Maar lieve oblivion, natuurlijk niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Geen slecht idee een topic te openen, hè?![]()
Ziet er goed uit!!![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef yiger het volgende:
[..]
Maar lieve oblivion, natuurlijk niet!
Bij deze mijn eeuwige adoratie!![]()
p.s. het geeft idd wel meer overzicht
quote:
Waar semi-onzinnige reacties al niet goed voor zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Nu zit er cola op mijn scherm...![]()
Ontopic:
Hoe ga je het inrichten?
Mee eensch (afplamuren) ware het niet dat de stuclaag die er nu zit te verrot voor woorden is (zit er denk ik al 'voor' de jaren 70 in als ik behang zag). Op zich niet super erg, maar de stuclaag is ook geimpregneerd, waardoor afwerken wel werkt, maar niet altijd goed paktquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:26 schreef MMach het volgende:
That's the way i like it. Het gaat goed vooruit en het tussenresultaat mag er zeker al zijn. Keep up the good work. Ik kies persoonlijk altijd voor het afplamuren van gestucte muren, gewoon omdat ik denk dat ik gipsplaten nooit volledig strak ga krijgen. Mss ga ik het later ooit wel es proberen.
quote:
Was toch aan de schoonmaak...quote:
beeldscherm wel schoon gekregen hoop ik?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef ranzige_pad het volgende:
ik blijfhet zonde vinden van die schouw. OK hij was best groot, maar toch zonde
Je bedoeld een mooie schouw in je huis?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef ranzige_pad het volgende:
toch heeft het iets.
True truequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, een jaren 70 inrichting eruit slopen om een nieuwe te maken.![]()
En ik vind het juist slim om een basis te pakken waar je alles mee kan!![]()
Daar is over nagedacht.
[..]
Was toch aan de schoonmaak...![]()
Zo'n schouw?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef ranzige_pad het volgende:
toch heeft het iets.
Haha ja geloof ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:55 schreef jadelovespat het volgende:
Ik zou hem verbouwen niet verwijderen, ik vind een schouw coool
Maar smaken verschillen hè.
Wel tof wat je aan het doen ben. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van het verbouwen, inrichten en betalen van mijn eeste huis. En dat is nu bijna 3 jaar geleden.
Idd erg origineelquote:
Schilder 'm in z'n geheel in een gewaagde kleur en dan lijkt het al heel anders (had ik gedaan althans).quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Leg mij eens uit wat hier mooi aan is?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:33 schreef yiger het volgende:
[..]
Zal bij volgende update me broer ook maar plaatsen dan?Hou ik de dames ook blij.
Als het project zolang stil gelegen heeft; woon je er al dan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:58 schreef yiger het volgende:
Na kleine reminder van oblivion dat dit topic nog bestaat (schaam me diep) weer eens een kleine update.
Heb de laatste tijd redelijk stil gestaan qua huis door gebrek aan zin, maar pasgeleden weer begonnen. Alle kamers zijn nu in principe klaar, vloer is al deels gelegd etc.
Er zijn welgeteld nog 2 dingen die afgemaakt moeten worden nu, namelijk:
keuken
Vloer
Vrij simpel dus, maar goed, duurt nog ff voordat 't af is
Verder viel me op dat m'n foto's weg zijnmoet dus ff op zoek gaan naar plekje om ze op te slaan. Tot dan nu in ieder geval 3 fototjes van vloer en 1 kamer
Hopelijk heb ik binnenkort fatsoenlijk tijd om een 'echte' update te plaatsen.
Behang in de kleine kamer:
[afbeelding]
Vloer woonkamer (inmiddels al af):
[afbeelding]
Nogmaals vloer woonkamer:
[afbeelding]
Het project heeft deels stilgelegen omdat er geen druk is om er al te wonen (heb een dak boven m'n hoofd)quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als het project zolang stil gelegen heeft; woon je er al dan ?![]()
Wat moet er nog precies allemaal zo'n beetje aan de keuken gebeuren ?
hehe eeeehm, vrij simpelquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:47 schreef Oblivion het volgende:
Oh leuk! Een update!![]()
![]()
Roze behang? Leg eens uit?![]()
De aansluitingen zaten er al dat ik 't huis inging. Er komt wel nog een douchekabine (zsm), dus verwacht dat dat wel goed zit (Vorige bewoner had enkel een douchegordijn).quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Charisma het volgende:
ook even gelurkt ...is dat niet gevaarlijk de wasmaschine zo dicht bij de douche?
ziet er verder wel goed uit!!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |