17 MeiEn dan weer ruwweg een week later een update
![]()
Waarom zo weinig? Druk!! Werk druk, thuis druk, je kent 't wel
![]()
En daarnaast... nou ja, vooral weinig zichtgbaars gedaan afgelopen weken.
Hieronder een korte samenvatting met wat fototjes dus
![]()
Ik heb in ieder geval de afgelopen week de electra afgemaakt 'achter' de muren (lichtschakelaars verplaatst van gang naar woonkamer, electra verlaagd).
Alle gipsplaten die al geplaatst zijn opnieuw geplaatst (en electra verstevigd bij stekkerdoos) zodat ze beter aansluiten op plafond (ivm de afwerking).
Alle verwarmingen leeg laten lopen na het halen van nieuwe sleuteltjes
Uiteraard ging dat niet echt zoals ik dacht, dus broerlief lief aangekeken en die kwam even helpen.
Nou had hij de geniale suggestie om dus de verwarmingsbuizen 'achter' een wand te plaatsen, dus naast het leeglaten lopen alles ook meteen losgekoppeld en weggelegd zodat dit 'netjes' overnieuw gedaan kan worden
Alle resten 'houtwerk' bij de muur waar de verwarmingen zaten verwijderd zodat ik tenminste de muur fatsoenlijk kan afwerken
![]()
Hierna dolenthausiast begonnen met die muur afwerken met gips, maar helaas, mijn te gekke plan ging niet werken (direct op de muur), het pakte wel, maar niet stevig genoeg, dus mag ik vandaag overnieuw mee beginnen
![]()
Verder deze week dus de 'ramen' muur afwerken (gaat nog ff duren), en als 't dan allemaal beetje meezit ook de muur waar de verwarmingsbuizen liepen (en gaan lopen) afwerken. Als dat gedaan is nog 1 wandje (van hooguit 2 meter) en de woonkamer is op plafond schuren na klaar
![]()
(plafond schuren
![]()
).
Denk dat dat 't voor deze week wordt, hierna ff verder nadenken wat ik precies wil (en container regelen voor m'n afval
![]()
.
En dan hieronder nog wat fjotoz van wat ik dan daadwerkelijk gedaan heb, niet heel spannend, maar voor 't idee leuk
![]()
Verlaagd wandcontactdoosje
![]()
![]()
De lichtschakelaar, van 2 losse schakelaars in de gang naar '1 gedeelde' schakelaar in de woonkamer, veel beter
![]()
![]()
Den verdoemde sleutel
![]()
Wand zonder hout en verwarming
![]()
![]()
En de andere kant van de wand idem dito
![]()
en als ik het zo lees en zie, lijkt het toch alsof ik meer heb gedaan dan wanneer ik midden in die zooi sta, godzijdank