Kleine correctiequote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef Marsepein het volgende:
Lag de waterleiding wel in een mantelbuis? Anders maak je nu het probleem alleen maar erger.
Oftewel: k#tquote:Op dinsdag 25 april 2006 07:38 schreef Marsepein het volgende:
Ja maar, maar maar ..... het is juist het koper wat de scheur heeft veroorzaakt. Koper wordt aangevreten door stucmortels en zet daardoor uit (Oxidatie) Door het dichtsmeren zie je het probleem niet meer maar is het er nog wel.... Het maakt dus niet uit wat er door heen loopt![]()
Hier heeft Marsepein gelijk in. De buis hoort ommanteld te zijn tegen oxidatie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:38 schreef Marsepein het volgende:
Ja maar, maar maar ..... het is juist het koper wat de scheur heeft veroorzaakt. Koper wordt aangevreten door stucmortels en zet daardoor uit (Oxidatie) Door het dichtsmeren zie je het probleem niet meer maar is het er nog wel.... Het maakt dus niet uit wat er door heen loopt![]()
Hehe *zucht* zowaar mijn 1e tegenvallerquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:16 schreef Marsepein het volgende:
Jawel hoor suggesties:
Uithakken en vervangen of nieuwe sleuf maken nieuwbuisje erin en dicht smeren. De oude er met grof geweld uitbreken.
Kortom veel keus heb je niet.
Net zoiets als goudband als ik 't goed zie?quote:
Goed puntquote:Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef Marsepein het volgende:
Het is zeker niet net zo iets als goudband. Fix en Finnish is voor pleisterwerk tot 2 mm dikke laagdikte.
Goudband is voor een laagdikte van minimaal 10 mm.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:41 schreef yiger het volgende:
[..]
Goed punt
Goudband is mogelijkerwijs wel verstandig voor aantal andere muren, maar fix&finish dus opzoeken voor afwerking gipswanden zou je zeggen?
Ik ga kijken, hebben ze vast bij de grotere klusboerquote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
Heb je trouwens die waterleiding al uitgehakt en het probleem opgelost?
Vermoedt dus fix & finish als afwerkingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:42 schreef sanger het volgende:
Ik zou inderdaad ook fix & finish nemen. Gewoon te koop bij iedere bouwmarkt. Is super!
Hoe ga je de wand afwerken? Behang of?
*zucht*, toch maar even hard nadenken over hoe of wat qua die leidingenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Marsepein het volgende:
Truste, maar bedenk wel, die waterleiding moet eruit. Vervangen of een alternatieve route zoeken is de enige optie.
[Offtopic]quote:
lijkt me ook als ik 't wat tijd en een hoop energie gunquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:45 schreef vriendinnie het volgende:
Leuk appartement, valt echt wel iets van te maken lijkt me. Gefeliciteerd!
nu je zus (je) weer eens ter sprake komt he....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:57 schreef yiger het volgende:
My god, zusje is hervonden door een aantal
en zusje = zus = niet echt op zoek zeg maar
Maar iig thx voor de compl. @ le muur
Geen idee waar de borneostraat is eigelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:02 schreef Gio het volgende:
Is dit toevallig een woning in de buurt van de Borneostraat in Amsterdam? Ik vraag dat omdat ik ooit eens ben wezen kijken naar gerenoveerde woningen daar, en die hadden echt precies dezelfde indeling.
ik zat te denken aan de reactie "fuck mn zus" mja... volgens mij werkt dat met 't niveau van sommige fokkers nogal averechtsquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef KcA het volgende:
meer foto's van je zus!
Foto's van je huis mogen ook eventueel![]()
Muha, als ik zeg *zusje tjekt fok!*quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef Remco_h het volgende:
[..]
nu je zus (je) weer eens ter sprake komt he....
heeft ze dit topic al eens gelezen?![]()
Smaken verschillenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef Adelante het volgende:
zonde van die schouw
Succes verder met al het werk, Y.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef yiger het volgende:
Blijkt nou.... heb ik 't sleuteltje niet voor de ontluchtings.... (dinges?) van de verwarmingen. Oftewel, einde oefening
Mijn semi-naieve hoop is uitelijk eind juniquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Ziet er al goed uit!!
Wanneer hoop je er in te kunnen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:43 schreef yiger het volgende:
17 Mei
en als ik het zo lees en zie, lijkt het toch alsof ik meer heb gedaan dan wanneer ik midden in die zooi sta, godzijdank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |