abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37136121
Oh mijn God, die schrootjes op de muur. IK BEN BLIND! .

Schrootjes ( . ) over schrootjes ( . )en dan nog acht lagen behang. Wat een knoeiers, zeg.

Oh, en waar heb je die vloer vandaan? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  Moderator donderdag 20 april 2006 @ 19:25:05 #27
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37136499
Leuk appartementje !
Ben je op het elektrisch gebied nog wat aan het veranderen of in de planning ?
pi_37142668
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wow! Wat een ongelofelijk afbraakhok! En wat een werk heb je al verzet!
Echt super!
Ik ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden!

Mijn nummer 1 van erg is nog niet eens de schouw, maar die schrootjes met van die glimmende latjes ertussen!
Haha, wat kan ik zeggen... die schrootjes met bling bling ertussen (klinkt al hipper he ) waren 't werk niet, was er letterlijk met 1 uur vanaf

Het was meer die schouw die veel werk was (en die combi echt om te kotsen )

Maar over Burqa + Zus... ik zal onthouden, kan hem er alsnog overheen fotosjoppen

mja ze moeten hier toch ook aan hun trekken komen he (figuurlijk dan )

Edit: En dank voor de hoeveelheid werk
1e week vrij, heeel veel gedaan, vorige week kreupel dus niet veel gedaan en deze week weer wat meer

Net even zitten gokken, en hoooop dat ik m'n verjaardag er kan vieren (qua verbouw tijd) Maar is nog even afwachten

[ Bericht 19% gewijzigd door yiger op 20-04-2006 22:19:41 (Moet leren lezen :o) ]
pi_37142770
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's wel een OMFG waard! , !
OMFGx2

woonde oud amsterdamsch omaatje in (ruim 30 jaar!) en daarna enkel 2 anti-krakers die er niets aan gedaan hebben, vandaar dit volledig charmante aanblik
pi_37143362
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef MUUS het volgende:
Oh mijn God, die schrootjes op de muur. IK BEN BLIND! .

Schrootjes ( . ) over schrootjes ( . )en dan nog acht lagen behang. Wat een knoeiers, zeg.

Oh, en waar heb je die vloer vandaan? .
Haha, nou de 1e is duidelijk, PURE HELL maar al met al er snel vanaf

en die 2e? Even onbeschaamd reclame maken

Karwei

was in de aanbieding + paaskorting (aanbieding is er nog )
pi_37143495
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk appartementje !
Ben je op het elektrisch gebied nog wat aan het veranderen of in de planning ?
Godzijdank niet

Eind jaren 90 is de woning van binnen gemoderniseerd (weg gaskachels overal CV) hiernaast hebben ze ook stoffen bedrading vervangen en een nieuwe groepenkast aangelegd

Dus daar heb ik geen omkijken naar godzijdank (was verteld dat er nog stoffen bedrading was, maar bleek dus 1 aderpaar te zijn wat niet was aangesloten )
pi_37143561
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Zusjes topic
Myn god. Dan ist nog altijd Zussen topique he

en echt.. nja goed, tis me zus, tuurlijk dat ik er niet op gheil, maar toch kom op zeg. Zijn mooie meisjes nou zo zeldzaam hier op fok? dacht 't nie toch

afgekapte 'en nu weer ontopic' reactie
pi_37144484
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef yiger het volgende:

[..]

Myn god. Dan ist nog altijd Zussen topique he

en echt.. nja goed, tis me zus, tuurlijk dat ik er niet op gheil, maar toch kom op zeg. Zijn mooie meisjes nou zo zeldzaam hier op fok? dacht 't nie toch

afgekapte 'en nu weer ontopic' reactie
zit je zus ook op fok!???

ot...

wat ga je ipv de schouw doen? gewoon een gaskachel los in de kamer of maak je weer een schouw?

[ Bericht 8% gewijzigd door Remco_h op 20-04-2006 22:37:41 (lezen nerd t was een gas ding...) ]
suck my asshole taco bender
pi_37144728
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef Remco_h het volgende:

[..]

zit je zus ook op fok!???

ot...

wat ga je ipv de schouw doen? gewoon een gaskachel los in de kamer of maak je weer een schouw?
Haha, zusje en fok = neeen, hooguit msn sporadisch en neeeee je krijgt d'r adres niet

En die schouw? ach heb complete CV installatie, dus komt een fatsoenlijk afgewerkt muurtje voor in de plaats (oftewel, netjes afwerken met gipsplaten )

Vind die hele schouw ook zonde van de ruimte trouwens. Woonkamer is 4,70 bij 6, met die schouw had je daar 'effectief' 4,70 bij 4,80 ofzo van over. Lever ik liever 40cm in op een muurtje waar ik nog omheen kan bouwen
pi_37145085
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef yiger het volgende:

[..]

Haha, zusje en fok = neeen, hooguit msn sporadisch en neeeee je krijgt d'r adres niet

En die schouw? ach heb complete CV installatie, dus komt een fatsoenlijk afgewerkt muurtje voor in de plaats (oftewel, netjes afwerken met gipsplaten )

Vind die hele schouw ook zonde van de ruimte trouwens. Woonkamer is 4,70 bij 6, met die schouw had je daar 'effectief' 4,70 bij 4,80 ofzo van over. Lever ik liever 40cm in op een muurtje waar ik nog omheen kan bouwen
kon zijn dt je een haard iets romantisch vond hebben

omdat niemand anders t vraagt....
heb je de vorige bewoners gezien? was t familie van frans bauer en zijn ze weer terug naar een woonwagen?
suck my asshole taco bender
pi_37145779
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Remco_h het volgende:

[..]

kon zijn dt je een haard iets romantisch vond hebben

omdat niemand anders t vraagt....
heb je de vorige bewoners gezien? was t familie van frans bauer en zijn ze weer terug naar een woonwagen?
Haha eeeh, nja haard kan op zich wel iets romantisch hebben hoor maar niet in zo'n kleine ruimte als je 't mij vraagt, dan vind ik 't vooral onpraktisch.

Dat destemeer omdat ik de woonkamer echt strak wil hebben

En eeeh de vorige bewoners... nou na dat omaatje 2 antikrakers, daarvan 1 gezien, heb wel foto van die vrouw gezien, en was gewoon een typisch amsterdams omatje

lekker fout zeg maar (niet lekker, wel fout )
pi_37146973
tettenman heeft iets gezien
pi_37153753
Heb je al spijt van die foto van je zusje

Overigens echt heel knap dat je zoveel werk alleen hebt gedaan. Ga je de rest ook alleen doen?

En wat zit er nou op de eerste foto achter/op die deur?!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  Moderator vrijdag 21 april 2006 @ 10:26:24 #39
92034 crew  Vonkenboer
pi_37153759
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef yiger het volgende:

[..]

Godzijdank niet

Eind jaren 90 is de woning van binnen gemoderniseerd (weg gaskachels overal CV) hiernaast hebben ze ook stoffen bedrading vervangen en een nieuwe groepenkast aangelegd

Dus daar heb ik geen omkijken naar godzijdank (was verteld dat er nog stoffen bedrading was, maar bleek dus 1 aderpaar te zijn wat niet was aangesloten )
, godzijdank niet.. behalve een beetje het schakelmateriaal weer recht aan de muur zetten, zul je er dus idd niet wat aan doen.

Pff zit best nog veel werk in en het helpt natuurlijk ook niet echt dat je alles na beneden en naar boven moet sjouwen
pi_37167158
Well done!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Moderator vrijdag 21 april 2006 @ 22:04:56 #41
92034 crew  Vonkenboer
pi_37179497
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef Étoile het volgende:
Heb je al spijt van die foto van je zusje

Overigens echt heel knap dat je zoveel werk alleen hebt gedaan. Ga je de rest ook alleen doen?

En wat zit er nou op de eerste foto achter/op die deur?!
Haha ach zusje is zusje, en als mensen dat spannender vinden? prima toch

Maar dank u dank u, en het is mijn bedoeling om zoveel mogelijk zelf te doen (leer ik ook is klussen )

En die 1e deur is de kleine slaapkamer (daarna keuken en daarna 2e slaapkamer
pi_37179515
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

, godzijdank niet.. behalve een beetje het schakelmateriaal weer recht aan de muur zetten, zul je er dus idd niet wat aan doen.

Pff zit best nog veel werk in en het helpt natuurlijk ook niet echt dat je alles na beneden en naar boven moet sjouwen
Haha idd schakelmateriaal, maar gaat 'in' de muur (dus klein beetje verbouwen), moet wel netjes gebeuren (en veilig ) maar gaat lukken

En dat sjouwen is minder, maar geheel te overzien hoor, gewoon doseren
pi_37179544
21 April

Vandaag geen foto's

Eigelijk hetzelfde gedaan als gister (muren in slaapkamer verder opgeknapt), maar door weinig tijd niet veel kunnen doen (moest ff oppas oom spelen ).

En vandaag wel weer hele dag, zal camera meenemen alleen morgen pas weer update, vandaag niet meer thuis

Oftewel... morgen meer nieuws
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:16:43 #45
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37179796
Hulde wat een klus

En dat via al die trappen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37180003
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Hulde wat een klus

En dat via al die trappen
Hehe, ik weet ik weet, maar geen conditie, dus die trappen zijn wel goed hoor

en.. die hulde? komt wel als ik hier kan zeggen dat ie klaar is
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:40:07 #47
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37180079
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef yiger het volgende:
en.. die hulde? komt wel als ik hier kan zeggen dat ie klaar is
Vind alleen het slopen al met al die trappen een hulde waard
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  ESF Reporter zaterdag 22 april 2006 @ 17:43:05 #48
87554 Cee
Welluk?
pi_37189110

Knap werk! Ik krijg al spit als ik naar de foto van het trappenhuis krijg. Ben zelf ook net een paar weken bezig tussen m'n werk en slapen door, en ik vind het al een hele klus om al die zware gevaartes over de galerij naar de lift te slepen.

Ik vond die schouw eigenlijk zo fout dat ie mooi was.
pi_37220093
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Cee het volgende:

Knap werk! Ik krijg al spit als ik naar de foto van het trappenhuis krijg. Ben zelf ook net een paar weken bezig tussen m'n werk en slapen door, en ik vind het al een hele klus om al die zware gevaartes over de galerij naar de lift te slepen.

Ik vond die schouw eigenlijk zo fout dat ie mooi was.
Haha eeeh, jah, nou jij zeker ook sterkte dan heb zelf 't voordeel van 2 weken vrij gehad

En idd, zo fout dat ie te doen was...maar ook zoooo zonde van de ruimte
pi_37220153
22 April

Vandaag vooral bezig geweest met muren opschonen (en wat puinruimen). De muren in de grote slaapkamer weer geschuurd na laatste opvulactie. Hierna ter variatie wat puin geruimd

Verder goed begin gemaakt aan de muren in de woonkamer en de kleine slaapkamer, met hierbij 1 probleem in de kleine slaapkamer (zie de foto's maar )

Slaapkamermuur na schuren:

Voorbeeld van de gaatjes die te vullen zijn

woonkamer voor 't vullen:

Woonkamer na 't vullen:

Puinruimen!

Voor:

Na:

En dan de vervelendste, Scheur op zich is niet erg, hij 'beweegt' niet meer... Zit echter wel een fix hoogteverschil tussen links en rechts, dus dat wordt stucwerk wegslopen en vervolgens 'repareren' door opnieuw te stuccen. Maar ach houdt me bezig

En dan de plannen voor de 24e.... Zal voornamelijk muren schuren worden, als ik daarna nog beetje leef kijken wat de mogelijkheden zijn voor die scheur in de kleine slaapkamer

[ Bericht 81% gewijzigd door yiger op 24-04-2006 09:26:28 (Foto's en verhaaltje :)) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')