Er zijn welgeteld nog 2 dingen die afgemaakt moeten worden nu, namelijk:
keuken
Vloer
Vrij simpel dus, maar goed, duurt nog ff voordat 't af is
Verder viel me op dat m'n foto's weg zijnmoet dus ff op zoek gaan naar plekje om ze op te slaan. Tot dan nu in ieder geval 3 fototjes van vloer en 1 kamer
Hopelijk heb ik binnenkort fatsoenlijk tijd om een 'echte' update te plaatsen.
Behang in de kleine kamer:
[afbeelding]
Vloer woonkamer (inmiddels al af):
[afbeelding]
Nogmaals vloer woonkamer:
[afbeelding]
Het project heeft deels stilgelegen omdat er geen druk is om er al te wonen (heb een dak boven m'n hoofd)quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als het project zolang stil gelegen heeft; woon je er al dan ?![]()
Wat moet er nog precies allemaal zo'n beetje aan de keuken gebeuren ?
hehe eeeehm, vrij simpelquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:47 schreef Oblivion het volgende:
Oh leuk! Een update!![]()
![]()
Roze behang? Leg eens uit?![]()
De aansluitingen zaten er al dat ik 't huis inging. Er komt wel nog een douchekabine (zsm), dus verwacht dat dat wel goed zit (Vorige bewoner had enkel een douchegordijn).quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Charisma het volgende:
ook even gelurkt ...is dat niet gevaarlijk de wasmaschine zo dicht bij de douche?
ziet er verder wel goed uit!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |