Haha, wat kan ik zeggen... die schrootjes met bling bling ertussen (klinkt al hipper hequote:Op donderdag 20 april 2006 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wow!Wat een ongelofelijk afbraakhok! En wat een werk heb je al verzet!
Echt super!
Ik ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden!
Mijn nummer 1 van erg is nog niet eens de schouw, maar die schrootjes met van die glimmende latjes ertussen!![]()
OMFGx2quote:
Haha, nou de 1e is duidelijk, PURE HELLquote:Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef MUUS het volgende:
Oh mijn God, die schrootjes op de muur. IK BEN BLIND!.
Schrootjes (. ) over schrootjes (
. )en dan nog acht lagen behang. Wat een knoeiers, zeg.
Oh, en waar heb je die vloer vandaan?.
Godzijdank nietquote:Op donderdag 20 april 2006 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk appartementje !
Ben je op het elektrisch gebied nog wat aan het veranderen of in de planning ?
Myn god. Dan ist nog altijd Zussen topique hequote:
zit je zus ook op fok!???quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef yiger het volgende:
[..]
Myn god. Dan ist nog altijd Zussen topique he![]()
en echt.. nja goed, tis me zus, tuurlijk dat ik er niet op gheil, maar tochkom op zeg. Zijn mooie meisjes nou zo zeldzaam hier op fok? dacht 't nie toch
![]()
afgekapte 'en nu weer ontopic' reactie
Haha, zusje en fok = neeen, hooguit msn sporadischquote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef Remco_h het volgende:
[..]
zit je zus ook op fok!???
ot...
wat ga je ipv de schouw doen? gewoon een gaskachel los in de kamer of maak je weer een schouw?
kon zijn dt je een haard iets romantisch vond hebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef yiger het volgende:
[..]
Haha, zusje en fok = neeen, hooguit msn sporadischen neeeee je krijgt d'r adres niet
En die schouw? achheb complete CV installatie, dus komt een fatsoenlijk afgewerkt muurtje voor in de plaats (oftewel, netjes afwerken met gipsplaten
)
Vind die hele schouw ook zonde van de ruimte trouwens. Woonkamer is 4,70 bij 6, met die schouw had je daar 'effectief' 4,70 bij 4,80 ofzo van over. Lever ik liever 40cm in op een muurtje waar ik nog omheen kan bouwen![]()
Haha eeeh, nja haard kan op zich wel iets romantisch hebben hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Remco_h het volgende:
[..]
kon zijn dt je een haard iets romantisch vond hebben
omdat niemand anders t vraagt....
heb je de vorige bewoners gezien? was t familie van frans bauer en zijn ze weer terug naar een woonwagen?
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef yiger het volgende:
[..]
Godzijdank niet![]()
Eind jaren 90 is de woning van binnen gemoderniseerd (weg gaskachels overal CV) hiernaast hebben ze ook stoffen bedrading vervangen en een nieuwe groepenkast aangelegd
Dus daar heb ik geen omkijken naar godzijdank (was verteld dat er nog stoffen bedrading was, maar bleek dus 1 aderpaar te zijn wat niet was aangesloten)
Haha ach zusje is zusje, en als mensen dat spannender vinden? prima tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef Étoile het volgende:Heb je al spijt van die foto van je zusje
![]()
Overigens echt heel knap dat je zoveel werk alleen hebt gedaan. Ga je de rest ook alleen doen?
En wat zit er nou op de eerste foto achter/op die deur?!
Haha idd schakelmateriaal, maar gaat 'in' de muur (dus klein beetje verbouwen), moet wel netjes gebeuren (en veiligquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
, godzijdank niet.. behalve een beetje het schakelmateriaal weer recht aan de muur zetten, zul je er dus idd niet wat aan doen.
Pff zit best nog veel werk in en het helpt natuurlijk ook niet echt dat je alles na beneden en naar boven moet sjouwen![]()
Hehe, ik weet ik weet, maar geen conditie, dus die trappen zijn wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Hulde wat een klus![]()
En dat via al die trappen![]()
Vind alleen het slopen al met al die trappen een hulde waardquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef yiger het volgende:
en.. die hulde? komt wel als ik hier kan zeggen dat ie klaar is
Haha eeeh, jah, nou jij zeker ook sterkte danquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Cee het volgende:
![]()
Knap werk! Ik krijg al spit als ik naar de foto van het trappenhuis krijg. Ben zelf ook net een paar weken bezig tussen m'n werk en slapen door, en ik vind het al een hele klus om al die zware gevaartes over de galerij naar de lift te slepen.
Ik vond die schouw eigenlijk zo fout dat ie mooi was.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |